niemand neemt de moeite als jij online bentquote:
jou domheid?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:30 schreef HPLC het volgende:
Haha, Hermann laten we het niet over jou domheid hebben
haha ja had ik ook toevallig hèquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
deed ik wel, en rara wat was de eerste hit?
SEX / Geen binnenste schaamlippen
FOK!
weet ff niet wat je bedoeltquote:
Wie is er nou puberaal dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat zei je vannacht ook tegen je vader
dat is niet waar, in deze SC ben ik bijvoorbeeld de meest intelligente userquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:30 schreef HPLC het volgende:
Haha, Hermann laten we het niet over jou domheid hebben
Ja, ooit een keer gezien.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Serieus, er is een poezenboek? ;s
Hahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie is er nou puberaal dan?
ik ga zo, dontworryquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:31 schreef Etsu het volgende:
alweer een nieuw topic
ga eens wat nuttigs doen op deze zaterdagavond zeg, godallemachtig
heb je daar een filmpje vanquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
willow klaagt juist dat ik te snel kom
Hoezo kut? Daar heb je geen last van.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja blijkt... lijkt me wel kut
ahaha
kan niet voor eeuwig zijn hequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:33 schreef deadprez het volgende:
ik stond volgens mij ook een keer in de sig van etsu
dat was een magisch moment
wilde gewoon iets met kut typen als reactiequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoezo kut? Daar heb je geen last van.
neequote:
Ik denk dat het meer over jou zegt dan over mij.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh wauw, vet. Volgens mij de eerste keer dat ik in iemand zijn sig sta
nou ja zegquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer over jou zegt dan over mij.
ik sta al bijna een jaar in 2 sigs hier met compleet uit context gehaalde quotesquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh wauw, vet. Volgens mij de eerste keer dat ik in iemand zijn sig sta
wrm sta ik neit in je sig? ;squote:Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer over jou zegt dan over mij.
ik doe hbo volgens jouquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm sta ik neit in je sig? ;s
3 dan, want je staat ook in die van mij, maar dat meende jequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik sta al bijna een jaar in 2 sigs hier met compleet uit context gehaalde quotes
Zo tegenstrijdig inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
My momma don't like u and she likes everyoneee
Kutlied
vervelend jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik sta al bijna een jaar in 2 sigs hier met compleet uit context gehaalde quotes
is dat een minpunt?quote:
Iets geweldigsquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Zeg iets geweldigs dan, plaats ik je in mn sig.
Zou wel spannend worden dan de laatste 4 wedstrijdenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Nog 45 minuten Cambuur, komt goed.
Je bent zelf niet goed.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jezus kerel dit is ook niet goed
boeit mij dat nou?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jaquote:
NEEquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
3 dan, want je staat ook in die van mij, maar dat meende je
iets geweldigs danquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Zeg iets geweldigs dan, plaats ik je in mn sig.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Opso is de leukste Groninger op FOK!.
doelsaldoquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou wel spannend worden dan de laatste 4 wedstrijden
welwaarquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb jimmy helemaal niet weggepest
Weet je nog welk nummer dat was?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme dat is al langer dan een jaar
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kijk dit bedoel ik dus, gelijk weer als kliekje opereren en mij dit in de schoenen schuiven
Wow joh doe niet zo paraquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
opso is een kuthoer
zo zet die maar in je sig
Trtrtrtrquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
opso is een kuthoer
zo zet die maar in je sig
Jij bent het kliekje.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kijk dit bedoel ik dus, gelijk weer als kliekje opereren en mij dit in de schoenen schuiven
ik doe gewoon normaal tegen je en dan krijg ik dit. val lekker in een aquarium met piranha's terwijl je naar bloed stinktquote:
Bek dicht Hans. Vrouwen hebben altijd gelijk.quote:
Liep bella over de toetsenbord?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
Opso, ik wil jou keihard doen in de Blauwe Engel, ik aan de achterkant, Frass aan de voorkant en HPLC aan de bovenkant.
okquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe gewoon normaal tegen je en dan krijg ik dit. val lekker in een aquarium met piranha's terwijl je naar bloed stinkt
Eindelijk iemand die dit ziet na al die jaren.quote:
het toetsenbordquote:
Hermann dusquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
En iemand met een micropenis voor aan de zijkant.
Eigenlijk doe ik nu aardig.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo doe je zo onaardig ;s
je mag gewoon hzaw zeggen want je doelt weer op mij lulquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
En iemand met een micropenis voor aan de zijkant.
NEE FLIKKER OP MET DIE KUTREACTIE ALLEEN BATTIES REAGEREN MET OK GODVERDOMME WEES EENS ORIGINEEL SOEPZUIGERquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |