Kan geloof ik alleen via de Abo. Ik kreeg een linkje van een andere usert.quote:Op maandag 11 april 2016 02:49 schreef Sjemmert het volgende:
hoe zie je dat dan ? Ik weet nog dat er een keer eem foutje in Fok zat toen kon ik ze allemaal lezen maar zu ik het niet meer.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op maandag 11 april 2016 02:49 schreef Sjemmert het volgende:
hoe zie je dat dan ? Ik weet nog dat er een keer eem foutje in Fok zat toen kon ik ze allemaal lezen maar zu ik het niet meer.
Ban Cremer.quote:
Hoeveel sinds je mod bentquote:
Thanks sta op dus op 20 notes. 1 op de 95 postsquote:Op maandag 11 april 2016 03:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Als er dus een Fok Top 500 van Notes zou bestaan, dan sta jij dus nooit meer in te halen bovenaanquote:Op maandag 11 april 2016 02:26 schreef tong80 het volgende:
Hoeveel notes heb jij op FOK! ?
[ afbeelding ]
Ik: 'Je hebt 631 notes gekregen van onze moderators.'
[ afbeelding ]
Nou echt wel zegquote:Op maandag 11 april 2016 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
46
Ik ben een voorbeeldig user
Geweldig ToT. Yvonne hoort daarquote:
Haha ja had ik gemaakt voor een ander ban-topic van tong80, een tijdje geleden. Toen was hij net weer terug van een ban.quote:
Mooie topicsquote:Op maandag 11 april 2016 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja had ik gemaakt voor een ander ban-topic van tong80, een tijdje geleden. Toen was hij net weer terug van een ban.
Ha ha ha. Laat je kennen.quote:
omgquote:
hoe lijkt dat op oplichting?quote:Op woensdag 13 april 2016 13:28 schreef Desiler het volgende:
3.. maar wat is dit precies dan? Wordt gevraagd of ik 4,50 wil overmaken. Lijkt net oplichting
aantekeningen van mods voor mods.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:28 schreef Desiler het volgende:
3.. maar wat is dit precies dan? Wordt gevraagd of ik 4,50 wil overmaken. Lijkt net oplichting
nee niet zo maar een abo, werkt niet bij elk abo, geef een keer juiste info dude.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
aantekeningen van mods voor mods.
Als je een abo koopt kan je het altijd inzien
Het lijkt een beetje op we hebben hier 3 RAR bestanden voor u. Password kunt u kopen voor 4,50. Snap dat het geen oplichting is maar toch. Komt heel vaag over. Maar kan misschien ook omdat ik er geen fuck van snap van die notes.quote:
lijkt me handig om een gewone open transactie niet met oplichting te vergelijken, anders heb je wellicht zo weer een note.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:01 schreef Desiler het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op we hebben hier 3 RAR bestanden voor u. Password kunt u kopen voor 4,50. Snap dat het geen oplichting is maar toch. Komt heel vaag over. Maar kan misschien ook omdat ik er geen fuck van snap van die notes.
Ik één op de duizend posts.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:28 schreef Maanvis het volgende:
ik ben wel benieuwd wie er de meeste notes heeft in verhouding tot de postcount(uitgezonderd meteen gebande spamaccounts dan)
Dat hebben mijn fans al eens voor me gedaan.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Scheelt dat je ze zelf kan verwijderen
#7quote:Op woensdag 13 april 2016 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hebben mijn fans al eens voor me gedaan.
De laatste 2 heb ik zelf gezet.
Heb ik positieve notes ? En wat is het nut van notes ?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
#2 beste note die je kan krijgen. Een positieve note met compliment van uberheld swarmahoer.
Ik ben persoonlijk van mening dat hoe minder notes je hebt, zowel relatief aan je postcount als in totaal aantal notes, hoe beter het is.quote:
Ik zou zeggen, vraag je notes op en je komt er vanzelf achter.quote:
Dit is een grapje neem ik aan?quote:En wat is het nut van notes ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |