Ohja, gewoon doen alsof die panden wel gevuld zijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ha, ik ben net op de zwarte lijst gezet door een centrummanager. De reden? Ik benoem dat de leegstand weer aan het toenemen is. Maar zij vindt dat 'niemand gebaat is bij dergelijk negativisme'.
Binnenkort een artikeltje over haar in de krant dus?quote:Op donderdag 7 april 2016 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ha, ik ben net op de zwarte lijst gezet door een centrummanager. De reden? Ik benoem dat de leegstand weer aan het toenemen is. Maar zij vindt dat 'niemand gebaat is bij dergelijk negativisme'.
Ze komen zichzelf nog wel tegen als we straks orders uit Moskou krijgen in plaats van verzoeken uit Brussel.quote:
Even een artikeltje publiceren over hoeveel mensen baat hebben bij censuur dan.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
En daarom moeten we preventief de democratie al afschaffen?quote:Op donderdag 7 april 2016 09:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ze komen zichzelf nog wel tegen als we straks orders uit Moskou krijgen in plaats van verzoeken uit Brussel.
Ze heeft vast wel leuke foto's op Partyflock staan.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Binnenkort een artikeltje over haar in de krant dus?
Precies. Gewoon doen alsof er niets aan de hand. Het is immers niet de bedoeling dat de media problemen aan het licht brengen.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, gewoon doen alsof die panden wel gevuld zijn.
Nee, maar nu kan elke malloot over elk onzinnig onderwerp een referendum eisen à 40 miljoen.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En daarom moeten we preventief de democratie al afschaffen?
*300.000 malloten.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, maar nu kan elke malloot over elk onzinnig onderwerp een referendum eisen à 40 miljoen.
Ja die alleen maar thuis op de laptop wat onzin moeten intypen in een formuliertje op een laagopgeleidenblogquote:
Hihi.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
Nou, probeer het maar eens voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja die alleen maar thuis op de laptop wat onzin moeten intypen in een formuliertje op een laagopgeleidenblog
Misschien moeten we als land gewoon helemaal stoppen met handelen, dat lijkt me eigenlijk het beste.... handel je nooit per ongeluk met de verkeerde partij.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:26 schreef Ryon het volgende:
Kreeg meteen al een mail dat ik nu ook tegen TTIP moet zijn.
Toen Thierry Baudet TTIP zei in het NOS-interview klonk het zo erg als "En nu willen we ook referenda over de Euro, open grenzen, en tieten", dat de presentator de behoefte voelde om daarna te zeggen "Ik weet niet of u het goed verstond, maar meneer Baudet had het over TEE TEE IE PEE".quote:Op donderdag 7 april 2016 09:26 schreef Ryon het volgende:
Kreeg meteen al een mail dat ik nu ook tegen TTIP moet zijn.
Dat is eigenlijk waar dit primair om ging hè.... alleen jammer dat ze een onderwerp hebben gekozen wat nergens over ging.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou, probeer het maar eens voor elkaar te krijgen.
Of uw afstuderen.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:37 schreef Heilwasser het volgende:
Tja, het is ook een vrij irrelevant moment in de geschiedenis. Net zo politiek relevant als de uitslag van Idols.
Ik zag dat je alweer aan het trollen was, ouwe trolquote:Op donderdag 7 april 2016 09:37 schreef Heilwasser het volgende:
Tja, het is ook een vrij irrelevant moment in de geschiedenis. Net zo politiek relevant als de uitslag van Idols.
Dat is zeker irrelevant.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Of uw afstuderen.
Alhoewel, het is dan ook weer geen fictieve uitslag.
Goed dat het op trollen lijkt.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zag dat je alweer aan het trollen was, ouwe trol
Wat een boefje is hij toch ook.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zag dat je alweer aan het trollen was, ouwe trol
Hij zou vriendjes moeten worden met Fylax, die is ook niet geïnteresseerd in zijn opleiding.quote:
6/10, voor de moeite.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij zou vriendjes moeten worden met Fylax, die is ook niet geïnteresseerd in zijn opleiding.
Toch nog meer dan ik verwacht had, waarvoor dank.quote:
Ik ben in een genereuze bui.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch nog meer dan ik verwacht had, waarvoor dank.
Naast je neerleggen is ook "iets" doen.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
Dat hele referendum en de nasleep werkt trouwens wel behoorlijk op de lachspieren. Ook al die politici die roepen dat we 'iets' moeten met de uitslag. Maar niemand weet wat.
meer, meer, meer...quote:Op donderdag 7 april 2016 09:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hier moet duidelijk iets mee gedaan worden. We kunnen het nu niet meer zonder meer ratificieren.
STOP ITquote:Op donderdag 7 april 2016 09:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hier moet duidelijk iets mee gedaan worden. We kunnen het nu niet meer zonder meer ratificieren.
Eerder zonder minder, dan.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:53 schreef 2dope het volgende:
Dit verdag kan niet zonder meer geratificeerd worden, wellicht wel met minder.
Zonder minder kan er ook niet zonder meer geratificeerd worden.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:53 schreef 2dope het volgende:
Dit verdag kan niet zonder meer geratificeerd worden, wellicht wel met minder.
Even over op belangrijke zaken.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zonder minder kan er ook niet zonder meer geratificeerd worden.
Of Rotterdam, met 24% opkomst.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gronigen, Utrecht of Amsterdam dus.
Als woonplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |