Het is net voetbal. Je wordt tegen de kleintjes kampioenquote:Op woensdag 6 april 2016 18:30 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hier op Fok ligt de focus dan ook veel te veel op de grote steden. Denk eerder dat we het van de kleinere gemeentes moeten gaan hebben.
Nee, Marokko.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Najib Amhali komt toch uit Krommenie?
Althans in het stemlokaal waar ik net was. Ze zullen niet in contact staan met elkaar neem ik aan.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:30 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hier op Fok ligt de focus dan ook veel te veel op de grote steden. Denk eerder dat we het van de kleinere gemeentes moeten gaan hebben.
En als ik tegen dit specifieke referendum ben? Dan lijkt het me toch logisch dat ik protesteer door niet te gaan stemmen?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:31 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik zou het ook vervelend vinden maar weet je: je krijgt de regering die je verdient.
En als de Nederlanders op dit moment laten zien dat ze zelfs TE beroerd zijn om van een democratisch referendum recht gebruik te maken, dan zijn ze waarschijnlijk ook te beroerd om een fatsoenlijke partij te steunen of een partij te maken die werkelijk de Nederlanders op goede wijze vertegenwoordigd.
En dan blijf je met deze shit zitten.
Maw: kom van je luie reet en doe iets!!
Dat kan maar Ryan maakte zich juist heel druk om die bemoeienis van het IMF met dat land en wil dat frustreren. Ik vraag me af hoe hij dat met zijn nee-stem wil bereiken.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij positief, saneren is de core-business van het IMF. En dat is hard nodig in Oekraïne.
Onder de 80% opkomst had het niet zoveel gezegd, er is altijd nog een grote groep die net als bij de verkiezingen dan nog steeds achter rutte staat (20%) dus hoeft hij niet weg. Of elk ander kul argument. Die man is één met zijn zetel, het is niet voor niets dat er geen vrouw meer bij in bed past.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Was het maar zo'n referendum. Dan had de opkomst ook een stuk hoger geweest.
Hangt er vanaf of je daar ook een kiesdrempel van 30% aan gehangen had, waarbij je vrolijk je hoofd in de grond kon stoppen als politicus (hoe zou dat eigenlijk klinken een lachende struisvogel? Owja, gewoon als Rutte dusquote:Op woensdag 6 april 2016 18:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Was het maar zo'n referendum. Dan had de opkomst ook een stuk hoger geweest.
Dat lijkt me ook , en daarom ben ik niet gaan stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
En als ik tegen dit specifieke referendum ben? Dan lijkt het me toch logisch dat ik protesteer door niet te gaan stemmen?
Rotterdam haaltijd altijd fors lager dan het landelijk gemiddelde. Als Rotterdam rond de 27% haalt dan zat je bij EP altijd boven de 30%.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Om dan de 30% te halen moet er in de laatste 3 uur 57500 stemmen worden uitgebracht. Dat is ruim 19000 per uur. Terwijl op het drukste uur tot nu toe de 9 duizend stemmen niet zijn gehaald. Het uur tot 7 uur gaat hard, in dit tempo richting de 12000. Maar nog steeds te weinig. En de uren daarna zal het weer afvlakken.
Ben jij Najib Amhali?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:32 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEE KROMMENIE!!!!!!Fuck daar heb ik mijn levenlang gewoond!!!!
Dat is dan niet zo slim van Ryan.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat kan maar Ryan maakte zich juist heel druk om die bemoeienis van het IMF met dat land en wil dat frustreren. Ik vraag me af hoe hij dat met zijn nee-stem wil bereiken.
Dan blijf jij dus met de shit zitten en kan brussel doien met jou wat ze willen. Congrats!quote:Op woensdag 6 april 2016 18:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
En als ik tegen dit specifieke referendum ben? Dan lijkt het me toch logisch dat ik protesteer door niet te gaan stemmen?
Dat moet Oekraine zelf weten? Sinds wanneer zijn wij verantwoordelijk voor de Oekraine?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar wat moet er dan gebeuren met Oekraine na die nee-stem? Immers dan zijn ze nog afhankelijker van B.v. Het IMF.
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:32 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je daar ook een kiesdrempel van 30% aan gehangen had, waarbij je vrolijk je hoofd in de grond kon stoppen als politicus (hoe zou dat eigenlijk klinken een lachende struisvogel? Owja, gewoon als Rutte dus)
Als we de 30% halen misschien nietquote:
Maar dit referendum heeft niks met Brussel te maken? Of ben jij er zo een die denkt dat een Nee-stem een stem tegen de EU is?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dan blijf jij dus met de shit zitten en kan brussel doien met jou wat ze willen. Congrats!
Lijkt momenteel toch wel tegen te vallen, Amsterdam scoort veel lager bijvoorbeeld. Rotterdam loopt prima in de pas met andere grote steden.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Rotterdam haaltijd altijd fors lager dan het landelijk gemiddelde. Als Rotterdam rond de 27% haalt dan zat je bij EP altijd boven de 30%.
Nee, artikel 453 geeft aan dat EU-politici er geld in kunnen blijven kappen. Beetje zoals Griekenland. Die trouwens ook weer extra-geld moet hebben hè, na de laatste steun, wat echt, echt, waar de allerlaatste keer was dat we steun verleenden.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel afhankelijker, de steun bij de wederopbouw vanuit Europa wil je dan toch stoppen? En ik heb redelijk wat artikelen gelezen maar waar doel je concreet op?
En wat moet dan precies gaan gebeuren met die nee-stem van je? Je blijft er maar omheen draaien.
Hm ja nu is het wel ietsje anders.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:34 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Lijkt momenteel toch wel tegen te vallen, Amsterdam scoort veel lager bijvoorbeeld. Rotterdam loopt prima in de pas met andere grote steden.
Ik blijf lekker thuis. Stembiljet ligt al bij het oud papierquote:Op woensdag 6 april 2016 18:34 schreef juliusceasar het volgende:
Kom uit je luie stoel en stem TEGEN vanavond!!!
We zijn met dat land tot een akkoord gekomen. Dat achteraf weer intrekken vind ik niet zo netjes. Maar alles kan natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:33 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat moet Oekraine zelf weten? Sinds wanneer zijn wij verantwoordelijk voor de Oekraine?
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:34 schreef juliusceasar het volgende:
Kom uit je luie stoel en stem TEGEN vanavond!!!
Je weet dat er tegelijkertijd met de Oekraïne soortgelijke verdragen met Georgië en Moldavië zijn afgesloten? Maar dit ene verdrag leidt volgens jou tot ondergang van de wereld? Is dat niet een tikkie overdreven?quote:
Amsterdam barst natuurlijk wel van de strategische voor-'stemmers'. Lijkt mij minder representatief.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:34 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Lijkt momenteel toch wel tegen te vallen, Amsterdam scoort veel lager bijvoorbeeld. Rotterdam loopt prima in de pas met andere grote steden.
En Rotterdam van de PVV-stemmers.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Amsterdam barst natuurlijk wel van de strategische voor-'stemmers'. Lijkt mij minder representatief.
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:34 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Maar dit referendum heeft niks met Brussel te maken? Of ben jij er zo een die denkt dat een Nee-stem een stem tegen de EU is?
Ik kan me niet herinneren iets met dat land overeengekomen te zijn?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We zijn met dat land tot een akkoord gekomen. Dat achteraf weer intrekken vind ik niet zo netjes. Maar alles kan natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |