Ga toch heen. Het was gewoon een collectieve wanprestatie. Niet goed opgelet bij die corner?quote:
Legt hij die bal af op Schöne dan sta je comfortabel voor en is er niets aan de hand dus ik vind het wel grotendeels zijn schuld dat je de wedstrijd niet op slot gooit. Verder heb je wel gelijk dat het een collectieve wanprestatie was maar dit soort momenten zijn cruciaalquote:Op maandag 2 september 2013 13:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga toch heen. Het was gewoon een collectieve wanprestatie. Niet goed opgelet bij die corner?
Gewoon niet op reageren. Die jongen is niet goed bij.quote:Op maandag 2 september 2013 13:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga toch heen. Het was gewoon een collectieve wanprestatie. Niet goed opgelet bij die corner?
Mooi als beide weer spoedig fit zijn. Hopelijk ruim voor 1 oktober...quote:
Als hij gelijk heeft heb jij het dus niet.quote:Op maandag 2 september 2013 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Legt hij die bal af op Schöne dan sta je comfortabel voor en is er niets aan de hand dus ik vind het wel grotendeels zijn schuld dat je de wedstrijd niet op slot gooit. Verder heb je wel gelijk dat het een collectieve wanprestatie was maar dit soort momenten zijn cruciaal
Sja, zo kan je het zienquote:Op maandag 2 september 2013 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens was Bojan voor het eerst niet bar slecht maar gewoon matig dus hij maakt al stappen vooruit
Het is ook gewoon geen rechtsbuiten dus waarom hij bij ons daar moet spelen is mij ook een raadselquote:Op maandag 2 september 2013 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zo kan je het zien.
Ik vind dat hij veels te weinig laat zien, op elk gebeid, passing, scorend vermogen, positiespel etc.
Wat deed die gast de hele tijd op rechts/in het midden? Ja zag zeker 3-4 situaties dat de middenvelders de linkerflank zochten en dat meneer ergens anders rondhobbelde?
Dat zeg ik ook niet. Maar als je weet dat zo'n speler toch weggaat, dan ga je direct de boer op met hem. Dan verkoop je hem voor 10 of 11 miljoen, maar ben je wel op tijd om een adequate vervanger te halen.quote:Op maandag 2 september 2013 12:36 schreef Omega het volgende:
[..]
Het was toch Eriksen die al die clubs nee verkocht?
Ik kan mij niet herinneren dat Eriksen naar een club wilde en dat Ajax te veel vroeg.
Zonder fatsoenlijke buitenspeler zie ik het somber in voor ons dit seizoen....quote:Op maandag 2 september 2013 13:45 schreef TIM-846 het volgende:
Het zal me benieuwen of er nog wat bij komt.
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 02-09-2013 om 13:47:36DUARTE 4 JAAR NAAR #Ajax zie Telesport.nl reageer retweet
Waarschijnlijk spelers die hun taak uit kunnen voeren. Niveautje Schone, Poulsen hooguit.quote:Op maandag 2 september 2013 13:45 schreef TIM-846 het volgende:
Het zal me benieuwen of er nog wat bij komt.
Want? Zo deed iedereen hier ook over Schone en die heeft het ook prima gedaan. Niet wereldschokkend maar gewoon goed.quote:
Duarte is wel stukken beter dan Schönequote:Op maandag 2 september 2013 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want? Zo deed iedereen hier ook over Schone en die heeft het ook prima gedaan. Niet wereldschokkend maar gewoon goed.
Haha, nee.quote:Op maandag 2 september 2013 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duarte is wel stukken beter dan Schöne
Dat moeten we nog maar eens zien, ik zeg niet dat hij slechter is maar van Heracles naar Ajax is toch een aardige stapquote:Op maandag 2 september 2013 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duarte is wel stukken beter dan Schöne
Dat waren er wel meer niet toen ze kwamen voor noppes en vervolgens voor een paar miljoen weggingen.quote:
Dus dat is de insteek? Winst maken? Ik dacht dat Ajax naar een hoger niveau wilde...quote:Op maandag 2 september 2013 13:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat waren er wel meer niet toen ze kwamen voor noppes en vervolgens voor een paar miljoen weggingen.
Hoe vaak heb jij hem zien spelen? Duarte heeft alles in zich om te slagen bij Ajax techniek,snelheid, goed overzicht. Het is geen Eriksen maar wel een echte versterkingquote:
Ik hoop dat je gelijk krijgtquote:Op maandag 2 september 2013 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem zien spelen? Duarte heeft alles in zich om te slagen bij Ajax techniek,snelheid, goed overzicht. Het is geen Eriksen maar wel een echte versterking
Op de lange termijn is dat zeker te realiseren, maar hedendaags nog niet.quote:Op maandag 2 september 2013 13:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus dat is de insteek? Winst maken? Ik dacht dat Ajax naar een hoger niveau wilde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |