niet in vol ornaat, logisch ookquote:Op maandag 21 december 2015 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar schijn je geen UI van te mogen nemen.
Vraag maar aan Jimmy.
Oh, naja logisch ook.quote:Op maandag 21 december 2015 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Jimmy.
Ik zal nog een keertje aan de jongens vriendelijk verzoeken om het aan te passen.quote:
Nee, er waren gewoon nooit mods online.quote:Op maandag 21 december 2015 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WAT????????
IS DIT NIEUW?????
jemigquote:Op maandag 21 december 2015 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, er waren gewoon nooit mods online.
Toch heb je hier wel users als ErwinRommel en Woestijnvos (bijnaam van eerste), dus het kan wel, hij moet het wat tactvoller doen alleenquote:Op maandag 21 december 2015 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Jimmy.
Wel terechtquote:Op maandag 21 december 2015 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Frank verwijderde ook altijd mijn getroll jegens bepaalde users.
Is er ook maar een haar op jouw hoofd die denkt dat dat kans van slagen heeft?quote:Op maandag 21 december 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik wil even een klacht indienen over de running gag over mijn haar, of, het ontbreken daarvan
Ja, want Stalin is wel een topkerel en het is grappig om daar wel een UI van te nemen. Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof?quote:Op maandag 21 december 2015 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet in vol ornaat, logisch ook
Erwin Rommel was gewoon een held, zelfs de geallieerden vonden datquote:Op maandag 21 december 2015 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch heb je hier wel users als ErwinRommel en Woestijnvos (bijnaam van eerste), dus het kan wel, hij moet het wat tactvoller doen alleen
Neequote:Op maandag 21 december 2015 21:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is er ook maar een haar op jouw hoofd die denkt dat dat kans van slagen heeft?
Dat is het al weken niet.quote:Op maandag 21 december 2015 21:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal nog een keertje aan de jongens vriendelijk verzoeken om het aan te passen.
de SC moet gewoon leuk voor iedereen zijn, dan gaan we elkaar niet opnaaien
kan je niet lezen?quote:Op maandag 21 december 2015 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, want Stalin is wel een topkerel en het is grappig om daar wel een UI van te nemen. Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof?
Maar blijft een nazi, held of nietquote:Op maandag 21 december 2015 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Erwin Rommel was gewoon een held, zelfs de geallieerden vonden dat
Stalinquote:Op maandag 21 december 2015 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, want Stalin is wel een topkerel en het is grappig om daar wel een UI van te nemen. Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof?
aangepastquote:Op maandag 21 december 2015 21:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal nog een keertje aan de jongens vriendelijk verzoeken om het aan te passen.
de SC moet gewoon leuk voor iedereen zijn, dan gaan we elkaar niet opnaaien
quote:Op maandag 21 december 2015 21:29 schreef Vanillekwark het volgende:
Uit respect voor Remqo mn UI aangepast.
quote:
gvdquote:
Nog meer topickillsquote:Op maandag 21 december 2015 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik vrees dat het erg stil gaat worden de komende tijd
Dat is niet wat ik helemaal bedoeldequote:
ja groter of kleiner maken gaat nietquote:Op maandag 21 december 2015 21:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik helemaal bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |