23.00 uur ?quote:Op maandag 11 april 2016 22:04 schreef Verbal het volgende:
Dit is om half elf nog niet klaar hoor Tong
V.
Ik heb de scyhurft aan dit soort trage kwissem dat lul maar en ouwehoert maar. Nu bijna 10 minuten bezig en al 3 vragen gesteld LPquote:Op maandag 11 april 2016 22:06 schreef Coco98 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Tong en Stijn deze quiz doen.
0-2quote:Op maandag 11 april 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willem II speelde tegen Ajax hans.
ik ook.quote:Op maandag 11 april 2016 22:06 schreef Coco98 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Tong en Stijn deze quiz doen.
Zou wel genot zijn zoals Maarten van Rossem.quote:Op maandag 11 april 2016 22:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
Gaat Kees hier elke keer bij zitten of elke week een ander?
Is daar een filmpje van?quote:Op maandag 11 april 2016 22:11 schreef tong80 het volgende:
Mijn kwis is mislukt maar wel leuker. Wads man tegen man en zo snel mogeloijk drukken.
Dit ziet er wel mooi uit. Hier in Bommel dachten ze als ze langs Voetbalkrexxx zapten dat het een bordkartonnen decor was van Transmedia de plaatselijke omroep
CORRIEEEquote:Op maandag 11 april 2016 22:12 schreef Karina het volgende:
Ook niks gejat met het format van deze kwis he.
Ja DVDquote:
Marokkanen frumquote:Op maandag 11 april 2016 22:13 schreef PSVCL het volgende:
Makkelijk man , waar kan je inschrijven voor dit?
ook goed, daar is het ook wel eens hommeles.quote:
Sfeertje he ? De bus bejaarden krijgt gratos koffiequote:
Zonder de Humorquote:
Martin Verkerk komt daar vandaanquote:Op maandag 11 april 2016 22:16 schreef tong80 het volgende:
Komt Sar daar niet vandaan of is dat ARC ?
Loop jij voor ofzo?quote:
Ongelooflijkquote:Op maandag 11 april 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe heeft deze gozer de screening doorstaan?
Wat is de volgende vraag dan?quote:Op maandag 11 april 2016 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
Nee, maar veel vragen weet ik al zonder de antwoorden.
Dat zei ik gelijk al. Iij hemaakt juichen en zo Gruwelijkquote:Op maandag 11 april 2016 22:17 schreef BobW het volgende:
Hij denkt wel goed hardop, dat moest vast van de productie
quote:Op maandag 11 april 2016 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
Nee, maar veel vragen weet ik al zonder de antwoorden.
Vraag. Niet antwoord, dat kan ik ook.quote:
Die is lastig.quote:Op maandag 11 april 2016 22:19 schreef KingRoland het volgende:
We wachten nog steeds op de vraag over de woonplaats van Arjen Robben
Heb je de vragen nog meeverzonnen. ? Schat je niet in als voetbalkenner.quote:
Laatste.quote:Op maandag 11 april 2016 22:20 schreef Zorro het volgende:
Vlaar miste, maar of dat als eerste was, geen idee.
Sneijder was de tweede.quote:Op maandag 11 april 2016 22:20 schreef Zorro het volgende:
Vlaar miste, maar of dat als eerste was, geen idee.
Dat sowiesoquote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef BobW het volgende:
Vinden jullie dit leuker dan Koning Voetbal?
Geen Spijkerman. Ja dus.quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef BobW het volgende:
Ik kan niet naar Jack Spijkerman kijken dus ja.quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef BobW het volgende:
Koning Voetbal had wel tetten.quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef BobW het volgende:
Ik weet weinig meer van die dag.quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was dus inderdaad Vlaar. Wist het echt niet meer.
Ik 3. Maar ja vrij makkelijk.quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef MPC60 het volgende:
Beetje langzame show en makkelijke vragen want ik had er maar 1 fout.
Ja, toen zat ik niet achter de goal.quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zat je toen niet achter de goal?
Vragen alleen te makkelijk, ik had meer vragen als met hoeveel goals was Suarez topscorer in de Eredivisie, wie pakte de eerste rode kaart of wie werd 4x kampioen bijvquote:
We doen het voor jouquote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Leuk dat jullie hier nog steeds blijven
Dat keek ik überhaupt niet.quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef BobW het volgende:
Dit dus. Maar ja, Truus uit Tiel moet het ook kunnen volgenquote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef MPC60 het volgende:
Geef jezelf op?quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef MPC60 het volgende:
Wat is Koning Voetbal ?quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef BobW het volgende:
Misschien denken ze eerste show paar makkelijke, scoren we misschien nog wat kandidaten.quote:Op maandag 11 april 2016 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vragen alleen te makkelijk, ik had meer vragen als met hoeveel goals was Suarez topscorer in de Eredivisie, wie pakte de eerste rode kaart of wie werd 4x kampioen bijv
Ik kan niet me de spanning omgaan denk ik. Nu zit je lekker onderuit gezakt op de bank.quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Maar ja, Truus uit Tiel moet het ook kunnen volgen
De laatste opmerking was een beetje domquote:
Thuis is het toch veel makkelijker.quote:Op maandag 11 april 2016 22:25 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik kan niet me de spanning omgaan denk ik. Nu zit je lekker onderuit gezakt op de bank.
Thuis is het altijd makkelijker idd. In de studio ga je aan jezelf twijfelen (wat die deelnemer nu ook doet)quote:Op maandag 11 april 2016 22:25 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik kan niet me de spanning omgaan denk ik. Nu zit je lekker onderuit gezakt op de bank.
Wie zou jij meenemen?quote:Op maandag 11 april 2016 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
We kunnen wel met een VBL team mee doen.
Ik mis applaus als hij een vraag goed heeft.quote:Op maandag 11 april 2016 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Decor is een beetje TE vind ik voor een kwisje
Als wqe haddeb gewonnen yhad je het geweten. Dit hebben we nooit meer terug gezien. Ik kreeg een vraag over welke wedstrijd het fragment was. Na twee seconden drukte ik. Was Varry van Aerle. Zeg het maar zei Tom van het Hek, zo van gok jet maar. Macional Psv. WB finale 88. Wat gebeurt er dan ? Hij zal hem wel missen. Berry mistte idd de penaltie Ik zag het aan de korrelige beelden uit Tokio. Had vlak ervoor de penaltieserie doorgenomen.quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was dus inderdaad Vlaar. Wist het echt niet meer.
Je moet een teamfoto en nog een paar foto's opsturenquote:Op maandag 11 april 2016 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
We kunnen wel met een VBL team mee doen.
GoAhead Cruijff de eerste rode in Oranje, althans werd er uit gestuurd. Rode kaarten kwamen p-as in 72quote:Op maandag 11 april 2016 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vragen alleen te makkelijk, ik had meer vragen als met hoeveel goals was Suarez topscorer in de Eredivisie, wie pakte de eerste rode kaart of wie werd 4x kampioen bijv
Moeten zijn mooiboyvriendjes doen eigenlijkquote:Op maandag 11 april 2016 22:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik mis applaus als hij een vraag goed heeft.
Is een greenroom alles is CGIquote:Op maandag 11 april 2016 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Decor is een beetje TE vind ik voor een kwisje
Dat schat je goed in. Voetbal is de grote leemte in het repertoire van deze generalist.quote:Op maandag 11 april 2016 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je de vragen nog meeverzonnen. ? Schat je niet in als voetbalkenner.
Precies. Dit schiet niet op. Zitten al een jal;f uur naar een dooie lul te kijken waarvan we weten dat ie het niet redtquote:Op maandag 11 april 2016 22:23 schreef BobW het volgende:
Hopen dat er niet nog een reclame komt. Dan wordt het programma te lang terwijl het als kort programmatje wel aardig is
Stijn, Tong en nog iemand die hun zwakte kan dekken.quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn, Tarado en Mexicanobakker
Slim wel. Tarado weet alles vanaf 1900. Stijn weet alles vanaf 2002.quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn, Tarado en Mexicanobakker
Ik ken wel iemand die goed is in indekken.quote:Op maandag 11 april 2016 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stijn, Tong en nog iemand die hun zwakte kan dekken.
wss zou ik ook Tarado of Mexi erbij halenquote:Op maandag 11 april 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slim wel. Tarado weet alles vanaf 1900. Stijn weet alles vanaf 2002.
Dit idd. Jan maakt alles beterquote:Op maandag 11 april 2016 22:29 schreef Joezi het volgende:
Was leuker geweest als Jan Boskamp dit had gepresenteerd
Ik weet wel veel debiele feitjes maar ik weet tegelijkertijd ook best wel veel niet, zeker over buitenlands voetbal.quote:Op maandag 11 april 2016 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wss zou ik ook Tarado of Mexi erbij halen
Dat vermoeden had ik al. Zit je nog bij 1 tegen 100 ?quote:Op maandag 11 april 2016 22:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat schat je goed in. Voetbal is de grote leemte in het repertoire van deze generalist.
V.
Dan kies ik voor Max23.quote:Op maandag 11 april 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet wel veel debiele feitjes maar ik weet tegelijkertijd ook best wel veel niet, zeker over buitenlands voetbal.
Robben wilde als nummer 5 toch om de winnende binnen te schietenquote:Op maandag 11 april 2016 22:30 schreef Zorro het volgende:
Nou herinner ik me weer dat ik dacht "Waarom Vlaar, en niet een zekerheid als eerste"
Nee johquote:Op maandag 11 april 2016 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Robben wilde als nummer 5 toch om de winnende binnen te schieten
voor eredivisie feitjes kun je wel op mij rekenen maar daar kun je ook op Stijn rekenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |