Dat klopt niet want artikel 11 gaat over wetten je moet paragraaf 2 hebben.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Artikel 11 Wet raadgevend referendum.
Beweert iemand dat?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:26 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Want je kan niet samenwerken zonder alomvattend verdrag?
Dat is mijn NEE!!!!!quote:Op woensdag 6 april 2016 18:26 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Stemmen vanuit het buitenland vallen onder de gemeente Den Haag in de telling.
Is goed.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:26 schreef tesssssssss het volgende:
Niet allemaal door elkaar praten!!!!!
Nee, niet afhankelijker. Lui moeten zelf hun Augiasstal uitmesten, vrees ik, moeten wij ook nog steeds doen btw.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar wat moet er dan gebeuren met Oekraine na die nee-stem? Immers dan zijn ze nog afhankelijker van B.v. Het IMF.
Oké.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:26 schreef tesssssssss het volgende:
Nee, die was glashelder, kan je wat normaler reageren?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je vraag was nogal vaag. Kan je die wat helderder formuleren?
Is goed.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:26 schreef tesssssssss het volgende:
Oekraïne is een soeverein land. Die zouden zelf in staat moeten zijn om iets te bedenken. Toch?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar wat moet er dan gebeuren met Oekraine na die nee-stem? Immers dan zijn ze nog afhankelijker van B.v. Het IMF.
Aha, op die manier. Dan is dat wellicht ook de reden dat de opkomst daar wat hoger is.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:26 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Stemmen vanuit het buitenland vallen onder de gemeente Den Haag in de telling.
Ik zou het vervelend vinden maar heb voldoende vertrouwen in onze democratie om te verwachten dat de schade daarvan relatief beperkt zal blijven.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dus jij heb er ook geen problemen mee als bij de volgende verkiezingen de PVV 40% gaat halen?
Uhm, daar gaat dit hele gebeuren toch over? Zit ik in het verkeerde topic?!quote:Op woensdag 6 april 2016 18:27 schreef BarryOSeven het volgende:
FLIKKER ALLEMAAL OP MET DE DISCUSSIE OVER DE INHOUD VAN HET VERDRAG. DAT HEBBEN WE INMIDDELS GEHAD EN IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE!±±
Denk om je bloeddruk.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:27 schreef BarryOSeven het volgende:
FLIKKER ALLEMAAL OP MET DE DISCUSSIE OVER DE INHOUD VAN HET VERDRAG. DAT HEBBEN WE INMIDDELS GEHAD EN IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE!±±
IS?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:27 schreef SeLang het volgende:
Rotterdam explodeert momenteel. Zijn dat weer Gutmenschen in paniek?
Neem je pilletje.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:27 schreef BarryOSeven het volgende:
Mensen die vrij zijn van werk en even gaan stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:27 schreef SeLang het volgende:
Nee, dat is de piek tussen 18 en 20 die je ook in de OP ziet.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:27 schreef SeLang het volgende:
Igen zijn blanco stem (quote:Op woensdag 6 april 2016 18:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aha, op die manier. Dan is dat wellicht ook de reden dat de opkomst daar wat hoger is.
Les jeux sont faits idd.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:27 schreef BarryOSeven het volgende:
Tuurlijk wel afhankelijker, de steun bij de wederopbouw vanuit Europa wil je dan toch stoppen? En ik heb redelijk wat artikelen gelezen maar waar doel je concreet op?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, niet afhankelijker. Lui moeten zelf hun Augiasstal uitmesten, vrees ik, moeten wij ook nog steeds doen btw.
Heb je dat artikel 453 nou doorgelezen?
Met uitzondering van hillersberg en kralingen heeft rda, geen gutmenschenquote:Op woensdag 6 april 2016 18:27 schreef SeLang het volgende:
Jawel, wacht maar af.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:28 schreef Bonobo11 het volgende:
30% gaat niet gehaald worden.
Orde vd dag
Bron?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:28 schreef Bonobo11 het volgende:
30% gaat niet gehaald worden.
Orde vd dag
Grote kans. Die worden waarschijnlijk net pas wakker.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:27 schreef SeLang het volgende:
Allicht. Maar wat zie jij voor je wat dat land moet doen als het associatieverdrag wordt teruggedraaid zoals men hier wil?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Oekraïne is een soeverein land. Die zouden zelf in staat moeten zijn om iets te bedenken. Toch?
Dat lijkt mij positief, saneren is de core-business van het IMF. En dat is hard nodig in Oekraïne.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Goede zelfbeheersing wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:27 schreef BarryOSeven het volgende:
Centrum ook hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:29 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Met uitzondering van hillersberg en kralingen heeft rda, geen gutmenschen
Hier op Fok ligt de focus dan ook veel te veel op de grote steden. Denk eerder dat we het van de kleinere gemeentes moeten gaan hebben.quote:
Ik zou het ook vervelend vinden maar weet je: je krijgt de regering die je verdient.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zou het vervelend vinden maar heb voldoende vertrouwen in onze democratie om te verwachten dat de schade daarvan relatief beperkt zal blijven.
Tussenstanden per wijkquote:Op woensdag 6 april 2016 18:29 schreef Merode32 het volgende:
[..]
In Hilligersberg is de opkomst best hoog vergeleken met de rest.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:29 schreef Merode32 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |