Dag voor het referendum "Oekraïne kan ons niets schelen":quote:Op donderdag 7 april 2016 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het ze niet horen zeggen maar het was duidelijk uit hun houding. Ik kon en kan ze gewoon niet serieus nemen.
Wie wel? We moeten niet gaan pretenderen dat we een 'rat's ass' begaan zijn.quote:
Dus hoe moeten we dit Nee interpreteren?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wie wel? We moeten niet gaan pretenderen dat we een 'rat's ass' begaan zijn.
En als dit wel zo is waarom dit land wel en andere random landen niet?
We kunnen als dat kleine landje aan de zee niet de gehele wereldproblematiek op onze schouders nemen. Het is een mooi streven maar het kan niet.
Samen met dat het een corrupte bende is in dat landquote:Op donderdag 7 april 2016 22:11 schreef kawotski het volgende:
Militaire steun en samenwerking, kijk, als ze dat er nou even uitgehaald hadden dan zou ik wellicht overwogen hebben voor te stemmen. Maar we zijn sinds de val van de muur al gestaag toe aan het werken naar een WW3 dus vergeef me dat ik daaraan niet aan wil meewerken.
Ik kan die "dus" nog niet plaatsen. Ik weet het niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:14 schreef agter het volgende:
[..]
Dus hoe moeten we dit Nee interpreteren?
Wel wat triest dat ze zo weinig vertrouwen hebben in hun achterban. Dit zou te moeilijk voor ze zijn, net zoals een keuze maken uit twee opties op een stembiljet. Dan vraag ik me wel een beetje af waar ze zich op richten.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is in het begin gecommuniceerd:
[..]
Bron!quote:
Dit heeft niets met het verdrag te maken. We hebben soortgelijke verdragen met een hele hoop andere landen als EU zijnde. Geen van die verdragen heeft ook maar iets te maken met problematiek zomaar op de schouders nemen.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wie wel? We moeten niet gaan pretenderen dat we een 'rat's ass' begaan zijn.
En als dit wel zo is waarom dit land wel en andere random landen niet?
We kunnen als dat kleine landje aan de zee niet de gehele wereldproblematiek op onze schouders nemen. Het is een mooi streven maar het kan niet.
Ik hoop niet dat je echt beweert dat mensen die niet zijn gaan stemmen de democratie verachten want dan ben je, om Mart Smeets te citeren, nog dommer dan je eruitziet.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:11 schreef Red_85 het volgende:
Hadden jullie maar moeten gaan stemmen en ja moeten vullen.
...
de democratie verachten
Was net in Nieuwsuur. Jan Terlouw zelf dus.quote:
Haha dat is wel een mooie inderdaad.quote:
Doe ik ook niet. Alleen wijs ik op de combinatie van factoren.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je echt beweert dat mensen die niet zijn gaan stemmen de democratie verachten want dan ben je, om Mart Smeets te citeren, nog dommer dan je eruitziet.
Eensch. Alleen was dat vroegah wel zo. En sommige mensen denken nog steeds dat vroegah alles beter was.quote:Ik heb op andere plekken meer mensen zien oproepen tot een stemplicht, maar het kan toch niet zo zijn dat je 13 miljoen mensen wil dwingen om te stemmen wanneer 300.000 mensen hun handtekening hebben gezet? Dan heb je geen democratie maar een dictatuur van de hardst schreeuwende minderheid.
Ik vind dit verdrag ook geen goed onderwerp voor een referendum.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit heeft niets met het verdrag te maken. We hebben soortgelijke verdragen met een hele hoop andere landen als EU zijnde. Geen van die verdragen heeft ook maar iets te maken met problematiek zomaar op de schouders nemen.
Zit jij een beetje tv te kijken terwijl wij hier met de poten in de modder de democratie aan het redden zijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Was net in Nieuwsuur. Jan Terlouw zelf dus.
Pardon?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Alleen wijs ik op de combinatie van factoren.
Hoe weet jij trouwens hoe ik er uit zie??
[..]
Eensch. Alleen was dat vroegah wel zo. En sommige mensen denken nog steeds dat vroegah alles beter was.
Stemmen moet uit vrije wil zijn. Vrijheid moet je hebben. Wil je niet? Prima. Eigen keuze. Maar wees dan ook zo'n karakter dat je je verlies pakt. Niet gaan lopen mekkeren nu als je voor was, maar niet ging vanwege 'tegen referendum', 'hopende op niet halen kiesdrempel' of wat dan ook.
Hoe weet jij hoe Red_85 er uit ziet?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:28 schreef agter het volgende:
[..]
Pardon?
We moeten nog zien waar dit toe leidt.
Het staat een ieder vrij om daar een mening over te hebben en die hier te bespreken.
Huh?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe Red_85 er uit ziet?
Klopt. Daar heb ik ook niks tegen. Ik heb alleen wel wat tegen de karakterlozen die nu redelijk hypocriet reageren.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:28 schreef agter het volgende:
[..]
Pardon?
We moeten nog zien waar dit toe leidt.
Het staat een ieder vrij om daar een mening over te hebben en die hier te bespreken.
He, Red_85. Hoe zie je er uit?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. Daar heb ik ook niks tegen. Ik heb alleen wel wat tegen de karakterlozen die nu redelijk hypocriet reageren.
Deze is ontluisterend: http://www.geenstijl.nl/m(...)_pisnichten_gaa.htmlquote:Op donderdag 7 april 2016 20:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Deze is nog leuker.
http://www.dumpert.nl/med(...)ussen_in_spanje.html
Noem man en paard dan eens.. Over wie heb je het?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. Daar heb ik ook niks tegen. Ik heb alleen wel wat tegen de karakterlozen die nu redelijk hypocriet reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |