Dat is work in progress.quote:Op maandag 2 september 2013 12:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Bakkal, Labyad, Toivonen, Maher, John. Ga zelf eens spelers opleiden
Geen van hen speelt bij Ajax, dus dit begrijp ik niet zo goed en opleiding is goed voor de rechts en de linksback maar de super talenten hebben geen opleiding nodig die moet je gewoon scouten, dat zal altijd zo blijven, als je geluk hebt komen ze met 7 jaar, zo niet dan haal je ze op hun 17equote:Op maandag 2 september 2013 12:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Bakkal, Labyad, Toivonen, Maher, John. Ga zelf eens spelers opleiden
Ik zeg externe financiele injecties zoeken, een olie sjeik of iets dergelijks. Of je moet een manier vinden om die begroting flink omhoog te schroeven. Zodat als je toptalenten doorbreken je ook kan concurreren met salarissen.quote:Op maandag 2 september 2013 12:03 schreef Iwanius het volgende:
Even een vraag tussendoor:
Wanneer gaan we nu echt op INTERNATIONAAL NIVEAU de uitwerking zien van het Cruijff effect waar iedereen zoveel van opgaf vooraf. Ik kan mij herinneren dat Ajax de afgelopen jaren alleen maar een pak slaag elke keer van de grote clubs kreeg (Real Madrid.B.Dortmund) tijdens CL wedstrijden.
Bedoel allemaal leuk en wel die landstitels nu maar het echte geld ligt toch echt in de Championsleague en als ik even in het verleden duik (jaren 90) was er tijdens het opstappen van coach Leo Beenhakker ene Louis van Gaal die ook een nieuw leerproces inzette maar wel 1 die gelijk zoden aan de dijk zette op internationaal niveau en niet elke keer een pakslaag kreeg met het Ajax van toen.
quote:Op maandag 2 september 2013 12:31 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees dat een aantal mensen Bojan of Fischer eens in de spits willen zien. Ik wil dat ook wel, maar alleen als de Jong weer terug is. Dat is een speler die daar opduikt als de spits gaat zweven en ook daadwerkelijk iets kan. Tegen Zwolle zie ik liever Hoesen in de basis, want ik begin moe te worden van de technische onkunde van sigthorsson.
Oei?quote:Op maandag 2 september 2013 07:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik lachte meer om het taalgebruik van die gozer.
Het was toch Eriksen die al die clubs nee verkocht?quote:Op maandag 2 september 2013 11:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Overmars had Eriksen al begin Augustus verkocht moeten hebben. Ja, dan had je er misschien 2 miljoen minder voor gekregen, maar dan had je wel een betere vervanger kunnen halen dan Duarte.
Alleen het is nu 5 voor 12 en waar komt dat vertrouwen in? Zo goed zijn de aankopen van het TH niet. Eerder voorspelbaar, duur en vaak overbodig. Fuck moet even wat minder over Ajax lezen, wordt er nou niet bepaald vrolijk van. Ajax is straks een club met 100 miljoen op de bank maar wel een dramatische selectie.quote:Op maandag 2 september 2013 12:24 schreef Itisbangin het volgende:
Ik vertrouw er nog op dat het een en ander uit de hoge hoed wordt getoverd. Zelfde als vorig jaar met de verrassende aankopen van Boccara, Hoesen, Poulsen en Babelachtig.
Gaan 'we' voor de makkelijke keuzes zoals een Labyad, dan snapt Marc Netto het nog eventjes niet.
Technisch veelte zwak voor Ajax.quote:Op maandag 2 september 2013 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Siggy begint me ook zwaar te irriteren ja. Tuurlijk, hij maakt er 2 tegen fnoord, maar hij is overal te laat, timed verkeert, wint geen duel. Hij loopt alleen maar in de weg.
Je gaat Bojan de schuld geven van het puntverlies?quote:Op maandag 2 september 2013 11:43 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Het probleem met Bojan is gewoon in deze wedstrijd dat hij op een cruciaal moment een foute keuze maakt die ons puntverlies oplevert. Als zoiets niet gebeurd, dan praten we na de wedstrijd ook echt wel anders over hem.
Kan me ook niet voorstellen dat hij de volgende wedstrijd nog in de basis staat. Zelfs De Boer hint daarnaar, dan weet je vaak wel genoeg.quote:Op maandag 2 september 2013 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Siggy begint me ook zwaar te irriteren ja. Tuurlijk, hij maakt er 2 tegen fnoord, maar hij is overal te laat, timed verkeerd, wint geen duel. Hij loopt alleen maar in de weg.
Draait ook altijd naar het doel in plaats van zich nuttig te maken voor de naar binnen trekkende spelers. Al zijn deze naar binnentrekkende spelers natuurlijk ook direct het probleem waarom Sigthorsson niet kan aarden in dit team.quote:Op maandag 2 september 2013 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Siggy begint me ook zwaar te irriteren ja. Tuurlijk, hij maakt er 2 tegen fnoord, maar hij is overal te laat, timed verkeerd, wint geen duel. Hij loopt alleen maar in de weg.
Met Siem de Jong ging zijn samenwerking nog wel, die wordt wel gemist, blij dat die er nog een jaartje aan vast plakt.quote:Op maandag 2 september 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Draait ook altijd naar het doel in plaats van zich nuttig te maken voor de naar binnen trekkende spelers. Al zijn deze naar binnentrekkende spelers natuurlijk ook direct het probleem waarom Sigthorsson niet kan aarden in dit team.
Al ben ik er nog altijd over uit wat ik van Hoesen moet vinden.
Ben ook wel heel benieuwd naar hem in een serie wedstrijden.quote:Op maandag 2 september 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Draait ook altijd naar het doel in plaats van zich nuttig te maken voor de naar binnen trekkende spelers. Al zijn deze naar binnentrekkende spelers natuurlijk ook direct het probleem waarom Sigthorsson niet kan aarden in dit team.
Al ben ik er nog altijd over uit wat ik van Hoesen moet vinden.
De Messias status welke sommige hem hier (Hopelijk als grap) meegeven is in ieder geval nog weinig op gebaseerd. Hij werd er gister ook pijnlijk op snelheid uitgelopen.quote:Op maandag 2 september 2013 13:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ben ook wel heel benieuwd naar hem in een serie wedstrijden.
Inderdaad, je ziet de intentie maar het komt er niet echt uit, maar een kans geven mag van mij wel, houdt iig de boel scherpquote:Op maandag 2 september 2013 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Messias status welke sommige hem hier (Hopelijk als grap) meegeven is in ieder geval nog weinig op gebaseerd. Hij werd er gister ook pijnlijk op snelheid uitgelopen.
Je reserves beter maken dan je basisspelers is een typisch iets jaquote:Op maandag 2 september 2013 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Messias status welke sommige hem hier (Hopelijk als grap) meegeven is in ieder geval nog weinig op gebaseerd. Hij werd er gister ook pijnlijk op snelheid uitgelopen.
Jaquote:Op maandag 2 september 2013 13:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Je gaat Bojan de schuld geven van het puntverlies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |