Hoe is FO4 btw?quote:Op maandag 21 december 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry het zit diep dat jij wel nog plezier aan fallout hebt
echt fucking fucking fucking vetquote:
Waarom heb je er dan geen plezier meer aan, boeler.quote:Op maandag 21 december 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt fucking fucking fucking vet
uitgespeeld en heb steeds geen zin om doelloos te gaan questenquote:Op maandag 21 december 2015 20:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom heb je er dan geen plezier meer aan, boeler.
Doelloos gamen is beste gamen.quote:Op maandag 21 december 2015 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
uitgespeeld en heb steeds geen zin om doelloos te gaan questen
quote:Op maandag 21 december 2015 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om de computerspellen van deadprez, vanillekwark en der_mann ritueel te verbranden!!!
Digitale kopieen moederneuker.quote:Op maandag 21 december 2015 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om de computerspellen van deadprez, vanillekwark en der_mann ritueel te verbranden!!!
Da's ILLEGAAL!!!quote:Op maandag 21 december 2015 20:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Digitale kopieen moederneuker.
nee hoorquote:
Ik wacht.quote:Op maandag 21 december 2015 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
computernerdjes... wacht maar! WACHT MAAR!!!!
quote:Op maandag 21 december 2015 20:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hou toch wel van je hoor.
gewoon downloaden... willekeurig stukken code verwijderen en uploaden, en dit heel vaak doenquote:Op maandag 21 december 2015 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
computernerdjes... wacht maar! WACHT MAAR!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
fallout leef van de laatste paar uur die ik had gespeeldOh wow ik geef geen neuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je wel rizla blauw hebbenquote:Op maandag 21 december 2015 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Twee gewone vloeitjes aan elkaar plakken jatoch.
Geen idee, ik rook nietquote:Op maandag 21 december 2015 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet je wel rizla blauw hebben
je hebt ook cr1tikals filmpjes niet gekeken zekerquote:Op maandag 21 december 2015 20:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben langer weggeweest volgens mij.
Klopt.quote:Op maandag 21 december 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt ook cr1tikals filmpjes niet gekeken zeker
wat een toeval, ik ookquote:Op maandag 21 december 2015 20:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen idee, ik rook niet
Was vandeweek trouwens in Rotterdam
Godverdomme ik voel wat opbloeien hier.quote:Op maandag 21 december 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat een toeval, ik ook
Ik ken nog iemandquote:Op maandag 21 december 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat een toeval, ik ook
ik ookquote:Op maandag 21 december 2015 20:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Godverdomme ik voel wat opbloeien hier.
POEPPOSTquote:Op maandag 21 december 2015 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh wacht het is mijn stoma die is vol
Wel handig een stoma.quote:Op maandag 21 december 2015 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh wacht het is mijn stoma die is vol
haha ja... of een klein gaatje erin en je collega's squirtenquote:Op maandag 21 december 2015 20:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
En gewoon ff leegknijpen boven de gootsteen jatoch.
heb ik niequote:Op maandag 21 december 2015 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Twee gewone vloeitjes aan elkaar plakken jatoch.
ik weetquote:Op maandag 21 december 2015 20:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Godverdomme slechte voorbereiding op je avond.
ook nietquote:
ikquote:Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook niet
zijn er echt mensen die dat doen?
Heb eventueel wel een bijbel voor je.quote:Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook niet
Is wel eens in me op gekomen.quote:Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook niet
quote:Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
iktoen ik 14 was ofzo
Wat is star wars?quote:Op maandag 21 december 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
heb je star wars al gezien VK of ben je zo'n deadprez kneusje die dat niet kijkt
noem je willoow nou een kneusjequote:Op maandag 21 december 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
heb je star wars al gezien VK of ben je zo'n deadprez kneusje die dat niet kijkt
hehehequote:Op maandag 21 december 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nope, de pritstift verziekte wel een hoop smaak ja
maar die kijkt het ook nietquote:Op maandag 21 december 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik postte overduidelijk deadprez
na 10 jaar weer een nieuwe film in een van de grootste filmfranchises ooit, wat is er niet aan de hype te snappenquote:
ik ook niet, bij de meeste jachten raken ze mij als eerste, maar bij die nietquote:Op maandag 21 december 2015 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ah, hou niet zo van die talentenjachten.
ohquote:Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar die heeft ook goeie kwaliteiten en jij niet
je had "ook goeie" makkelijk weg kunnen latenquote:Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar die heeft ook goeie kwaliteiten en jij niet
Sorry hoor. Snap ook de kersttruien hype niet. Ben denk ik gewoon een alto van binnen.quote:Op maandag 21 december 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
na 10 jaar weer een nieuwe film in een van de grootste filmfranchises ooit, wat is er niet aan de hype te snappen
bemoei je er niet mee man handicapquote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je had "ook goeie" makkelijk weg kunnen laten
vergeven maar niet vergetenquote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sorry hoor. Snap ook de kersttruien hype niet. Ben denk ik gewoon een alto van binnen.
Als ik een lijst moet maken van dingen die ik niet snap is internet opquote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sorry hoor. Snap ook de kersttruien hype niet.
nou ja zeg... jemigquote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee man handicap
boksquote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als ik een lijst moet maken van dingen die ik niet snap is internet op
Schaam jequote:
swsquote:
nee, was ik nietquote:Op maandag 21 december 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
remqo heb je me weer lopen noten trouwens
weer een week wachten gvd
als je niet van films houdt van mannen met flinke sabels is dat ok, wij houden daar wel vanquote:
ohquote:
Ik kijk heel vaak dat soort films.quote:Op maandag 21 december 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je niet van films houdt van mannen met flinke sabels is dat ok, wij houden daar wel van
maar daar kun je ook een kwart van een pakje sigaretten van kopenquote:Op maandag 21 december 2015 20:49 schreef deadprez het volgende:
wel leuk, met kerst kan ik danny weer lekker sponsoren met 24 euro
we leven hier niet in nieuw-zeelandquote:Op maandag 21 december 2015 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar daar kun je ook een kwart van een pakje sigaretten van kopen
is het daar goedkoper danquote:Op maandag 21 december 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
we leven hier niet in nieuw-zeeland
Geld stoppen in een zinkend schipquote:Op maandag 21 december 2015 20:49 schreef deadprez het volgende:
wel leuk, met kerst kan ik danny weer lekker sponsoren met 24 euro
quote:
lekker boeiend ik wil gewoon geen ads en mijn notes kunnen lezenquote:Op maandag 21 december 2015 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geld stoppen in een zinkend schip.
dp koopt ook eten en is zelf ook een zinkend schip dus maakt niet uitquote:Op maandag 21 december 2015 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geld stoppen in een zinkend schip.
Gun mij ook dan.quote:Op maandag 21 december 2015 20:52 schreef deadprez het volgende:
en verder gun ik het die rode kale ook wel
Vroegâh kon je gewoon mattie-mods vragen om je notes in een .html-bestand toegestuurd te krijgenquote:Op maandag 21 december 2015 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker boeiend ik wil gewoon geen ads en mijn notes kunnen lezen
mortaxx zekerquote:Op maandag 21 december 2015 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vroegâh kon je gewoon mattie-mods vragen om je notes in een .html-bestand toegestuurd te krijgen.
neequote:
Elke keer die briljante conclusies van jequote:Op maandag 21 december 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
we leven hier niet in nieuw-zeeland
Mag niks zeggen van m'n advocaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mag niks zeggen van m'n advocaat.
wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
IF IT SMOKES A GREAT BIG CIGAAARRR
AND IT HANGS AROUND AT A BAAARRR
IF IT TELLS THE BIGGEST LIES
WEARS THE LOUDEST TIES
IT'S A MAAAANNN
ik vind alle liedjes op Diamond City Radio wel coolquote:
ja same herequote:Op maandag 21 december 2015 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind alle liedjes op Diamond City Radio wel cool
ga in fukushima op de regen wachten dan gvdquote:Op maandag 21 december 2015 21:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Godverdomme ik ben jaloers. Ik wil ook Fallout.
inb4 jij had een keer fallout en nu ben je kaalquote:Op maandag 21 december 2015 21:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Godverdomme ik ben jaloers. Ik wil ook Fallout.
Jij hebt duidelijk al fallout van je chemo. Want je bent kaal.quote:Op maandag 21 december 2015 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga in fukushima op de regen wachten dan gvd
quote:Op maandag 21 december 2015 21:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk al fallout van je chemo. Want je bent kaal.
Ohquote:Op maandag 21 december 2015 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
inb4 jij had een keer fallout en nu ben je kaal
Shit je leeft nogquote:Op maandag 21 december 2015 21:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk al fallout van je chemo. Want je bent kaal.
jij lijkt wel een beetje op de ghoulsquote:Op maandag 21 december 2015 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
inb4 jij had een keer fallout en nu ben je kaal
had ik maar zulke looksquote:Op maandag 21 december 2015 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij lijkt wel een beetje op de ghouls
[ afbeelding ]
hoiquote:
combobreakerquote:
hell yeahquote:
permaban voor ons allemaalquote:Op maandag 21 december 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
zaterdag mochten we niet naar OUD, nu breekt hij de combo
what's next?
jij zou in de volgende Star Wars de main villain moeten spelen omdat jij een masker nodig hebt voor die poephoofd van jequote:
Hij verwijdert linkjes naar KPDquote:Op maandag 21 december 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
what's next?
Ik ga wel weer naar Geerdquote:Op maandag 21 december 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
what's next?
quote:Op maandag 21 december 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zou in de volgende Star Wars de main villain moeten spelen omdat jij een masker nodig hebt voor die poephoofd van je
2/10 matige disquote:Op maandag 21 december 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zou in de volgende Star Wars de main villain moeten spelen omdat jij een masker nodig hebt voor die poephoofd van je
Je bent zelf een running gag.quote:Op maandag 21 december 2015 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die running gag hebben jullie aan mij te danken
Ik vond hem wel wat weg hebben van Snokequote:Op maandag 21 december 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zowel als Guus_Pech6 als k*stallekje GUUS idd.quote:Op maandag 21 december 2015 21:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent zelf een running gag.
snoke is te stoerquote:Op maandag 21 december 2015 21:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond hem wel wat weg hebben van Snoke
quote:
zoals ons mod maken net zoals de vorige met deze UIquote:Op maandag 21 december 2015 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe je ook wat aan die aanstootgevende plaatjes in de UI van sommigen hier?
Die UI van Deadprez kan echt niet idd.quote:Op maandag 21 december 2015 21:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe je ook wat aan die aanstootgevende plaatjes in de UI van sommigen hier?
quote:Op maandag 21 december 2015 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die UI van Deadprez kan echt niet idd.
als het nog dieper zat zou je inwendige bloedingen krijgenquote:Op maandag 21 december 2015 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
En dan serieus verontwaardigd doen over een naziplaatje. Hoe moreel failliet ben je dan?
quote:Op maandag 21 december 2015 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het nog dieper zat zou je inwendige bloedingen krijgen
Heb een hekel aan smerig UI's die gewoon nergens op slaanquote:Op maandag 21 december 2015 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die UI van Deadprez kan echt niet idd.
Voor zover ik weet is dat geen te modereren regel hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 21:19 schreef Remqo het volgende:
En als iedereen z'n eigen UI weer terug neemt, dit is provoceren naar Jimmy
geef me maar een note, ik vind dit gewoon een mooie UI en heb het toevallig nu ingesteldquote:Op maandag 21 december 2015 21:19 schreef Remqo het volgende:
En als iedereen z'n eigen UI weer terug neemt, dit is provoceren naar Jimmy
niet zo dwars, al ben ik het wel eens dat dit niet te modereren valt, moet je ook niet willen, onzinquote:Op maandag 21 december 2015 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geef me maar een note, ik vind dit gewoon een mooie UI en heb het toevallig nu ingesteld
consequente reactiequote:Op maandag 21 december 2015 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
Ben benieuwd of hier nu een consequente reactie volgt.
Vrijheid van meningsUIting gvdquote:Op maandag 21 december 2015 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geef me maar een note, ik vind dit gewoon een mooie UI en heb het toevallig nu ingesteld
Het is gewoon duidelijk iets om uit te halen naar Jimmy, behalve Hermann, die schijnt het een leuk plaatje te vindenquote:Op maandag 21 december 2015 21:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat geen te modereren regel hoor.
consequente reactiequote:Op maandag 21 december 2015 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
Ben benieuwd of hier nu een consequente reactie volgt.
ik ook (nohommo)quote:Op maandag 21 december 2015 21:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vind het gewoon een knappe man.
quote:Op maandag 21 december 2015 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit aan jou uitleggen zou jaren vergen, zou het wel doen hoor
EYquote:Op maandag 21 december 2015 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Das WCH voordat ie kaal werd.
De nazi's?quote:Op maandag 21 december 2015 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
EY
Ik ben van het andere kamp
niet in vol ornaat, logisch ookquote:Op maandag 21 december 2015 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar schijn je geen UI van te mogen nemen.
Vraag maar aan Jimmy.
Oh, naja logisch ook.quote:Op maandag 21 december 2015 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Jimmy.
Ik zal nog een keertje aan de jongens vriendelijk verzoeken om het aan te passen.quote:
Nee, er waren gewoon nooit mods online.quote:Op maandag 21 december 2015 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WAT????????
IS DIT NIEUW?????
jemigquote:Op maandag 21 december 2015 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, er waren gewoon nooit mods online.
Toch heb je hier wel users als ErwinRommel en Woestijnvos (bijnaam van eerste), dus het kan wel, hij moet het wat tactvoller doen alleenquote:Op maandag 21 december 2015 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Jimmy.
Wel terechtquote:Op maandag 21 december 2015 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Frank verwijderde ook altijd mijn getroll jegens bepaalde users.
Is er ook maar een haar op jouw hoofd die denkt dat dat kans van slagen heeft?quote:Op maandag 21 december 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik wil even een klacht indienen over de running gag over mijn haar, of, het ontbreken daarvan
Ja, want Stalin is wel een topkerel en het is grappig om daar wel een UI van te nemen. Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof?quote:Op maandag 21 december 2015 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet in vol ornaat, logisch ook
Erwin Rommel was gewoon een held, zelfs de geallieerden vonden datquote:Op maandag 21 december 2015 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch heb je hier wel users als ErwinRommel en Woestijnvos (bijnaam van eerste), dus het kan wel, hij moet het wat tactvoller doen alleen
Neequote:Op maandag 21 december 2015 21:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is er ook maar een haar op jouw hoofd die denkt dat dat kans van slagen heeft?
Dat is het al weken niet.quote:Op maandag 21 december 2015 21:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal nog een keertje aan de jongens vriendelijk verzoeken om het aan te passen.
de SC moet gewoon leuk voor iedereen zijn, dan gaan we elkaar niet opnaaien
kan je niet lezen?quote:Op maandag 21 december 2015 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, want Stalin is wel een topkerel en het is grappig om daar wel een UI van te nemen. Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof?
Maar blijft een nazi, held of nietquote:Op maandag 21 december 2015 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Erwin Rommel was gewoon een held, zelfs de geallieerden vonden dat
Stalinquote:Op maandag 21 december 2015 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, want Stalin is wel een topkerel en het is grappig om daar wel een UI van te nemen. Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof?
aangepastquote:Op maandag 21 december 2015 21:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal nog een keertje aan de jongens vriendelijk verzoeken om het aan te passen.
de SC moet gewoon leuk voor iedereen zijn, dan gaan we elkaar niet opnaaien
quote:Op maandag 21 december 2015 21:29 schreef Vanillekwark het volgende:
Uit respect voor Remqo mn UI aangepast.
quote:
gvdquote:
Nog meer topickillsquote:Op maandag 21 december 2015 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik vrees dat het erg stil gaat worden de komende tijd
Dat is niet wat ik helemaal bedoeldequote:
ja groter of kleiner maken gaat nietquote:Op maandag 21 december 2015 21:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik helemaal bedoelde
ik ben een brave jongen dus zoveel notes krijg ik nietquote:Op maandag 21 december 2015 21:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lol jij weet nog hoeveel notes jij gister had
Ik vind ook dat we wel een beetje koel moeten blijven tegen Remqo... plagen is leuk, maar dit is ondermijnen dat is niet tofquote:
Als regels niet selectief zouden worden toegepast was er geen ondermijnen aan geweest.quote:Op maandag 21 december 2015 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind ook dat we wel een beetje koel moeten blijven tegen Remqo... plagen is leuk, maar dit is ondermijnen dat is niet tof
En jij moet niet zo lopen janken, mijn godquote:Op maandag 21 december 2015 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als regels niet selectief zouden worden toegepast was er geen ondermijnen aan geweest.
laat het gaan ofzoquote:Op maandag 21 december 2015 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als regels niet selectief zouden worden toegepast was er geen ondermijnen aan geweest.
quote:Op maandag 21 december 2015 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent verschrikkelijk hypocriet man.quote:Op maandag 21 december 2015 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En jij moet niet zo lopen janken, mijn god
Nee.quote:
Waarom zo mad?quote:Op maandag 21 december 2015 21:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent verschrikkelijk hypocriet man.
[..]
Nee.
Nee, jij neemt een online forum te serieus... echt man upquote:Op maandag 21 december 2015 21:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent verschrikkelijk hypocriet man.
jammerquote:
Want die bepalen het beleid.quote:Op maandag 21 december 2015 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
Tot zover enige overgebleven credibility van de mods hier.
kun je niet weer ergens een topic openen om in uit te huilen ofzo?quote:Op maandag 21 december 2015 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
Tot zover enige overgebleven credibility van de mods hier.
Die zijn zwart wit, hypocriete kutberen, kies een kleur jaquote:Op maandag 21 december 2015 21:38 schreef Remqo het volgende:
Vanaf nu hebben we het over koalaberen.
quote:Op maandag 21 december 2015 21:38 schreef Remqo het volgende:
Vanaf nu hebben we het over koalaberen.
En jezelf daarbij weer een ban aannaaien?quote:Op maandag 21 december 2015 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je niet weer ergens een topic openen om in uit te huilen ofzo?
Goed punt man, ga maar weer wiet roken of gamen. Met je uitzichtloze kutleven.quote:Op maandag 21 december 2015 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je niet weer ergens een topic openen om in uit te huilen ofzo?
meer jimmy met zijn binnenkomstquote:Op maandag 21 december 2015 21:38 schreef HPLC het volgende:
Toch is het allemaal weer dp's schuld want die plaatste dat linkje
Triest figuur doet triest.quote:Op maandag 21 december 2015 21:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed punt man, ga maar weer wiet roken of gamen. Met je uitzichtloze kutleven.
Dit is toch ook minstens een note waardig dan, als we het toch op de janktour gooien.quote:Op maandag 21 december 2015 21:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2015 21:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jezus, en als ik dan niet weet dat waarom een croissant een croissant heet dan ben ik domquote:Op maandag 21 december 2015 21:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee ik vergiste me serieus
zit nu te huilen in een hoekjequote:Op maandag 21 december 2015 21:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah fuck, rip man
Met mij is het immers ook niets geworden
:squote:Op maandag 21 december 2015 21:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is zwaar verzuurd en docent Engels.
Doe maar, TRs worden toch niet serieus genomen.quote:Op maandag 21 december 2015 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit is toch ook minstens een note waardig dan, als we het toch op de janktour gooien.
quote:Op maandag 21 december 2015 21:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is zwaar verzuurd en docent Engels.
quote:
soms welquote:Op maandag 21 december 2015 21:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe maar, TRs worden toch niet serieus genomen.
ZEG DAT GODVERDOMME TEGEN DE NOTE DIE IK NET KREEGquote:Op maandag 21 december 2015 21:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe maar, TRs worden toch niet serieus genomen.
Vraag me nu wel af of ik er ook een gekregen heb.quote:Op maandag 21 december 2015 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ZEG DAT GODVERDOMME TEGEN DE NOTE DIE IK NET KREEG
ok, hey note van hermann, TR's worden niet serieus genomenquote:Op maandag 21 december 2015 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik word zuur van jou domheid.quote:Op maandag 21 december 2015 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent bij lange na niet zo verzuurd als Jimmy.
jou?quote:
Ik 40 gay tabjesquote:Op maandag 21 december 2015 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
gvd heb iets van 40 gyazo tabjes openstaan
Te dom om een fatsoenlijke baan te vinden, maar gelukkig is Hermann wel de grapjas op FOK! Lekker veel bereikt man, met je kutposts.quote:Op maandag 21 december 2015 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2015 21:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh hell... behemoth is er ook
Dag poepiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |