Ohja, gewoon doen alsof die panden wel gevuld zijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ha, ik ben net op de zwarte lijst gezet door een centrummanager. De reden? Ik benoem dat de leegstand weer aan het toenemen is. Maar zij vindt dat 'niemand gebaat is bij dergelijk negativisme'.
Binnenkort een artikeltje over haar in de krant dus?quote:Op donderdag 7 april 2016 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ha, ik ben net op de zwarte lijst gezet door een centrummanager. De reden? Ik benoem dat de leegstand weer aan het toenemen is. Maar zij vindt dat 'niemand gebaat is bij dergelijk negativisme'.
Ze komen zichzelf nog wel tegen als we straks orders uit Moskou krijgen in plaats van verzoeken uit Brussel.quote:
Even een artikeltje publiceren over hoeveel mensen baat hebben bij censuur dan.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
En daarom moeten we preventief de democratie al afschaffen?quote:Op donderdag 7 april 2016 09:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ze komen zichzelf nog wel tegen als we straks orders uit Moskou krijgen in plaats van verzoeken uit Brussel.
Ze heeft vast wel leuke foto's op Partyflock staan.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Binnenkort een artikeltje over haar in de krant dus?
Precies. Gewoon doen alsof er niets aan de hand. Het is immers niet de bedoeling dat de media problemen aan het licht brengen.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, gewoon doen alsof die panden wel gevuld zijn.
Nee, maar nu kan elke malloot over elk onzinnig onderwerp een referendum eisen à 40 miljoen.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En daarom moeten we preventief de democratie al afschaffen?
*300.000 malloten.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, maar nu kan elke malloot over elk onzinnig onderwerp een referendum eisen à 40 miljoen.
Ja die alleen maar thuis op de laptop wat onzin moeten intypen in een formuliertje op een laagopgeleidenblogquote:
Hihi.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
Nou, probeer het maar eens voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja die alleen maar thuis op de laptop wat onzin moeten intypen in een formuliertje op een laagopgeleidenblog
Misschien moeten we als land gewoon helemaal stoppen met handelen, dat lijkt me eigenlijk het beste.... handel je nooit per ongeluk met de verkeerde partij.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:26 schreef Ryon het volgende:
Kreeg meteen al een mail dat ik nu ook tegen TTIP moet zijn.
Toen Thierry Baudet TTIP zei in het NOS-interview klonk het zo erg als "En nu willen we ook referenda over de Euro, open grenzen, en tieten", dat de presentator de behoefte voelde om daarna te zeggen "Ik weet niet of u het goed verstond, maar meneer Baudet had het over TEE TEE IE PEE".quote:Op donderdag 7 april 2016 09:26 schreef Ryon het volgende:
Kreeg meteen al een mail dat ik nu ook tegen TTIP moet zijn.
Dat is eigenlijk waar dit primair om ging hè.... alleen jammer dat ze een onderwerp hebben gekozen wat nergens over ging.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou, probeer het maar eens voor elkaar te krijgen.
Of uw afstuderen.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:37 schreef Heilwasser het volgende:
Tja, het is ook een vrij irrelevant moment in de geschiedenis. Net zo politiek relevant als de uitslag van Idols.
Ik zag dat je alweer aan het trollen was, ouwe trolquote:Op donderdag 7 april 2016 09:37 schreef Heilwasser het volgende:
Tja, het is ook een vrij irrelevant moment in de geschiedenis. Net zo politiek relevant als de uitslag van Idols.
Dat is zeker irrelevant.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Of uw afstuderen.
Alhoewel, het is dan ook weer geen fictieve uitslag.
Goed dat het op trollen lijkt.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zag dat je alweer aan het trollen was, ouwe trol
Wat een boefje is hij toch ook.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zag dat je alweer aan het trollen was, ouwe trol
Hij zou vriendjes moeten worden met Fylax, die is ook niet geïnteresseerd in zijn opleiding.quote:
6/10, voor de moeite.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij zou vriendjes moeten worden met Fylax, die is ook niet geïnteresseerd in zijn opleiding.
Toch nog meer dan ik verwacht had, waarvoor dank.quote:
Ik ben in een genereuze bui.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch nog meer dan ik verwacht had, waarvoor dank.
Naast je neerleggen is ook "iets" doen.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
Dat hele referendum en de nasleep werkt trouwens wel behoorlijk op de lachspieren. Ook al die politici die roepen dat we 'iets' moeten met de uitslag. Maar niemand weet wat.
meer, meer, meer...quote:Op donderdag 7 april 2016 09:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hier moet duidelijk iets mee gedaan worden. We kunnen het nu niet meer zonder meer ratificieren.
STOP ITquote:Op donderdag 7 april 2016 09:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hier moet duidelijk iets mee gedaan worden. We kunnen het nu niet meer zonder meer ratificieren.
Eerder zonder minder, dan.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:53 schreef 2dope het volgende:
Dit verdag kan niet zonder meer geratificeerd worden, wellicht wel met minder.
Zonder minder kan er ook niet zonder meer geratificeerd worden.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:53 schreef 2dope het volgende:
Dit verdag kan niet zonder meer geratificeerd worden, wellicht wel met minder.
Even over op belangrijke zaken.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zonder minder kan er ook niet zonder meer geratificeerd worden.
Of Rotterdam, met 24% opkomst.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gronigen, Utrecht of Amsterdam dus.
Als woonplaats.
Daar weten ze nog prioriteiten te stellen.quote:
Ik ben ook erg benieuwd hoe er hier gestemd is.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ah morgen pas te zien. Denk in deze wijk wel voor.
Ik gewoon een bakje muesli met bosbessen en een mok koffie als toetje.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Even over op belangrijke zaken.
Vanochtend weer eens simit gehad
Of Wageningen of Nijmegen.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gronigen, Utrecht of Amsterdam dus.
Als woonplaats.
quote:Op donderdag 7 april 2016 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2016 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2016 10:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zie ik 99.999 voor me nu.
quote:Op donderdag 7 april 2016 10:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zie ik 99.999 voor me nu.
Hobby van gemeenten en ondernemersorganisaties om de leegloop in stadscentra te voorkomen/keren. Aanjager van activiteiten.quote:
Dat kan ook een brandweerman, milieuinspecteur of aannemer zijn. Dat zegt niksquote:Op donderdag 7 april 2016 10:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iemand die betaald wordt door Du_Ke
Want de hertog is nog steeds grondeigenaar?quote:Op donderdag 7 april 2016 10:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iemand die betaald wordt door Du_Ke
quote:Op donderdag 7 april 2016 10:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat kan ook een brandweerman, milieuinspecteur of aannemer zijn. Dat zegt niks
Ah, een soort zakelijk onroerend goed makelaar plus?quote:Op donderdag 7 april 2016 10:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hobby van gemeenten en ondernemersorganisaties om de leegloop in stadscentra te voorkomen/keren. Aanjager van activiteiten.
Ook al in Wageningen gestudeerd?quote:Op donderdag 7 april 2016 10:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je ooit nog een boswachter of iets zoekt moet je maar DM'en he
twitter:ElinevdVorm twitterde op donderdag 07-04-2016 om 10:17:49Ik ga vandaag strategisch niet koken en dan kijken of er toch eten op tafel komt en dan zuur doen als dat niet het geval blijkt #rf16 reageer retweet
Misschien een beetje. Meer iemand die partijen moet verbinden en initiatieven van de grond moet krijgen. Blijft een wat vaag iets vaak.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, een soort zakelijk onroerend goed makelaar plus?
Lekker zure doos wel.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:29 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ElinevdVorm twitterde op donderdag 07-04-2016 om 10:17:49Ik ga vandaag strategisch niet koken en dan kijken of er toch eten op tafel komt en dan zuur doen als dat niet het geval blijkt #rf16 reageer retweet
![]()
![]()
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit een blije doos tegengekomen.quote:
quote:
quote:Schapenkop per definitie. Tactisch gehandicapt. Liefde voor motoren en kind, haat voor doodnuanceren. Roeptoetert op persoonlijke titel. Dordtcontrol.nl
Was het maar. Ik weer meer van grote dingen van ijzer.quote:
Haha, kleine kans. We hebben geen bos in de gemeentequote:Op donderdag 7 april 2016 10:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je ooit nog een boswachter of iets zoekt moet je maar DM'en he
Iemand die vrijeteijdsbesteding heeft gestudeerd en toevallig ook een makelaarsdiploma heeft dus?quote:Op donderdag 7 april 2016 10:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Misschien een beetje. Meer iemand die partijen moet verbinden en initiatieven van de grond moet krijgen. Blijft een wat vaag iets vaak.
Drommels!quote:Op donderdag 7 april 2016 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, kleine kans. We hebben geen bos in de gemeente
Mensen die alles lopen te doodnuanceren zouden ze ook mogen afschieten. KoosVogels voorop.quote:
Misschien maar ze zullen zelf geen makelaar gaan spelenquote:Op donderdag 7 april 2016 10:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand die vrijeteijdsbesteding heeft gestudeerd en toevallig ook een makelaarsdiploma heeft dus?
Die heb je weer niet in het bos.... tenzij een uitkijktoren.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was het maar. Ik weer meer van grote dingen van ijzer.
'Toevallig' ken het witte gedeelte links onder Breda ook een groot aantal Pvvfans.quote:
Inderdaad, roeping gemist dus.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb je weer niet in het bos.... tenzij een uitkijktoren.
Dat is geen toeval.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Boeiende correlatie met de uitslag wel
Brabant, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
'Toevallig' ken het witte gedeelte links onder Breda ook een groot aantal Pvvfans.
Ik zat net even te kijken op de site van zo'n zelfstudie instituut wat dat kost enzo... 24 maanden ¤ 34 per maand... das misschien nog wel leuk om te doen.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Misschien maar ze zullen zelf geen makelaar gaan spelen
de crisis heeft voor nogal een overschot aan makelaars gezorgdquote:Op donderdag 7 april 2016 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat net even te kijken op de site van zo'n zelfstudie instituut wat dat kost enzo... 24 maanden ¤ 34 per maand... das misschien nog wel leuk om te doen.
En dat loste het probleem op?quote:Op donderdag 7 april 2016 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben van het lichtste blauw naar het donkerste blauw verhuisd.... in 2013![]()
Just saying
Ja, ik hoef er verder ook niks mee.... maar het lijkt me iets wat wel leuk is om te doen en waarvan de kennis wel blijft hangen.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
de crisis heeft voor nogal een overschot aan makelaars gezorgd
Blame de tegenstemmersquote:Op donderdag 7 april 2016 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fijn kaartje voor kleurenblinden... dat bovenste
Dan begrijp ik niet waarom je meld dat je van lichtblauw naar donker blauw bent verhuist, dat is toch dan irrelevant.quote:
Dingen zijn alleen maar relevant als ze gekoppeld zijn aan een probleem?quote:Op donderdag 7 april 2016 10:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet waarom je meld dat je van lichtblauw naar donker blauw bent verhuist, dat is toch dan irrelevant.
Hij doet altijd praat codetaal?quote:Op donderdag 7 april 2016 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zie hooguit problemen als de vertaalrobot voor het "Johns" weer eens kapot is.
Ik begrijp wel dat het steekt hoor, kan wel begrip voor jou opbrengen!quote:Op donderdag 7 april 2016 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zie hooguit problemen als de vertaalrobot voor het "Johns" weer eens kapot is.
'Taal herkennen' werkt vaak niet inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik doe oprecht regelmatig een poging je te begrijpen maar het valt lang niet altijd meequote:Op donderdag 7 april 2016 10:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat het steekt hoor, kan wel begrip voor jou opbrengen!
quote:Op donderdag 7 april 2016 10:49 schreef john2406 het volgende:
We weten het niet meer dan maar op de persoon?
Heerlijk die pantoffel helden!
En zelfs als het wel begrijpelijk is snijdt het nog niet altijd hout.... zoals in dit geval de vraag of een probleem is opgelost doordat ik van <21% naar >35% verhuisd ben.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik doe oprecht regelmatig een poging je te begrijpen maar het valt lang niet altijd mee
Waarom meldt je het dan van mijn part woon je in een hutje van Turf, misschien is 99.999 wel bereid je eentje te bouwen?quote:Op donderdag 7 april 2016 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zelfs als het wel begrijpelijk is snijdt het nog niet altijd hout.... zoals in dit geval de vraag of een probleem is opgelost doordat ik van <21% naar >35% verhuisd ben.
En dan vervolgens de conclusie dat het niet relevant is als het geen probleem is
We zitten in een SC, wat ik wel of niet meld hoef ik niet aan jou te verantwoorden lijkt me?quote:Op donderdag 7 april 2016 10:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom meldt je het dan van mijn part woon je in een hutje van Turf, misschien is 99.999 wel bereid je eentje te bouwen?
Maar in de praktijk kan een centrummanager bar weinig doen om de leegloop tegen te gaan. Zoveel knoppen zijn er immers waar hij/zij aan kan draaien. Je kunt de pandeigenaren vragen om de huur te verlagen, maar die lacht je waarschijnlijk recht in je smoel uit.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hobby van gemeenten en ondernemersorganisaties om de leegloop in stadscentra te voorkomen/keren. Aanjager van activiteiten.
Je denkt dat ik hem niet zag, al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding!quote:Op donderdag 7 april 2016 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
We zitten in een SC, wat ik wel of niet meld hoef ik niet aan jou te verantwoorden lijkt me?
De rest van de users van deze SC zal de humor van die melding wel hebben ingezien....
Eigenlijk vooral waarom ik liep te pronken met mijn vermeende hoogopgeleid zijn, maar als je hier langer meeleest dan snap je dat dat juist de grap is, maar als je dat niet doet, dan kun je daar wel heel verongelijkt over doen.quote:
Nee, je toont vooral nogmaals aan dat je de grap niet snapt.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je denkt dat ik hem niet zag, al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding!
Daarom ook de term hobbyquote:Op donderdag 7 april 2016 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar in de praktijk kan een centrummanager bar weinig doen om de leegloop tegen te gaan. Zoveel knoppen zijn er immers waar hij/zij aan kan draaien. Je kunt de pandeigenaren vragen om de huur te verlagen, maar die lacht je waarschijnlijk recht in je smoel uit.
Maar goed, onze krant wordt dus tijdelijk geboycot. Ik wens ze veel succes met inhoudelijke onderwerpen slijten aan de koffietantes van huis-aan-huis bladen.quote:
Werkelijk te triest voor woorden als de centrummanager op die manier denkt de leegstand buiten de krant te houden, sterker nog; op die manier weerhoudt niets jullie ervan om er over te schrijven.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, onze krant wordt dus tijdelijk geboycot. Ik wens ze veel succes met inhoudelijke onderwerpen slijten aan de koffietantes van huis-aan-huis bladen.
Bedrijfsgoddelijken.quote:
Arnhem is toch weer het domme broertje van Nijmegen.quote:
Geen universiteitsstad hè. Maar toch wel een flink hoger percentage 'voor'-stemmen dan gemiddeld landelijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Arnhem is toch weer het domme broertje van Nijmegen.
quote:Op donderdag 7 april 2016 11:35 schreef xpompompomx het volgende:
Even wat luchtigs tussendoor:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2016 11:35 schreef xpompompomx het volgende:
Even wat luchtigs tussendoor:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2016 11:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.trending.nl/ar(...)es-worden-omgetoverd
Je weet wat gut in het Engels betekent hè?quote:Op donderdag 7 april 2016 11:57 schreef Gutmensch het volgende:
Ik hoop niet dat mijn naam een grappige uitdrukking is in een andere taal
Eh ja, maar ik sta met m'n echte naam op Feestboek.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet wat gut in het Engels betekent hè?
Dan maar op het beste hopen.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Eh ja, maar ik sta met m'n echte naam op Feestboek.
Handig man.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fout #1 is natuurlijk al het hebben van Facebook.....
Kan ik eindelijk mijn berichtjes van de NRC weer hier plaatsen.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:02 schreef Tchock het volgende:
Overigens goed nieuws, dankzij GeenStijl:
Het HvJ gaat waarschijnlijk oordelen dat linken naar auteursrechtelijk beschermd materiaal niet verboden is.
http://www.rtlz.nl/tech/g(...)elekte-playboy-fotos
Vrijwel alle communicatie met medestudenten verloopt via Facebook in privégroepen. Tentamens, samenvattingen, dat soort zaken. Verder contact houden met mensen thuis, aangezien ik aan de andere kant van het land woon dan waar ik ben geboren. Voor concerten gebruik ik het om te kijken met wie ik waar heen zou kunnen gaan. En daarnaast is de chatfunctie erg handig om doodnormale gesprekken met goede vrienden te hebben.quote:
Eerder een Orakel.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:54 schreef xpompompomx het volgende:
Ik denk dat John1234 een soort van profeet is stiekem.
quote:Op donderdag 7 april 2016 12:16 schreef Tchock het volgende:
Als ik trouwens wél wat op Facebook post liket mijn oma het altijd binnen een paar minuten. Hopen dat ze FOK! nooit ontdekt.
De uitslag, duh. Ik had niet verwacht dat de stemdrempel zou worden gehaald.quote:
Ah... je noemt geen features die ik persoonlijk mis of handig zou vinden.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrijwel alle communicatie met medestudenten verloopt via Facebook in privégroepen. Tentamens, samenvattingen, dat soort zaken. Verder contact houden met mensen thuis, aangezien ik aan de andere kant van het land woon dan waar ik ben geboren. Voor concerten gebruik ik het om te kijken met wie ik waar heen zou kunnen gaan. En daarnaast is de chatfunctie erg handig om doodnormale gesprekken met goede vrienden te hebben.
Ik post zelden wat op Facebook, maar ik gebruik het dagelijks.
Je zou het niet handig vinden studiemateriaal via facebook te kunnen delen als je nog studeerde?quote:Op donderdag 7 april 2016 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... je noemt geen features die ik persoonlijk mis of handig zou vinden.
Ik word dit jaar 50.... ik moet even uitrekenen wat het gaat kosten als ik nog ga studerenquote:Op donderdag 7 april 2016 12:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zou het niet handig vinden studiemateriaal via facebook te kunnen delen als je nog studeerde?
11.000 euro per jaar (plus boeken).quote:Op donderdag 7 april 2016 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik word dit jaar 50.... ik moet even uitrekenen wat het gaat kosten als ik nog ga studeren
Oh, dan kan ik beter die NHA cursus makelaar-taxateur gaan doen, voor 24 x ¤ 34 (of ¤ 749 in één keer, wat waarschijnlijk interessanter is wegens aftrekbaar van de belasting).quote:
Studeren aan een uni is ook aftrekbaar van je belastingquote:Op donderdag 7 april 2016 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik beter die NHA cursus makelaar-taxateur gaan doen, voor 24 x ¤ 34 (of ¤ 749 in één keer, wat waarschijnlijk interessanter is wegens aftrekbaar van de belasting).
Vrouwen en nieuwe drama's bedenken. Je kunt er moderator mee worden.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moeten we als land gewoon helemaal stoppen met handelen, dat lijkt me eigenlijk het beste.... handel je nooit per ongeluk met de verkeerde partij.
Hoe snel zou NL failliet gaan zonder buitenlandse handel?
Als je makelaar-taxateur wilt worden is dat idd de betere keuze jaquote:Op donderdag 7 april 2016 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik beter die NHA cursus makelaar-taxateur gaan doen, voor 24 x ¤ 34 (of ¤ 749 in één keer, wat waarschijnlijk interessanter is wegens aftrekbaar van de belasting).
Neuh, lijkt me gewoon wel een aardig papiertje om te hebben, als ik maar lang genoeg op die site van die cursusboer blijf hobbelen zal ik wel meer vinden wat ik interessant zou vinden.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je makelaar-taxateur wilt worden is dat idd de betere keuze jaMaar wil je dat worden? Niet echt vooruitzichten ofzo.
Als taxateur moet je een paar formules kennen en een flinke natte vinger hebben. Dat klinkt haalbaar.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, lijkt me gewoon wel een aardig papiertje om te hebben, als ik maar lang genoeg op die site van die cursusboer blijf hobbelen zal ik wel meer vinden wat ik interessant zou vinden.
Overigens lijkt makelaar me niets, taxateur lijkt me dan veel leuker.
Ik ben niet zo van het willen verkopen.
Nee, die zal wel paleontoloog willen worden....quote:Op donderdag 7 april 2016 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of had je het niet over een opleiding voor je kleuter?
En? Je was voor maar bent niet gaan stemmen?quote:Op donderdag 7 april 2016 12:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
De uitslag, duh. Ik had niet verwacht dat de stemdrempel zou worden gehaald.
Dat hadden meer mensen die voor waren moeten doenquote:Op donderdag 7 april 2016 13:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En? Je was voor maar bent niet gaan stemmen?
Jaquote:Op donderdag 7 april 2016 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hadden meer mensen die voor waren moeten doen![]()
quote:Op donderdag 7 april 2016 01:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe. Ik heb in mijn vriendenkring vanavond ook kunnen genieten van "tactische" thuisblijvers. Voor zijn, maar het "Geenstijl niet gunnen", daarom thuisblijven, en achteraf miepen dat de kiesdrempel is gehaald én tegen heeft gewonnen. Kneuzen.
Maar jij bent dan ook echt goed.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:27 schreef Pokkelmans het volgende:
Deze dan nog maar eens plaatsen:
[..]
Jij hebt tegen gestemd neem ik aan?quote:Op donderdag 7 april 2016 13:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tactisch thuisblijven is dan ook stupide.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er was voor voorstemmers ook geen echte keuze hè.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zoals je al aangaf hebben die hun marktwaarde flink kunnen verhogen. Het kost 40-50 miljoen aan gemeenschapsgeld, maar dan heb je ook wat. Twee nieuwe sterren aan het rechts-intellectuele firmament.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tactisch thuisblijven is dan ook stupide.
Overigens gun ik het Jan Roos en Baudet van harte, want dat zijn immers de echte winnaars van dit referendum.
Voor zo'n Jan Roos is dat referendum een geschenk uit de hemel. Hij was al vertrokken bij PowNed, waarschijnlijk omdat hij zelf ook wel snapte dat hij bij die omroep geen echte faam ging verwerven. Dus dan maar terug naar Geenstijl, een weblog dat lang niet zo populair meer is als vroeger, maar waar hij wel een groter publiek trekt. Maar Roos snapte ook dat hij bij Geenstijl op den duur zou wegkwijnen. Hij zou langzaam maar zeker uit beeld verdwenen en verworden tot een irrelevante 'has been'.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zoals je al aangaf hebben die hun marktwaarde flink kunnen verhogen. Het kost 40-50 miljoen aan gemeenschapsgeld, maar dan heb je ook wat. Twee nieuwe sterren aan het rechts-intellectuele firmament.
Voorlopig hoeft er dus ook niet meer geklaagd te worden over zaken die te duur zouden zijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zoals je al aangaf hebben die hun marktwaarde flink kunnen verhogen. Het kost 40-50 miljoen aan gemeenschapsgeld, maar dan heb je ook wat. Twee nieuwe sterren aan het rechts-intellectuele firmament.
Ha Käse, net wakker?quote:Op donderdag 7 april 2016 13:35 schreef Kaas- het volgende:
Dus dat kutreferendum zat net boven de 30.
Dit is mij ook overkomen hehe.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwoah, jij bent geen domme jongen en weet dus zelf ook wel dat het referendum niet of nauwelijks gevolgen gaat hebben voor het verdrag,quote:Op donderdag 7 april 2016 13:36 schreef IntensiveGary het volgende:
Gelukkig zijn de druiven bij de de verliezers niet zo heel zuur. Knap dat men zich zo groot houdt.
Al enkele uren zelfs. Gisteravond goede bieren gedronken, maar ook een enorm vieze joh. Was net chocolademelk, gatverdamme. Nog genoten van de uitslagenavond?quote:
Even een kwartiertje gekeken en toen bovenop de missus gekropen, het was immers stierenavond.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al enkele uren zelfs. Gisteravond goede bieren gedronken, maar ook een enorm vieze joh. Was net chocolademelk, gatverdamme. Nog genoten van de uitslagenavond?
Was niet voor dit topic, sorry.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, jij bent geen domme jongen en weet dus zelf ook wel dat het referendum niet of nauwelijks gevolgen gaat hebben voor het verdrag,
Het zuur komt straks dus vooral van de tegenstemmers.
Ja ach, het zorgde bij ons weer voor een hoop clicks op de site, dus mij hoor je niet klagen.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:42 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Was niet voor dit topic, sorry.
Ik geef toch ff antwoord: tuurlijk weet ik dat, net als alle andere tegenstemmers. Dat was ook niet het punt, en dat weet jij - daar ook jij geen domme jongen bent - ook wel.
Voor mij was het vooral vermaak. Zien hoe de bullshitters aan weerszijden over elkaar heenvallen om elkaar te overstemmen in onzin en leugens. Heb me er hier op het forum nauwelijks mee bemoeid, maar me uitstekend vermaakt met lurken. En daar zak ik nu weer in terug
Zeker waar. Fijn dat je dat inziet.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook echt goed.![]()
Nee, dat hele referendum kan mij gestolen worden.quote:
Roos/Baudet 1, De Rest Van De Wereld 0, inderdaad. Ik werd vanmorgen wakker met tranen in mijn ogen. Tranen van geluk dat ik in dit nu al 14 miljard jaar bestaande universum in mijn bestaan overlap met het bestaan van Jan Roos en Baudet.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tactisch thuisblijven is dan ook stupide.
Overigens gun ik het Jan Roos en Baudet van harte, want dat zijn immers de echte winnaars van dit referendum.
Jan Roos, de nieuwe ster van de VVD.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Goede zaak, beetje boven op elkaar kruipen is ook veel belangrijker dan de uitslag volgen. Ik heb je voorbeeld gevolgd.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Even een kwartiertje gekeken en toen bovenop de missus gekropen, het was immers stierenavond.
Ze doen bij de VVD ook alles om Ryon blij te maken.quote:
Misschien is Ryon wel Jan Roos.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze doen bij de VVD ook alles om Ryon blij te maken.
Nog meer cynismequote:Op donderdag 7 april 2016 13:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Correct, ik heb al enkele POL-trofeeën voor de zuurste user op mijn naam staan. Oh wacht..
En houdt hij ons hier allemaal voor de gek met zijn gladde praatjes! Zodat hij uit kan vinden wie de gevaarlijke (s)linksen zijn hier!quote:
Bijna iedereen.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En houdt hij ons hier allemaal voor de gek met zijn gladde praatjes! Zodat hij uit kan vinden wie de gevaarlijke (s)linksen zijn hier!
Darn, ik nam net een slok water toen ik deze post las....quote:Op donderdag 7 april 2016 13:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Correct, ik heb al enkele POL-trofeeën voor de zuurste user op mijn naam staan. Oh wacht..
Henk Kamp staat al klaar als de vervanger, aldus Ferry van Mingelenquote:Op donderdag 7 april 2016 13:55 schreef PolitiekGeaard het volgende:
En nog interessanter: mocht hij verdwijnen, komt er dan een PvdA'er op justitite?
quote:Op donderdag 7 april 2016 13:57 schreef Kaas- het volgende:
Elk politiek onderwerp is natuurlijk irrelevant. Het leven draait om bier drinken en neuken, en tussendoor een beetje ouwehoeren over politiek. #wijzewoorden
Hihihi.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, ik nam net een slok water toen ik deze post las....
* Leandra gaat even een doekje halen
Als de PvdA er zonder slag of stoot mee akkoord zou gaan dat er een derde VVDer na vele mislukking op die post komt te zitten zou ik het een enorm zwaktebod vinden. Dan verdien je het ook in de restzeteltjes gedrukt te worden bij de volgende verkiezingen, want het bestuurlijk pit is er dan wel uit.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Henk Kamp staat al klaar als de vervanger, aldus Ferry van Mingelen
Ministerie van Justitie is nu eenmaal het oostfront voor ministers, daar sneuvelen ze gewoon vaak op.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:09 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Als de PvdA er zonder slag of stoot mee akkoord zou gaan dat er een derde VVDer na vele mislukking op die post komt te zitten zou ik het een enorm zwaktebod vinden. Dan verdien je het ook in de restzeteltjes gedrukt te worden bij de volgende verkiezingen, want het bestuurlijk pit is er dan wel uit.
Het is natuurlijk sowieso al vreemd dat zowel de minister als de staatssecretaris op dat departement van dezelfde partij zijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:09 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Als de PvdA er zonder slag of stoot mee akkoord zou gaan dat er een derde VVDer na vele mislukking op die post komt te zitten zou ik het een enorm zwaktebod vinden. Dan verdien je het ook in de restzeteltjes gedrukt te worden bij de volgende verkiezingen, want het bestuurlijk pit is er dan wel uit.
Sterker nog, heel V&J is een dependance van de VVD.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is natuurlijk sowieso al vreemd dat zowel de minister als de staatssecretaris op dat departement van dezelfde partij zijn.
Toch kun je je afvragen of het weer een VVD'er moet zijn. Zijn we momenteel al niet zo'n beetje door de VVD'ers met justitie in de portefeuille heen?quote:Op donderdag 7 april 2016 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ministerie van Justitie is nu eenmaal het oostfront voor ministers, daar sneuvelen ze gewoon vaak op.
Dan moeten sommigen zich toch eens afvragen wie er binnen de eigen partij baat bij heeft dat ze onderuit gaanquote:Op donderdag 7 april 2016 14:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sterker nog, heel V&J is een dependance van de VVD.
CDA (en haar voorgangers) en VVD zijn al zo'n 50 jaar hofleveranciers op justitie, je moet terug naar Samkalden voor de laatste PvdA minister van Justitie,65-66 en dat was slechts anderhalf jaar. Blijkbaar heeft de PvdA nooit zin om een minister van Justitie te leveren.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:14 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Toch kun je je afvragen of het weer een VVD'er moet zijn. Zijn we momenteel al niet zo'n beetje door de VVD'ers met justitie in de portefeuille heen?
Interessant, zover gaat mijn politieke kennis nog niet. Dan zal er wel gewoon een derde komen mocht Art aftreden, maar dan begint het wel heel pijnlijk voor zowel beide partijen te worden.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
CDA (en haar voorgangers) en VVD zijn al zo'n 50 jaar hofleveranciers op justitie, je moet terug naar Samkalden voor de laatste PvdA minister van Justitie,65-66 en dat was slechts anderhalf jaar. Blijkbaar heeft de PvdA nooit zin om een minister van Justitie te leveren.
Kosto was het slechts als placeholder in een demissionair kabinet Lubbers III
Toch lijken het de ambtenaren die de ministers continu verkeerd inlichten, en dus wegwerkenquote:Op donderdag 7 april 2016 14:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sterker nog, heel V&J is een dependance van de VVD.
Ho ho, laatste PvdA-minister van justitie was Aad Kosto (1994), opgevolgd door een D66'er (Winnie Sorgdrager, 1994-1998).quote:Op donderdag 7 april 2016 14:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
CDA (en haar voorgangers) en VVD zijn al zo'n 50 jaar hofleveranciers op justitie, je moet terug naar Samkalden voor de laatste PvdA minister van Justitie,65-66 en dat was slechts anderhalf jaar. Blijkbaar heeft de PvdA nooit zin om een minister van Justitie te leveren.
Kosto was het slechts als placeholder in een demissionair kabinet Lubbers III
Kunnen ze niet gewoon een keer een referendum over iets concreets proberen op te zetten? Weer zo'n verdrag waarvan niemand precies weet waarover het gaat. Doe dan een referendum over dingen die echt direct invloed hebben op de samenleving.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:24 schreef Polyfemos het volgende:
https://ttip-referendum.nl/
#almost there
Oh, daar is die knakker echt heel erg goed in. Maar in de Kamer heb je daar niet altijd heel erg veel aan.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe is vd steur ooit debatkampioen geworden?
IMHO veel belangrijker dan het associatieverdrag.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:24 schreef Polyfemos het volgende:
#almost there
Het schandalige van TTIP is dat het voor een groot deel geheim is wat er in staat. Hele pagina's zijn gezwart. Volgens mij hebben Kamerleden geeneens een idee wat er in staat, dat hadden ze bij het associatie verdrag met de Oekraïne al niet, en dat was gewoon een document wat iedereen kon downloaden, ze waren alleen te beroerd het te lezen.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:31 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon een keer een referendum over iets concreets proberen op te zetten? Weer zo'n verdrag waarvan niemand precies weet waarover het gaat. Doe dan een referendum over dingen die echt direct invloed hebben op de samenleving.
Ik geloof dat de SGP laatst zat te lullen over het open gooien van het abortus-debat, nou lijkt mij een uitstekend moment om handtekeningen onder de refo's te verzamelen. Of bijvoorbeeld het legaliseren/reguleren van soft drugs. Lijkt mij allemaal vrij duidelijk en hebben direct invloed. Dingetjes waarbij het echt om principes gaat waarbij sommige partijen kunnen achterlopen of voorlopen op de huidige consensus in de samenleving, precies iets waarbij het referendum als apparaat gewoon goed werkt.
De positie van V&J is een ingewikkelde. Het is nu een superministerie geworden met bijna 100k aan ambtenaren eronder. Veel van de ambtelijke diensten binnen V&J kennen ook weer een eigen bestuur en eigen "koningen". De PvdA heeft (met Plasterk) bewust afstand gedaan van o.a de verantwoordelijkheid over de politiemacht (nu ook V&J geworden).quote:Op donderdag 7 april 2016 14:23 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Interessant, zover gaat mijn politieke kennis nog niet. Dan zal er wel gewoon een derde komen mocht Art aftreden, maar dan begint het wel heel pijnlijk voor zowel beide partijen te worden.
TTIP is ook nog lang niet klaar. Voordat parlementen daarover gaan stemmen, kan jan en alleman dat hele verdrag natuurlijk gewoon inzien.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het schandalige van TTIP is dat het voor een groot deel geheim is wat er in staat. Hele pagina's zijn gezwart. Volgens mij hebben Kamerleden geeneens een idee wat er in staat, dat hadden ze bij het associatie verdrag met de Oekraïne al niet, en dat was gewoon een document wat iedereen kon downloaden, ze waren alleen te beroerd het te lezen.
Ah, dus het nieuwste VVD-toptalent Jan Roos zal geen minister van V&J worden in het volgende kabinet? Jammer.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
De positie van V&J is een ingewikkelde. Het is nu een superministerie geworden met bijna 100k aan ambtenaren eronder. Veel van de ambtelijke diensten binnen V&J kennen ook weer een eigen bestuur en eigen "koningen". De PvdA heeft (met Plasterk) bewust afstand gedaan van o.a de verantwoordelijkheid over de politiemacht (nu ook V&J geworden).
Deze termijn zit precies in de transitiefase van V&J. Het is nu een kwestie van overleven tot de volgende kabinetsformatie zodat bepaald kan worden wat voor een type aan het roer moet komen bij V&J. De echte toptalenten zitten daar nu niet op te wachten omdat zij dan net als van der Steur op een rijdende trein moeten springen. Van der Steur heeft ook nauwelijks de ruimte gekregen om grip op het geheel te krijgen.
Beter dat we dat overlaten aan de mindere goden. Ik noem een eriksd of een Ryon.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, dus het nieuwste VVD-toptalent Jan Roos zal geen minister van V&J worden in het volgende kabinet? Jammer.
Maar welke elementen van debat beheerst hij dan?quote:Op donderdag 7 april 2016 14:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh, daar is die knakker echt heel erg goed in. Maar in de Kamer heb je daar niet altijd heel erg veel aan.
Erik, de nieuwe Wiebes.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Beter dat we dat overlaten aan de mindere goden. Ik noem een eriksd of een Ryon.
Nee, dat was Steur Wars. Die is ook bijna uit.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:45 schreef xpompompomx het volgende:
Hee, zag ik daarnet een trailer van de nieuwe Star Wars?
7/10, moest gniffelen.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, dat was Steur Wars. Die is ook bijna uit.
Maar dan weet niemand dus waar er over gestemd moet worden. Hoe kun je dan je voor of tegen stem verantwoorden?quote:Op donderdag 7 april 2016 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het schandalige van TTIP is dat het voor een groot deel geheim is wat er in staat. Hele pagina's zijn gezwart. Volgens mij hebben Kamerleden geeneens een idee wat er in staat, dat hadden ze bij het associatie verdrag met de Oekraïne al niet, en dat was gewoon een document wat iedereen kon downloaden, ze waren alleen te beroerd het te lezen.
Net zoals met dit referendum: afgaan op bronnen die je vertrouwt.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:54 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Maar dan weet niemand dus waar er over gestemd moet worden. Hoe kun je dan je voor of tegen stem verantwoorden?
In de Kamer worden meerdere vormen van het debat beoefend. Afhankelijk ook van de positie van de persoon en zijn/haar partij en zijn/haar doelstellingen. De positie waarin Van der Steur zich nu bevindt is de positie waar hij minst aan zijn vaardigheden heeft. Als hij nu Kamerlid was geweest kon hij schitteren. Dat is ook een beetje zijn probleem: een beter en meer gewaardeerd Kamerlid dan bewindspersoon.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar welke elementen van debat beheerst hij dan?
Als je er niks aan hebt in de Kamer, wat is dan het debat.
In dat geval zet ik natuurlijk even mijn pet op als jurist. Een en al respect zal mij dan ten dele vallen.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Erik, de nieuwe Wiebes.
Ryon ben ik nog niet zeker over. Ik denk dat men een VVD-socioloog zal wantrouwen.
Je kan tegen stemmen omdat je wilt dat de tekst openbaar is, je kan voorstemmen omdat je meent dat overheden enkel het beste met ons voor hebben en we daar blind op moeten vertrouwenquote:Op donderdag 7 april 2016 14:54 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Maar dan weet niemand dus waar er over gestemd moet worden. Hoe kun je dan je voor of tegen stem verantwoorden?
Matig referendum dan, denk dat ik thuis blijf.quote:Op donderdag 7 april 2016 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan tegen stemmen omdat je wilt dat de tekst openbaar is, je kan voorstemmen omdat je meent dat overheden enkel het beste met ons voor hebben en we daar blind op moeten vertrouwen
Dan stem je in principe voor.quote:Op donderdag 7 april 2016 15:42 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Matig referendum dan, denk dat ik thuis blijf.
Alleen Leidsche juristen worden serieus genomen toch binnen de VVD? En Jan Roos.quote:Op donderdag 7 april 2016 15:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
In dat geval zet ik natuurlijk even mijn pet op als jurist. Een en al respect zal mij dan ten dele vallen.
quote:Op donderdag 7 april 2016 14:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, dat was Steur Wars. Die is ook bijna uit.
quote:Helder antwoord Van der Steur verijdeld
Minister wekenlang bezig met beramen van duidelijke teksten
De AIVD heeft aanwijzingen dat minister Van der Steur vergevorderde plannen had voor het geven van een helder antwoord in het Kamerdebat van vandaag. In een prullenbak naast het huis van de beleidsverdachte vond de politie een laptop met Word Perfect met daarop duidelijke teksten.Uit gevonden opnamen blijkt dat de Binnenhofganger meerdere dagen het parlementsgebouw in de gaten hield. Er wordt vermoed dat hij hier zijn antwoord wilde gaan plaatsen. Dit is verijdeld na een gesprek met de wijkambtenaar.
Jan Roos, vooral.quote:Op donderdag 7 april 2016 15:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen Leidsche juristen worden serieus genomen toch binnen de VVD? En Jan Roos.
Je bent ook zo negatief de laatste tijd, Koos. Wees toch eens wat positiever!quote:Op donderdag 7 april 2016 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
Nog scholieren aan het huilen gekregen de laatste tijd?quote:Op donderdag 7 april 2016 16:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bent ook zo negatief de laatste tijd, Koos. Wees toch eens wat positiever!
Het staat je vrij daarvoor met een goed idee te komen en het initiatief te nemen, bv met promotie hier, om een referendum aan te vragen. Ben jij de volgende Jan Roosquote:Op donderdag 7 april 2016 15:03 schreef KoosVogels het volgende:
Kan er geen referendum worden gehouden over iets tastbaars, in plaats van een of ander immens en voor het gros extreem abstract handelsverdrag?
Je helpt die wet om zeep door telkens van die extreem ingewikkelde onderwerpen op de agenda te zetten.
Wat is een Centrummanager?quote:Op donderdag 7 april 2016 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2016 16:04 schreef Friek_ het volgende:
Dat was weer een dagje naar een museum met m'n gymnasium-brugklas.
Na een tijdje maar schijt gehad aan die audiotour buiten en gewoon warme chocomelk met ze gaan drinken in de kroeg.
Ja.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En? Je was voor maar bent niet gaan stemmen?
quote:Op donderdag 7 april 2016 16:39 schreef Kaas- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)heb_je_gestemd_.html
Utrecht is geloof ik nog steeds de hofleverancier. Oh en natuurlijk de mbo waar Jan Roos zijn puberteit doorbracht.quote:Op donderdag 7 april 2016 15:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen Leidsche juristen worden serieus genomen toch binnen de VVD? En Jan Roos.
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 16:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Utrecht is geloof ik nog steeds de hofleverancier. Oh en natuurlijk de mbo waar Jan Roos zijn puberteit doorbracht.
Ik heb m'n Parteigenoten die zo geïrriteerd door me waren omdat ik weigerde te stemmen net gefeliciteerd met het mogelijk maken van dit verlies door te stemmen. Ik heb nu al voorpret voor de reacties.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
Rouwverwerking bij verliezer D66. Heerlijk.
Bergen op Zoom.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:39 schreef Kaas- het volgende:
En die kerel die vervolgens uit het niets even een mep uit deelt met de mededeling "Zo, een klap voor je kanis, mongooltje."quote:Op donderdag 7 april 2016 16:57 schreef Kaas- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oude_tokkiedoos.html
whehehe
Waarschijnlijk word je nu geroyeerd.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb m'n Parteigenoten die zo geïrriteerd door me waren omdat ik weigerde te stemmen net gefeliciteerd met het mogelijk maken van dit verlies door te stemmen. Ik heb nu al voorpret voor de reacties.![]()
Partei?quote:Op donderdag 7 april 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb m'n Parteigenoten die zo geïrriteerd door me waren omdat ik weigerde te stemmen net gefeliciteerd met het mogelijk maken van dit verlies door te stemmen. Ik heb nu al voorpret voor de reacties.![]()
Wel ja gestemd.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:39 schreef Kaas- het volgende:
Mooi he.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
En die kerel die vervolgens uit het niets even een mep uit deelt met de mededeling "Zo, een klap voor je kanis, mongooltje."
Wat een figuren.
Dat is haar dochter.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:57 schreef Kaas- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oude_tokkiedoos.html
whehehe
Niemand ook maar enig moment onder de indruk dat die dame van d'r broer (?) een klap krijgt. Man man man.quote:
Ik zal nooit een oproep tot een referendum steunen, waardeloos instrument.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:24 schreef Polyfemos het volgende:
#almost there
Haha, ook gewoon nr. 1 van de dag.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:20 schreef KetchupFTW het volgende:
Kaas, deze is ook wel leuk:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_tegen_gestemd.html
Barbarismenquote:Op donderdag 7 april 2016 17:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die Partei, waarom denk je dat ik een hoofdletter gebruik?
Dit is een petitie tegen ttip, geen oproep om een referendum.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zal nooit een oproep tot een referendum steunen, waardeloos instrument.
Ik las met in de krant dat tegenstemmen geen zin heeft als een verdrag/wet als is aangenomen.quote:
Daarom is het ook een petitie. TTIP is ook nog niet ondertekend volgens mij. ceta moet nog goedgekeurd worden.quote:
Ik heb inmiddels tot nu toe gefaked dat ik heb gestemd.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Watje.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels tot nu toe gefaked dat ik heb gestemd.![]()
Het is maar de vraag of de EU en de VS tot een TTIP-deal gaan komen. En pas als dat ooit zou lukken zijn alle parlementen aan de beurt.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:39 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Daarom is het ook een petitie. TTIP is ook nog niet ondertekend volgens mij. ceta moet nog goedgekeurd worden.
Ik vertrouw op het oordeel van het parlement wat betreft TTIP.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is een petitie tegen ttip, geen oproep om een referendum.
Terechte straf, 15 jaar.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:46 schreef Tchock het volgende:
Wat. De. Fuck.
http://www.volkskrant.nl/(...)lcoholiste~a4277755/
Nee, dat is onzin. Sterker nog, er zijn alleen referenda mogelijk voor aangenomen wetten.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik las met in de krant dat tegenstemmen geen zin heeft als een verdrag/wet als is aangenomen.
Ja gedaan, gruwelijke daad.quote:
Het is meestal 15 jaar. Anders dan in Nederland waar levenslang levenslang is.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:47 schreef Tchock het volgende:
Levenslang is in het VK minimaal 15 jaar. Kan ook langer.
Wat overigens de reden is dat rechters praktisch nooit meer levenslang opleggen.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is meestal 15 jaar. Anders dan in Nederland waar levenslang levenslang is.
Het is in ieder geval goed om het dan alvast onder de aandacht te brengen van het parlement. Vooral omdat er toch echt wel veel zorgen zijn over de geheimzinnigheid en de anti-democratische elementen in TTIP.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of de EU en de VS tot een TTIP-deal gaan komen. En pas als dat ooit zou lukken zijn alle parlementen aan de beurt.
Dit verbaast niemand.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:51 schreef KetchupFTW het volgende:
Dit soort berichten laten mij toch altijd twijfelen hoe ik over de doodstraf denk.
Ja, dus dat strenge law & order-beleid van de VVD ingegeven door de rechts-populisten werkt averechtsquote:Op donderdag 7 april 2016 17:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat overigens de reden is dat rechters praktisch nooit meer levenslang opleggen.
Correct, maar ook de VVD - ook wel de partij die Jan Roos als Tweede Kamerlid wil - wil het om die reden nu terugdraaien dus steken de hand wat dat betreft wel in eigen boezem.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:53 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, dus dat strenge law & order-beleid van de VVD ingegeven door de rechts-populisten werkt averechts
Haha dit is ook weer een mooie. We noemen het een referendum over TTIP maar eigenlijk zal het waarschijnlijk over CETA gaanquote:Op donderdag 7 april 2016 17:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zal nooit een oproep tot een referendum steunen, waardeloos instrument.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |