Je punt? En is het relevant voor dit topic?quote:
Bedankt voor het bevestigen dat je het niet kent. Maar je lijdt er wel aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:12 schreef D1990 het volgende:
[..]
Je punt? En is het relevant voor dit topic?
Je verlangt dat anderen hun visie geven, maar zelf heb je geen zin ?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:10 schreef D1990 het volgende:
Voor degene die een revolutie willen, hoe zal Nederland er na een revolutie uitzien? Qua bestuursvorm en dergelijke?
Geen zin om een lap tekst te typen, aangezien Achja, Kaas, Koosvogel, Detaris, Gutmensch weer op zal komen dagen, persoonlijke aanvallen en beledigingen lanceren en mijn topic op slot.
Waarom zou ik het moeten kennen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen dat je het niet kent. Maar je lijdt er wel aan.
Dat lijkt me logisch ja, aangezien een complete verandering is van bestuur en indeling van de samenleving. Dat is nou wat een revolutie inhoudt, een complete verandering van de samenleving, tot en met de wortel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:17 schreef Rezania het volgende:
Na een revolutie komt onrust. Zie Egypte en Libië.
Zoals ik al zei, wat zal er veranderen qua indeling van de staat, bestuursvorm en dergelijke. Hoe zal NATO ermee omgaan, dat een lidstaat in chaos wordt gestort. Zal het zich afzijdig en neutraal houden, of zal het zich inmengen op eenzelfde manier als in Hongarije in 1956?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:33 schreef LelijKnap het volgende:
Dat ligt aan een heleboel factoren. Verduidelijk de hypothese.
Na welke revolutie? Bevochten door wie? En wie hebben gewonnen? Wat is er nog over van het land/continent?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:48 schreef D1990 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wat zal er veranderen qua indeling van de staat, bestuursvorm en dergelijke. Hoe zal NATO ermee omgaan, dat een lidstaat in chaos wordt gestort. Zal het zich afzijdig en neutraal houden, of zal het zich inmengen op eenzelfde manier als in Hongarije in 1956?
Jij wilt dat ik een compleet fictief scenario ga omschrijven? Dit is geen Tom Clancy fanfiction sub-forum toch, ofwel?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Na welke revolutie? Bevochten door wie? En wie hebben gewonnen? Wat is er nog over van het land/continent?
Ja, dat lijkt me wel handig wil je een zinnig antwoord krijgen op de door jou gestelde vraag. Ik herken de fracties. Maar wat is de situatie na de door jou voorgelegde revolutie?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:00 schreef D1990 het volgende:
[..]
Jij wilt dat ik een compleet fictief scenario ga omschrijven? Dit is geen Tom Clancy fanfiction sub-forum toch, ofwel?
Kijk naar de Nederlandse samenleving, en observeer welke facties er zijn, en wat hun doelen zijn. Je hebt anarchisten, religieuze fundamentalisten(zowel islamitische als christelijke), communisten(diverse stromingen), neo-nazi's, nationalisten.
Na en tijdens een revolutie zal er altijd een machtsstrijd uitbreken tussen de verschillende strijdende partijen om het machtsvacuüm op te vullen.
En wie gaat winnen lijkt me ook wel handig om te weten...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel handig wil je een zinnig antwoord krijgen op de door jou gestelde vraag. Ik herken de fracties. Maar wat is de situatie na de door jou voorgelegde revolutie?
Kijk naar Libië en Oekraïne, dan heb je er een beter beeld van hoe het er dan aan toe gaat. Zal in Nederland niet anders zijn, ligt eraan hoe chauvinistisch en racistisch iemand is natuurlijk. Aangezien Nederlanders vaak denken beter te zijn dan andere en hun getinte medemens als primitief zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel handig wil je een zinnig antwoord krijgen op de door jou gestelde vraag. Ik herken de fracties. Maar wat is de situatie na de door jou voorgelegde revolutie?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wie gaat winnen lijkt me ook wel handig om te weten...
quote:
Je blijft uiterst vaag.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:03 schreef D1990 het volgende:
[..]
Kijk naar Libië en Oekraïne, dan heb je er een beter beeld van hoe het er dan aan toe gaat. Zal in Nederland niet anders zijn, ligt eraan hoe chauvinistisch en racistisch iemand is natuurlijk. Aangezien Nederlanders vaak denken beter te zijn dan andere en hun getinte medemens als primitief zien.
Misschien omdat ik geen god ben die almachtig is en in de toekomst kan kijken? Wil je ook dat ik de hoofdpersonages en achtergronden ga omschrijven? De sterkte en geoefendheid van hun legers? Het territorium dat elk van de strijdende partijen controleert? Welke factie door welk land wordt ondersteund?quote:
Het is geen pesten, D1990. Het is gewoon dat je topics met eenzelfde strekking maakt. Je eerste topics strandden in het probleem dat jij niet om kon gaan met het feit dat de overgrote meerderheid van mening was dat er niet eens een revolutie plaats zal vinden (in Nederland).quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:42 schreef D1990 het volgende:
[..]
Vind je alleen maar leuk natuurlijk, virtueel pesten. Je kan me niet van het forum verbannen, dus probeer je me maar weg te pesten. Zo zie je maar wat een kleinzielig mannetje jij bent, aangezien ik ook makkelijk een nieuw account kan aanmaken met een totaal andere nickname. En weet je alsnog niet dat ik het ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |