Kan geloof ik alleen via de Abo. Ik kreeg een linkje van een andere usert.quote:Op maandag 11 april 2016 02:49 schreef Sjemmert het volgende:
hoe zie je dat dan ? Ik weet nog dat er een keer eem foutje in Fok zat toen kon ik ze allemaal lezen maar zu ik het niet meer.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op maandag 11 april 2016 02:49 schreef Sjemmert het volgende:
hoe zie je dat dan ? Ik weet nog dat er een keer eem foutje in Fok zat toen kon ik ze allemaal lezen maar zu ik het niet meer.
Ban Cremer.quote:
Hoeveel sinds je mod bentquote:
Thanks sta op dus op 20 notes. 1 op de 95 postsquote:Op maandag 11 april 2016 03:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Als er dus een Fok Top 500 van Notes zou bestaan, dan sta jij dus nooit meer in te halen bovenaanquote:Op maandag 11 april 2016 02:26 schreef tong80 het volgende:
Hoeveel notes heb jij op FOK! ?
[ afbeelding ]
Ik: 'Je hebt 631 notes gekregen van onze moderators.'
[ afbeelding ]
Nou echt wel zegquote:Op maandag 11 april 2016 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
46
Ik ben een voorbeeldig user
Geweldig ToT. Yvonne hoort daarquote:
Haha ja had ik gemaakt voor een ander ban-topic van tong80, een tijdje geleden. Toen was hij net weer terug van een ban.quote:
Mooie topicsquote:Op maandag 11 april 2016 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja had ik gemaakt voor een ander ban-topic van tong80, een tijdje geleden. Toen was hij net weer terug van een ban.
Ha ha ha. Laat je kennen.quote:
omgquote:
hoe lijkt dat op oplichting?quote:Op woensdag 13 april 2016 13:28 schreef Desiler het volgende:
3.. maar wat is dit precies dan? Wordt gevraagd of ik 4,50 wil overmaken. Lijkt net oplichting
aantekeningen van mods voor mods.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:28 schreef Desiler het volgende:
3.. maar wat is dit precies dan? Wordt gevraagd of ik 4,50 wil overmaken. Lijkt net oplichting
nee niet zo maar een abo, werkt niet bij elk abo, geef een keer juiste info dude.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
aantekeningen van mods voor mods.
Als je een abo koopt kan je het altijd inzien
Het lijkt een beetje op we hebben hier 3 RAR bestanden voor u. Password kunt u kopen voor 4,50. Snap dat het geen oplichting is maar toch. Komt heel vaag over. Maar kan misschien ook omdat ik er geen fuck van snap van die notes.quote:
lijkt me handig om een gewone open transactie niet met oplichting te vergelijken, anders heb je wellicht zo weer een note.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:01 schreef Desiler het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op we hebben hier 3 RAR bestanden voor u. Password kunt u kopen voor 4,50. Snap dat het geen oplichting is maar toch. Komt heel vaag over. Maar kan misschien ook omdat ik er geen fuck van snap van die notes.
Ik één op de duizend posts.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:28 schreef Maanvis het volgende:
ik ben wel benieuwd wie er de meeste notes heeft in verhouding tot de postcount(uitgezonderd meteen gebande spamaccounts dan)
Dat hebben mijn fans al eens voor me gedaan.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Scheelt dat je ze zelf kan verwijderen
#7quote:Op woensdag 13 april 2016 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hebben mijn fans al eens voor me gedaan.
De laatste 2 heb ik zelf gezet.
Heb ik positieve notes ? En wat is het nut van notes ?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
#2 beste note die je kan krijgen. Een positieve note met compliment van uberheld swarmahoer.
Ik ben persoonlijk van mening dat hoe minder notes je hebt, zowel relatief aan je postcount als in totaal aantal notes, hoe beter het is.quote:
Ik zou zeggen, vraag je notes op en je komt er vanzelf achter.quote:
Dit is een grapje neem ik aan?quote:En wat is het nut van notes ?
Mod-SCquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik veel fout gedaan want het zijn er nu 22![]()
geen idee waarvoor
Mod-SC? geen idee welke mod dan, maar zal wel goed zijn, ik kan beter niks meer posten isquote:
Amateur.....quote:
Ongelooflijk, ik zal ook eens gaan PRenquote:
Verbaast mij nietquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En nu ben ik nieuwsgierig naar die laatsten. Er zal wel iemand huillie huillie hebben gedaan bij haar mod-vriendin gister.__!!!
quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Baas.
Ik ook zoveel maar dan zonder de 7
NWS zeker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:08 schreef Elfletterig het volgende:
78, waarvan het grootste deel onzin en/of onterecht.
Jij komt niet meer in NWS hé?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vrijwel uitsluitend NWS, ja. De details zal ik je besparen.
Klopt. Op een leuke, goede manier discussies voeren is daar voor mij niet meer mogelijk. Wat dat betreft hoef ik dus niet te vrezen dat mijn notes-aantal nog erg hard gaat stijgen de komende jaren.quote:
Dat is dan wel weer een voordeel, maar wel zonde toch, of niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Op een leuke, goede manier discussies voeren is daar voor mij niet meer mogelijk. Wat dat betreft hoef ik dus niet te vrezen dat mijn notes-aantal nog erg hard gaat stijgen de komende jaren.
Ik ben het stadium van "zonde" allang voorbij johquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is dan wel weer een voordeel, maar wel zonde toch, of niet?
Het moet natuurlijk wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het stadium van "zonde" allang voorbij johTil er niet te zwaar aan. Het is gewoon een bepaald sfeertje en een bepaalde kliek users waar ik geen zin meer in heb. Het is tijdsverspilling en roept alleen maar ergernis op. Waarom zou je jezelf daarmee kwellen? Ik heb wel wat beters te doen.
Kloptquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel leuk blijven.
Ja is dikke mik tussen die twee hoor.quote:
Over wie heb je het? Als je een beetje stoer loopt te doen kan je net zo goed even namen en rugnummers noemen, dan kunnen ze zich tenminste verdedigen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja is dikke mik tussen die twee hoor.En maar lullen over me achter de schermen. I don't care.
Je denkt dat ze dat ooit toe zullen geven? Echt niet, maar ik weet gewoon dat er over me geluld wordt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Als je een beetje stoer loopt te doen kan je net zo goed even namen en rugnummers noemen, dan kunnen ze zich tenminste verdedigen.
Nou, als je het 'gewoon' weet en zo'n flinke meid bent; over wie heb je het?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Je denkt dat ze dat ooit toe zullen geven? Echt niet, maar ik weet gewoon dat er over me geluld wordt.
En nog meer notes krijgen? Nee dank je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, als je het 'gewoon' weet en zo'n flinke meid bent; over wie heb je het?
Nou hou je stoere bakkes dan even en flikker gewoon op.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
En nog meer notes krijgen? Nee dank je.
Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou hou je stoere bakkes dan even en flikker gewoon op.
Ik denk dat je jezelf even iets teveel eer aandoet. Ik vind het gewoon kansloos om hier te gaan zitten op een samenzwering, en zelfs te roepen dat je het 'gewoon weet'. Maar dan te schijterig zijn om man en paard te noemen. Maar goed, ik weet tegen wie ik het heb, de titel 'Meest Kansloze FOK!-user' draag je al enige tijd met trots.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Altijd leuk om te merken als iemand ergens niet tegen kan. Nieuwsgierig much?!
Dit typeert jou zo erg. Op iedereen en alles commentaar. Bemoeit zich overal mee, zet users onterecht op z'n plaats. Ga door jongen. Vooral doorgaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou hou je stoere bakkes dan even en flikker gewoon op.
Geef je het estafette-stokje door ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf even iets teveel eer aandoet. Ik vind het gewoon kansloos om hier te gaan zitten op een samenzwering, en zelfs te roepen dat je het 'gewoon weet'. Maar dan te schijterig zijn om man en paard te noemen. Maar goed, ik weet tegen wie ik het heb, de titel 'Meest Kansloze FOK!-user' draag je al enige tijd met trots.
Ik weet nieteens wie je bent, dan gaan we ook niet over je lullen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Je denkt dat ze dat ooit toe zullen geven? Echt niet, maar ik weet gewoon dat er over me geluld wordt.
Onterechtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit typeert jou zo erg. Op iedereen en alles commentaar. Bemoeit zich overal mee, zet users onterecht op z'n plaats. Ga door jongen. Vooral doorgaan.
Ik scheld nooit op newbies. Ik pest ze niet en ik verneder ze niet. Ik plaag ze soms. Ik zal een newbie nooit uitschelden eerder beschermen. Dat kun je navragen aan Tsjacka, Fylax, JanCees, beschouw of weet ik veel wie. Die smileys staan je niet omdat jij één van m'n grootste stalkers bent die me al menig keer gedwongen heeft om te reageren, omdat je weer een topic aan het verkloten was. Mij kun je niet aan, omdat ik je door hebt en omdat ik mijn pennenveer in goud gesmolten vitrioolwater doop. Waar jij amechtig bukt om een veer in je reet geschoven te krijgen. Je was mijn intieme topic in TTK zelfs aan het verkloten. Ik trap er steeds weer in. Gelukkig heeft Mark de troep van jou in de kliko gesodemieterd. Zodat het weer het geniale niveau heeft waar het voor was bedoeld. De glinstering die het topic nu weer heeft met mijn briljante en hoogstaande posts, columns, anekdotes en gedichten doet jouw ouevre verbleken en lijken op de tekst van een fles dikke bleek. Die lees je wel. Maar met de inhoud moet je uitkijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Onterechtpls, Tong
Ik weet dat je een hekel aan me hebt, das insgelijks. Maar ga nu niet net doen alsof Jaimy_Luca for fucks sake zo'n aanwinst is en hier onterecht in de hoek wordt gezet. Dan laat je je wel héél erg kennen.
Ghehehe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf even iets teveel eer aandoet. Ik vind het gewoon kansloos om hier te gaan zitten op een samenzwering, en zelfs te roepen dat je het 'gewoon weet'. Maar dan te schijterig zijn om man en paard te noemen. Maar goed, ik weet tegen wie ik het heb, de titel 'Meest Kansloze FOK!-user' draag je al enige tijd met trots.
Allemachtig, ik zie dat het weer tijd is voor je medicatie. Manmanman. Volgens mij spuit jij nog je broekje vol als je een glimp van jezelf in de spiegel ziet, of niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik scheld nooit op newbies. Ik pest ze niet en ik verneder ze niet. Ik plaag ze soms. Ik zal een newbie nooit uitschelden eerder beschermen. Dat kun je navragen aan Tsjacka, Fylax, JanCees, beschouw of weet ik veel wie. Die smileys staan je niet omdat jij één van m'n grootste stalkers bent die me al menig keer gedwongen heeft om te reageren, omdat je weer een topic aan het verkloten was. Mij kun je niet aan, omdat ik je door hebt en omdat ik mijn pennenveer in goud gesmolten vitrioolwater doop. Waar jij amechtig bukt om een veer in je reet geschoven te krijgen. Je was mijn intieme topic in TTK zelfs aan het verkloten. Ik trap er steeds weer in. Gelukkig heeft Mark de troep van jou in de kliko gesodemieterd. Zodat het weer het geniale niveau heeft waar het voor was bedoeld. De glinstering die het topic nu weer heeft met mijn briljante en hoogstaande posts, columns, anekdotes en gedichten doet jouw ouevre verbleken en lijken op de tekst van een fles dikke bleek. Die lees je wel. Maar met de inhoud moet je uitkijken.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
quote:Ze kunnen beter over je lullen ,dan van je vreten!
2x de helft.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
14![]()
Met hoeveel wordt je geband dan?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:55 schreef Kreator het volgende:
199.
En verder is de discussie weer mooi om te lezen. Tong die geestelijk in de war is en Loveless die niet-niet kan reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |