Dit is dus precies de reden dat ik maar wat blij ben dat het een raadgevend referendum is.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]Dit referendum heeft ALLES met Brussel te maken juist!!! Jezus.....
Is ook een beetje dom om te tekenen als de besluitvorming nog niet is afgerond hè.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We zijn met dat land tot een akkoord gekomen. Dat achteraf weer intrekken vind ik niet zo netjes. Maar alles kan natuurlijk.
Want?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:37 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dit is dus precies de reden dat ik maar wat blij ben dat het een raadgevend referendum is.
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:36 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Is het nog de moeite waard om te stemmen of word de 30 procent toch niet gehaald? Want dan blijf ik thuis
quote:18:00 uur 22.1 %
Voorspelde opkomst: 31%
Bandbreedte: 25.4%-35.1%
Aha, maar dat moet vanuit de lopende begroting van de EU. Dat is dus totaal wat anders dan Griekenland en bepaald niet onbeperkt. Maar goed, mijn vraag blijft staan. Wat moet men concreet met jouw nee stem gaan doen en hoe moet Oekraine daar beter van worden?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:34 schreef Ryan3 het volgende: [..] Nee, artikel 453 geeft aan dat EU-politici er geld in kunnen blijven kappen. Beetje zoals Griekenland. Die trouwens ook weer extra-geld moet hebben hè, na de laatste steun, wat echt, echt, waar de allerlaatste keer was dat we steun verleenden.
Het komt op jouw stem aan, dus ga stemmen!quote:Op woensdag 6 april 2016 18:36 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Is het nog de moeite waard om te stemmen of word de 30 procent toch niet gehaald? Want dan blijf ik thuis
Nee, idd want du_ke is voor de kansen van de Oekraïners en het IMF gaat bezuinigingen eisen op onderwijs, gezondheidszorg en sociale voorzieningen.quote:
Nou die mag je even uitleggen.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:37 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dit is dus precies de reden dat ik maar wat blij ben dat het een raadgevend referendum is.
Laat ze maar binnendruppelen nu!quote:Op woensdag 6 april 2016 18:37 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Hoofddorp over de 30 % rond 18:00 gevraagd aan stembureaumedewerker.
Heb jij wat met die frauderende grootondernemers afgesproken dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is ook een beetje dom om te tekenen als de besluitvorming nog niet is afgerond hè.
Omdat een groot deel van de tegenstemmers blijkbaar in de veronderstelling is dat we hierdoor uit de EU gaan of dat we 'de macht van Brussel' hiermee inperken of iets dergelijks. Wat dus gewoon niet waar is.quote:
Hoe weet hij dat voor heel Hoofddorp?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:37 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Hoofddorp over de 30 % rond 18:00 gevraagd aan stembureaumedewerker.
Dat kan, ons parlement heeft er echter wel mee ingestemd.quote:Ik kan me niet herinneren iets met dat land overeengekomen te zijn?
Regels aanpassen en laten zien dat je je niet laat verklooien door die Poroshenko nazi kliek.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, maar dat moet vanuit de lopende begroting van de EU. Dat is dus totaal wat anders dan Griekenland en bepaald niet onbeperkt. Maar goed, mijn vraag blijft staan. Wat moet men concreet met jouw nee stem gaan doen en hoe moet Oekraine daar beter van worden?
Dan moeten ze aftreden omdat ze voor hun beurt hebben besloten.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:38 schreef 99.999 het volgende:
@invalid
[..]
Dat kan, ons parlement heeft er echter wel mee ingestemd.
Zo zit de volgorde niet helemaalquote:Op woensdag 6 april 2016 18:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is ook een beetje dom om te tekenen als de besluitvorming nog niet is afgerond hè.
Ik stem niet tegen omdat het dan beter gaat met de Oekraïners hoor, dat is een misverstand, denk ik. Oekraïners moeten zelf hun corrupte Augiasstal uitmesten.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, maar dat moet vanuit de lopende begroting van de EU. Dat is dus totaal wat anders dan Griekenland en bepaald niet onbeperkt. Maar goed, mijn vraag blijft staan. Wat moet men concreet met jouw nee stem gaan doen en hoe moet Oekraine daar beter van worden?
De uitslag boeit me minder dan het feit dat mensen om de verkeerde redenen stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:38 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Omdat de vermeende uitslag hem niet uitkomt.
En ik maar denken dat het nog geratificeerd moet worden?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:38 schreef 99.999 het volgende:
@invalid
[..]
Dat kan, ons parlement heeft er echter wel mee ingestemd.
Chapeau!quote:Op woensdag 6 april 2016 18:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dan ga ik maar eens een tegen stem in de bus gooien
proest.... in jouw fanatasiewereld waarschijnlijk...maar nee dus...je gaat niet door naar de volgende ronde...quote:Op woensdag 6 april 2016 18:38 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Omdat een groot deel van de tegenstemmers blijkbaar in de veronderstelling is dat we hierdoor uit de EU gaan of dat we 'de macht van Brussel' hiermee inperken of iets dergelijks. Wat dus gewoon niet waar is.
Haha het komt hier nu juist met bakken uit de hemelquote:Op woensdag 6 april 2016 18:38 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
En het weer klaart op misschien komen afwachters nu nog even stemmen
Dat is ook noodzakelijk natuurlijk omdat de financiële positie van de Oekraïense overheid penibel is. En een overheid die financieel niet gezond is, kan ook niks betekenen voor zijn burgers.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, idd want du_ke is voor de kansen van de Oekraïners en het IMF gaat bezuinigingen eisen op onderwijs, gezondheidszorg en sociale voorzieningen.
Triest programma swsquote:Op woensdag 6 april 2016 18:40 schreef Fylax het volgende:
RTL boulevard doet aan Jan roos bashenidioten
De wet tot goedkeuring van het verdrag oid is gewoon door ons parlement aangenomen. Anders kon men er ook geen referendum over aanvragenquote:Op woensdag 6 april 2016 18:39 schreef invalidusername het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het nog geratificeerd moet worden?
Nou ja, daar is dan wel weer wat voor te zeggenquote:Op woensdag 6 april 2016 18:40 schreef Fylax het volgende:
Zeg alsjeblieft dat we nu conclusies mogen trekken over tegenstemmers als ze van dat soort dingen fout gaan stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja allemaal "toevalligheden" die het kwartje "toevallig" naar een voor-stem laten vallen. "Toevallig" zijn er geen "toevalligheden" die het kwartje eens naar het tegen-stem laten vallen.
Toevallig zeg.
Dat is neem ik aan voor alleen het bewuste stemlokaal.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hoe weet hij dat voor heel Hoofddorp?
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:40 schreef Fylax het volgende:
quote:
Juistem.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:39 schreef invalidusername het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het nog geratificeerd moet worden?
Dus eigenlijk hebben we met zijn allen gewoon echt geen ene fuck te zeggen?
Fout stemmen?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat we nu conclusies mogen trekken over tegenstemmers als ze van dat soort dingen fout gaan stemmen.
Rdam heeft een grafiek per uur.......quote:
Onjuist. Komt door demense zelf omdat ze het maar laten gebeuren.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Juistem.
En die zeggenschap word langzamerhand steeds minder dankzij Brussel en de slapjanussen in DenHaag.
Nee Barry, zonder dat besluit had dit referendum nooit gehouden kunnen worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dan moeten ze aftreden omdat ze voor hun beurt hebben besloten.
Waarom?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:40 schreef Fylax het volgende:
Klaart zo wel weer op.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha het komt hier nu juist met bakken uit de hemel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |