Ik lachte meer om het taalgebruik van die gozer.quote:Op maandag 2 september 2013 07:11 schreef wolferl het volgende:
Weet nog dat we om Zlatan lachte, met zijn rare frivole.
En ook om Vertonghen hebben we lang gelachen.
Boilesen is zeker een topper inwording.
Mijn werkdag is net begonnen. Ik vroeg mij gewoon af wat mensen hier na 2 uur 's nachts nog doen. Dat zijn namelijk niet echt schappelijke tijden als je de volgende dag weer moet werken.quote:Op maandag 2 september 2013 05:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee school maar heb relaxt rooster kut ritme en een kutkater van die wedstrijd en jij ?
poulsen is regelmatig belangrijk geweest en schone is de ideale 12e man.quote:Op maandag 2 september 2013 01:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
klopt, maar de boer moet gewoon echt doorselecteren. Vermeer, poulsen, schone, Siggy eruit.
Op de bank zettenquote:Op maandag 2 september 2013 09:16 schreef Syntix het volgende:
Toch wel benieuwd wat ze met die tientallen miljoenen gaan doen...
4 jaar is eigenlijk net kut inderdaad.. Na 2 jaar zijn ze nog wat waard maar heb je ze zelf nodig, na 3 jaar zijn ze stuk minder waard ..quote:Op maandag 2 september 2013 09:15 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom mag je in Nederland niet langer dan 5 jaar een speler binden en in Spanje zelfs 6 jaar (Bale). Is dit om het verschil nog groter te maken? Ajax met zijn vierjarige contractjes altijd.
quote:Op maandag 2 september 2013 07:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
“@Ajaxshowtimecom: Duarte: 'Was altijd al voor Ajax' : http://bit.ly/1dzq6Cj #ajaxshowtime #ajax”
Zal vast wel weer een of andere wet zijn die ze in andere landen niet hebben. Nederland doet altijd enorm goed zijn best om het de nederlandse club zo lastig mogelijk te makenquote:Op maandag 2 september 2013 09:22 schreef elby1988 het volgende:
[..]
4 jaar is eigenlijk net kut inderdaad.. Na 2 jaar zijn ze nog wat waard maar heb je ze zelf nodig, na 3 jaar zijn ze stuk minder waard ..
Hij overschat ze zeker. Met dit team ben je echt kansloos, ook tegen Celtic.quote:Op maandag 2 september 2013 09:50 schreef HeatWave het volgende:
Nou, dan komt er denk ik niemand meer. Tussenjaar dan maar.
Al zou je met wat wissels best een redelijk team neer kunnen zetten, ik geef Frank wel de schuld van de 1-1 eerlijk gezegd, hij overschat een aantal van zijn spelers.
Dat was op 1 pass na dan ook het enige wat hij goed gedaan had, man man man, wat is die gozer slecht.quote:Op maandag 2 september 2013 10:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Als die gekke bojan die bal had afgegeven aan schone was het gewoon 0-2 en was de wedstrijd gespeeld.
Wie is er dan wel goed genoeg?quote:Op maandag 2 september 2013 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was op 1 pass na dan ook het enige wat hij goed gedaan had, man man man, wat is die gozer slecht.
Maar Frank stelde de verkeerde op en wisselde uiteraard pas weer rond de 70ste minuut. Siggy, Bojan, Sana, Vermeer, mogen van mij allemaal gewoon op de bank beginnen.
Vermeer begint nu elke week verantwoordelijk te worden voor puntverlies, krediet moet toch een keer opzijn lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beide.quote:Op maandag 2 september 2013 10:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zal Labyad dan als vleugelspeler worden aangetrokken of als middenvelder?
quote:Op maandag 2 september 2013 10:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wie is er dan wel goed genoeg?
Vermeer... Cillessen is beter.
Van Rhijn. Hopeloos uit vorm (al een jaar ofzo) en Ligeon misschien beter.
Moisander. Prima.
Denswil. Prima.
Boilesen. Ik ben er niet kapot van, maar iedereen hier vind hem de nieuwe Messi.
Het middenveld; Schone, Poulsen, Serero is waarschijnlijk het slechtste middenveld in jaren.
Bojan heeft het niet bij Barca, Milan en Roma waargemaakt en zakt nu ook hopeloos door het ijs.
Sigthorsson en Hoesen raken ook beide geen pepernoot.
Fischer is dit seizoen ook geen schim van vorig seizoen. Maar die zie ik liever spelen dan een Sana, Bojan, Lukoki of whatever. Die heeft tenminste wel talent en is nog jong.
Goh, wat missen we De Jong.Sowieso Cilissen de kans geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoesen is zeker niet de verlosser, maar hij kan wel voetballen, Siggy is echt een draak op dat gebied.
Bojan kan er echt geen moer van, Sana idem. Ik zeg, Ligeon op rechtsbuiten.
Fischer moet gewoon ff normaal gaan doen en niet denken dat hij alles moet doen, dan komt het wel goed.
Andersen kan ik niet erg veel over zeggen, maar leek iig goed mee te kunnen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Zou meestal in de Eredivisie wel kunnen voor de rest krijg je Janssen praktijken. Gewoon een normale cvm halen.quote:Op maandag 2 september 2013 10:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zou Duarte dan wel eens als VM willen zien en Labyad en Serero ervoor.
Ja, de "cijfers", leuk allemaal, gast speelt als een natte krant en als hij de kans krijgt om de wedstrijd te beslissen faalt ie.quote:Op maandag 2 september 2013 10:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Typisch hoe de feiten over de wedstrijd van Bojan compleet genegeerd worden en hij hier steeds slechter afgeschilderd wordt.
Hij is met Serero de enige aanvallend ingestelde speler uit de basiself van gister die ik zou laten staan.
Snap niet dat die altijd van kansloze wissels toepast in de 80ste minuut? WTF wil je daar in godsnaam bereiken? Als het niet loopt, wissel dan eens in de rust of iets erna. Zo'n Sana was toch dramatisch. Verder mag de Boer wel eens wat spelers wisselen voor een lange tijd. Punt is bijvoorbeeld dat zo'n Sana er helemaal niks van kan.quote:Op maandag 2 september 2013 09:50 schreef HeatWave het volgende:
Nou, dan komt er denk ik niemand meer. Tussenjaar dan maar.
Al zou je met wat wissels best een redelijk team neer kunnen zetten, ik geef Frank wel de schuld van de 1-1 eerlijk gezegd, hij overschat een aantal van zijn spelers.
Dat is wel zo maar ik zie toch verbetering, komt nog wel goed, dat hij mislukt is op een hoger niveau betekent nog niet dat hij bij Ajax niet waardevol kan zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de "cijfers", leuk allemaal, gast speelt als een natte krant en als hij de kans krijgt om de wedstrijd te beslissen faalt ie.
Voor iemand die gehaald is om het algemene niveau omhoog te halen is het gewoon gefaald tot nu toe. Hij voegt geen moer toe.
Het staat in het Ajaxhandboek, wisselen in de 70ste minuut, behalve bij een blessurequote:Op maandag 2 september 2013 11:07 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Snap niet dat die altijd van kansloze wissels toepast in de 80ste minuut? WTF wil je daar in godsnaam bereiken? Als het niet loopt, wissel dan eens in de rust of iets erna. Zo'n Sana was toch dramatisch. Verder mag de Boer wel eens wat spelers wisselen voor een lange tijd. Punt is bijvoorbeeld dat zo'n Sana er helemaal niks van kan.
De 1-1 viel in de 76e minuut dus niet geheel onbegrijpelijkquote:Op maandag 2 september 2013 11:07 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Snap niet dat die altijd van kansloze wissels toepast in de 80ste minuut? WTF wil je daar in godsnaam bereiken? Als het niet loopt, wissel dan eens in de rust of iets erna. Zo'n Sana was toch dramatisch. Verder mag de Boer wel eens wat spelers wisselen voor een lange tijd. Punt is bijvoorbeeld dat zo'n Sana er helemaal niks van kan.
Ja, maar Ajax moet nooit hopen dat de 0-1 standhoudt en pas reageren als het misgaat. Ajax moet doorgaan tot het 0-3 staat en dan mogen ze eens gas terugnemen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
De 1-1 viel in de 76e minuut dus niet geheel onbegrijpelijk
quote:Op maandag 2 september 2013 10:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Typisch hoe de feiten over de wedstrijd van Bojan compleet genegeerd worden en hij hier steeds slechter afgeschilderd wordt.
Hij is met Serero de enige aanvallend ingestelde speler uit de basiself van gister die ik zou laten staan.
Gisteren leek het meer onmacht, tegen Heerenveen leek het gemakzucht, maar goed 2 blunders kosten je 2 punten, eerst Bojan die een 100% kans niet afmaakt of Schone een 100% kans verschaft en vervolgens Vermeer aka Menzo II die een bal uit z'n handen laat vallen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar Ajax moet nooit hopen dat de 0-1 standhoudt en pas reageren als het misgaat. Ajax moet doorgaan tot het 0-3 staat en dan mogen ze eens gas terugnemen.
Dit was precies hetzelfde als tegen heerenveen, 0-2 voor en de heren stopten met voetballen, het was mooi zo, buit was binnen.
Ik vermoed echt dat dat geld niet in de selectie gestoken gaat worden. Ajax is ergens voor aan het sparen en wil niet laten weten waarvoor. Dat kan maar 2 dingen betekenen volgens mij. Ofwel ze willen iets kopen waarvan ze niet willen dat er andere bieders komen (zoals, ik roep maar iets, een stadion), of ze willen zich terugtrekken van de beurs door de aandelen terug te kopen. Dat moeten ze ook stil houden, anders gaan mensen massaal speculeren met de aandelen en vliegt de koers omhoog.quote:Op maandag 2 september 2013 11:28 schreef stoeltafel het volgende:
Kan alleen maar beter gaan icm Hoeesen. Nu GVD een paar nieuwe spelers. Ajax heeft dus rond de 70/80 Miljoen op de bank en dan zijn de inkomsten van de CL dit seizoen niet eens mee gerekend. Hier moet toch een gedachten achter zitten? Het geld wil je toch in kwalitatief goede spelers hebben ipv op de bank? Door de investeren in goede spelers, kan je nog leuk rendement maken en om de prijzen spelen.
Nu heeft het team alweer 7 verliespunten. Met een goede selectie, dus geen Schone, Poulsen, Vermeer, Sana stond je lekker bovenaan met een aardige voorsprong. Echt een gemiste kans.
Helemaal omdat je al 3 jaar kampioen bent geworden, enorm veel geld hebt ter beschikking. Normaliter zou je dit een enorm voordeel moeten geven tov de concurrentie.
Het feit is dat Ajax geen haar beter is dan een Feyenoord, PSV, Twente, AZ, Vitesse......
Bojan speelde inderdaad best goed, was continue aan het jagen. Had een paar mooie acties aan de bal (teniet gedaan door een paar egoïstische keuzes) maar was van de bal wel steeds in beweing, wat je zeker in de eerste helft niet kon zeggen van de rest.quote:Op maandag 2 september 2013 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Bojan speelde gister eindelijk eens best aardig bij vlagen. Ik denk dat als Frank hem laat staan dat we er nog wel plezier aan gaan beleven. Passeer 'm nu en het is helemaal klaar.
Ik snap het beleid en ik snap ook dat je daar wat tijd voor uittrekt, maar ik snap het inderdaad niet als dat betekent dat je elk jaar minder wordt. Zeker, Ajax wordt 3 jaar op rij kampioen en dat is knap, maar het voetbal en ook het individuele spel is niet beter geworden, in tegendeel zelfs. En dan wel allerlei 'toppers' (willen) huren, maar niet gewoon een speler als Maher, die het bij Ajax zeker beter zou doen dan bij PSV, kopen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:36 schreef stoeltafel het volgende:
Tja Ajax heeft toch een nieuw beleid, daarmee kan het te maken hebben. Alles in de jeugd stoppen, daar investeren ze ook vol. Iedereen opleiden en zo min mogelijk aankopen. Echter wordt de selectie ieder jaar minder, dat zijn gewoon feiten. Een Vertonghen --> Moisander, Suarez --> Siggy, Eriksen --> Serero, enz enz
Zou het hele TH hiervoor is willen horen. Wel knap dat ze bijna niks investeren terwijl je zoveel geld hebt, apart.Wat ook schrijnend is de aankoop van de Mike. Volgens de Boer is het logisch dat hij moet wennen, pas 1 jaar eredivisie, blabla maar dan wel een dikke 4 miljoen betalen.
Het probleem met Bojan is gewoon in deze wedstrijd dat hij op een cruciaal moment een foute keuze maakt die ons puntverlies oplevert. Als zoiets niet gebeurd, dan praten we na de wedstrijd ook echt wel anders over hem.quote:Op maandag 2 september 2013 11:38 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Bojan speelde inderdaad best goed, was continue aan het jagen. Had een paar mooie acties aan de bal (teniet gedaan door een paar egoïstische keuzes) maar was van de bal wel steeds in beweing, wat je zeker in de eerste helft niet kon zeggen van de rest.
Het zou mooi zijn als ie tegen PEC er eentje in mag prikken, dan is de ban gebroken.
De lijn tussen held en schlemiel is alleen dun voor mensen die niets van het spelletje snappen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:43 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Het probleem met Bojan is gewoon in deze wedstrijd dat hij op een cruciaal moment een foute keuze maakt die ons puntverlies oplevert. Als zoiets niet gebeurd, dan praten we na de wedstrijd ook echt wel anders over hem.
Datzelfde geldt voor Vermeer...quote:Op maandag 2 september 2013 11:43 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Het probleem met Bojan is gewoon in deze wedstrijd dat hij op een cruciaal moment een foute keuze maakt die ons puntverlies oplevert. Als zoiets niet gebeurd, dan praten we na de wedstrijd ook echt wel anders over hem.
Ik geloof niet dat je er teveel achter moet zoeken, ze zijn gewoon een buffer aan het opbouwen voor magere jaren die er ook gaan komen, verder hebben ze een bepaald beleid uitgestippeld wat is het opleiden of kopen van talenten, die verder opleiden, een jaar of 3 in Ajax 1 en dan weer met winst verkopen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:32 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vermoed echt dat dat geld niet in de selectie gestoken gaat worden. Ajax is ergens voor aan het sparen en wil niet laten weten waarvoor. Dat kan maar 2 dingen betekenen volgens mij. Ofwel ze willen iets kopen waarvan ze niet willen dat er andere bieders komen (zoals, ik roep maar iets, een stadion), of ze willen zich terugtrekken van de beurs door de aandelen terug te kopen. Dat moeten ze ook stil houden, anders gaan mensen massaal speculeren met de aandelen en vliegt de koers omhoog.
Ik geloof namelijk niet dat er anders niet in deze selectie zou worden geïnvesteerd, want het is duidelijk matig allemaal. Zeker, je kunt er gewoon kampioen mee worden, maar het is minder dan vorig jaar en vorig jaar was minder dan het jaar daarvoor. Dat staat haaks op waar de club voetballend heen wil en dat kan alleen verklaard worden als al dat geld op de bank voor iets anders nodig is.
Opzich is het idee goed natuurlijik, maar dit was juist het jaar dat "ze" verwachtingen hadden om een stap te maken in europa. Dat heeft Frank zelf gezegd.quote:Op maandag 2 september 2013 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je er teveel achter moet zoeken, ze zijn gewoon een buffer aan het opbouwen voor magere jaren die er ook gaan komen, verder hebben ze een bepaald beleid uitgestippeld wat is het opleiden of kopen van talenten, die verder opleiden, een jaar of 3 in Ajax 1 en dan weer met winst verkopen.
Je kan wel gaan investeren maar als je voor een speler die wat toe zou voegen als een Tadic net zoveel moet betalen als Eriksen oplevert schiet je niet echt op en alle mindere goden heb je niks aan.
Verder heb je ook met een Tadic in Europa weinig te zoeken, gewoon geduld hebben en langzaam maar zeker naar een hoger niveau toewerken.
Als je goed investeert hoeft een versterking geen 10+ miljoen te kosten. Dat Eriksen zou vertrekken was al lang bekend, dan kun je best 6 miljoen neerleggen voor het grootste talent van de eredivisie. Ik vind dat Overmars veel te afwachtend is, natuurlijk moet je geen absurde risico's nemen, maar hoe kan het dat de faalclub van vorig jaar zijn selectie al begin Augustus op orde heeft (met heel veel spelerswisselingen) en dat het bij de kampioen pas op de laatste dag allemaal moet worden geregeld?quote:Op maandag 2 september 2013 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je er teveel achter moet zoeken, ze zijn gewoon een buffer aan het opbouwen voor magere jaren die er ook gaan komen, verder hebben ze een bepaald beleid uitgestippeld wat is het opleiden of kopen van talenten, die verder opleiden, een jaar of 3 in Ajax 1 en dan weer met winst verkopen.
Je kan wel gaan investeren maar als je voor een speler die wat toe zou voegen als een Tadic net zoveel moet betalen als Eriksen oplevert schiet je niet echt op en alle mindere goden heb je niks aan.
Verder heb je ook met een Tadic in Europa weinig te zoeken, gewoon geduld hebben en langzaam maar zeker naar een hoger niveau toewerken.
Yup, zoals die vrije trap. Als daar wel die pingel uit kwam of een doelpunt, dan was het anders.quote:Op maandag 2 september 2013 11:43 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Dat is waar, toch wel vreemd dat hij dat zei want de kans dat eriksen zou vertrekken was toch wel heel groot, maar daarom moet het "instapniveau" hoger zijn en dan bedoel ik niet alleen van de sterren maar ook van de waterdragers.quote:Op maandag 2 september 2013 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich is het idee goed natuurlijik, maar dit was juist het jaar dat "ze" verwachtingen hadden om een stap te maken in europa. Dat heeft Frank zelf gezegd.
En nu ben je dus weer je "ster"spelers kwijt. Die stap omhoog moet een keer komen, je kan niet elk jaar weer klagen.
Sja ik denk dat hij toch het niveau overschat van velen. Ze zullen op de training vast hele leuke dingen laten zien,maar in een wedstrijd heb je 11 man die er alles aan doen om je het leven zuur te makenquote:Op maandag 2 september 2013 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, toch wel vreemd dat hij dat zei want de kans dat eriksen zou vertrekken was toch wel heel groot, maar daarom moet het "instapniveau" hoger zijn en dan bedoel ik niet alleen van de sterren maar ook van de waterdragers.
Als je op Maher doelt ben ik wel met je eens dat Ajax die aan had kunnen trekken, maar waarschijnlijk waren ze toch niet helemaal overtuigd van zijn kwaliteiten in tegenstelling tot die van Van Ginkel.quote:Op maandag 2 september 2013 11:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als je goed investeert hoeft een versterking geen 10+ miljoen te kosten. Dat Eriksen zou vertrekken was al lang bekend, dan kun je best 6 miljoen neerleggen voor het grootste talent van de eredivisie. Ik vind dat Overmars veel te afwachtend is, natuurlijk moet je geen absurde risico's nemen, maar hoe kan het dat de faalclub van vorig jaar zijn selectie al begin Augustus op orde heeft (met heel veel spelerswisselingen) en dat het bij de kampioen pas op de laatste dag allemaal moet worden geregeld?
Overmars had Eriksen al begin Augustus verkocht moeten hebben. Ja, dan had je er misschien 2 miljoen minder voor gekregen, maar dan had je wel een betere vervanger kunnen halen dan Duarte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |