Moedig! Het is niet goed voor zijn carrière als Hillary wint.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:54 schreef L3gend het volgende:
Zojuist heeft Sanders zijn eerste endorsement gekregen van een senator
Het is senator Jeff Merkley van Oregon
De reden dat mensen denken dat een president een dictator is, is nou exact waarom veel mensen nu zo teleurgesteld zijn in Obama en dat ook zouden zijn in Sanders. Amerika gaat nooit een tweede Zweden worden.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als hij het wil.
[..]
Voor zo ver ik het kan nagaan is het inderdaad nog niet voorgekomen maar ja, dan kan je verwijzen naar die ene bekende politieke spotcartoon.
Ik ben benieuwd hoe de kiezers reageren wanneer Hillary niet waarmaakt wat ze heeft beloofd indien zij de president zou worden, ze is nogal naar links opgeschoven, niet omdat ze dat oprecht vindt maar omdat ze bang was dat Sanders anders die kiezers hun stem zou krijgen.
Het voordeel voor Clinton, mocht ze winnen, is dat de verwachtingen van haar zeer laag zijn, ze wordt gezien als de status quo kandidaat die beleid van Obama voortzet en verdedigt. Dus het kan eigenlijk alleen maar meevallen. Bovendien hebben zij te maken met het huis wat waarschijnlijk in handen blijft van de republikeinen wat de meeste kiezers gewoon snappen dat verandering moeilijk is.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Voor zo ver ik het kan nagaan is het inderdaad nog niet voorgekomen maar ja, dan kan je verwijzen naar die ene bekende politieke spotcartoon.
Ik ben benieuwd hoe de kiezers reageren wanneer Hillary niet waarmaakt wat ze heeft beloofd indien zij de president zou worden, ze is nogal naar links opgeschoven, niet omdat ze dat oprecht vindt maar omdat ze bang was dat Sanders anders die kiezers hun stem zou krijgen.
twitter:clmazin twitterde op woensdag 13-04-2016 om 16:35:56Ted Cruz thinks people don't have a right to "stimulate their genitals." I was his college roommate. This would be a new belief of his. reageer retweet
Als ze het slim uitspeelt wel, maar hoe gaan die kiezers redeneren als ze de Wall Street bedrijven weer laat graaien of niet failliet laat gaan wanneer ze het er zelf naar hebben gemaakt, de big pharma toestaat de prijzen hoog te houden etc.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:09 schreef L3gend het volgende:
Het voordeel voor Clinton, mocht ze winnen, is dat de verwachtingen van haar zeer laag zijn, ze wordt gezien als de status quo kandidaat die beleid van Obama voortzet en verdedigt. Dus het kan eigenlijk alleen maar meevallen.
Ik heb er in ieder geval even mee kunnen lachen.quote:
Die is ook leuk.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:35 schreef Nintex het volgende:
Cruz weer eens in de spotlights, dit keer een tweet van een oud kamergenoot.twitter:clmazin twitterde op woensdag 13-04-2016 om 16:35:56Ted Cruz thinks people don't have a right to "stimulate their genitals." I was his college roommate. This would be a new belief of his. reageer retweet
twitter:thehill twitterde op woensdag 13-04-2016 om 19:25:10JUST IN: Trump meets privately with Megyn Kelly after months of feuding: report https://t.co/ElMv8YULfO https://t.co/f4vdM3ijlS reageer retweet
Nou, daar heeft hij dan nog lang over gedaan.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:45 schreef Nintex het volgende:
Trump is ondertussen druk bezig om tijdens zijn korte pauze strijdbijlen te begraventwitter:thehill twitterde op woensdag 13-04-2016 om 19:25:10JUST IN: Trump meets privately with Megyn Kelly after months of feuding: report https://t.co/ElMv8YULfO https://t.co/f4vdM3ijlS reageer retweet
http://blogs.wsj.com/wash(...)en-house-candidates/quote:Sen. Bernie Sanders is endorsing three women running for Congress, and helping to raise money for them, too.
In fundraising appeals being sent Wednesday, Mr. Sanders asks for contributions to be divided among his campaign and those of Zephyr Teachout of New York, Pramila Jayapal of Washington state and Lucy Flores of Nevada. All three women have endorsed his presidential campaign.
Haha, leuk omdat het waar is.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 15:02 schreef L3gend het volgende:
[..]
Stembussen zijn gesloten op dinsdag 9pm ET, dus als ik het goed heb woensdag 3 uur s'ochtends in Nederland
Sanders heeft meer energie in z'n lijf en in z'n stem dan de versleten Bill Clinton, die nog veel jonger is ook. Toen ik Bill Clinton laatst zag speechen dacht ik dat hij 90 was. Sanders gooit en trapt nog weleens een balletje.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij ziet Sanders het over vier jaar nog wel een keer proberen? Kom op zeg.
Ach, redelijk diverse keus, maar het is ook nooit goed natuurlijk.quote:
Ik weet niet wat 't is, vroeger kon ik echt naar Bernie luisteren maar 't is de laatste tijd alsof hij echt te full of himself is, telkens dat knikken en dat geblèr, heb hem nog nooit kalm horen praten in een microfoon.quote:
Ik vind dat-ie ook wel erg weinig afwisseling heeft in z'n talking points. Er kunnen geen paar zinnen voorbij gaan zonder dat 'Wall Street', 'the 1%' of 'middle class' weer genoemd worden.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:02 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 't is, vroeger kon ik echt naar Bernie luisteren maar 't is de laatste tijd alsof hij echt te full of himself is, telkens dat knikken en dat geblèr, heb hem nog nooit kalm horen praten in een microfoon.
Niks tegen Bernie als persoon, maar z'n praatstijl, man man man!
Stay on message.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind dat-ie ook wel erg afwisseling heeft in z'n talking points. Er kunnen geen paar zinnen voorbij gaan zonder dat 'Wall Street', 'the 1%' of 'middle class' weer genoemd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |