Dat keek ik überhaupt niet.quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef BobW het volgende:
Vinden jullie dit leuker dan Koning Voetbal?
Dit dus. Maar ja, Truus uit Tiel moet het ook kunnen volgenquote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef MPC60 het volgende:
Beetje langzame show en makkelijke vragen want ik had er maar 1 fout.
Geef jezelf op?quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef MPC60 het volgende:
Beetje langzame show en makkelijke vragen want ik had er maar 1 fout.
Wat is Koning Voetbal ?quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef BobW het volgende:
Vinden jullie dit leuker dan Koning Voetbal?
Misschien denken ze eerste show paar makkelijke, scoren we misschien nog wat kandidaten.quote:Op maandag 11 april 2016 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vragen alleen te makkelijk, ik had meer vragen als met hoeveel goals was Suarez topscorer in de Eredivisie, wie pakte de eerste rode kaart of wie werd 4x kampioen bijv
Ik kan niet me de spanning omgaan denk ik. Nu zit je lekker onderuit gezakt op de bank.quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Maar ja, Truus uit Tiel moet het ook kunnen volgen
De laatste opmerking was een beetje domquote:
Thuis is het toch veel makkelijker.quote:Op maandag 11 april 2016 22:25 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik kan niet me de spanning omgaan denk ik. Nu zit je lekker onderuit gezakt op de bank.
Thuis is het altijd makkelijker idd. In de studio ga je aan jezelf twijfelen (wat die deelnemer nu ook doet)quote:Op maandag 11 april 2016 22:25 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik kan niet me de spanning omgaan denk ik. Nu zit je lekker onderuit gezakt op de bank.
Wie zou jij meenemen?quote:Op maandag 11 april 2016 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
We kunnen wel met een VBL team mee doen.
Ik mis applaus als hij een vraag goed heeft.quote:Op maandag 11 april 2016 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Decor is een beetje TE vind ik voor een kwisje
Als wqe haddeb gewonnen yhad je het geweten. Dit hebben we nooit meer terug gezien. Ik kreeg een vraag over welke wedstrijd het fragment was. Na twee seconden drukte ik. Was Varry van Aerle. Zeg het maar zei Tom van het Hek, zo van gok jet maar. Macional Psv. WB finale 88. Wat gebeurt er dan ? Hij zal hem wel missen. Berry mistte idd de penaltie Ik zag het aan de korrelige beelden uit Tokio. Had vlak ervoor de penaltieserie doorgenomen.quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was dus inderdaad Vlaar. Wist het echt niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |