Ja want als de tijgers nieuwsgierig naar de agenten komen gaan de agenten er wek eventjes mee stoeien ipv schietenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:18 schreef Infection het volgende:
Zolang de tijgers er maar heelhuids vanaf komen.
Daarom zeg ik het ook. Het is te hopen dat schieten niet nodig is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:20 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ja want als de tijgers nieuwsgierig naar de agenten komen gaan de agenten er wek eventjes mee stoeien ipv schieten
Met verdovingspijltjes doen ze dat toch meestal?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook. Het is te hopen dat schieten niet nodig is.
Klopt, maar zo'n tijger is niet direct verdoofd. Als ze iemand aanvallen moet er wel degelijk geschoten worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Met verdovingspijltjes doen ze dat toch meestal?
twitter:harmheida twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 11:34:07Tijgers ontsnapt naast ons. Als buren gaan we een ander traject in met de opvang.....! #oldeberkoop #tijgers https://t.co/jpWSOswG0t reageer retweet
Liever niet, maar gelukkig woon ik eindje uit de buurtquote:
Misschien een idee voor Ede.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:39 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Nederland wel wat loslopende tijgers kan gebruiken.
Het is een opvangcentrum voor grote katachtigen, dus zo vreemd is het niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:39 schreef Infection het volgende:
Waarom zitten er eigenlijk tijgers in een opvang daar? Waren de dierentuinen vol?
Omheining niet deugdelijk ?twitter:polfryslan twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 11:36:33tijgers lopen binnen omheining van opvang. Omheining niet deugdelijk. bosrijk gebied. Dierenarts op terrein. Probeert ze te verdoven. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |