Denk ik ook eigenlijk ja, maar dat van het opleidingsniveau vind ik zelf een beetje wrang. Ik snap het wel, maar dat zegt volgens mij niet heel veel over je plannen en functioneren binnen de politiek.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Denk het eigenlijk niet. Ondanks haar doelgroep en reputatie zet de PVV ook braaf hbo- wo-niveau neer als eis voor sollicitanten. Ik denk dat iets als een stage realistischer is.
Nee, want je kan geen lid worden van de pvv en ze hebben ook geen jongerenafdeling.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef jatochneetoch het volgende:
Normaal gesproken wordt je eerst lid van de jongeren partij alvorens je doorstroomt naar de gewone partij.
Maar ik weet niet of dat bij de PVV ook zo is.
De PVV heeft geen jongerenpartij.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef jatochneetoch het volgende:
Normaal gesproken wordt je eerst lid van de jongeren partij alvorens je doorstroomt naar de gewone partij.
Maar ik weet niet of dat bij de PVV ook zo is.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:33 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je ooit nog een baan buiten de politiek wil zou ik het niet doen.
De PVV heeft geen vrijwilligers. Voeren dan ook nauwelijks campagne op straat. De PVV heeft ook geen commissies of wat dan ook. Simpelweg omdat er geen leden zijn, geen ledenvergaderingen, geen openbare activiteiten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Het meeste werk binnen politieke partijen gebeurt op vrijwillige basis. Ik weet niet hoe PVV het regelt maar van de meeste partijen wordt je eerst lid en dan kun je gaan praten over hoe je je kunt inzetten voor de partij. Kan richting het dagelijks bestuur, maar ook zoeken ze vaak commissieleden om bijvoorbeeld een fractie te ondersteunen. Meestal stroom je dan lokaal in en kan je doorgroeien.
Met jouw interesses zou ik richting commissiewerk of een jeugdvakanties van de parrij gaan. Bij sommige gemeenten krijg je daar een vergoeding voor en als je doorstroomt is de kans daarop ook groter. Als je studeert kun je met je vrijwilligerswerk soms ook extra studiepunten krijgen.
Voor betaalde functies binnen een partij zelf zullen ook bijbehorende functie eisen horen en daarvoor heb je zonder diploma te weinig kwalificaties, maar dat geldt natuurlijk voor alle betaalde banen.
Lokaal kan alleen in Almere en Den Haag. Misschien is de provincie een optie. Maar politiek inhoudelijk is dat heel taai.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De PVV heeft geen jongerenpartij.
Maar het lijkt mij verstandiger om eerst op lokaal niveau iets te doen. Wellicht dat je je aan kan melden bij een lokale PVV afdeling om daar eens wat ervaring op te doen. Meteen landelijk lijkt me voorbehouden aan mensen die in ieder geval wat praktijkervaring hebben.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:33 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je ooit nog een baan buiten de politiek wil zou ik het niet doen.
Heb je zo'n vlotte babbel?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb er wel eens over gedacht puur voor het geld. Zo instant op verkiesbare plek komen maar het zou sociale zelfmoord zijn
Omdat je met de PVV op je CV minder snel aangenomen zal worden. Ik zeg niet dat dat oké is, maar het is wel zo.quote:
Je wilt als rechtgeaarde Nederlander toch niet werken in een PvdA bolwerk oid dus de eventuele afwijzing zal wederzijds zijn. Ik zie geen probleem.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:24 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Omdat je met de PVV op je CV minder snel aangenomen zal worden. Ik zeg niet dat dat oké is, maar het is wel zo.
Ex-PVV Kamerleden zien dat probleem echter wel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:32 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Je wilt als rechtgeaarde Nederlander toch niet werken in een PvdA bolwerk oid dus de eventuele afwijzing zal wederzijds zijn. Ik zie geen probleem.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:32 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Je wilt als rechtgeaarde Nederlander toch niet werken in een PvdA bolwerk oid dus de eventuele afwijzing zal wederzijds zijn. Ik zie geen probleem.
Volgens mij allemaal werkloos.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ex-PVV Kamerleden zien dat probleem echter wel.
Hoeverre dat komt omdat ze gewoon te hoog mikken of dat er echt systematische PVV-discriminatie bestaat zou ik wel graag onderzocht willen zien. Ik kan me voorstellen dat PVV'ers toch gemiddeld met een minder sterk CV de kamer in gaan dan de meeste andere kamerleden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwaoh, wachtgeld beuren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |