Ik ben er even met boot tussenuit geweest. Ook op het water geen revolutie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:06 schreef detaris het volgende:
Alles rustig hier op terras. Geen revolutie te zien.
Ook jij wordt genoemd...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:06 schreef detaris het volgende:
Alles rustig hier op terras. Geen revolutie te zien.
Als je een objectieve moderator was, zou je Achja en Detaris ook een ban geven. Mij werd gister nog een ban gegeven, nadat ik in discussie was gegaan op een forum over pedofilie. Dus vind het vreemd dat het voor de ene wel geldt, en voor de ander niet. Beetje willekeurig de regels opvolgen.quote:
Wat stond er ook alweer op een ban vragen Jitzzze?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:02 schreef D1990 het volgende:
[..]
Als je een objectieve moderator was, zou je Achja en Detaris ook een ban geven. Mij werd gister nog een ban gegeven, nadat ik in discussie was gegaan op een forum over pedofilie. Dus vind het vreemd dat het voor de ene wel geldt, en voor de ander niet. Beetje willekeurig de regels opvolgen.
Wat ben je toch ook een kleine dondersteenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:02 schreef D1990 het volgende:
[..]
Als je een objectieve moderator was, zou je Achja en Detaris ook een ban geven. Mij werd gister nog een ban gegeven, nadat ik in discussie was gegaan op een forum over pedofilie. Dus vind het vreemd dat het voor de ene wel geldt, en voor de ander niet. Beetje willekeurig de regels opvolgen.
Lees je eerst maar eens in voordat je mij de les gaat proberen te lezen. Wie delen de bans uit op dit forum?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:02 schreef D1990 het volgende:
[..]
Duidelijk, Achja en co kunnen hun gang gaan en de regels aan hun laars lappen. Weet ik dat ook weer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lees je eerst maar eens in voordat je mij de les gaat proberen te lezen. Wie delen de bans uit op dit forum?
Daarnaast worden bans niet besproken. Voor meer info kan je mailen naar Fok.nl.
Ik heb wel een banaanvraag.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat stond er ook alweer op een ban vragen Jitzzze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het helemaal niet duidelijk voor je.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:27 schreef D1990 het volgende:
[..]
Duidelijk, Achja en co kunnen hun gang gaan en de regels aan hun laars lappen. Weet ik dat ook weer.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb wel een banaanvraag.De banaanvraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel een klassiekertje
![]()
Daarom vroeg ik het ook, aangezien ik wel meerdere malen een ban heb ontvangen voor het persoonlijk beledigen, en andere niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal niet duidelijk voor je.
Aangezien de kracht van herhaling vaak werkt:
* Hou je aan de Policy, zowel jij als AchJa & Co.
Mail de FA's voor meer uitleg over je ban.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:33 schreef D1990 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook, aangezien ik wel meerdere malen een ban heb ontvangen voor het persoonlijk beledigen, en andere niet.
Eentje moedigde me zelfs aan om moorden te gaan plegen om te bewijzen dat ik een "echte revolutionair" ben. En kijk naar dit forum, kijk naar de titel. En kijk naar de reacties, dit is meer een "zeik D1990 af" topic geworden. Maar dat mag gewoon blijkbaar.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb wel een banaanvraag.Present. Maar was niet zo lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet het eerste forum waar ik actief op ben geweest, ik weet zelf ook wel dat het geen nut heeft om een mail te sturen of iets dergelijks. Het antwoord is dan toch "dan ga je toch lekker weg naar een ander forum".quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mail de FA's voor meer uitleg over je ban.
Nogmaals; bans worden niet in het openbaar forum besproken.
Dan moet je ook niet zeuren; als je niet je huiswerk wil doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:36 schreef D1990 het volgende:
[..]
Dit is niet het eerste forum waar ik actief op ben geweest, ik weet zelf ook wel dat het geen nut heeft om een mail te sturen of iets dergelijks. Het antwoord is dan toch "dan ga je toch lekker weg naar een ander forum".
He lieverd.quote:
He, jij hebt je op mijn achttiende verjaardag hier geregistreerd.quote:
Dat schept een band.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He, jij hebt je op mijn achttiende verjaardag hier geregistreerd.
Precies. Trouwen? Wel toestemming aan mijn vader vragen.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 17:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Precies. Trouwen? Wel toestemming aan mijn vader vragen.
Paps?quote:
Ach, sinds je burger bent heb je ook wat nuttigs te doen in de buitenluchtquote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef Bouke-p het volgende:
De uitvinder van klimop planten moet dood! Wat een zooi is dat zeg! En gelukkig had ik ook maar een meter of 20 schutting waar die zooi een meter dik in zat
Och meidquote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef Bouke-p het volgende:
De uitvinder van klimop planten moet dood! Wat een zooi is dat zeg! En gelukkig had ik ook maar een meter of 20 schutting waar die zooi een meter dik in zat
Cobra4. Sterkte alvast.quote:
Hoi meneer.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, sinds je burger bent heb je ook wat nuttigs te doen in de buitenlucht
Waarom wilde je hem per se weg hebben dan?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef Bouke-p het volgende:
Roundup ftw!quote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef Bouke-p het volgende:
Da's in tegenwoordig hequote:Op maandag 9 mei 2016 21:16 schreef Lotusss het volgende:
In de docu "Mannen van de anti-terreur" loopt John van den Heuvel met een camo-jack.
... met een Lacoste logo!![]()
![]()
![]()
Haal er dan één van de dump ofzo.
Jacks van 1200 EURquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Da's in tegenwoordig he
Moncler heeft ze ook, voor 1200 euro ofzo
Nee, jij bent geen vrek, jij kent je prioriteitenquote:
Waarheen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:33 schreef detaris het volgende:
Met de trein naar het werk, had ik een jaar eerder moeten doen
Ahh, tijd voor een brilletje?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:42 schreef Erasmo het volgende:
Huh kom er net achter dat je bij de Specsavers korting krijgt met je veteranenpas.
Den Haag. Met de auto rij ik normaliter dagelijks via de A9, A5, A4, A44 en de N44 naar het werk.quote:
Vooral dat stuk bij Wassenaar als je van de A44 overgaat naar de N44 is echt janken in de spits.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:12 schreef detaris het volgende:
[..]
Den Haag. Met de auto rij ik normaliter dagelijks via de A9, A5, A4, A44 en de N44 naar het werk.
Ah ja. Dat is met het OV goed te doen. Als ik met het OV naar de Peel wil ben ik 7 uur onderweg waarvan 1 uur lopen...quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:12 schreef detaris het volgende:
[..]
Den Haag. Met de auto rij ik normaliter dagelijks via de A9, A5, A4, A44 en de N44 naar het werk.
Moet jij niet een deel met paard en wagen dan vanuit Friesland?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah ja. Dat is met het OV goed te doen. Als ik met het OV naar de Peel wil ben ik 7 uur onderweg waarvan 1 uur lopen...
Ja... En het laatste stuk daar in Brabant/ Limburg met de huifkar...quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:31 schreef detaris het volgende:
[..]
Moet jij niet een deel met paard en wagen dan vanuit Friesland?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja... En het laatste stuk daar in Brabant/ Limburg met de huifkar...
Draag al jaren lenzen maar ik ben m'n reservebril kwijtquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, tijd voor een brilletje?
[ afbeelding ]
Als we dan toch e-penissen gaan vergelijken, als ik met het OV op tijd in België wil zijn moet ik de trein van 14:00 hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah ja. Dat is met het OV goed te doen. Als ik met het OV naar de Peel wil ben ik 7 uur onderweg waarvan 1 uur lopen...
Te olifant bedoel je?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:40 schreef Awsom het volgende:
Te paard te paard !!!!!
NWS / Tijgers lopen los rond in Friesland
Fok ook denk ik, betrokkene heeft alweer een ban...quote:
Ach, el_matador wordt ook nog steeds gedoogd in BNW.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Fok ook denk ik, betrokkene heeft alweer een ban...![]()
Ik ben ook benieuwd hoe lang de forumbazen dit willen laten doorgaan... Dat was destijds met Rubje ook zo, die kon tot in lengte van dagen blijven trollen en klieren.
twitter:NATOsummits twitterde op zondag 15-05-2016 om 12:56:19Best tank teams in the world? #StrongEuropeTankChallenge results:1st: Germany2nd: Denmark3rd: Poland https://t.co/MVwDu2D78w reageer retweet
BNW heb ik ook weinig te zoeken en als hij daar blijft vind ik het allemaal prima... net zoals Lambiekje, dat is ook zo'n schertsvertoning...quote:Op zondag 15 mei 2016 15:11 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ach, el_matador wordt ook nog steeds gedoogd in BNW.
ONZ?quote:Op zondag 15 mei 2016 16:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
BNW heb ik ook weinig te zoeken en als hij daar blijft vind ik het allemaal prima... net zoals Lambiekje, dat is ook zo'n schertsvertoning...![]()
Kan die D1990 ook niet preventief naar BNW gestuurd worden?
Zal niet lang duren voordat NL hier ook weer mee uitkomt ( hoop ik )..quote:Op zondag 15 mei 2016 16:44 schreef AchJa het volgende:
Nu durven jullie wel he? Nu wij geen tanks meer hebben...
twitter:NATOsummits twitterde op zondag 15-05-2016 om 12:56:19Best tank teams in the world? #StrongEuropeTankChallenge results:1st: Germany2nd: Denmark3rd: Poland https://t.co/MVwDu2D78w reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:49 schreef detaris het volgende:
Net een ander afstudeeronderzoek ingevuld. Anoniem uiteraard.
Hoe lang zit u in dienst?
Wat is uw rang?
Wat is uw dienstvak?
Waar werkt u?
Bij welke eenheid werkt u?
In welke zin precies?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:13 schreef Shlongshekelstein het volgende:
Graag hiervoor even contact opnemen met PR at fok . nl.
Nee, om te overleggen hoe je dit het beste op FOK.nl kan aanpakken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:57 schreef Shlongshekelstein het volgende:
[..]
In welke zin precies?
Kunnen zij mij verder helpen met de werving van collega's?
Ik heb het verhaal hier gemist. Maare ging dit ook over de ogc en het herkennen van stress?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:57 schreef Shlongshekelstein het volgende:
[..]
In welke zin precies?
Kunnen zij mij verder helpen met de werving van collega's?
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal hier gemist. Maare ging dit ook over de ogc en het herkennen van stress?
Zo ja, waarom ga je er vanuit dat stress alleen bij de lagere rangen (oon en manschappen) voorkomt?
ging ook over de officieren toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal hier gemist. Maare ging dit ook over de ogc en het herkennen van stress?
Zo ja, waarom ga je er vanuit dat stress alleen bij de lagere rangen (oon en manschappen) voorkomt?
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, om te overleggen hoe je dit het beste op FOK.nl kan aanpakken.
Ja, het onderzoek gaat inderdaad over ogc en stressherkenning.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jawel, maar er staat ergens een passage waar hij zegt het "herkennen van stress bij onderofficieren en manschappen". Zodoende.quote:
Okee.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Shlongshekelstein het volgende:
[..]
Ja, het onderzoek gaat inderdaad over ogc en stressherkenning.
Maar, we gaan er niet vanuit dat stress alleen bij manschappen en onderofficieren voorkomt. Het onderzoek richt zich op de manier waarop pelotonscommandanten stress, passief of actief, (proberen) te onderkennen omdat in het beleid van Defensie de pelotonscommandant als zijnde, een niet-hulpverlener (m.a.w. een leek), een belangrijke rol in de herkenning van stressklachten speelt. Hoe vroeger de stress herkend wordt, hoe beter men er meestal vanaf komt.
Uit eerder onderzoek (van de FMW) blijkt echter dat PC'en aangeven dat ze onvoldoende zijn voorbereid, en het moeilijk vinden, om hun rol als "doorverwijzer" naar de MGD, GV, psycholoog, enz. goed te kunnen vervullen. Ze geven aan dat ze wel proberen stress te herkennen, maar dat er weinig tot geen aandacht wordt besteed aan stressherkenning tijdens de opleiding (KMA) of het opwerktraject.
Dus vandaar dat vanuit de FMW, men nu wil kijken wat GPC'en en PC'en (CC'en komen bij dit onderdeel niet zo heel erg kijken) te zeggen hebben over hun ervaringen met stressherkenning.
De resultaten zijn dan hopelijk te koppelen aan het gebruik van OGC (bijvoorbeeld misschien dat PC'en die heel erg van het OGC zijn, competenter zijn met betrekking tot stressherkenning). En uiteindelijk kan op deze manier beleid aangepast worden voor een betere, vroegtijdige, stressherkenning.
Je haalt inderdaad goede manieren van stresssignalering aan. En het zou zomaar kunnen zijn dat uit het onderzoek blijkt dat er geen verschil is. Maar, er kan ook blijken dat PC'en die meer decentraal sturen, en taken delegeren (dus OGC), van zichzelf al scherpere voelsprieten hebben (en meer aanleg hebben) voor het detecteren van stress, dan PC'en die meer de regie bij zich willen houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Okee.
Mbt dat laatste ben ik van mening dat het niet te koppelen is. Stress zul je toch anders moeten signaleren. Door veranderingen in gedrag, terugkoppelingen, debriefen, door maatjes die wat opmerken etc. Dat staat los van leiderschapsstijlen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |