Je moet een teamfoto en nog een paar foto's opsturenquote:Op maandag 11 april 2016 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
We kunnen wel met een VBL team mee doen.
GoAhead Cruijff de eerste rode in Oranje, althans werd er uit gestuurd. Rode kaarten kwamen p-as in 72quote:Op maandag 11 april 2016 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vragen alleen te makkelijk, ik had meer vragen als met hoeveel goals was Suarez topscorer in de Eredivisie, wie pakte de eerste rode kaart of wie werd 4x kampioen bijv
Moeten zijn mooiboyvriendjes doen eigenlijkquote:Op maandag 11 april 2016 22:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik mis applaus als hij een vraag goed heeft.
Is een greenroom alles is CGIquote:Op maandag 11 april 2016 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Decor is een beetje TE vind ik voor een kwisje
Dat schat je goed in. Voetbal is de grote leemte in het repertoire van deze generalist.quote:Op maandag 11 april 2016 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je de vragen nog meeverzonnen. ? Schat je niet in als voetbalkenner.
Precies. Dit schiet niet op. Zitten al een jal;f uur naar een dooie lul te kijken waarvan we weten dat ie het niet redtquote:Op maandag 11 april 2016 22:23 schreef BobW het volgende:
Hopen dat er niet nog een reclame komt. Dan wordt het programma te lang terwijl het als kort programmatje wel aardig is
Stijn, Tong en nog iemand die hun zwakte kan dekken.quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn, Tarado en Mexicanobakker
Slim wel. Tarado weet alles vanaf 1900. Stijn weet alles vanaf 2002.quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn, Tarado en Mexicanobakker
Ik ken wel iemand die goed is in indekken.quote:Op maandag 11 april 2016 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stijn, Tong en nog iemand die hun zwakte kan dekken.
wss zou ik ook Tarado of Mexi erbij halenquote:Op maandag 11 april 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slim wel. Tarado weet alles vanaf 1900. Stijn weet alles vanaf 2002.
Dit idd. Jan maakt alles beterquote:Op maandag 11 april 2016 22:29 schreef Joezi het volgende:
Was leuker geweest als Jan Boskamp dit had gepresenteerd
Ik weet wel veel debiele feitjes maar ik weet tegelijkertijd ook best wel veel niet, zeker over buitenlands voetbal.quote:Op maandag 11 april 2016 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wss zou ik ook Tarado of Mexi erbij halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |