Haha het komt hier nu juist met bakken uit de hemelquote:Op woensdag 6 april 2016 18:38 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
En het weer klaart op misschien komen afwachters nu nog even stemmen
Dat is ook noodzakelijk natuurlijk omdat de financiële positie van de Oekraïense overheid penibel is. En een overheid die financieel niet gezond is, kan ook niks betekenen voor zijn burgers.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, idd want du_ke is voor de kansen van de Oekraïners en het IMF gaat bezuinigingen eisen op onderwijs, gezondheidszorg en sociale voorzieningen.
Triest programma swsquote:Op woensdag 6 april 2016 18:40 schreef Fylax het volgende:
RTL boulevard doet aan Jan roos bashenidioten
De wet tot goedkeuring van het verdrag oid is gewoon door ons parlement aangenomen. Anders kon men er ook geen referendum over aanvragenquote:Op woensdag 6 april 2016 18:39 schreef invalidusername het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het nog geratificeerd moet worden?
Nou ja, daar is dan wel weer wat voor te zeggenquote:Op woensdag 6 april 2016 18:40 schreef Fylax het volgende:
Zeg alsjeblieft dat we nu conclusies mogen trekken over tegenstemmers als ze van dat soort dingen fout gaan stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja allemaal "toevalligheden" die het kwartje "toevallig" naar een voor-stem laten vallen. "Toevallig" zijn er geen "toevalligheden" die het kwartje eens naar het tegen-stem laten vallen.
Toevallig zeg.
Dat is neem ik aan voor alleen het bewuste stemlokaal.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hoe weet hij dat voor heel Hoofddorp?
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:40 schreef Fylax het volgende:
quote:
Juistem.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:39 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hebben we met zijn allen gewoon echt geen ene fuck te zeggen?
Fout stemmen?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat we nu conclusies mogen trekken over tegenstemmers als ze van dat soort dingen fout gaan stemmen.
Rdam heeft een grafiek per uur.......quote:
Onjuist. Komt door demense zelf omdat ze het maar laten gebeuren.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Juistem.
En die zeggenschap word langzamerhand steeds minder dankzij Brussel en de slapjanussen in DenHaag.
Nee Barry, zonder dat besluit had dit referendum nooit gehouden kunnen worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dan moeten ze aftreden omdat ze voor hun beurt hebben besloten.
Waarom?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:40 schreef Fylax het volgende:
Klaart zo wel weer op.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha het komt hier nu juist met bakken uit de hemel
Boulevardquote:Op woensdag 6 april 2016 18:40 schreef Fylax het volgende:
Waarom zou een voorstemmer die fout niet kunnen maken? Het gaat erom dat er een mogelijkheid is om een formulier te printen waarbij het onmogelijk is die fout te maken. De regering weigert deze opmaak over te nemen.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat we nu conclusies mogen trekken over tegenstemmers als ze van dat soort dingen fout gaan stemmen.
Waar komt je minachting voor dat volk dan vandaan?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik stem niet tegen omdat het dan beter gaat met de Oekraïners hoor, dat is een misverstand, denk ik. Oekraïners moeten zelf hun corrupte Augiasstal uitmesten.
Voor 99% van het verdrag geldt dat ratificatie niet nodig is. Voor de overige 1% kun je je afvragen of ze wel afspraken zijn voorbij het niveau van 'zou het niet aardig zijn als je hier wat aan ging verbeteren?'.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:39 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hebben we met zijn allen gewoon echt geen ene fuck te zeggen?
Er is anders toch geen kut op tv rond deze tijd. Bij Boulevard wil nog wel eens een lekker wijf voorbij komen.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
Toch grappig hoeveel van jullie Boulevard kijken?
Stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 18:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Moet nog nuttige dingen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |