Nee jou'n jasje is leukquote:Op donderdag 7 april 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie streven wel een absurd laag niveau na.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien wordt het tijd dat er opnieuw een kwaliteitsuser het topic binnenkomtquote:
Bedanktquote:Op donderdag 7 april 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Een type als Guitarist ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat er opnieuw een kwaliteitsuser het topic binnenkomt
Helaas zit Koffieplanter in het andere EL-topic.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat er opnieuw een kwaliteitsuser het topic binnenkomt
Wie?quote:
Wie?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Helaas zit Koffieplanter in het andere EL-topic.
Vreselijke user, geef dan Cavaliers.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Helaas zit Koffieplanter in het andere EL-topic.
Ah, ik zat meer te denken aan Badder eigenlijkquote:Op donderdag 7 april 2016 22:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde natuurlijk Cavaliers.
Ik heb het gezienquote:Op donderdag 7 april 2016 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Afgelopen zondag scoorde Groningen precies op het moment dat het haags_kwartiertje aanving
quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Santos is 27 jaar, zal tussen de 2,5 en 3,5 miljoen kosten en heeft zij bewezen bij een (momenteel) subtopper.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen op amateurniveau gespeeld.Ook in het betaald voetbal actief geweest, al was dat inderdaad wel zonder dik contract (en dus als amateur), vind ik toch dat ik uit ervaring mag spreken in deze.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik ben zowat opgegroeid langs het PSV-stadion en heb daar in de jeugdopleiding gespeeld, maar bij FC Eindhoven heb ik langer bij de senioren gevoetbald. Met beide clubs dus een band. Maar in onderlinge duels ben ik toch voor PSV, dat is toch de club die de stad successen brengt.
Badder, kom er maar inquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik ben ook FC Eindhoven supporter, maar dat is te verklaren omdat ik er zelf heb gespeeld. Dat schept een band.
Ik vraag me echt af hoe mensen supporter worden van al die nietszeggende clubs.
Walgelijk elftal, serieus waar.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Afgelopen zondag scoorde Groningen precies op het moment dat het haags_kwartiertje aanving
Eens, maar jammer dat sommige ploegen met een B-team aan komen sjorren. Dan verheug je je op bepaalde wedstrijden en voel je je achteraf weer genaaid.quote:
Ik was even bang dat dat tegen ging vallen na de afgelopen 2 dagen maar tis toch wel weer primaquote:
Ik heb Badder al een tijdje niet meer gezien, gelukkig.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Badder, kom er maar in
De poulefase geeft niemand een reet om bij beide toernooien, tenzij je persoonlijke belangen hebt.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Stelling: In de poulefase CL > EL ... Knockout EL > CL
Dat is inderdaad wel een minpunt ja.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, maar jammer dat sommige ploegen met een B-team aan komen sjorren. Dan verheug je je op bepaalde wedstrijden en voel je je achteraf weer genaaid.
Jullie hebben hem weggepestquote:Op donderdag 7 april 2016 22:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb Badder al een tijdje niet meer gezien, gelukkig.
Zijn laatste post was op ONZ, toepasselijk welquote:Op donderdag 7 april 2016 22:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb Badder al een tijdje niet meer gezien, gelukkig.
Wat een onzin, Rusnak speeldequote:Op donderdag 7 april 2016 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Walgelijk elftal, serieus waar.
SPOILER: mirakelmirakelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Verdomme. Mijn favoriet gaat er straks uitSPOILER: mirakelmirakelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Shakhtarquote:
Molde.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:47 schreef Vasion het volgende:
Tegen wie verloor Sevilla eigenlijk voor het laatst een EL wedstrijd?
Dat moet haast wel een of ander pauperclubje zijnquote:Op donderdag 7 april 2016 22:47 schreef Vasion het volgende:
Dat was vast niet Feyenoord.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:47 schreef Vasion het volgende:
Haha Vasion dacht dat het Feyenoord wasquote:
Dat kan kloppen ja, zijn sociale media barsten van de reclame vaakquote:Op donderdag 7 april 2016 22:49 schreef Ties02 het volgende:
LOL ik zit t-shirts te kijken op een webshop is fucking Gudelj opeens model
Ja leukquote:Op donderdag 7 april 2016 22:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik zag ineens een oude UI van me, Ties02 vond die leuk
[ afbeelding ]
Op de site van de Feyenoord fanshop is Bottegod modelquote:Op donderdag 7 april 2016 22:49 schreef Ties02 het volgende:
LOL ik zit t-shirts te kijken op een webshop is fucking Gudelj opeens model
Eens, want waterdichtquote:Op donderdag 7 april 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Molde > Real Madrid
Immers: Molde > Ajax > PSV > Wolfsburg > Real
Erg leuk dit soort dingen altijdquote:Op donderdag 7 april 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft Lex hiermee te maken?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Immers speelt niet bij Molde joh.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is Immer?quote:
Dan zou het leuk zijn als hij zo Pauw mee gaat kijken.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tagliano is erg scherp vanavond viel me al op
Molde > Real Madrid > Sevilla > Real Sociedadquote:Op donderdag 7 april 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja oke bedankt he.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.futbol24.com/team/Spain/Sevilla-FC/results/
Ik heb ook wel zin in wat scherpe analyses zometeen!quote:Op donderdag 7 april 2016 22:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan zou het leuk zijn als hij zo Pauw mee gaat kijken.
Ik twijfel nog, wil de samenvattingen toch ook wel zienquote:Op donderdag 7 april 2016 22:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan zou het leuk zijn als hij zo Pauw mee gaat kijken.
Ajax speelde 2x gelijk tegen Molde.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar kan je ze terugkijken?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, wil de samenvattingen toch ook wel zien
Maar die kan ik morgen ook terugkijken
En gelijk tegen Wolfsburg meen ikquote:Op donderdag 7 april 2016 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax speelde 2x gelijk tegen Molde.
Wie scoorde het meeste uitdoelpunten?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax speelde 2x gelijk tegen Molde.
Geen van beiden.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie scoorde het meeste uitdoelpunten?
Daar moet toch wel wat van te vinden zijn op youtube of de site van de uefa ofzoquote:
Zou fijn zijn. Zit echt niet te wachten op een verlenging.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor het winnende doelpunt.
WAARDELOOS WAARDELOOSquote:Op donderdag 7 april 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
''het meeste uitdoelpunten''
Ga je eens schamen.
Uitgoals tellen dubbelquote:Op donderdag 7 april 2016 22:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou fijn zijn. Zit echt niet te wachten op een verlenging.
Dat was een minder sterk staaltje taalkunst van mij, inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
''het meeste uitdoelpunten''
Ga je eens schamen.
Ja, je moeder.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Altijd het laatste woord willen hebben. Zo ken ik er nog een.
De keeper heeft geen helmpje op anders.quote:
Dit is zooooo 2012.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De keeper heeft geen helmpje op anders.
Jan Dirk stopt ermeequote:Op donderdag 7 april 2016 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
WAARDELOOS WAARDELOOS
SLECHT, MATIG
Wel een Duitse helm.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De keeper heeft geen helmpje op anders.
Toen we Cech nog wel eens op TV zagen inderdaad.quote:
Dat is een verlies voor de voetbalwereldquote:
Nouja, Ajax maakt er ook kans op dus laten we daar maar gewoon stil over zijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel blij dat Dortmund en Napoli weer terugkeren in de CL.
Overigens maakt Hertha ook kans op de poulefase.
Als een club 3e wordt moet je dat respecteren.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens maakt Hertha ook kans op de poulefase.
PSV ookquote:Op donderdag 7 april 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, Ajax maakt er ook kans op dus laten we daar maar gewoon stil over zijn.
Heb je nog meer dooddoeners in petto voor vandaag?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als een club 3e wordt moet je dat respecteren.
Je hebt DOR-LIV // SEV-ATL // VIL-PRAquote:Op donderdag 7 april 2016 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Shakthar gekeken net, einde verhaal voor nederlands coefficienten als je tegn zulke clubs moet concurreren
Ajax verloor van Rapid Wien.quote:
Daarom Ajax maar in de groepsfase meteen en kan PSV het via de voorrondes halen.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax verloor van Rapid Wien.
PSV dwong pingels af tegen Atleti.
Zie het verschil. Overigens verdient Ajax het kampioenschap meer, daar niet van.
Als een club kapioen wordt, moet je dat respecteren.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie het verschil. Overigens verdient Ajax het kampioenschap meer, daar niet van.
Ajax - Salzburg.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was even op de Pooltje aan het kijken, hebben paar lekkere spelers hoorquote:Op donderdag 7 april 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt DOR-LIV // SEV-ATL // VIL-PRA
En jij gaat naar Braga v Shakthar kijken. okkkkkkk
Ik heb naar DOR-LIV gekeken zoals je leest.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was even op de Pooltje aan het kijken, hebben paar lekkere spelers hoor
Even een kleine TT change, simpelquote:Op donderdag 14 april 2016 19:44 schreef Bolasie het volgende:
Gaan we hier verder of moet er een nieuw topic komen?
Perfect.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even een kleine TT change, simpel
DIRK KUYT FOUNDATION!!quote:Op donderdag 14 april 2016 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorzichtig gesponsord door de VRIENDEN LOTERIJ
quote:Jörgen Raymann stopt met het maken van televisieprogramma's. Het roer gaat om, meldt hij donderdag op Facebook.
''Na een succesvolle periode bij de televisie is het tijd geworden voor verandering. Ik zal indien er een leuk programma voorbij komt nog wel wat doen af en toe, maar mijn focus ga ik verleggen naar mijn rol als motivator en ik ga mijn oude liefde theater weer oppakken. Ik doe de laatste tijd ook vaker stand-upcomedy en het bevalt mij uitstekend."
Jörgen Raymann begint op maandag 4 juni met een wekelijkse motivatievideo op zijn Facebookpagina. "Mijn doel is: Iedereen die dat wil aan zijn of haar PHD (Passion Happiness en Drive) helpen!". Raymanns populaire typetje Tante Es leeft voort als animatiefiguur.
Jörgen maakte sinds 1998 televisieprogramma's in Nederland. Hij werd presentator van het programma The Comedy Factory en maakte voor de NTR het latenightprogramma Raymann is Laat. Dat programma ging over in Zo Raymann, dat tot en met 2014 standhield.
RTL Boulevard/ANP
Wat nu ? van een brug of wat ?quote:Op donderdag 14 april 2016 20:30 schreef superniger het volgende:
Jörgen Raymann stopt met televisie
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2016 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Wat heeft Johan eigenlijk zo tegen Wilders? Hun standpunten zijn toch aardig gelijk.
Wat vindt Johan dan van onze grenzen?!quote:Op donderdag 14 april 2016 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Wat heeft Johan eigenlijk zo tegen Wilders? Hun standpunten zijn toch aardig gelijk.
Lekker toch.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan maakte die babbelzieke Marokkaan helemaal af.
Johan heeft het niet zo op demagogen en volksmenners.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Maar inhoudelijk. Wilders is de enige die het Marokkanenprobleem aan de orde stelt in de politiek.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan heeft het niet zo op demagogen en volksmenners.
Die hoerenloper van de PvdA heeft de term kut Marokkanen ook wel 's gebruikt.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar inhoudelijk. Wilders is de enige die het Marokkanenprobleem aan de orde stelt in de politiek.
Haha, dat ligt net iets meer dan 800 meter van elkaar, gaaf.quote:
hopelijk niet dezelfde aannemer als in Enschedequote:Op donderdag 14 april 2016 20:40 schreef YazooW het volgende:
Blijft mooi om te zien die uitbreiding op Anfield. Liever dit als een compleet nieuw stadion.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2016 20:44 schreef franklop het volgende:
[..]
hopelijk niet dezelfde aannemer als in Enschede
quote:Op donderdag 14 april 2016 20:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Haha, dat ligt net iets meer dan 800 meter van elkaar, gaaf.
Dit dus...veel goals, rode kaarten en spanning.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:47 schreef Rabieluh het volgende:
Niet echt een voorkeur, wil gewoon een leuke pot.
ben je in Australie?quote:Op donderdag 14 april 2016 20:52 schreef Rabieluh het volgende:
ozɟo loodɹǝʌı⅂ - lɐǝɹɐllıΛ uɐp ɹǝpuǝʞǝɹdsuɐɐ ʞnʇs ɥɔo⊥ ˙sı ǝlɐuıɟ ǝp ʇǝıu ʇǝɥ ʇɐp ɹǝɯɯɐɾ ˙ɹoop ǝpıǝq ǝz uǝƃoɯ ɾıɯ uɐʌ
Ik kijk nog even een programma waarvan ik de naam niet durf te zeggenquote:Op donderdag 14 april 2016 20:55 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb Paxcon geappt, hopelijk komt hij zo
Man man manquote:Op donderdag 14 april 2016 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kijk nog even een programma waarvan ik de naam niet durf te zeggen
Utopia?quote:Op donderdag 14 april 2016 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kijk nog even een programma waarvan ik de naam niet durf te zeggen
Van Leenquote:
Vooral omdat er niks van klopt. Iedereen loopt vaak genoeg alleenquote:Op donderdag 14 april 2016 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
'You'll never walk alone' is zo fucking kut
Vertelquote:Op donderdag 14 april 2016 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry ik kom hier op een ander moment op terug
Ik hoop zo erg dat iemand hem een keer die gouden microfoon afpakt, er een beetje vaseline opsmeert en zegt 'Lee, buk even'.quote:
In Engeland ja.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, raar dat ze mobieltjes hebben in 2016
Is toch bij veel clubs zo joh, lekker boeie man
Nou dat vind ik wel een redelijk gewaagde voorspelling hoor Mark!quote:Op donderdag 14 april 2016 21:02 schreef markvanrinsum het volgende:
liverpool gaat dit tournooi winnen
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:02 schreef markvanrinsum het volgende:
liverpool gaat dit tournooi winnen
wie?quote:
Das Theo Reitsmaquote:Op donderdag 14 april 2016 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Leo Oldenburger en Leo Driessen zijn de slechtste voetbalcommentators van de Nederlandse televisie.
Frank 'binnen' Raes.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is ook op de Belg. Helaas niet met Filip Joos.
Dan ga je zeker met z'n dochter?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met Driessen, begin zijn commentaar steeds meer te waarderen.
Nog slechter dan Harry Vermeegen?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Leo Oldenburger en Leo Driessen zijn de slechtste voetbalcommentators van de Nederlandse televisie.
Nee. Lee Towers.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
You´ll never walk...is van Gery & Peacemakers
doe mij sierd de vos maarquote:
danquote:Op donderdag 14 april 2016 21:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beter als Driessen.
Filip Joos vind ik trouwens de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |