bemoei je er niet mee man handicapquote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je had "ook goeie" makkelijk weg kunnen laten
vergeven maar niet vergetenquote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sorry hoor. Snap ook de kersttruien hype niet. Ben denk ik gewoon een alto van binnen.
Als ik een lijst moet maken van dingen die ik niet snap is internet opquote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sorry hoor. Snap ook de kersttruien hype niet.
nou ja zeg... jemigquote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee man handicap
boksquote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als ik een lijst moet maken van dingen die ik niet snap is internet op
Schaam jequote:
swsquote:
nee, was ik nietquote:Op maandag 21 december 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
remqo heb je me weer lopen noten trouwens
weer een week wachten gvd
als je niet van films houdt van mannen met flinke sabels is dat ok, wij houden daar wel vanquote:
ohquote:
Ik kijk heel vaak dat soort films.quote:Op maandag 21 december 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je niet van films houdt van mannen met flinke sabels is dat ok, wij houden daar wel van
maar daar kun je ook een kwart van een pakje sigaretten van kopenquote:Op maandag 21 december 2015 20:49 schreef deadprez het volgende:
wel leuk, met kerst kan ik danny weer lekker sponsoren met 24 euro
we leven hier niet in nieuw-zeelandquote:Op maandag 21 december 2015 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar daar kun je ook een kwart van een pakje sigaretten van kopen
is het daar goedkoper danquote:Op maandag 21 december 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
we leven hier niet in nieuw-zeeland
Geld stoppen in een zinkend schipquote:Op maandag 21 december 2015 20:49 schreef deadprez het volgende:
wel leuk, met kerst kan ik danny weer lekker sponsoren met 24 euro
quote:
lekker boeiend ik wil gewoon geen ads en mijn notes kunnen lezenquote:Op maandag 21 december 2015 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geld stoppen in een zinkend schip.
dp koopt ook eten en is zelf ook een zinkend schip dus maakt niet uitquote:Op maandag 21 december 2015 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geld stoppen in een zinkend schip.
Gun mij ook dan.quote:Op maandag 21 december 2015 20:52 schreef deadprez het volgende:
en verder gun ik het die rode kale ook wel
Vroegâh kon je gewoon mattie-mods vragen om je notes in een .html-bestand toegestuurd te krijgenquote:Op maandag 21 december 2015 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker boeiend ik wil gewoon geen ads en mijn notes kunnen lezen
mortaxx zekerquote:Op maandag 21 december 2015 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vroegâh kon je gewoon mattie-mods vragen om je notes in een .html-bestand toegestuurd te krijgen.
neequote:
Elke keer die briljante conclusies van jequote:Op maandag 21 december 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
we leven hier niet in nieuw-zeeland
Mag niks zeggen van m'n advocaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mag niks zeggen van m'n advocaat.
wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
IF IT SMOKES A GREAT BIG CIGAAARRR
AND IT HANGS AROUND AT A BAAARRR
IF IT TELLS THE BIGGEST LIES
WEARS THE LOUDEST TIES
IT'S A MAAAANNN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |