SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Interessant artikel over de financiële situatie van Ajax:
https://blendle.com/i/voe(...)and_op_de_volle_knipquote:Naarmate de balans er steeds rooskleuriger uit kwam te zien, boog de clubleiding zich over mogelijke diepte-investeringen voor de toekomst. Een werkgroep met onder anderen toenmalig algemeen directeur Michael Kinsbergen, bracht de geraamde kosten voor een verhuizing en uitbreiding van jeugdcomplex De Toekomst in kaart. Ook liet de club adviesbureau Ernst & Young uitrekenen wat de gevolgen zouden zijn van het kopen van De Arena. De gemeente Amsterdam is grootaandeelhouder van het stadion, de overnamekosten werden ingeschat op 25 miljoen euro. Daartegenover staat dat Ajax met het in eigen beheer nemen van De Arena volgens Ernst & Young jaarlijks vier miljoen zou besparen. De kosten van een eventueel vertrek van de beurs zijn enkele jaren geleden al berekend door het Financieel Dagblad: ongeveer 56 miljoen euro.![]()
Als Ernst & Young dat goed heeft, en dat mag je hopen voor hun tarieven, en het is zo simpel, dan is dat een no-brainer natuurlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
Interessant artikel over de financiële situatie van Ajax:
https://blendle.com/i/voe(...)and_op_de_volle_knip
[..]![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Daley viel wel uit tegen Helmond, dus ja wellicht een punt. Sowieso kunstgras is verschrikkelijke omslag na weken gewoon gras![]()
Op KUNSTgras.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:36 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Verheijen heeft ook weer een mening.![]()
En hij heeft volledig gelijk. Zoals wel vaker. Het is een vervelende betweterige blaaskaak, maar het is opmerkelijk dat Ajax dit risico neemt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:36 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Verheijen heeft ook weer een mening.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En hij heeft volledig gelijk. Zoals wel vaker. Het is een vervelende betweterige blaaskaak, maar het is opmerkelijk dat Ajax dit risico neemt.bronquote:Inmiddels is over dit onderwerp wetenschappelijk onderzoek verricht in diverse landen, op verschillende niveaus, binnen diverse leeftijdscategorieën en tussen mannen en vrouwen. Ook het aantal blessures evenals de soort en de mate van de voetbalblessure op gras in vergelijking met derde generatie kunstgras is onderzocht. Het aantal, de soort en de mate van ernst van de blessures verschilt niet veel tussen gras en kunstgras. Het verschil loopt wel op indien het vergeleken wordt met eerdere generatie kunstgrasvelden.
Op kunstgras lijken zich echter meer laterale enkelverzwikkingen voor te doen. Hoe kan dit? Mogelijk is een deel van de perceptie gebaseerd op ervaringen met het hardere en stroevere eerste en tweede generatie kunstgras. Daarentegen komen er op natuurlijk gras juist meer knieblessures voor.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je knipt en plakt wel tamelijk selectief. In het zelfde stuk wordt namelijk aangegeven dat het afwisselend spelen op gewoon en kunstgras wel degelijk meer spierklachten tot gevolg heeft, zeker in het begin (en dus ook na een periode van inactiviteit). Er is dus zeker sprake van een andersoortige belasting, anders is dat niet verklaarbaar.quote:
Daarbij richt het onderzoek, voor zover duidelijk, op het ontstaan van blessures, niet over het eventuele grotere risico op terugval bij het weer opdoen van ritme. Iets wat, door de andere belasting, dus niet zo vergezocht is.
Daarbij, het onderscheid in drie generaties kunstgras is weliswaar redelijk breed gedragen, maar iedereen die boven de zesde klasse heeft gevoetbald weet dat een mat uit 2013 (zoals bij Helmond Sport ligt) veel stugger is en minder dempt dan een mat uit 2015.
Even voor de duidelijkheid trouwens, ik ben absoluut geen tegenstander van kunstgras. Sterker nog, een goede kunstgrasmat prefereer ik zelfs. Alleen is mijn persoonlijke ervaring ook dat het belastender is om op kunstgras te spelen als je dat niet regelmatig doet.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heeft Helmond wel derde generatie kunstgras?Ja dus, maar zoals gezegd is dat onderscheid wat simplistisch. De matten worden elk jaar beter.quote:1e generatie: In de jaren 70 geïntroduceerd. De kunstgras vezels werden gemaakt van polypropyleen.
2e generatie: Eind jaren 70 geïntroduceerd. Het kenmerk van deze generatie is het vullen van het kunstgrasveld met zand. Om dit mogelijk te maken werden de vezels verder uit elkaar “getuft” in vergelijking met de eerste generatie. Hockey heeft kunstgras omarmt vanaf deze generatie, bij voetbal heeft dat langer geduurd.
3e generatie: De vezels van deze generatie zijn voornamelijk gemaakt van polyethyleen. Dit materiaal is zachter voor de huid, waardoor slidings niet langer onmogelijk zijn. Daarnaast staat de derde generatie ook bekend om de langere vezels en om de rubberen infill. De infill van rubber en zand zorgt voor een juiste balans in de hoeveelheid energie die het veld teruggeeft aan de voetballers.![]()
Ik deed een simpele Googlezoekopdracht aangezien ik geen zin en tijd hebt voor een uitgebreide literatuurstudie. Die heb jij echter ook niet gedaan voor je uitgebreid claimde dat meneer wel gelijk had.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je knipt en plakt wel tamelijk selectief. In het zelfde stuk wordt namelijk aangegeven dat het afwisselend spelen op gewoon en kunstgras wel degelijk meer spierklachten tot gevolg heeft, zeker in het begin (en dus ook na een periode van inactiviteit). Er is dus zeker sprake van een andersoortige belasting, anders is dat niet verklaarbaar.
Daarbij richt het onderzoek, voor zover duidelijk, op het ontstaan van blessures, niet over het eventuele grotere risico op terugval bij het weer opdoen van ritme. Iets wat, door de andere belasting, dus niet zo vergezocht is.
Daarbij, het onderscheid in drie generaties kunstgras is weliswaar redelijk breed gedragen, maar iedereen die boven de zesde klasse heeft gevoetbald weet dat een mat uit 2013 (zoals bij Helmond Sport ligt) veel stugger is en minder dempt dan een mat uit 2015.
Even voor de duidelijkheid trouwens, ik ben absoluut geen tegenstander van kunstgras. Sterker nog, een goede kunstgrasmat prefereer ik zelfs. Alleen is mijn persoonlijke ervaring ook dat het belastender is om op kunstgras te spelen als je dat niet regelmatig doet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jongens, die Azzouzi die zgn. op huurbasis naar Twente komt, is dat wat?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Scoorde erop los vorig jaar in A1, in tijdperk Jonk had hij veel krediet oa door Jonk zelf, maar na al de hommeles en vertrek van Jonk werd hij even opzij gehouden. Laatste tijd speelt hij weer bij Jong Ajax en heeft er al 6 in liggen in 11 wedstrijden (vast enkele inval)quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, die Azzouzi die zgn. op huurbasis naar Twente komt, is dat wat?![]()
Klopt, omdat ik uit eigen ervaring weet dat afwisselend op kunstgras en echt gras spelen extra belasting geeft. Al is dat ook weer afhankelijk van het type speler dat je bent en hoe je beweegt. En voor zover ik weet traint Ajax op gewoon gras, meestal ook voor wedstrijden op kunstgras. Overigens heeft Ajax er eerder juist wel eens voor gekozen om spelers die terugkomen van blessures niet te laten starten op kunstgras (bij Enoh bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik deed een simpele Googlezoekopdracht aangezien ik geen zin en tijd hebt voor een uitgebreide literatuurstudie. Die heb jij echter ook niet gedaan voor je uitgebreid claimde dat meneer wel gelijk had.
Wat overigens wel bijzonder is, is dat men er bij andere clubs juist voor kiest om revaliderende spelers uitsluitend op (weliswaar speciaal, maar toch) kunstgras te laten trainen.![]()
Schijnt bijzonder effectief te zijn t.o.v. Hendriks. Ben benieuwd hoe hij het oppakt bij Twente.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, die Azzouzi die zgn. op huurbasis naar Twente komt, is dat wat?[P]otverdorie![]()
Schoot er vorig jaar in de youth league wel aardig wat in voor zover als ik weet, heel lang geblesseerd geweest.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De lokale politieagentes mogen hun borst natmakenquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigen ervaringen op amateurniveau lijken me niet direct generaliseerbaar. De vraag of iets dergelijks goed of slecht is voor revalidatie in een specifiek geval lijkt me niet direct een 'onderkant zak is bovenkant bak'-geval, dus waarom ons orakel een punt zou hebben is mij een raadsel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt, omdat ik uit eigen ervaring weet dat afwisselend op kunstgras en echt gras spelen extra belasting geeft. Al is dat ook weer afhankelijk van het type speler dat je bent en hoe je beweegt. En voor zover ik weet traint Ajax op gewoon gras, meestal ook voor wedstrijden op kunstgras. Overigens heeft Ajax er eerder juist wel eens voor gekozen om spelers die terugkomen van blessures niet te laten starten op kunstgras (bij Enoh bijvoorbeeld).
Wat overigens wel bijzonder is, is dat men er bij andere clubs juist voor kiest om revaliderende spelers uitsluitend op (weliswaar speciaal, maar toch) kunstgras te laten trainen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb niet alleen op amateurniveau gespeeld.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eigen ervaringen op amateurniveau lijken me niet direct generaliseerbaar. De vraag of iets dergelijks goed of slecht is voor revalidatie in een specifiek geval lijkt me niet direct een 'onderkant zak is bovenkant bak'-geval, dus waarom ons orakel een punt zou hebben is mij een raadsel.Ook in het betaald voetbal actief geweest, al was dat inderdaad wel zonder dik contract (en dus als amateur), vind ik toch dat ik uit ervaring mag spreken in deze.
Voor het overige heb je natuurlijk een punt, de conclusie dat Verheijen 100% gelijk heeft is voorbarig. Het is per type blessure en speelstijl van de speler verschillend. Neemt niet weg dat Sinkgraven wel weer geblesseerd is uitgevallen en de beslissing daarom de schijn tegen heeft.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen op amateurniveau gespeeld.Ook in het betaald voetbal actief geweest, al was dat inderdaad wel zonder dik contract (en dus als amateur), vind ik toch dat ik uit ervaring mag spreken in deze.
Voor het overige heb je natuurlijk een punt, de conclusie dat Verheijen 100% gelijk heeft is voorbarig. Het is per type blessure en speelstijl van de speler verschillend. Neemt niet weg dat Sinkgraven wel weer geblesseerd is uitgevallen en de beslissing daarom de schijn tegen heeft.![]()
![]()
Opleidingsvergoedingquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Aras Özbiliz (die ene, je weet wel) heeft getekend bij Besiktas
Zou Ajax er nog wat geld van zien?
Eventueel doorverkooppercentage hebben ze al gehad bij de transfer naar Spartak![]()
Benieuwd of ze zelf nog iets binnen gaan hengelen.
Als ze dat weer op het laatste moment doen, dan zal het wel weer niet goed gaan.![]()
Wie, wat. waar?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ook in het betaald voetbal actief geweest,
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Maakt me niet zoveel uit wat je er van denkt hoor. Als ik een 'carrière' zou willen verzinnen had ik er wel wat spectaculairders van gemaakt.quote:![]()
![]()
Ach, dat soort claims hebben in mijn ogen weinig wetenschappelijke of medische waarde. Gevalletje post hoc, ergo propter hoc. Het is natuurlijk sowieso een wereldje vol kwakzalvers en charlatans die maar wat graag causale verbanden claimen om hun eigen belang te justificeren.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen op amateurniveau gespeeld.Ook in het betaald voetbal actief geweest, al was dat inderdaad wel zonder dik contract (en dus als amateur), vind ik toch dat ik uit ervaring mag spreken in deze.
Voor het overige heb je natuurlijk een punt, de conclusie dat Verheijen 100% gelijk heeft is voorbarig. Het is per type blessure en speelstijl van de speler verschillend. Neemt niet weg dat Sinkgraven wel weer geblesseerd is uitgevallen en de beslissing daarom de schijn tegen heeft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dan zou het makkelijker te achterhalen zijn of je liegt of niet hequote:Op donderdag 21 januari 2016 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit wat je er van denkt hoor. Als ik een 'carrière' zou willen verzinnen had ik er wel wat spectaculairders van gemaakt.maar was meer een grapje hoor, eigenlijk maakt t me geen kut uit of je op redelijk niveau gevoetbald hebt of bij de kfc schoonmaakt
![]()
![]()
Verheijen is weer eens madquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:36 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Verheijen heeft ook weer een mening.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ik denk vooral dat de medische staf van Ajax uit een stel beunhazende kwakzalvers bestaatBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk vooral dat het type speler waar men bij Ajax steeds van gecharmeerd is, wat vatbaarder is voor blessures.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:34 schreef fathank het volgende:
Ik denk vooral dat de medische staf van Ajax uit een stel beunhazende kwakzalvers bestaat![]()
Fischer 14 maanden out met een hamstringkwetsuur. Klaassen die naar Barcelona werd gestuurd door Cruijff voor z'n lies? Zomaar 2 gevalletjes die me ff te binnen schieten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk vooral dat het type speler waar men bij Ajax steeds van gecharmeerd is, wat vatbaarder is voor blessures.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik wil t best doen voor de helft.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Traore verdiend gewoon 40k per week bij Chelsea de tering.![]()
Ik snap wel dat je daar als jeugdspeler heengaat met dat soort salarissen. Daar valt toch niet tegenop te concurreren.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Traore verdiend gewoon 40k per week bij Chelsea de tering.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Ik ben eigenlijk wel geinteresseerd naar het aantal (langdurige en terugkerende) blessures per team in de Eredivisie over de laatste jaren. Voor mijn gevoel zijn er bij Ajax al jaren relatief veel zware blessures bij relatief jonge spelers, maar ik kan daar geen stats over vinden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Fischer 14 maanden out met een hamstringkwetsuur. Klaassen die naar Barcelona werd gestuurd door Cruijff voor z'n lies? Zomaar 2 gevalletjes die me ff te binnen schieten.
Kan ook gewoon mijn gevoel zijn dat me bedriegt, hoor.![]()
is dat even anders gelopenquote:Duarte op proef bij Terek Grozny, ook trefzeker
Lerin Duarte heeft tijdens zijn oefenstage bij Terek Grozny direct van zich laten spreken. De bij Ajax overbodig geraakte middenvelder maakte de 3-0 in een oefenwedstrijd tegen PSC Elite.
Terek Grozny, de voormalig club van Ruud Gullit, is in Malta om zich voor te bereiden op de tweede helft van de Russische competitie. Duarte hoopt een contract af te dwingen bij de club waar ook oud-Ajacied Ismaïl Aissati onder contract staat. De club uit de Tsjetsjeense hoofdstad Grozny bezet op dit moment een keurige zevende plaats in de Russische Premier League.
Duarte werd gehaald als opvolger van Christian Eriksen na diens vertrek naar Tottenham Hotspur. Bij Ajax lukte het 25-jarige middenvelder nooit om een vaste waarde te worden. Dit seizoen traint hij alleen mee bij Jong Ajax. Vorig seizoen werd de middenvelder uitgeleend aan sc Heerenveen. De Friezen hadden een optie tot koop, maar lichtte deze optie niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
En voor de helft komt die niet bij ons spelen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je daar als jeugdspeler heengaat met dat soort salarissen. Daar valt toch niet tegenop te concurreren.![]()
2,5 miljoen euro (exclusief salaris) en een hoop illusies verder. Was er toen eigenlijk iemand onder de supporters die dacht dat het wat zou worden met hem? Kan me herinneren dat er vrij veel kritiek was op zijn komst.quote:![]()
Niet als de vervanger voor Eriksen maar ik had wel gedacht dat hij in ieder geval mee zou kunnen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
2,5 miljoen euro (exclusief salaris) en een hoop illusies verder. Was er toen eigenlijk iemand onder de supporters die dacht dat het wat zou worden met hem? Kan me herinneren dat er vrij veel kritiek was op zijn komst.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet als de vervanger voor Eriksen maar ik had wel gedacht dat hij in ieder geval mee zou kunnen.Inderdaad, ik was net aan het teruglezen uit nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 2 september 2013 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem zien spelen? Duarte heeft alles in zich om te slagen bij Ajax techniek,snelheid, goed overzicht. Het is geen Eriksen maar wel een echte versterking![]()
Optimisme is een prima eigenschap.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:47 schreef GGMM het volgende:
Limnen dacht ook dat Hupperts Robben zou opvolgen.![]()
Nou en? Het is erger dat het TH het kennelijk ook denkt/dacht bij andere spelers..quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:47 schreef GGMM het volgende:
Zeker in die periode deden ze topzaken. Duarte, Bojan, vd Hoorn. Al vind ik Bojan eigenlijk nog steeds een prima zet, die werd gewoon echt verkeerd gebruikt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:53 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Nou en? Het is erger dat het TH het kennelijk ook denkt/dacht bij andere spelers..![]()
Mwah heeft zich daarna redelijk ontwikkeld, je merkte ook aan hem dat hij dacht dat hij het wel even zou laten zien bij Ajax, terwijl hij er ook gewoon voor moet werken.. in Engeland deed hij dat bijvoorbeeld wel, werd sterker en beter in het kiezen van positie..quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker in die periode deden ze topzaken. Duarte, Bojan, vd Hoorn. Al vind ik Bojan eigenlijk nog steeds een prima zet, die werd gewoon echt verkeerd gebruikt.![]()
Hij kon natuurlijk ook al wel een beetje voetballen voor hij bij Ajax kwam, anders speel je geen 100+ wedstrijden in Barcelona 1....quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:57 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Mwah heeft zich daarna redelijk ontwikkeld, je merkte ook aan hem dat hij dacht dat hij het wel even zou laten zien bij Ajax, terwijl hij er ook gewoon voor moet werken.. in Engeland deed hij dat bijvoorbeeld wel, werd sterker en beter in het kiezen van positie..
Volgens mij dacht de Boer echter dat hij zo goed was dat hij op elke positie het niveau van de Eredivisie wel makkelijk aan kon. Dat bleek niet zo te zijn.![]()
100 wedstrijden in 4 jaar zegt niet zoveel he, zeker niet als je kijkt hoeveel wedstrijden Barcelona per jaar speelt.. weetje hoeveel wedstrijden van Rhijn voor Ajax heeft gespeeld? is dat dan gelijk bewijs dat hij een goede speler is?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij kon natuurlijk ook al wel een beetje voetballen voor hij bij Ajax kwam, anders speel je geen 100+ wedstrijden in Barcelona 1....
Volgens mij dacht de Boer echter dat hij zo goed was dat hij op elke positie het niveau van de Eredivisie wel makkelijk aan kon. Dat bleek niet zo te zijn.
Ik zeg nergens dat hij niet kan voetballen, ik zeg dat hij gewoon langer nodig had de laatste stap te zetten, en hij is nu 24 ofzo?
Je merkt gewoon aan alles dat hij dacht het puur op zijn talent te kunnen, zonder er echt voor te werken, nou er is geen speler ter wereld die het puur op talent kan, je zult buiten de wedstrijden om ook gewoon keihard moeten werken.![]()
Natuurlijke zegt 100+ wedstrijden in 4 jaar wel iets. Maar goed, hij teerde natuurlijk wel veel op zijn talent, dat klopt. Neemt niet weg dat de Boer niet wist wat hij met hem aan moest. Speelde hij niet voornamelijk als rechtsbuiten bij Ajax?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
100 wedstrijden in 4 jaar zegt niet zoveel he, zeker niet als je kijkt hoeveel wedstrijden Barcelona per jaar speelt.. weetje hoeveel wedstrijden van Rhijn voor Ajax heeft gespeeld? is dat dan gelijk bewijs dat hij een goede speler is?
Ik zeg nergens dat hij niet kan voetballen, ik zeg dat hij gewoon langer nodig had de laatste stap te zetten, en hij is nu 24 ofzo?
Je merkt gewoon aan alles dat hij dacht het puur op zijn talent te kunnen, zonder er echt voor te werken, nou er is geen speler ter wereld die het puur op talent kan, je zult buiten de wedstrijden om ook gewoon keihard moeten werken.![]()
Wat zegt dat dan Badder? Dat hij de kans kreeg en deze nooit echt gepakt heeft,anders speelde hij daar nu nog wel..quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Natuurlijke zegt 100+ wedstrijden in 4 jaar wel iets. Maar goed, hij teerde natuurlijk wel veel op zijn talent, dat klopt. Neemt niet weg dat de Boer niet wist wat hij met hem aan moest. Speelde hij niet voornamelijk als rechtsbuiten bij Ajax?
Barcelona speelt ongeveer 50 wedstrijden per jaar, dan heeft hij dus in de helft gespeeld ongeveer, bijna alleen als invaller.. Weetje hoe lekker t invallen is bij Barcelona? Die hebben dan meestal de tegenstander al helemaal kapot gespeeld, dan kun je op je snelheid wel iets doen, dan zou El Ghazi bijvoorbeeld ook veel meer scoren.. Iets vergelijkbaars zag je zondag ook tegen die hageneesjes..
Verder speelde hij bij Barcelona ook veel vanaf de flanken, soms in de spits, soms als een 10..![]()
Dat zegt dat hij goed genoeg was om bij de selectie van de grootste club ter wereld te zitten, gedurende vier jaar. Als dat geen indicatie is dat men vindt dat hij kan voetballen, dan weet ik niet wat wel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:36 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan Badder? Dat hij de kans kreeg en deze nooit echt gepakt heeft,anders speelde hij daar nu nog wel..
Barcelona speelt ongeveer 50 wedstrijden per jaar, dan heeft hij dus in de helft gespeeld ongeveer, bijna alleen als invaller.. Weetje hoe lekker t invallen is bij Barcelona? Die hebben dan meestal de tegenstander al helemaal kapot gespeeld, dan kun je op je snelheid wel iets doen, dan zou El Ghazi bijvoorbeeld ook veel meer scoren.. Iets vergelijkbaars zag je zondag ook tegen die hageneesjes..
Verder speelde hij bij Barcelona ook veel vanaf de flanken, soms in de spits, soms als een 10..
Anders was hij namelijk na twee seizoenen al weg geweest. Ze houden je er daar echt niet bij omdat je alleen potentie hebt.![]()
Ik heb heel vaak gelezen dat hij het grootste talent uit de jeugdopleiding was, in potentie beter dan Messi met een belachelijk aantal doelpunten in de jeugd, misschien hoopte ze dat het er ooit uit zou komen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zegt dat hij goed genoeg was om bij de selectie van de grootste club ter wereld te zitten, gedurende vier jaar. Als dat geen indicatie is dat men vindt dat hij kan voetballen, dan weet ik niet wat wel.
Anders was hij namelijk na twee seizoenen al weg geweest. Ze houden je er daar echt niet bij omdat je alleen potentie hebt.
Maar het is allemaal de schuld van Frank de Boer dat hij gefaald heeft bij zo'n beetje iedere club waar hij gespeeld heeft.. Terwijl hij bij Barcelona ook lang niet altijd als centrumspits speelde.![]()
Ik neig ook meer naar jouw mening loserkid. Die munir die nu regelmatig speelt kan er eigenlijk ook helemaal niet zo veel van maar gaat ook gewoon aan 25 tot 30 wedstrijden komen dit jaar.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:36 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan Badder? Dat hij de kans kreeg en deze nooit echt gepakt heeft,anders speelde hij daar nu nog wel..
Verder speelde hij bij Barcelona ook veel vanaf de flanken, soms in de spits, soms als een 10..
Ondanks dat Bojan qua speler misschien niet vergelijkbaar is, is het wel een goed voorbeeld van een matige tot redelijke speler die toch regelmatig z'n wedstrijdjes meepikt.![]()
Tja, als je mijn posts zo leest dan snap ik waarom je elke keer zo loopt te zeuren. Ik geef toch ook aan dat hij wel veel op zijn talent teerde? Of heb je daar overheen gelezen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:49 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak gelezen dat hij het grootste talent uit de jeugdopleiding was, in potentie beter dan Messi met een belachelijk aantal doelpunten in de jeugd, misschien hoopte ze dat het er ooit uit zou komen?
Maar het is allemaal de schuld van Frank de Boer dat hij gefaald heeft bij zo'n beetje iedere club waar hij gespeeld heeft.. Terwijl hij bij Barcelona ook lang niet altijd als centrumspits speelde.
Overigens speelde hij 163 wedstrijden in Barca 1, in 4 seizoenen. Een gemiddelde van ruim 40 wedstrijden per seizoen en dat is inclusief twee blessureperiodes. Daarin scoorde hij 41 keer en gaf hij 17 assists. Ruim 7000 minuten, overigens, wat neerkomt op 78 volledige wedstrijden. Bij Barcelona ben je dan gewoon een meer dan volwaardig selectielid. En dat waren echt geen voorrondes in de beker ofzo, daar zitten gewoon Champions League basisplaatsen en volledige wedstrijden tegen Real Madrid en andere top 5 ploegen bij.
Pas in zijn laatste seizoen viel hij echt uit de gratie (was dat niet met de komst van Guardiola die het niet zag zitten in hem) en speelde hij veel minder.
Maar goed, waar het mij vooral om ging was dat ik goed begrijp waarom Ajax de gok aanging en dat ik absoluut had verwacht dat hij het zou redden. En ja, ik ben er van overtuigd dat een groot deel van de reden achter zijn niet slagen bij Ajax ligt in de rol die de Boer voor hem had. En sowieso mag je het de technische staf van een club die koketteert met hun jeugdopleiding aanrekenen dat ze zo'n groot talent niet aan het voetballen krijgen. Iemand met zoveel wedstrijden bij Barca in de benen moet je gewoon in staat krijgen om de Eredivisie aan gort te spelen.![]()
Betere stats dan ik dacht moet ik zeggen. Indrukwekkend aantal goals.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Overigens speelde hij 163 wedstrijden in Barca 1, in 4 seizoenen. Een gemiddelde van ruim 40 wedstrijden per seizoen en dat is inclusief twee blessureperiodes. Daarin scoorde hij 41 keer en gaf hij 17 assists. Ruim 7000 minuten, overigens, wat neerkomt op 78 volledige wedstrijden. Bij Barcelona ben je dan gewoon een meer dan volwaardig selectielid. En dat waren echt geen voorrondes in de beker ofzo, daar zitten gewoon Champions League basisplaatsen en volledige wedstrijden tegen Real Madrid en andere top 5 ploegen bij.
Pas in zijn laatste seizoen viel hij echt uit de gratie (was dat niet met de komst van Guardiola die het niet zag zitten in hem) en speelde hij veel minder.![]()
Kijk Baddertje, nu haal jij er dus in je eerste alinea allemaal dingen bij die nu helemaal niet relevant zijn, ik ga inhoudelijk op je in(omdat ik het gewoon met je oneens ben) of vind je weer dat ik persoonlijk werd?quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, als je mijn posts zo leest dan snap ik waarom je elke keer zo loopt te zeuren. Ik geef toch ook aan dat hij wel veel op zijn talent teerde? Of heb je daar overheen gelezen?
Pas in zijn laatste seizoen viel hij echt uit de gratie (was dat niet met de komst van Guardiola die het niet zag zitten in hem) en speelde hij veel minder.
Maar goed, waar het mij vooral om ging was dat ik goed begrijp waarom Ajax de gok aanging en dat ik absoluut had verwacht dat hij het zou redden. En ja, ik ben er van overtuigd dat een groot deel van de reden achter zijn niet slagen bij Ajax ligt in de rol die de Boer voor hem had. En sowieso mag je het de technische staf van een club die koketteert met hun jeugdopleiding aanrekenen dat ze zo'n groot talent niet aan het voetballen krijgen. Iemand met zoveel wedstrijden bij Barca in de benen moet je gewoon in staat krijgen om de Eredivisie aan gort te spelen.
En ik wil wel eens weten waar jij de cijfers vandaan haalt..
Competitie:
2010/2011 Barcelona PRD 927 27 9 18 6 23 6 2 0 0
2009/2010 Barcelona PRD 991 23 11 12 8 22 8 2 0 0
2008/2009 Barcelona PRD 703 23 6 17 3 32 2 3 0 0
2007/2008 Barcelona PRD 1463 31 14 17 8 19 10 1 0 0
4084
Beker:
2010/2011 Barcelona CDR 419 5 5 0 2 2 1 0 0 0
2010/2011 Barcelona SUC 147 2 2 0 1 0 0 0 0 0
2009/2010 Barcelona SUC 110 2 1 1 0 0 1 0 0 0
2009/2010 Barcelona CDR 276 4 3 1 0 0 2 1 0 0
952
Internationale wedstrijden:
2010/2011 Barcelona UCL 59 3 1 2 1 9 0 0 0 0
2009/2010 Barcelona USC 24 1 0 1 0 1 0 0 0 0
2009/2010 Barcelona UCL 114 5 1 4 1 9 1 0 0 0
2009 UAE Barcelona FCW 14 1 0 1 0 2 0 0 0 0
2008/2009 Barcelona UCL 332 10 3 7 1 11 3 1 0 0
2007/2008 Barcelona UCL 356 9 3 6 2 8 1 0 0 0
899
Dat zijn dus 5935 minuten voor barcelona 1, 40 basisplaatsen in de competitie(waarin hij 25 keer gewisseld is) 11 in de beker en 8 in internationale wedstrijden, 64 invalbeurten in de competitie, 2 in de beker en 21 in internationale wedstrijden.
Hij scoorde in de competitie 26 goals, in de beker 4 keer en internationaal 5 keer.
Dus in de competitie 1 doelpunt per 157.07 minuten, in de beker 1 per 238 minuten en internationaal 1 goal per 179,8 minuten..
Totaal aantal doelpunten is dus 35, geen geen 41.. nog geen 6000 minuten, hoe kom jij dan bij RUIM 7000? en 145 wedstrijden en geen 163..quote:![]()
Ik heb de statistieken van Transfermarkt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:06 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Kijk Baddertje, nu haal jij er dus in je eerste alinea allemaal dingen bij die nu helemaal niet relevant zijn, ik ga inhoudelijk op je in(omdat ik het gewoon met je oneens ben) of vind je weer dat ik persoonlijk werd?
En ik wil wel eens weten waar jij de cijfers vandaan haalt..
Competitie:
2010/2011 Barcelona PRD 927 27 9 18 6 23 6 2 0 0
2009/2010 Barcelona PRD 991 23 11 12 8 22 8 2 0 0
2008/2009 Barcelona PRD 703 23 6 17 3 32 2 3 0 0
2007/2008 Barcelona PRD 1463 31 14 17 8 19 10 1 0 0
4084
Beker:
2010/2011 Barcelona CDR 419 5 5 0 2 2 1 0 0 0
2010/2011 Barcelona SUC 147 2 2 0 1 0 0 0 0 0
2009/2010 Barcelona SUC 110 2 1 1 0 0 1 0 0 0
2009/2010 Barcelona CDR 276 4 3 1 0 0 2 1 0 0
952
Internationale wedstrijden:
2010/2011 Barcelona UCL 59 3 1 2 1 9 0 0 0 0
2009/2010 Barcelona USC 24 1 0 1 0 1 0 0 0 0
2009/2010 Barcelona UCL 114 5 1 4 1 9 1 0 0 0
2009 UAE Barcelona FCW 14 1 0 1 0 2 0 0 0 0
2008/2009 Barcelona UCL 332 10 3 7 1 11 3 1 0 0
2007/2008 Barcelona UCL 356 9 3 6 2 8 1 0 0 0
899
Dat zijn dus 5935 minuten voor barcelona 1, 40 basisplaatsen in de competitie(waarin hij 25 keer gewisseld is) 11 in de beker en 8 in internationale wedstrijden, 64 invalbeurten in de competitie, 2 in de beker en 21 in internationale wedstrijden.
Hij scoorde in de competitie 26 goals, in de beker 4 keer en internationaal 5 keer.
Dus in de competitie 1 doelpunt per 157.07 minuten, in de beker 1 per 238 minuten en internationaal 1 goal per 179,8 minuten..
Totaal aantal doelpunten is dus 35, geen geen 41.. nog geen 6000 minuten, hoe kom jij dan bij RUIM 7000? en 145 wedstrijden en geen 163..
[..]
Overigens zijn de verschillen tussen die twee bronnen wel behoorlijk, maar niet zo groot dat (zelfs als jouw stats kloppen) mijn mening daardoor verandert. Punt blijft dan ook dat hij gewoon ontzettend veel heeft gespeeld daar.![]()
Misschien hebben zij zijn wedstrijden in Barcelona 2 erbij gepakt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb de statistieken van Transfermarkt.
En zie je nu dat hij vooral als invaller gebruikt is?![]()
Bazoer: 'Ik wil gewoon voetballen'
Riechedly Bazoer kwam afgelopen weekend ongewild in het middelpunt van de belangstelling te staan. Tijdens ADO - Ajax uitten aanhangers van de thuisploeg racistische spreekkoren richting de 19-jarige middenvelder van Ajax. Tevens werd hij in verband gebracht met Napoli. In aanloop naar Ajax - Vitesse doet hij eenmalig zijn verhaal over deze onderwerpen.
Wat ging er afgelopen zondag tijdens ADO - Ajax door je heen toen je de spreekkoren hoorde?
,,Ik was natuurlijk gefocust op de wedstrijd, maar ik hoorde wel dat ze dingen naar me riepen en wat liedjes met mijn naam erin zongen. Na een tijdje heb ik tegen de scheidsrechter gezegd dat ik spreekkoren en andere rare geluiden vanaf de tribune hoorde. Ik vroeg hem of dat wel mocht. Nadat hij aangaf dat hij er iets aan zou doen, heb ik me er weer voor afgesloten. In de rust zeiden mijn teamgenoten dat ik me niets van die spreekkoren moest aantrekken. Dat sloot aan op wat we vooraf al met de trainer hadden afgesproken. We zouden ons niet door de spelers en de fans van ADO laten intimideren, maar gewoon ons eigen spel spelen. Dat hebben we gedaan.”
Heb je overwogen om vanwege het aanhoudende karakter van de spreekkoren uit protest van het veld te stappen?
,,Ik heb niet overwogen om van het veld te gaan want daar was ik niet mee bezig. Ik wist ook niet dat dit kon. Ik wilde gewoon een goede wedstrijd neerzetten en drie punten meenemen naar Amsterdam. Dat was onze opdracht in Den Haag en dat is gelukt.”
Je praat er heel volwassen over voor een 19-jarige jongen. Hoe komt het dat je zo evenwichtig bent?
,,Dat is iets van de laatste tijd. Als dit me drie jaar geleden was overkomen, had ik waarschijnlijk heel anders gereageerd. Misschien was ik dan wel uit frustatie tegen een rode kaart aangelopen. Ik had vroeger ook altijd een weerwoord tegen medespelers en trainers. Dat is inmiddels helemaal veranderd. Ik neem nu dingen van ze aan en snap dat ze me alleen maar proberen te helpen. Op het mentale vlak heb ik me de afgelopen jaren ontwikkeld. Dat heeft me afgelopen zondag in Den Haag enorm geholpen. Ik heb me niet uit mijn spel laten halen. Ik ben inmiddels mentaal zo sterk dat ik me door niemand gek laat maken.”
Na afloop van de wedstrijd kwam ADO-trainer Henk Fräser naar je toe. Wat zei hij tegen je?
,,Ik heb een goede band met Henk Fräser. We kennen elkaar al een lange tijd. In de jeugd van PSV was hij een van mijn trainers. Hij zei dat hij die spreekkoren ook had gehoord en dat ik me er niets van moest aantrekken. En dat de supporters die dat zongen niet goed bij hun hoofd waren. Het was fijn dat hij zo vlak na de wedstrijd die dingen tegen me zei.”
Hoe heb je de vervelende gebeurtenissen in Den Haag een plek gegeven?
,,.Eerlijk gezegd zit ik er niet zo erg mee. Ik ben een nuchtere jongen. Ik denk maar zo: als ik geen goede voetballer zou zijn, zouden ze me ook niet proberen om me op zo’n manier uit de wedstrijd te halen. Al is het natuurlijk wel erg wat er is gebeurd. Ik snap niet dat er anno 2016 nog racisme in stadions kan zijn. Ik ben teleurgesteld dat die spreekkoren en rare geluiden bijna de hele wedstrijd konden klinken.Maar het is nu verleden tijd. Ik heb de afgelopen dagen veel steunvan mijn moeder en broer gekregen. Dat geeft me kracht. Ik wil gewoon voetballen”
Iets anders: Afgelopen weekend verschenen er berichten dat Napoli een miljoenenbod op je had uitgebracht. Moeten Ajax-fans zich zorgen maken dat je vertrekt?
,,Nee, dat hoeft niet. Door zo’n bod van een grote buitenlandse club laat ik me niet uit balans brengen. Ik heb het prima naar zin bij Ajax. Het gaat goed en ik speel wekelijks. Daarnaast kan ik me hier bij Ajax nog verder ontwikkelen. Toen mijn broer, die ook mijn zaken behartigt, me op de hoogte stelde van de interesse van Napoli zei ik hem dan ook gelijk dat ik hier wilde blijven. Dit is op dit moment de beste plek voor mij. Ik wil kampioen worden met Ajax.”
Over het kampioenschap gesproken: Ajax gaat sinds de eerste speeldag aan kop in de Eredivisie. Na de zege in Den Haag wachten er nu twee thuisduels kort na elkaar. Waar staat Ajax na deze wedstrijden?
,,De thuiswedstrijden tegen Vitesse en Heracles Almelo kunnen ons weer een stap verder brengen. Het zijn twee goede ploegen die graag willen voetballen, net als wij. Daardoor komen er ruimtes op het veld. Ik denk dat we twee leuke wedstrijden in de Amsterdam ArenA krijgen. Als we in beide duels een goed resultaat halen, kunnen we net als voor de winterstop weer in een flow komen. Natuurlijk wil je het liefst met mooi voetbal winnen. Dat is het uitgangspunt. Maar uiteindelijk gaat het om de drie punten. Als dat een paar keer op rij gebeurt krijg je als team vanzelf meer vertrouwen en ga je uiteindelijk ook beter spelen. In tegenstelling tot de concurrentie hoeven wij ons nu alleen nog maar op de Eredivisie te richten. Dat is in ons voordeel. We hebben maar één doel: kampioen worden.”
Tekst: Ajax.nl
Foto's: Ajax.nl/Louis van de Vuurst![]()
http://www.transfermarkt.(...)ler/44675/verein/131quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:08 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Misschien hebben zij zijn wedstrijden in Barcelona 2 erbij gepakt.
En zie je nu dat hij vooral als invaller gebruikt is?
Oordeel zelf over mijn bron, ik ga niet per competitie vergelijken omdat ongeacht of jouw of mijn statistieken kloppen, beide gewoon tonen dat hij een relevant onderdeel van de selectie was, zeker in de eerste drie jaar. Natuurlijk vooral als invaller, maar als je gewoon je minuten maakt als invaller en in totaal dus tussen de 6 en 7000 minuten maakt, dan kun je natuurlijk wel wat. Bovendien was hij in die wedstrijden ook gewoon productief.![]()
Zo veel heeft hij dus niet gespeeld.. jij zegt als je de minuten uitrekent dat het neerkomt op 78 wedstrijden, terwijl het er maar 65,94 zijn, ronden we f naar 66, gedeeld door 4 is.. Drumroll...16,5 volledige wedstrijden per jaar.. Misschien maak ik ergens een foutje ik hoop dat iemand mij daar dan op wilt wijzen, maar volgens mij klopt het wel zo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb de statistieken van Transfermarkt.
Overigens zijn de verschillen tussen die twee bronnen wel behoorlijk, maar niet zo groot dat (zelfs als jouw stats kloppen) mijn mening daardoor verandert. Punt blijft dan ook dat hij gewoon ontzettend veel heeft gespeeld daar.![]()
Was het bij Bojan niet zo dat omdat hij zo'n enorme belofte was in de jeugd ze er daarom zo lang over gedaan hebben om er achter te komen dat hij die laatste stap niet kon maken?![]()
Dat was mijn punt wel een beetje ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:23 schreef Tarado het volgende:
Was het bij Bojan niet zo dat omdat hij zo'n enorme belofte was in de jeugd ze er daarom zo lang over gedaan hebben om er achter te komen dat hij die laatste stap niet kon maken?![]()
Afgaande dat jouw statistieken kloppen, geen idee waar je vandaan haalt dat dat ook echt zo is en dat Transfermarkt er naast zit. In beide gevallen speelde hij dus meer dan een kwart van de minuten die zijn team dat seizoen speelde. Als jij vindt dat hij dan niet een volwaardig deel van de selectie is, dan mag dat hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:20 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zo veel heeft hij dus niet gespeeld.. jij zegt als je de minuten uitrekent dat het neerkomt op 78 wedstrijden, terwijl het er maar 65,94 zijn, ronden we f naar 66, gedeeld door 4 is.. Drumroll...16,5 volledige wedstrijden per jaar.. Misschien maak ik ergens een foutje ik hoop dat iemand mij daar dan op wilt wijzen, maar volgens mij klopt het wel zo.![]()
Dat klopt ook wel, natuurlijk. Hij werd als groter talent dan Messi gezien. Evengoed zijn zijn stats helemaal niet slecht en laat hij nu ook zien dat hij kan voetballen. Alleen in zijn laatste jaar bij Barca was het niet veel, toch zou in de Eredivisie gewoon een sterspeler moeten zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:23 schreef Tarado het volgende:
De bron staat gewoon in mijn post hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Afgaande dat jouw statistieken kloppen, geen idee waar je vandaan haalt dat dat ook echt zo is en dat Transfermarkt er naast zit. In beide gevallen speelde hij dus meer dan een kwart van de minuten die zijn team dat seizoen speelde. Als jij vindt dat hij dan niet een volwaardig deel van de selectie is, dan mag dat hoor.
Ik zeg niet dat ze hem de kans niet hebben gegeven, ik zeg dat hij de kans niet heeft gepakt, hij was niet belangrijk voor het team, hij mocht meedoen omdat ze hoopte dat hij zijn belofte waar ging maken, wat hij dus nooit deed, niet bij Barcelona, niet bij Ajax, niet bij Roma, niet bij Milan, niet eens bij Stoke..![]()
Zeker maar wat ik begreep deed hij er weinig aan qua trainingsarbeidquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, natuurlijk. Hij werd als groter talent dan Messi gezien. Evengoed zijn zijn stats helemaal niet slecht en laat hij nu ook zien dat hij kan voetballen. Alleen in zijn laatste jaar bij Barca was het niet veel, toch zou in de Eredivisie gewoon een sterspeler moeten zijn.![]()
En mijn bron staat in mijn post. En die twee spreken elkaar tegen, toch ga jij er vanuit dat de jouwe wel MOET kloppen. Beetje raar.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:26 schreef Loserkid het volgende:
[..]
De bron staat gewoon in mijn post hoor.
Ik zeg niet dat ze hem de kans niet hebben gegeven, ik zeg dat hij de kans niet heeft gepakt, hij was niet belangrijk voor het team, hij mocht meedoen omdat ze hoopte dat hij zijn belofte waar ging maken, wat hij dus nooit deed, niet bij Barcelona, niet bij Ajax, niet bij Roma, niet bij Milan, niet eens bij Stoke..
En zoveel meedoen in de hoop dat hij zijn belofte een keer inlost, als dat het was, dan had Barca hem veel eerder verhuurd. Je bent nu wel heel erg de cijfers aan het negeren om maar bij je punt te blijven.![]()
Nooit wat over hupperts gezegd volgens mij maar goedquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:47 schreef GGMM het volgende:
![]()
Badder, zoals je ziet zijn het haast louter invalbeurten.. als ze echt vertrouwen in hem hadden had hij toch wel vaker in de basis begonnen? Ik negeer geen cijfers, ik vind het gewoon geen indrukwekkende cijfers.. En als hij zo geweldig is, waarom heeft hij het dan nooit ergens laten zien? Zelfs niet echt bij Barcelona, zoals ik al zei hij viel haast altijd in (heeft maar 15 volledige wedstrijden gespeeld) en dan is het voor een speler met zijn kwaliteiten met een grote gunfactor(want eigen jeugd, Catalaan) heel makkelijk voetballen, er is dan veel ruimte en de tegenstander is moe, dan scoort iedereen makkelijk Badder.. Verder heeft hij nooit iets laten zien, een beetje de Andersen van Barcelona.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En mijn bron staat in mijn post. En die twee spreken elkaar tegen, toch ga jij er vanuit dat de jouwe wel MOET kloppen. Beetje raar.
En zoveel meedoen in de hoop dat hij zijn belofte een keer inlost, als dat het was, dan had Barca hem veel eerder verhuurd. Je bent nu wel heel erg de cijfers aan het negeren om maar bij je punt te blijven.![]()
Ik was even benieuwd:quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit wat over hupperts gezegd volgens mij maar goedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Over 4 jaar is het explosieve van Robben er wel uit denk ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan hebben we wel Kishna, Depay en HuppertsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Aannames. Als ze geen vertrouwen in hem hadden was hij al veel eerder weg geweest. En je hebt zijn invalbeurten geanalyseerd? Het waren allemaal wedstrijden waarbij Barca met 3-0 voorstond en de wedstrijd gespeeld was, tegenstander moe en Bojan mocht er nog een paar bijprikken?quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:34 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Badder, zoals je ziet zijn het haast louter invalbeurten.. als ze echt vertrouwen in hem hadden had hij toch wel vaker in de basis begonnen? Ik negeer geen cijfers, ik vind het gewoon geen indrukwekkende cijfers.. En als hij zo geweldig is, waarom heeft hij het dan nooit ergens laten zien? Zelfs niet echt bij Barcelona, zoals ik al zei hij viel haast altijd in (heeft maar 15 volledige wedstrijden gespeeld) en dan is het voor een speler met zijn kwaliteiten met een grote gunfactor(want eigen jeugd, Catalaan) heel makkelijk voetballen, er is dan veel ruimte en de tegenstander is moe, dan scoort iedereen makkelijk Badder.. Verder heeft hij nooit iets laten zien, een beetje de Andersen van Barcelona.
Goed, jij vindt de statistieken niet indrukwekkend, ik vind ze indrukwekkend genoeg om aan te mogen nemen dat een dergelijke speler meer dan goed genoeg is voor de Eredivisie. Hij overlegt heel wat betere Barca-cijfers dan Afellay en dat was één van de beste spelers van de Eredivisie toen hij naar Barca ging.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit wat over hupperts gezegd volgens mij maar goedPijnlijk.quote:![]()
![]()
Het is ook een aanname dat ze hem dan eerder weg zouden doen, wij weten niet wat de beleidsbepalers toen dachten, stel je doet zo'n jongen te vroeg weg en hij haalt ergens anders zijn potentiële niveau wel dan baal je flink.. Tuurlijk geven ze zo'n jongen die toch niets gekost geeft gewoon de tijd in de hoop dat hij het laat zien.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aannames. Als ze geen vertrouwen in hem hadden was hij al veel eerder weg geweest. En je hebt zijn invalbeurten geanalyseerd? Het waren allemaal wedstrijden waarbij Barca met 3-0 voorstond en de wedstrijd gespeeld was, tegenstander moe en Bojan mocht er nog een paar bijprikken?
Goed, jij vindt de statistieken niet indrukwekkend, ik vind ze indrukwekkend genoeg om aan te mogen nemen dat een dergelijke speler meer dan goed genoeg is voor de Eredivisie. Hij overlegt heel wat betere Barca-cijfers dan Afellay en dat was één van de beste spelers van de Eredivisie toen hij naar Barca ging.
Zoals ik al zei was de gunfactor gewoon heel groot, eigen jeugd en Catalaan.. als hij slaagt is hij gelijk één van de publiekslievelingen.
En die vergelijking met Afellay.. appels en peren Badder... Afellay haal je niet alleen voor de doelpunten (die haal je rond de kerst om de kaarten rond te brengen, dat is namelijk echt en postbode, heeft maar één seizoen aardig veel gescoord), Bojan wel..![]()
Klopt het in ieder geval niet dat je nooit wat over Hupperts gezegd hebt. En nee, dit was niet bepaald de enige quotequote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lekker belangrijk joh, zoals ik al zei, hij is toch geen scout of deel van het th?quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt het in ieder geval niet dat je nooit wat over Hupperts gezegd hebt. En nee, dit was niet bepaald de enige quote![]()
Ik zeg ook slechts dat ik benieuwd wasquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Lekker belangrijk joh, zoals ik al zei, hij is toch geen scout of deel van het th?
Ik vind het goed. We worden het niet eens. Helemaal prima.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:00 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het is ook een aanname dat ze hem dan eerder weg zouden doen, wij weten niet wat de beleidsbepalers toen dachten, stel je doet zo'n jongen te vroeg weg en hij haalt ergens anders zijn potentiële niveau wel dan baal je flink.. Tuurlijk geven ze zo'n jongen die toch niets gekost geeft gewoon de tijd in de hoop dat hij het laat zien.
Zoals ik al zei was de gunfactor gewoon heel groot, eigen jeugd en Catalaan.. als hij slaagt is hij gelijk één van de publiekslievelingen.
En die vergelijking met Afellay.. appels en peren Badder... Afellay haal je niet alleen voor de doelpunten (die haal je rond de kerst om de kaarten rond te brengen, dat is namelijk echt en postbode, heeft maar één seizoen aardig veel gescoord), Bojan wel..![]()
Nou ik probeer je niet te overtuigen, we verschillen gewoon van mening en ik laat je zien waarom ik vind dat zijn cijfers niet zo indrukwekkend zijn.. en welke dingen die jij zei volgens mij niet kloppen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het goed. We worden het niet eens. Helemaal prima.![]()
Op een gegeven moment wordt de herhaling in de discussie zelfs mij te gortig (van beide kanten, that is).quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:38 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Nou ik probeer je niet te overtuigen, we verschillen gewoon van mening en ik laat je zien waarom ik vind dat zijn cijfers niet zo indrukwekkend zijn.. en welke dingen die jij zei volgens mij niet kloppen.![]()
quote:"Of ik Milik uit de basis ga spelen? Ik ga mijn best doen"
Waar Richaïro Zivkovic vorig seizoen nog actief was bij Ajax en dan vooral het belofteteam van de Amsterdammers, speelt hij nu in Tilburg voor Willem II. Dat gaat echter nog niet als behoren en je kunt zeker niet zeggen dat de jonge centrumaanvaller week in week uit tot de uitblinkers van de Eredivisie-middenmoter behoort. De verwachting is dat Zivkovic volgend seizoen weer terugkeert op De Toekomst.
Dat is in ieder geval de verwachting, zo vertelt de hoofdrolspeler in dit verhaal zelf ook aan het medium Ajax Life: "Na dit jaar ga ik weer terug, dat is wel de bedoeling. Of ik Milik uit de basis ga spelen? Ik ga mijn best doen, maar dat weet niemand. Hierna heb ik nog drie jaar bij Ajax en dan wil ik voor mijn kans gaan."
Eerder op vrijdag ontkende Zivkovic een moeilijke jongen te zijn: "Nee, nooit geweest. Volgens de media, ja. Ik ben weleens te laat gekomen. Soms hoor ik mijn wekker niet. Ik had wel een wekker staan, maar ik ben er doorheen geslapen. Mensen gingen mij bellen, ik werd nog steeds niet wakker. Dat kan niet en is onprofessioneel. Frank (De Boer, red.) was niet blij, nee. Hij zei dat het nooit meer mocht gebeuren. Hij was boos, het kan ook niet."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:De Boer zou Messi niet kopen: ‘Dan zou het ook helemaal niet leuk zijn’
Net als clubs als Manchester City en Paris Saint-Germain heeft ook Ajax de mogelijkheid gekregen tot een forse buitenlandse investering. Financieel directeur Jeroen Slop onthulde enkele weken geleden dat de club in het verleden diverse keren is benaderd door rijke miljardairs. De eigendomsstructuur van Ajax schrok de potentiële investeerders echter af.
Zelfs de aanwezigheid van een miljardair als eigenaar zou voor Frank de Boer geen reden om anders te werk te gaan, zo verzekert de oefenmeester in gesprek met AT5. Ajax zou er precies hetzelfde uitzien. Zelfs als hij de mogelijkheid zou hebben om Lionel Messi van Barcelona of een andere topvoetballer over te nemen. “Die komen niet naar Nederland. Dus daarom is het heel simpel, die komen niet naar Nederland toe.”
“Maar op die manier zou het ook helemaal niet leuk zijn om in Nederland te voetballen denk ik. Want dat zie je aan Paris Saint-Germain, die nu al twintig punten punten voorstaan. Is dat in het belang van het Nederlandse voetbal of het Franse voetbal? Dat lijkt me niet.”FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zonder vrouw, kinderen, vrienden. Alleen in zijn Villa van 28 miljoen, met alleen de 2 dagelijkse hoertjes van 8 tot 10 's avonds?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:36 schreef Tarado het volgende:
rijke miljardair, zouden er ook arme miljardairs zijn?
ja denk het welFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
valt niet mee het beroep journalist, maar deze 2 stukjes zijn van die lulverhalen die ik overigens al eerder gelezen hebquote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zonder vrouw, kinderen, vrienden. Alleen in zijn Villa van 28 miljoen, met alleen de 2 dagelijkse hoertjes van 8 tot 10 's avonds?
ja denk het wel![]()
okquote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt niet mee het beroep journalist, maar deze 2 stukjes zijn van die lulverhalen die ik overigens al eerder gelezen hebFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Het gaat sinds zondag over bijna niets anders dan de racistische leuzen aan het adres van Riechedly Bazoer. Gevraagd of ongevraagd hebben velen hun zegje gedaan, behalve Bazoer zelf. Hoe kijkt hij terug op de middag van ADO Den Haag - Ajax? “Ik heb niet overwogen om van het veld te gaan.”
Het heeft tot donderdag geduurd voordat de aanklager betaald voetbal besloot een vooronderzoek te starten en niet lang na dat bericht reageerde ook Bazoer zelf, via het digitale thuis van de club. Het ontging de middenvelder niet wat er gebeurde en hij gaf dit ook aan bij scheids Pol van Boekel.
“Ik was natuurlijk gefocust op de wedstrijd, maar ik hoorde wel dat ADO-fans dingen naar me riepen en liedjes met mijn naam erin zongen. Na een tijdje heb ik dat tegen de scheids gezegd en gevraagd of dat wel mocht. Nadat hij had aangegeven dat-ie er iets aan zou doen, heb ik me er weer voor afgesloten,” aldus Bazoer.
Al tijdens de wedstrijd ontstond er rumoer. Nog niet eens zozeer in het Kyocera Stadion of via Fox Sports dat rechtstreeks verslag deed van ADO - Ajax, maar wel op Twitter en Facebook. Een van de dingen die veelvuldig werd geopperd: stap van het veld! Het maakte niet eens uit wie zou stoppen met foebele. Bazoer zelf was een optie, Ajax natuurlijk en er waren nog diverse donkere ADO-spelers.
“Ik heb niet overwogen van het veld te stappen, want daar was ik niet mee bezig. Ik wist ook niet dat dit kon,” vervolgt Bazoer. Volgens het protocol van de KNVB kon dit ook inderdaad niet, maar het protocol van de KNVB luidt inmiddels dat er in zulke gevallen mag worden afgeweken van het protocol. “Ik wilde gewoon een goede wedstrijd neerzetten en drie punten meenemen naar Amsterdam. Dat was onze opdracht in Den Haag en dat is gelukt.”
Het is niet niks wat Bazoer over zich heen kreeg. En hij bleef er verbazingwekkend rustig onder. Ajax en de negentienjarige Bazoer werkten geen geweldige wedstrijd af in het Kyocera Stadion, maar de winst (0-1) werd veiliggesteld en het talent bleef prima op de been. Je zou bijna zeggen dat er niets aan hem te merken viel.
“Eerlijk gezegd zit ik er niet zo erg mee. Ik ben een nuchtere jongen, maar als dit drie jaar geleden was gebeurd, had ik waarschijnlijk heel anders gereageerd. Misschien was ik dan wel uit frustratie tegen een rode kaart aangelopen. Ik denk maar zo: als ik geen goede voetballer zou zijn, zouden ze ook niet proberen om me op zo'n manier uit de wedstrijd te halen.”
“Al is het natuurlijk erg wat er is gebeurd,” vindt ook Bazoer. “Ik snap niet dat er anno 2016 nog racisme in stadions kan zijn. Ik ben teleurgesteld dat die spreekkoren en rare geluiden bijna de hele wedstrijd konden klinken. Maar het is nu verleden tijd. Ik heb de afgelopen dagen veel steun van mijn moeder en broer gekregen. Dat gaf me kracht. Ik wil gewoon voetballen.”FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zo! Opvallend nieuws zegquote:![]()
(In reactie dus op de eerdere aankondiging)Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
ik had inderdaad iets spectaculairs verwacht....quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:25 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zo! Opvallend nieuws zeg![]()
(In reactie dus op de eerdere aankondiging)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Minimaal een terugkeer naar PSV verwacht, na die aankondiging. Of een tweelingbroer met nog meer talent.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik had inderdaad iets spectaculairs verwacht....![]()
zat meer te wachten op barca heeft zich gemeld of hij is toch meer geraakt door de geluiden van de ado supporters en heeft iets stoms gedaanquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Minimaal een terugkeer naar PSV verwacht, na die aankondiging. Of een tweelingbroer met nog meer talent.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit, groot respect. Heeft mentaal alles om de top te bereiken. Die heeft echt een metamorphose ondergaan, die in zijn laatste jaar bij PSV is ingezet en bij Ajax flink is doorgegaan. Was echt geen makkelijke jongen in de jeugd, maar zijn stap naar Ajax was al een teken van grote klasse en volwassenheid.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:03 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Negentien jaar en de meest volwassen kerel in Den Haag vorige week zondag.![]()
Zeker mee eens. Dramatisch seizoen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen aderlating.![]()
Plus een kans voor v/d Beek.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker mee eens. Dramatisch seizoen.![]()
En ook veel zelfinzicht. Zou eens met zivkovic moeten gaan pratenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit, groot respect. Heeft mentaal alles om de top te bereiken. Die heeft echt een metamorphose ondergaan, die in zijn laatste jaar bij PSV is ingezet en bij Ajax flink is doorgegaan. Was echt geen makkelijke jongen in de jeugd, maar zijn stap naar Ajax was al een teken van grote klasse en volwassenheid.![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen aderlating.![]()
![]()
Ik hoop echt dat hij voetballend de belofte inlost, mentaal heeft hij alles.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En ook veel zelfinzicht. Zou eens met zivkovic moeten gaan praten![]()
quote:
'Je bent negentien jaar en hebt net een gigantisch bod naast je neergelegd. Omdat dat beter is voor je ontwikkeling. In Den Haag hervat je met je team de competitie. Op jacht naar het kampioenschap, wetende dat je grootste concurrenten later die middag het tegen elkaar opnemen. Tegen Den Haag doe je je ding. Dat valt op bij het thuispubliek, die kan dat niet aanzien. Je bent fel, zit overal bij en legt je tegenstanders het vuur aan de schenen.
Vanaf de tribune hoor je wat vreemde geluiden op het moment dat jij aan de bal bent. Hoewel iedereen thuis er schande van spreekt, sta jij er alleen voor. Niemand grijpt in. De scheidsrechter niet, je aanvoerder niet, je teamgenoten niet, je trainer niet. Niemand van het andere team grijpt in. Je fans zitten thuis en zijn net zo machteloos als jij. Je staat er helemaal alleen voor. Je had van het veld kunnen stappen, maar zo ben je niet.
Onverschrokken speel jij je wedstrijd. Natuurlijk doet het je wat, dat kan niet anders. Maar je legt het naast je neer en hebt een groot aandeel in de 0-1 zege. Een zege die je koppositie verstevigd. Je had na het laatste fluitsignaal je gram kunnen halen voor de geel-groene massa op de tribune. Het is zo verleidelijk, zeker als jonge gozer. Even een klein gebaartje naar de tribune. Een vingertje voor de mond, of gewoon even zwaaien. Nee, jij negeert ze volledig en verlaat het veld. Een prachtige vorm van je gram halen.
Met gebogen gezicht loop je richting de zijlijn. Daar staat de trainer van de tegenpartij je op te wachten. Dat zegt veel. De steun die je graag had gewild, maar tijdens de wedstrijd niet kreeg. Van de 15.000 mensen in het stadion was jij het meest volwassen. Jij was de enige kerel in een huis vol bange schijterds. Met je negentien jaar. Zo jong en dan zo volwassen. Niet alleen in je spel, maar ook in je persoonlijkheid.
Zondag 17 januari 2016 was de dag waarop jij je stempel op de naam Bazoer drukte. Niet die van slachtoffer van discriminatie en racisme, maar die van volwassen kerel. Een voorbeeld!'FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Feit is dat Klaassen wel altijd wat extra's brengt en gewoon onze beste middenvelder is die moet altijd spelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vult de 10 positie natuurlijk heel goed in![]()
Heeft in combinatie met Fischer en Milik toch wel een aantal hele mooie aanvallen laten zien, zeg ik dat goed?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vult de 10 positie natuurlijk heel goed in
Ze kunnen elkaar vaak goed vinden.. is toch direct en indirect best veel betrokken bij de doelpunten van Ajax..![]()
dat extra's brengt hij momenteel niet echt, hij is niet bepaald in vorm.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feit is dat Klaassen wel altijd wat extra's brengt en gewoon onze beste middenvelder is die moet altijd spelen.
maar ja hij is de beste middenvelder die we nu hebben.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Check even de stats die hij dit seizoen heeft. Creëert een hoop en scoort gewoon ook al 7 goals. Het moet beter bij hem dat vind ik ook maar Ajax zonder Klaassen is altijd minder.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat extra's brengt hij momenteel niet echt, hij is niet bepaald in vorm.
maar ja hij is de beste middenvelder die we nu hebben.![]()
eens, gaf alleen aan dat hij momenteel niet in vorm is. Nog steeds erg belangrijk en aanwezig.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Check even de stats die hij dit seizoen heeft. Creëert een hoop en scoort gewoon ook al 7 goals. Het moet beter bij hem dat vind ik ook maar Ajax zonder Klaassen is altijd minder.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mwah niet in vorm.. je moet kijken naar wat voor type speler hij is.. hij geeft veel energie.. is overal op het veld te vinden.. probeert haast altijd het spel naar naar voren(wat een raar woord) te verplaatsen..scoort redelijk vaak en vind vaak de goede oplossing.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eens, gaf alleen aan dat hij momenteel niet in vorm is. Nog steeds erg belangrijk en aanwezig.
Het blijft jammer dat hij niet echt een passerbeweging heeft, of een echt goede actie, het is allemaal rechttoe rechtaan bij hem.
Ik vind wel dat hij het beter kan doseren, dus wat minder energie in het lopen stoppen en wat meer energie in zijn aanvallende acties maar je kunt niet zeggen dat hij niet heel belangrijk is voor Ajax, waar baseer je dan op dat hij niet in vorm is? het aantal doelpunten?![]()
Dat was voorql tegen de zuigelingen in de eredivisie. Tegen ploegen van een hoger niveau raakt hij verzeild in de loopgraven van de tegenstander. Het gat tussen aanval en middenveld is dan een vrijbrief voor lange halen naar voren.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:47 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Heeft in combinatie met Fischer en Milik toch wel een aantal hele mooie aanvallen laten zien, zeg ik dat goed?
Ze kunnen elkaar vaak goed vinden.. is toch direct en indirect best veel betrokken bij de doelpunten van Ajax..![]()
Ligt dat aan Klaassen of de opstelling/ spelopvatting?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was voorql tegen de zuigelingen in de eredivisie. Tegen ploegen van een hoger niveau raakt hij verzeild in de loopgraven van de tegenstander. Het gat tussen aanval en middenveld is dan een vrijbrief voor lange halen naar voren.![]()
Spelopvatting want ik ben fan van Klaassen als rechtshalf.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:59 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ligt dat aan Klaassen of de opstelling/ spelopvatting?![]()
Sinkgod is helemaal fit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:46 schreef Brammess het volgende:
De Sink is er morgen dus wel? Vond hem erg goed op 10 spelen tegen Vitesse eerder dit seizoen'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ja! Alleen denk ik dat Frank kiest voor Gudelj in de basis tegen vitessequote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van de Beek-Sinkgraven-Bazoer als middenveld a.u.b.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van de Beek hoef ik niet op de positie van Klaassen te zien. Heeft zeker de fysiek maar vind hem niet echt een aanvallende middenvelder. Dan nog liever Sinkgraven of desnoods Nouri voor de leeuwen.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Nouri basis tegen vitesse lijkt mij niet verstandig (pas als je met 3-0 voor staat)quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:46 schreef gazhims3lv het volgende:
Van de Beek hoef ik niet op de positie van Klaassen te zien. Heeft zeker de fysiek maar vind hem niet echt een aanvallende middenvelder. Dan nog liever Sinkgraven of desnoods Nouri voor de leeuwen.
sink op 10 met klaassen en bazoer erachter (en als vervanger voor klaassen vd beek nu)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frank zet toch Gudelj, en dat is opzich prima.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nouri basis tegen vitesse lijkt mij niet verstandig (pas als je met 3-0 voor staat)
sink op 10 met klaassen en bazoer erachter (en als vervanger voor klaassen vd beek nu)http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
precies, dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:00 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Frank zet toch Gudelj, en dat is opzich prima.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
scherpquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
die Frankquote:Trainer Frank de Boer had de kwaliteit van Tete, Riedewald en Bazoer zien aankomen. Dat zegt De Boer in een exclusief interview met AT5 na een vraag of hij verwachtte dat de drie zo goed zouden zijn op deze leeftijd.
'Riedewald zeer zeker, Bazoer ook, Tete ietsje minder. Dat hij het zo langdurig weet op te pikken, was meer op gevoel.' Volgens de hoofdtrainer is het Tete's eigen verdienste dat hij Ricardo van Rhijn uit het elftal continu uit het elftal heeft gehouden. 'Dat betekent dat hij heel constant is geweest. Hij heeft het Nederlands elftal gehaald. Maar dat is het lastige aan ons, dan kom je weer op het transferbeleid. We halen een speler en dan moet ik hem ook opstellen. Maar we hebben ook goede jeugd. En als die beter is, dan staat dié. En dan heb ik gewoon een hele goede selectie', zegt De Boer.
De trainer zegt dan ook dat je niet kan spreken van een miskoop. 'Soms kun je niet zeggen: Van der Hoorn is een miskoop, nee. Joël (Veltman) staat er op dat moment en is in mijn ogen de beste.' De Boer geeft wel aan dat hij niet wist hoe snel Riedewald zich zou ontwikkelen. 'Ik wist dat Mike van der Hoorn er klaar voor was. Zelfde geldt voor Nick Viergever. Maar ik heb ook in m'n achterhoofd dat Jaïro Riedewald, een toptalent, er aan komt. Maar hoe snel hij er aan komt? Ik had al verwacht snel, maar zo ongelooflijk snel. Dat weet je niet', zegt De Boer.
In het interview werd de trainer voorgelegd hoe Ajax eruit zou zien als er een rijke oliesjeik met een blanco cheque naar Ajax zou komen. Het antwoord was kort en helder: 'Hetzelfde.' Zelfs als hij bijvoorbeeld een Messi zou mogen kopen. 'Die komen niet naar Nederland. Dus daarom is het heel simpel, die komen niet naar Nederland toe. Maar op die manier zou het ook helemaal niet leuk zijn om in Nederland te voetballen denk ik. Want dat zie je aan Paris Saint-Germain, die nu al twintig punten punten voorstaan. Is dat in het belang van het Nederlandse voetbal of het Franse voetbal? Dat lijkt me niet.'
Op de vraag wie hij van Ajax zou halen mocht hij volgend vertrekken naar de Permier League, kon hij ons vertellen dat hij wel iemand in gedachten had. Maar dat blijft helaas in zijn gedachten. 'Dat hangt er vanaf welke positie ik nodig heb. Dus ik denk: daar weet ik een hele goede en die voetbalt bij Ajax, dan zal ik dat zeker doen.' Na aandringen krijgen we toch één sarcastisch antwoord: 'Ik denk dat ik Boilesen meeneem.'![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De Boer laat Van Rhijn opnieuw buiten de selectie
Wedstrijdselectie Ajax:
Jasper Cillessen
Joël Veltman
Mike van der Hoorn
Riechedly Bazoer
Viktor Fischer
Daley Sinkgraven
Arek Milik
Amin Younes
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Jairo Riedewald
Kenny Tete
Thulani Serero
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Diederik Boer
Mitchell Dijks
Donny van de BeekFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Milik is er dus nog niet, maar doet al veel dingen goed.quote:De Boer werd expliciet naar de ontwikkeling van de Poolse spits gevraagd. ,,Hij is er nog niet”, begon de coach. ,,Maar hij doet wel al heel veel dingen goed, vandaar dat-ie ook continu opgesteld wordt. Het scoren met zijn linkerbeen is ongekend, dat zal hij ook altijd blijven houden. Maar hij moet ook leren herkennen wanneer hij aanspeelbaar moet zijn of juist moet wegblijven. Ook de chemie met zijn medespelers kan beter, al is dat al flink verbeterd.”
De voorhoede is de linie waar De Boer het meest mee puzzelt. ,,Dat is toch altijd zo”, grijnsde hij. En toen weer met een serieuze blik. ,,Younes doet het vrij goed en Milik staat op dit moment vast. Alleen met de rechtsbuitenpositie stoeien we af en toe nog. Schöne kan er spelen, maar ook Fischer, El Ghazi en Cerny. Er zijn genoeg mogelijkheden. We kijken op trainingen en in wedstrijden wat we nodig hebben. Uiteindelijk bepalen de spelers zelf of ze gaan spelen.”
stukje uit http://ajax.nl/streams/ajax-actueel/de-boer-dit-is-een-grote-wedstrijd.htmFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En maar blijven volhouden dat Hoorn en Viergever geen miskopen zijn . Geen wonder dat ze amper centen krijgen van de raadRED ONS HENNIEGOD![]()
zo is datquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:51 schreef PowerLoungen het volgende:
En maar blijven volhouden dat Hoorn en Viergever geen miskopen zijn . Geen wonder dat ze amper centen krijgen van de raad![]()
Is die RvC toch nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:51 schreef PowerLoungen het volgende:
En maar blijven volhouden dat Hoorn en Viergever geen miskopen zijn . Geen wonder dat ze amper centen krijgen van de raad![]()
![]()
Ik begin met de dag meer te walgen van Boilesen.quote:Nicolai Boilesen staat nog altijd onder contract bij Ajax, maar de linksback heeft al maandenlang niet meer gevoetbald. De Amsterdammers willen hem dan ook maar wat graag verkopen en bereikten naar verluidt deze week een akkoord met Wolverhampton Wanders over een afkoopsom. Boilesen heeft echter geen trek in een transfer naar de middenmoter uit de Championship.
Volgens The Express and Star weigerde Boilesen het aanbod van Wolverhampton, omdat hij graag naar een club wil die op het hoogste niveau uitkomt. De Ajacied verlengt zodoende opnieuw zijn uitzichtloos lijkende verblijf in Amsterdam, nadat eerder al onderhandelingen met Genoa op niets uitliepen. Het is nog maar de vraag of Boilesen deze maand nog zal vertrekken uit Amsterdam.![]()
Wat een naaistreek, maar het ligt niet aan hem hoor. Hij wil maar wat graag weer voetballen. (wel bij barca of real madrid ofzo)quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begin met de dag meer te walgen van Boilesen.
[..]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat doet hij in dit geval fout als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begin met de dag meer te walgen van Boilesen.
[..]![]()
eerst zeggen dat hij eindelijk weer wil gaan voetballen, maar dan de eerste de beste club weer eens afwijzen. In definitie niet fout, wel in zijn situatie.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat doet hij in dit geval fout als ik vragen mag?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jij zal toch ook niet als Captain van Ajax een aanbieding van een 2e Engelse divisie club accepteren? In dit geval snap ik hem wel. Die competitie is niks voor hem.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eerst zeggen dat hij eindelijk weer wil gaan voetballen, maar dan de eerste de beste club weer eens afwijzen. In definitie niet fout, wel in zijn situatie.![]()
Niet slecht bedacht idd voor een stel opa's die elke dag 66 jeneverglaasjes naar binnen werkenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is die RvC toch nog ergens goed voorRED ONS HENNIEGOD![]()
dan hebben wij daar blijkbaar andere gedachtes over. Hij speelt nu al maanden niet, maar heeft aangegeven het jammer te vinden en eindelijk were te willen voetballen. Een club biedt zich aan en hij weigert. Vind ik raar.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij zal toch ook niet als Captain van Ajax een aanbieding van een 2e Engelse divisie club accepteren? In dit geval snap ik hem wel. Die competitie is niks voor hem.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Had hij mogen weigeren als het Kozakken Boys was geweest?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan hebben wij daar blijkbaar andere gedachtes over. Hij speelt nu al maanden niet, maar heeft aangegeven het jammer te vinden en eindelijk were te willen voetballen. Een club biedt zich aan en hij weigert. Vind ik raar.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij kan straks natuurlijk wel veel tekengeld vangen. Laten we even afwachten waar hij terecht komt en dan zijn keuze beoordelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan hebben wij daar blijkbaar andere gedachtes over. Hij speelt nu al maanden niet, maar heeft aangegeven het jammer te vinden en eindelijk were te willen voetballen. Een club biedt zich aan en hij weigert. Vind ik raar.![]()
eigenlijk nietquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had hij mogen weigeren als het Kozakken Boys was geweest?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit dus, een belangrijke spelerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Check even de stats die hij dit seizoen heeft. Creëert een hoop en scoort gewoon ook al 7 goals. Het moet beter bij hem dat vind ik ook maar Ajax zonder Klaassen is altijd minder.![]()
Tja, mensen doen net of er voor voetballers aparte regels gelden. Als mijn baas mij een contract voor 2 jaar zou geven en na een jaar komt met de mededeling dat hij van me af wil en met bedrijf B heeft besproken dat ik daar wel een functie op MBO niveau kan gaan doen, dan weiger ik dat pertinent.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ben het wel met je eens hoor, maar Genoa had hij wel kunnen doenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij kan straks natuurlijk wel veel tekengeld vangen. Laten we even afwachten waar hij terecht komt en dan zijn keuze beoordelen.![]()
Hartstikke leuk allemaal dat Klaassen leuke stats heeft in de Eredivisie tegen een Roda, Cambuur, ADO of Heerenveen. Maar in Europa heeft hij niet thuisgegeven.
Schuld van het systeem, dat wel.![]()
Je overdrijft een beetje, hij mist de grote vorm maar hij is echt wel belangrijk voor het team hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hartstikke leuk allemaal dat Klaassen leuke stats heeft in de Eredivisie tegen een Roda, Cambuur, ADO of Heerenveen. Maar in Europa heeft hij niet thuisgegeven.
Schuld van het systeem, dat wel.![]()
https://prezi.com/v5zmb-j0tc_z/data-management-in-plan-cruyff/twitter:PieterZwartNL twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 11:05:03Presentatie over Plan Cruijff. Deze gaat wat dieper dan de acht sheets die in 2011 uitlekten. #Ajax https://t.co/wlOfPfRtlh reageer retweet
niet echt indrukwekkend![]()
We weten natuurlijk niet wat Wolverhampton hem heeft geboden... Is wel makkelijk om nu alle schuld bij Nicolai te leggen![]()
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
We weten natuurlijk niet wat Wolverhampton hem heeft geboden... Is wel makkelijk om nu alle schuld bij Nicolai te leggen![]()
Tenzij je ,gezien je kwaliteiten, al die jaren eigenlijk een te hoge functie en een te hoog salaris hebt gehadquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, mensen doen net of er voor voetballers aparte regels gelden. Als mijn baas mij een contract voor 2 jaar zou geven en na een jaar komt met de mededeling dat hij van me af wil en met bedrijf B heeft besproken dat ik daar wel een functie op MBO niveau kan gaan doen, dan weiger ik dat pertinent.![]()
''Boilesen heeft liever een club op het hoogste niveau''quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
We weten natuurlijk niet wat Wolverhampton hem heeft geboden... Is wel makkelijk om nu alle schuld bij Nicolai te leggen
''Is wel makkelijk om nu alle schuld bij Nicolai te leggen''![]()
![]()
Ik vraag me af hoe je belangrijk voor het team kan zijn als je in het veld keer op keer tactisch matig je rol vervult (of misschien is het hem wel opgedragen, wie zal het zeggen).quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je overdrijft een beetje, hij mist de grote vorm maar hij is echt wel belangrijk voor het team hoor![]()
Valt ook allemaal mee joh die matigheidquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je belangrijk voor het team kan zijn als je in het veld keer op keer tactisch matig je rol vervult (of misschien is het hem wel opgedragen, wie zal het zeggen).RED ONS HENNIEGOD![]()
Die is wel leuk jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:36 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)-kon-hij-het-betalen
Leuk grapjon van Frank vanaf 2.20
Beetje triest dat hij hem zelf aanvoerder heeft gemaakt maar toch![]()
Zelf ook lachen, mooiquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Leuk grapjon van Frank vanaf 2.20
Ik denk dat als je een trainer zo ver kan krijgen dat hij je belachelijk gaat maken en niet eens mee laat trainen met jong Ajax dat de schuld bij niemand anders dan jezelf ligt.![]()
Heb t een beetje aangepast.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:54 schreef Brammess het volgende:
Ik denk dat als je een trainer waarvan je het lieverdje was zo ver kan krijgen dat hij je belachelijk gaat maken en niet eens mee laat trainen met jong Ajax dat de schuld bij niemand anders dan jezelf ligt.![]()
Nou ben blij voor jequote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:11 schreef TakAFCA het volgende:
Ik ben blij dat de winterstop over is.![]()
![]()
Dat is al een weekje het geval hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:11 schreef TakAFCA het volgende:
Ik ben blij dat de winterstop over is.![]()
![]()
Winterstopquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:11 schreef TakAFCA het volgende:
Ik ben blij dat de winterstop over is.
Hele winter prima weer geweest, moment dat de competitie weer aftrapt kelderen de temperaturen.
Geef de spelers gewoon van 23-12 t/m 02-01 vrij en plan voor de rest gewoon wedstrijden. Heb je tenminste wat ruimte in het wedstrijdschema voor als je echt moet afgelasten. Of je kan nog eens schuiven voor je ploegen die Europees spelen.![]()
Dit ja, die hele winterstop is achterhaaldquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:13 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Winterstop
Hele winter prima weer geweest, moment dat de competitie weer aftrapt kelderen de temperaturen.
Geef de spelers gewoon van 23-12 t/m 02-01 vrij en plan voor de rest gewoon wedstrijden. Heb je tenminste wat ruimte in het wedstrijdschema voor als je echt moet afgelasten. Of je kan nog eens schuiven voor je ploegen die Europees spelen.hardcoholic![]()
Vanmiddag ook maar weer de lange rit van Noord-Oost Groningen naar Amsterdam wagen, we zijn van plan om voor de wedstrijd nog even het centrum in te gaan.
Iemand nog tips voor een betaalbare parkeergelegenheid? Als we eenmaal in Amsterdam zijn kunnen we de rest wel met het openbaar vervoer doen.
Heb zelf wat gevonden van 'Parking Centrum Oosterdok'
Daar kan je de auto voor 12 euro parkeren als het goed is.
Alvast bedankt mannen.Ajacied.![]()
2 jaar gelelden gingen we met de auto naar Amsterdam Noord, zetten we de auto daar gratis neer, en dan met de pond over. Zaten we wel lang in het ov. Of Noord nog gratis parkeren is weet ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:24 schreef Liftdeur het volgende:
Vanmiddag ook maar weer de lange rit van Noord-Oost Groningen naar Amsterdam wagen, we zijn van plan om voor de wedstrijd nog even het centrum in te gaan.
Iemand nog tips voor een betaalbare parkeergelegenheid? Als we eenmaal in Amsterdam zijn kunnen we de rest wel met het openbaar vervoer doen.
Alvast bedankt mannen.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Geniaalquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Leuk grapjon van Frank vanaf 2.20![]()
Geeft wel aan hoeveel dat ventje in aanzien is gedaaltNarf!![]()
Kijk hier eens: https://www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/parkeren-amsterdam/p-r/, staat de oplossing wel voor je tussen denk ik!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:24 schreef Liftdeur het volgende:
Alvast bedankt mannen.Assassin stabs you in your back.![]()
Ben bang dat het een langdurige kwestie gaat worden, zal wel op een operatie uitdraaien.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Schöne baalt: ‘Mijn gevoel over Ajax verandert niet’
Zaterdag, 23 januari 2016 om 10:00
Lasse Schöne zag in de zomer af van een lucratieve transfer naar Dynamo Moskou om meer successen te kunnen bereiken met Ajax. De 29-jarige middenvelder annex aanvaller kwam in het huidige voetbaljaar echter niet verder dan één doelpunt en drie assists in veertien competitiewedstrijden en baalt van zijn reserverol.
/
De Deen zegt in een interview met Het Parool ‘meer’ te willen zijn dan een invaller: “Dit is niet wat ik in mijn hoofd had, toen ik vorig seizoen mijn contract met twee jaar verlengde. Ik baal er ook van. Ik heb soms wel eens gedacht: in deze wedstrijd zou je mij goed kunnen gebruiken. Als je dan toch op de bank zit, kan dat voelen als onterecht of oneerlijk.”
“Maar ik realiseer me ook dat een trainer moet kiezen. Ik heb weleens aan de bel getrokken bij Frank (de Boer, red.) over mijn situatie, maar dat gesprek blijft tussen ons. Mijn gevoel over Ajax verandert niet. Ik zal de handdoek niet in de ring gooien, ik train goed, blijf positief en hoop op een grotere rol”, aldus Schöne, wiens contract nog tot medio 2017 doorloopt.![]()
Ga de A9 op vanaf de A1 en neem afrit s111, dan kom je langs de ikea. Stoplichten naar rechts, weer de volgende rechts, vervolgens net voor het tankstation naar links en dan ben je bij meerdere parkeerplaatsen. Als je naar links bent gegaan rij je al bijna tegen een parkeerbegeleider aan, maar je kan ook de weg nog even volgen. Dan zie je vanzelf meer begeleiders staan. Parkeren is een tientje daar en je bent redelijk snel de snelweg weer op. Het is ook maar een klein stukje lopen. Voor de navigatie kan je Hettenheuvelweg gebruiken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:24 schreef Liftdeur het volgende:
Alvast bedankt mannen.
Oh ik heb weer goed gelezen![]()
![]()
Nu met 9 manquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
B1 staat bij Feyenoord met een man minder met 0-2 voor. Doelpunten Noa Lang en Kluivert.
Edit: 1-2![]()
![]()
Schattig, zelfs in de B krijgt Feyenoord veel strafschopjes.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Staan wsl gewoon hooligans langs de lijn te schuimbekken. Zag laatst een vriendschappelijke foto van een Ajax- en Feyenoord speler op fr12 met als onderschrift: "Kan dit??"quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:43 schreef StarGazer het volgende:
Schattig, zelfs in de B krijgt Feyenoord veel strafschopjes.![]()
![]()
Die geforceerde haat (van allebei de kanten overigens)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Staan wsl gewoon hooligans langs de lijn te schuimbekken. Zag laatst een vriendschappelijke foto van een Ajax- en Feyenoord speler op fr12 met als onderschrift: "Kan dit??"
Rivaliteit is mooi en prima, kon het daar maar gewoon bij blijvenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Idd, en waarom is het in godsnaam haat geworden?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die geforceerde haat (van allebei de kanten overigens)
Rivaliteit is mooi en prima, kon het daar maar gewoon bij blijven![]()
Omdat er helaas de nodige tokkies rondlopen bij beide clubs die het allemaal net even iets te serieus nemen denk ikquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Idd, en waarom is het in godsnaam haat geworden?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als ik aan de macht kom zet ik ze allemaal vast op Texel.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat er helaas de nodige tokkies rondlopen bij beide clubs die het allemaal net even iets te serieus nemen denk ik![]()
Vroeger wonnen ze beiden prijzenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Idd, en waarom is het in godsnaam haat geworden?![]()
Die gaat voor behoorlijk wat centjes weg straks, genotquote:
Al denk ik niet dat hij nu de stap zal makenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zijn de extremen maar ook met de gemiddelde Feyenoord supporters is het moeilijk over voetbal praten, zeg maar in een kroeg of een verjaardag.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:00 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat verklaart niet dat ze staan te schuimbekken..![]()
Voetbal in het algemeen gaat prima, tot je over Feyenoord begint. Althans, zo ervaar ik dat zelf in mijn vriendengroepquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn de extremen maar ook met de gemiddelde Feyenoord supporters is het moeilijk over voetbal praten, zeg maar in een kroeg of een verjaardag.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben zelf voor Ajax, maar ik vind andere Ajaxsupporters ook vaak doodvermoeiend.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn de extremen maar ook met de gemiddelde Feyenoord supporters is het moeilijk over voetbal praten, zeg maar in een kroeg of een verjaardag.![]()
En dat ook inderdaad, komt van beide kanten welquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:14 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik ben zelf voor Ajax, maar ik vind andere Ajaxsupporters ook vaak doodvermoeiend.
het is meestal als je zegt dat je voor Ajax bent dat ze meteen op scherp staanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voetbal in het algemeen gaat prima, tot je over Feyenoord begint. Althans, zo ervaar ik dat zelf in mijn vriendengroep![]()
Vrij herkenbaar wel jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is meestal als je zegt dat je voor Ajax bent dat ze meteen op scherp staan
Dat soort dingen is ook niet zo erg imo, een beetje rivaliteit mag ook welMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Feyenoord is wel bizar hoor, ken ook Heerenveensupporters die na afloop voor kk dit en kk dat worden uitgemaakt, na een overwinning van Feyenoord nota bene. Ze "wonnen" de rellen tegen Ajax in de jaren 90 niet voor niets zo dik, en daar zijn ze nog steeds trots op.
Maar genoeg hersenlozen bij Ajax ook, laat daar geen misverstand over bestaan.![]()
Zeker, maar ik heb wel het idee dat het sinds die tijd van Van Gaal wat extremer is geworden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vrij herkenbaar wel ja
Dat soort dingen is ook niet zo erg imo, een beetje rivaliteit mag ook wel![]()
Komt ook nog tekort voor dat niveau. Zal geen slimme keuze zijn. Eerst een tussenstapje.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat voor behoorlijk wat centjes weg straks, genot
Al denk ik niet dat hij nu de stap zal maken![]()
Bij de Makro vlakbij Duivendrecht, is wel 20 minuutjes lopen maar wel gratis parkerenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:24 schreef Liftdeur het volgende:
Alvast bedankt mannen.![]()
Juventus zou juist een tussenstapje zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Komt ook nog tekort voor dat niveau. Zal geen slimme keuze zijn. Eerst een tussenstapje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Juventus zou juist een tussenstapje zijn.![]()
![]()
Kan ook nog wel leren in de Eredivisie imoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Komt ook nog tekort voor dat niveau. Zal geen slimme keuze zijn. Eerst een tussenstapje.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zeker. Ook in de EL mag het nog stukken beter.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan ook nog wel leren in de Eredivisie imoIK moest lachenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Juventus zou juist een tussenstapje zijn.![]()
Meende het dan ook niet. Mooie club, al is de competitie wel wat minder geworden tov de 3 grote competities.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Op deze leeftijd al weggaan uit Nederland zou niet echt verstandig zijn. Eerst hier constant worden en z'n ups en downs beleven, daarna is ie er klaar voor (Bazoer).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat gat wordt nu ook wel weer kleiner, kijk maar naar de Europese resultaten van vorig jaar bijv (en dan heb ik het niet alleen over Juve)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Meende het dan ook niet. Mooie club, al is de competitie wel wat minder geworden tov de 3 grote competities.![]()
Eens, ze zijn uit het dal aan het kruipen. Ik zou als speler als het financieel weinig uit zou maken ook het liefst in Italie voetballen. Lekker weer, goed eten, lekkere wijven.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat gat wordt nu ook wel weer kleiner, kijk maar naar de Europese resultaten van vorig jaar bijv (en dan heb ik het niet alleen over Juve)Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die lekkere wijven heb je overal wel met een beetje bekendheid.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens, ze zijn uit het dal aan het kruipen. Ik zou als speler als het financieel weinig uit zou maken ook het liefst in Italie voetballen. Lekker weer, goed eten, lekkere wijven.![]()
![]()
Italiaans eten is fucking goor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens, ze zijn uit het dal aan het kruipen. Ik zou als speler als het financieel weinig uit zou maken ook het liefst in Italie voetballen. Lekker weer, goed eten, lekkere wijven.
Daarbij zou ik daar niet graag rondlopen met een donkere huidskleur, racistisch als de pest daar.Oh.![]()
Smaken verschillen wat eten betreft. Italie is groot en ze zijn niet overal hetzelfde, bovendien is het tegenwoordig in Nederland ook niet echt een pretje als donkergekleurde,quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Italiaans eten is fucking goor.
Daarbij zou ik daar niet graag rondlopen met een donkere huidskleur, racistisch als de pest daar.
Wat denk je er van vanavond JR ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kleine overwinning voor Ajax. 2-1 ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Smaken verschillen wat eten betreft. Italie is groot en ze zijn niet overal hetzelfde, bovendien is het tegenwoordig in Nederland ook niet echt een pretje als donkergekleurde,
Wat denk je er van vanavond JR ?Oh.![]()
Laten we het hopen, ben bang dat het puntverlies gaat opleveren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kleine overwinning voor Ajax. 2-1 ofzoAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met Gudelj in de basis moet je daar altijd bang voor zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ben bang dat het puntverlies gaat opleveren.Oh.![]()
Laatste jaren stond Gudelj daar ook niet en verloren we regelmatig van Vitesse.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Gudelj in de basis moet je daar altijd bang voor zijn
Verdedigend staat het veel beter met Gudelj, nu aanvallend nog..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar Bosz is daar weg, dus ik zie mogelijkheden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laatste jaren stond Gudelj daar ook niet en verloren we regelmatig van Vitesse.
Verdedigend staat het veel beter met Gudelj, nu aanvallend nog..Oh.![]()
Lekker weer: checkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens, ze zijn uit het dal aan het kruipen. Ik zou als speler als het financieel weinig uit zou maken ook het liefst in Italie voetballen. Lekker weer, goed eten, lekkere wijven.
Goed eten: check
Lekkere wijven:![]()
![]()
Absoluut.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:43 schreef Zocalo het volgende:
Ach, als profvoetballer kan je altijd wel lekkere wijven krijgt. Maakt niet uit waar je voetbalt.![]()
Ben jij homo?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lekker weer: check
Goed eten: check
Lekkere wijven:Oh.![]()
Ik snap het wel een beetje. Hier in Amsterdam stikt het de moord van de Italianen. En die vrouwen zijn vaak niet echt mooi. Net niet.quote:![]()
Wordt best een aantrekkelijke wedstrijd denk ik, dat is al ietsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Met FC Oogaids ?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:24 schreef Tagliano het volgende:
Wordt best een aantrekkelijke wedstrijd denk ik, dat is al iets
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
In ieder geval een (vaak) aantrekkelijk voetballend Vitesse. Het lijkt mij logisch dat de ruimtes ook wat groter zullen zijn, wat het natuurlijk voor beide teams makkelijker maakt te voetballen.quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De laatste zes thuiswedstrijden tegen Vitesse scoorde Ajax of vier keer (vier keer) of niet (twee keer).
Heerlijk statistiekje. Laten we hopen op veel goals vanavond.![]()
Zeker niet zodra ze de 30 passeren. Nee, Italiaanse vrouwen zijn echt niet mijn ding.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:20 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje. Hier in Amsterdam stikt het de moord van de Italianen. En die vrouwen zijn vaak niet echt mooi. Net niet.
Sowieso, in elk land heb je lekkere wijven en gedrochten.![]()
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 18:32:24Opstelling Ajax: Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Van de Beek, Gudelj; El Ghazi, Milik, Younes. #ajavit reageer retweet
![]()
Fischer wel de enige "echte" aanvaller op de bank (Schöne niet meegerekend dus)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vitesse - Ajax is meestal wel een mooie wedstrijd, maar in de ArenA zal Ajax (helaas) wel met 2-0 of misschien 2-1 winnen, zonder een geweldige wedstrijd te spelen. Je hoort iedereen altijd over dat naar de Kuip zo zwaar is, maar volgens mij is Ajax thuis nog lastiger te verslaan...![]()
Hoe kan zo'n groot talent (ooit) nou zo z'n carrière verder weg en weg zien zakken? Niet alleen de blessures. Had twee jaar geleden verwacht dat zo'n jongen tegen deze tijd wel bij een Engelse topclub zou spelen, maar hij blinkt niet eens meer uit bij Ajax in de eredivisie. Z'n talent is er, z'n mentaliteit is er op zich, maar ondanks z'n blessures wordt het nu wel nogal een triest verhaal allemaal.quote:![]()
wat doen die 3 stoelen daar bovenaan die trap in het midden?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.ajaxlife.nl/up(...)pelerstunnel-en-meerZonder wrijving geen glans![]()
Om even met de medische staf rustig te bekijken of een speler nog weer terug kan of hechtinkje te doen ofzo?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat doen die 3 stoelen daar bovenaan die trap in het midden?![]()
4e man zit daarquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat doen die 3 stoelen daar bovenaan die trap in het midden?
Vind dat ook wat raar staan daarOh.![]()
Op basis van wat had jij gedacht dat hij bij een Engelse topclub zou spelen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:50 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n groot talent (ooit) nou zo z'n carrière verder weg en weg zien zakken? Niet alleen de blessures. Had twee jaar geleden verwacht dat zo'n jongen tegen deze tijd wel bij een Engelse topclub zou spelen, maar hij blinkt niet eens meer uit bij Ajax in de eredivisie. Z'n talent is er, z'n mentaliteit is er op zich, maar ondanks z'n blessures wordt het nu wel nogal een triest verhaal allemaal.![]()
Die stoeltjes bij die trapquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.ajaxlife.nl/up(...)pelerstunnel-en-meer![]()
Voor de rest goed gelukt. Nu nog sfeer in het stadion en een goed veld. Dan gaat het eindelijk op een echt voetbalstadion lijken.![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Op basis van wat had jij gedacht dat hij bij een Engelse topclub zou spelen?![]()
Ze moeten die hoeken dicht gaan maken vooral.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die stoeltjes bij die trap![]()
Voor de rest goed gelukt. Nu nog sfeer in het stadion en een goed veld. Dan gaat het eindelijk op een echt voetbalstadion lijken.
Maar volgens mij staat dat niet op de planning. Alleen die buitenkant en omloop verbeteren dacht ik.Oh.![]()
Ik vond het altijd (net als landsgenoot Erikssen) een technisch zeer begaafde speler, met een prima houding. Wist meerdere topwedstrijden te beslissen en scoorde makkelijk. Een ruw diamantje. Dat slordige aan de bal is er echter nog steeds niet af.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Op basis van wat had jij gedacht dat hij bij een Engelse topclub zou spelen?![]()
Zoveel talent heeft hij niet. Allemaal zo overdreven. Technisch mist hij wat, inzicht en gogme heeft hij al helemaal niet. Gewoon niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:50 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n groot talent (ooit) nou zo z'n carrière verder weg en weg zien zakken? Niet alleen de blessures. Had twee jaar geleden verwacht dat zo'n jongen tegen deze tijd wel bij een Engelse topclub zou spelen, maar hij blinkt niet eens meer uit bij Ajax in de eredivisie. Z'n talent is er, z'n mentaliteit is er op zich, maar ondanks z'n blessures wordt het nu wel nogal een triest verhaal allemaal.![]()
Dank je Piet de Visserquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:30 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Zoveel talent heeft hij niet. Allemaal zo overdreven. Technisch mist hij wat, inzicht en gogme heeft hij al helemaal niet. Gewoon niet goed genoeg.![]()
Ik zal nog eens 4 min later beginnen met kijken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe spelen ze in de eerste 20 minuten?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ik kan ook enkel de teletekstsupporter uithangen vandaag. Is het een beetje om aan te zien?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is prima, en dat zegt wat als ik het meldquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:07 schreef Monolith het volgende:
Ik kan ook enkel de teletekstsupporter uithangen vandaag. Is het een beetje om aan te zien?
Redelijk begin wel.. Maar Tete geblesseerd uitgevallen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:07 schreef Monolith het volgende:
Ik kan ook enkel de teletekstsupporter uithangen vandaag. Is het een beetje om aan te zien?![]()
vooral Veltman geeft mooie voorzetten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:14 schreef Loserkid het volgende:
Best veel aardige voorzetten vandaag, zit echt veel meer in..Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geen nieuwe spits meer erbij dus. genotquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Tevens mag Zivkovic weer weg bij Willem II
Dat zou nog meer comedy capers zijn dan ik van het TH zou verwachtenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:29 schreef Abed het volgende:
[..]
Geen nieuwe spits meer erbij dus. genot
Ook niet van de eerste 15-20 minuten?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word hier niet vrolijk van tot dusverMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toen was het nog wel aardig, maar het zakte wel weer vreselijk in hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook niet van de eerste 15-20 minuten?Oh.![]()
Dan zijn wij het wel eensquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was het nog wel aardig, maar het zakte wel weer vreselijk in hoor.
Eens.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef wieisboos het volgende:
Ik vind Van de Beek er nog niet klaar voor![]()
Wat dat betreft ben ik het wel eens met de manier van Cruijff: Jeugdspelers net iets te vroeg brengen, paar wedstrijden echt laten weten wat het niveau is om dan weer seizoen af te maken in jong.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef wieisboos het volgende:
Ik vind Van de Beek er nog niet klaar voor
Dat in tegenstelling tot zeg maar een PSV (of in ieder geval nog niet zo lang geleden) die in jong PSV laten rijpen totdat men er echt niet meer omheen kan.![]()
Stelling: Met dit voetbal word je kampioen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat kan, moet eerlijk zeggen dat ik er natuurlijk wel enigszins blij van wordt maar om nou te zeggen topshowquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Met dit voetbal word je kampioen
Briljante zet om zoveel verdedigers op de bank te hebben
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: