heb je daar een filmpje vanquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
willow klaagt juist dat ik te snel kom
Hoezo kut? Daar heb je geen last van.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja blijkt... lijkt me wel kut
ahaha
kan niet voor eeuwig zijn hequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:33 schreef deadprez het volgende:
ik stond volgens mij ook een keer in de sig van etsu
dat was een magisch moment
wilde gewoon iets met kut typen als reactiequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoezo kut? Daar heb je geen last van.
neequote:
Ik denk dat het meer over jou zegt dan over mij.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh wauw, vet. Volgens mij de eerste keer dat ik in iemand zijn sig sta
nou ja zegquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer over jou zegt dan over mij.
ik sta al bijna een jaar in 2 sigs hier met compleet uit context gehaalde quotesquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh wauw, vet. Volgens mij de eerste keer dat ik in iemand zijn sig sta
wrm sta ik neit in je sig? ;squote:Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer over jou zegt dan over mij.
ik doe hbo volgens jouquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm sta ik neit in je sig? ;s
3 dan, want je staat ook in die van mij, maar dat meende jequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik sta al bijna een jaar in 2 sigs hier met compleet uit context gehaalde quotes
Zo tegenstrijdig inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
My momma don't like u and she likes everyoneee
Kutlied
vervelend jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik sta al bijna een jaar in 2 sigs hier met compleet uit context gehaalde quotes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |