SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
fallout leef van de laatste paar uur die ik had gespeeldOh wow ik geef geen neuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je wel rizla blauw hebbenquote:Op maandag 21 december 2015 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Twee gewone vloeitjes aan elkaar plakken jatoch.
Geen idee, ik rook nietquote:Op maandag 21 december 2015 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet je wel rizla blauw hebben
je hebt ook cr1tikals filmpjes niet gekeken zekerquote:Op maandag 21 december 2015 20:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben langer weggeweest volgens mij.
Klopt.quote:Op maandag 21 december 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt ook cr1tikals filmpjes niet gekeken zeker
wat een toeval, ik ookquote:Op maandag 21 december 2015 20:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen idee, ik rook niet
Was vandeweek trouwens in Rotterdam
Godverdomme ik voel wat opbloeien hier.quote:Op maandag 21 december 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat een toeval, ik ook
Ik ken nog iemandquote:Op maandag 21 december 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat een toeval, ik ook
ik ookquote:Op maandag 21 december 2015 20:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Godverdomme ik voel wat opbloeien hier.
POEPPOSTquote:Op maandag 21 december 2015 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh wacht het is mijn stoma die is vol
Wel handig een stoma.quote:Op maandag 21 december 2015 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh wacht het is mijn stoma die is vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |