Ik pas willekeur toe Remlof.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:56 schreef Gutmensch het volgende:
Haha, TS is vergeten de TT te slopen.
Want dan vind je eenmalige levensbeëindiging plotseling niet meer volstaan? Het moet twee keer?quote:Op donderdag 7 april 2016 17:51 schreef KetchupFTW het volgende:
Dit soort berichten laten mij toch altijd twijfelen hoe ik over de doodstraf denk.
Het vereist in ieder geval wel een enorm masochistische instelling.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Is een mentale afwijking hebben toevallig een noodzakelijke voorwaarde om tester te worden?
Whehe, dat is wel lekker ja want daardoor kan hij er dit keer geen kritiek op uiten ook al zou dat terecht zijn. Heeft zich in z'n eigen voet geschoten.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
Een referendum met een opkomst die grenst aan die van de Europese verkiezingen toen Pechtold kirde dat er overtuigend voor Europa was gekozen.
Het liefst 3x.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Want dan vind je eenmalige levensbeëindiging plotseling niet meer volstaan? Het moet twee keer?
Beide opkomsten zijn dan ook bedroevend laag, en kun je er praktisch ook weinig van zeggen. Geen idee hoe Nederland denkt over de EU en/of het associatieverdrag.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
Een referendum met een opkomst die grenst aan die van de Europese verkiezingen toen Pechtold kirde dat er overtuigend voor Europa was gekozen.
Toch zeker 19% van kiesgerechtigd Nederland dat gister tegen heeft gestemd.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:09 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Beide opkomsten zijn dan ook bedroevend laag, en kun je er praktisch ook weinig van zeggen. Geen idee hoe Nederland denkt over de EU en/of het associatieverdrag.
Enige informatie die ik er uit gehaald heb is dat de reaguurders en de overweldigende Nee-kamp aanhangers hier op FOK! trachten de mening te spreken van iedereen, maar landelijk nauwelijks wat voorstellen. Daar kon ik persoonlijk wel goed op slapen.
Tsja, ik snap niet waarom Rutte vindt dat ie daarnaar zou moeten luisteren.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch zeker 19% van kiesgerechtigd Nederland dat gister tegen heeft gestemd.
Juncker trekt zich er dan ook niets van aan.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Tsja, ik snap niet waarom Rutte vindt dat ie daarnaar zou moeten luisteren.
Ik geloof niet dat iedereen daarvan op de hoogte was van de hele GeenStijl campagne. Tegen stemt gewoon lekkerder.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch zeker 19% van kiesgerechtigd Nederland dat gister tegen heeft gestemd.
Zou ik doen als ik hen was, moesten er maar meer (of eigenlijk juist minder) mensen voor stemmen.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:15 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iedereen daarvan op de hoogte was van de hele GeenStijl campagne. Tegen stemt gewoon lekkerder.
The Pareto Principle![]()
Dronken GS bellen. Altijd een goed idee.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:17 schreef Kaas- het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_boodschap_voor.html!
Mag toch open van niet zeg. Ik lees immers de NRC, dus ik word ouder dan dat.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:11 schreef Kaas- het volgende:
We doen allemaal maar wat, een jaartje of 80, en dan zit het er weer op.
Precies, zonder noemenswaardige bijdrage over het algemeen.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:11 schreef Kaas- het volgende:
We doen allemaal maar wat, een jaartje of 80, en dan zit het er weer op.
Ik wilde net posten met de vraag wie uit dit topic gebeld heeft.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:17 schreef Kaas- het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_boodschap_voor.html!
Voor ons gewone stervelingen - en dus exclusief Jan Roos - geldt dit inderdaad precies.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, zonder noemenswaardige bijdrage over het algemeen.
En terecht. Alsof 1,9 miljoen mensen 500 miljoen hun wil kunnen opleggen.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Juncker trekt zich er dan ook niets van aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |