Wow joh doe niet zo paraquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
opso is een kuthoer
zo zet die maar in je sig
Trtrtrtrquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
opso is een kuthoer
zo zet die maar in je sig
Jij bent het kliekje.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kijk dit bedoel ik dus, gelijk weer als kliekje opereren en mij dit in de schoenen schuiven
ik doe gewoon normaal tegen je en dan krijg ik dit. val lekker in een aquarium met piranha's terwijl je naar bloed stinktquote:
Bek dicht Hans. Vrouwen hebben altijd gelijk.quote:
Liep bella over de toetsenbord?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
Opso, ik wil jou keihard doen in de Blauwe Engel, ik aan de achterkant, Frass aan de voorkant en HPLC aan de bovenkant.
okquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe gewoon normaal tegen je en dan krijg ik dit. val lekker in een aquarium met piranha's terwijl je naar bloed stinkt
Eindelijk iemand die dit ziet na al die jaren.quote:
het toetsenbordquote:
Hermann dusquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
En iemand met een micropenis voor aan de zijkant.
Eigenlijk doe ik nu aardig.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo doe je zo onaardig ;s
je mag gewoon hzaw zeggen want je doelt weer op mij lulquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
En iemand met een micropenis voor aan de zijkant.
NEE FLIKKER OP MET DIE KUTREACTIE ALLEEN BATTIES REAGEREN MET OK GODVERDOMME WEES EENS ORIGINEEL SOEPZUIGERquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |