Nee jou'n jasje is leukquote:Op donderdag 7 april 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie streven wel een absurd laag niveau na.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien wordt het tijd dat er opnieuw een kwaliteitsuser het topic binnenkomtquote:
Bedanktquote:Op donderdag 7 april 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Een type als Guitarist ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat er opnieuw een kwaliteitsuser het topic binnenkomt
Helaas zit Koffieplanter in het andere EL-topic.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat er opnieuw een kwaliteitsuser het topic binnenkomt
Wie?quote:
Wie?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Helaas zit Koffieplanter in het andere EL-topic.
Vreselijke user, geef dan Cavaliers.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Helaas zit Koffieplanter in het andere EL-topic.
Ah, ik zat meer te denken aan Badder eigenlijkquote:Op donderdag 7 april 2016 22:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde natuurlijk Cavaliers.
Ik heb het gezienquote:Op donderdag 7 april 2016 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Afgelopen zondag scoorde Groningen precies op het moment dat het haags_kwartiertje aanving
quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Santos is 27 jaar, zal tussen de 2,5 en 3,5 miljoen kosten en heeft zij bewezen bij een (momenteel) subtopper.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen op amateurniveau gespeeld.Ook in het betaald voetbal actief geweest, al was dat inderdaad wel zonder dik contract (en dus als amateur), vind ik toch dat ik uit ervaring mag spreken in deze.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik ben zowat opgegroeid langs het PSV-stadion en heb daar in de jeugdopleiding gespeeld, maar bij FC Eindhoven heb ik langer bij de senioren gevoetbald. Met beide clubs dus een band. Maar in onderlinge duels ben ik toch voor PSV, dat is toch de club die de stad successen brengt.
Badder, kom er maar inquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik ben ook FC Eindhoven supporter, maar dat is te verklaren omdat ik er zelf heb gespeeld. Dat schept een band.
Ik vraag me echt af hoe mensen supporter worden van al die nietszeggende clubs.
Walgelijk elftal, serieus waar.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Afgelopen zondag scoorde Groningen precies op het moment dat het haags_kwartiertje aanving
Eens, maar jammer dat sommige ploegen met een B-team aan komen sjorren. Dan verheug je je op bepaalde wedstrijden en voel je je achteraf weer genaaid.quote:
Ik was even bang dat dat tegen ging vallen na de afgelopen 2 dagen maar tis toch wel weer primaquote:
Ik heb Badder al een tijdje niet meer gezien, gelukkig.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Badder, kom er maar in
De poulefase geeft niemand een reet om bij beide toernooien, tenzij je persoonlijke belangen hebt.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Stelling: In de poulefase CL > EL ... Knockout EL > CL
Dat is inderdaad wel een minpunt ja.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, maar jammer dat sommige ploegen met een B-team aan komen sjorren. Dan verheug je je op bepaalde wedstrijden en voel je je achteraf weer genaaid.
Jullie hebben hem weggepestquote:Op donderdag 7 april 2016 22:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb Badder al een tijdje niet meer gezien, gelukkig.
Zijn laatste post was op ONZ, toepasselijk welquote:Op donderdag 7 april 2016 22:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb Badder al een tijdje niet meer gezien, gelukkig.
Wat een onzin, Rusnak speeldequote:Op donderdag 7 april 2016 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Walgelijk elftal, serieus waar.
SPOILER: mirakelmirakelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Verdomme. Mijn favoriet gaat er straks uitSPOILER: mirakelmirakelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Shakhtarquote:
Molde.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:47 schreef Vasion het volgende:
Tegen wie verloor Sevilla eigenlijk voor het laatst een EL wedstrijd?
Dat moet haast wel een of ander pauperclubje zijnquote:Op donderdag 7 april 2016 22:47 schreef Vasion het volgende:
Tegen wie verloor Sevilla eigenlijk voor het laatst een EL wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |