Je bent verschrikkelijk hypocriet man.quote:Op maandag 21 december 2015 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En jij moet niet zo lopen janken, mijn god
Nee.quote:
Waarom zo mad?quote:Op maandag 21 december 2015 21:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent verschrikkelijk hypocriet man.
[..]
Nee.
Nee, jij neemt een online forum te serieus... echt man upquote:Op maandag 21 december 2015 21:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent verschrikkelijk hypocriet man.
jammerquote:
Want die bepalen het beleid.quote:Op maandag 21 december 2015 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
Tot zover enige overgebleven credibility van de mods hier.
kun je niet weer ergens een topic openen om in uit te huilen ofzo?quote:Op maandag 21 december 2015 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
Tot zover enige overgebleven credibility van de mods hier.
Die zijn zwart wit, hypocriete kutberen, kies een kleur jaquote:Op maandag 21 december 2015 21:38 schreef Remqo het volgende:
Vanaf nu hebben we het over koalaberen.
quote:Op maandag 21 december 2015 21:38 schreef Remqo het volgende:
Vanaf nu hebben we het over koalaberen.
En jezelf daarbij weer een ban aannaaien?quote:Op maandag 21 december 2015 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je niet weer ergens een topic openen om in uit te huilen ofzo?
Goed punt man, ga maar weer wiet roken of gamen. Met je uitzichtloze kutleven.quote:Op maandag 21 december 2015 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je niet weer ergens een topic openen om in uit te huilen ofzo?
meer jimmy met zijn binnenkomstquote:Op maandag 21 december 2015 21:38 schreef HPLC het volgende:
Toch is het allemaal weer dp's schuld want die plaatste dat linkje
Triest figuur doet triest.quote:Op maandag 21 december 2015 21:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed punt man, ga maar weer wiet roken of gamen. Met je uitzichtloze kutleven.
Dit is toch ook minstens een note waardig dan, als we het toch op de janktour gooien.quote:Op maandag 21 december 2015 21:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2015 21:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jezus, en als ik dan niet weet dat waarom een croissant een croissant heet dan ben ik domquote:Op maandag 21 december 2015 21:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee ik vergiste me serieus
zit nu te huilen in een hoekjequote:Op maandag 21 december 2015 21:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah fuck, rip man
Met mij is het immers ook niets geworden
:squote:Op maandag 21 december 2015 21:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is zwaar verzuurd en docent Engels.
Doe maar, TRs worden toch niet serieus genomen.quote:Op maandag 21 december 2015 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit is toch ook minstens een note waardig dan, als we het toch op de janktour gooien.
quote:Op maandag 21 december 2015 21:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is zwaar verzuurd en docent Engels.
quote:
soms welquote:Op maandag 21 december 2015 21:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe maar, TRs worden toch niet serieus genomen.
ZEG DAT GODVERDOMME TEGEN DE NOTE DIE IK NET KREEGquote:Op maandag 21 december 2015 21:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe maar, TRs worden toch niet serieus genomen.
Vraag me nu wel af of ik er ook een gekregen heb.quote:Op maandag 21 december 2015 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ZEG DAT GODVERDOMME TEGEN DE NOTE DIE IK NET KREEG
ok, hey note van hermann, TR's worden niet serieus genomenquote:Op maandag 21 december 2015 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik word zuur van jou domheid.quote:Op maandag 21 december 2015 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent bij lange na niet zo verzuurd als Jimmy.
jou?quote:
Ik 40 gay tabjesquote:Op maandag 21 december 2015 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
gvd heb iets van 40 gyazo tabjes openstaan
Te dom om een fatsoenlijke baan te vinden, maar gelukkig is Hermann wel de grapjas op FOK! Lekker veel bereikt man, met je kutposts.quote:Op maandag 21 december 2015 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2015 21:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh hell... behemoth is er ook
Dag poepiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |