Dom volk ook niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:25 schreef gerard96 het volgende:
Vandaag tegen gestemd met 5 andere personen:)
Oekraine is er nog niet klaarvoor!!
En een bolletje is geen vakje?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:46 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:geenstijl twitterde op woensdag 06-04-2016 om 16:44:30In Amstelveen ook issues met instructies in de stembureaus. #GeenPeil https://t.co/w2uE5KVOC9 reageer retweet
Is niet de eerste:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:25 schreef gerard96 het volgende:
Ik denk het wel. Vanmorgen al (tegen) gestemd.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:24 schreef Ryan3 het volgende:
Gaat er om spannen de opkomst, begrijp ik?
Oekraïne is niet klaar voor wat?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:25 schreef gerard96 het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij bent zon strategische thuisblijvert?
twitter:Pritt twitterde op woensdag 06-04-2016 om 17:25:57Het weder in 020 klaart op. U kunt nu ook droog stemmen. GA DAN. reageer retweet
Stem dan blanco. Daar is juist een blanco stem voor. Dat je laat zien dat je het er niet mee eens bent. Nu kom je over als ongeïnteresseerd.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:26 schreef agter het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind het een onzinnig referendum. Opgestart om enkel anti EU sentiment te kweken.
Bijna niemand heeft dat verdrag gelezen. En ook de initiatiefnemers gaat het niet om de Oekraïne. Dat geven ze zelf aan in het NRC.
Ik ga daar mijn stem niet aan lenen.
Het associatieverdrag kun je nog redelijk objectief uitleggen.quote:
Dus omdat jij het niet eens bent met de initiatiefnemers ga je niet stemmen...... Als jij denkt dat het is om anti-EU-sentiment te kweken dan stem je toch voor? Puur om een tegengeluid te laten horen?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:26 schreef agter het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind het een onzinnig referendum. Opgestart om enkel anti EU sentiment te kweken.
Bijna niemand heeft dat verdrag gelezen. En ook de initiatiefnemers gaat het niet om de Oekraïne. Dat geven ze zelf aan in het NRC.
Ik kwam laatst een zwerver tegen die vroeg of hij voor een paar euro mijn tuin mocht opruimen. Die heb ik gauw weggestuurd daar was hij nog niet klaar voor. Die paar euro gaat hij vast aan drank uitgeven. Laat hem eerst maar eens een hoveniersbedrijf beginnen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:25 schreef gerard96 het volgende:
Uitstekend verhaalquote:Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef gerard96 het volgende:
Hoe bedoel je?
Ik ben voor poetin ofzo hoor,
alleen vind dat propoganda van pvda vvd irritant als 19 jarige.
Dreigen dat tegenstemmers voor poetin zijn. En vandaag nog pvda dat hitler voor referendums was.
Terwijl er wel vaker hier referendums zijn geweest jaren geleden.
Kabinet is op zijn einde! Weg met rutte2
Precies mijn mening. Ik hoop dat Nederland redelijk genoeg zal zijn om de eigen gelimiteerde kennis van zaken te accepteren.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:26 schreef agter het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben tussen de middag gegaan, was al een opkomst van 25%.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Vanmorgen al (tegen) gestemd.
Waarom blijft het Ja-kamp dan thuis, als zij gemakkelijk de overwinning kunnen halen? Nu lopen ze het risico dat ze straks met een opkomst van 30,2% verliezen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Kissinger89 het volgende:
Met al die strategische thuisblijvers, waaronder zeer waarschijnlijk dan ikzelf, had het voor-kamp natuurlijk eigenlijk een grote overwinning gehaald want ondanks dat de frustratie jegens de EU terecht is de frustratie jegens Poetin is nog vele malen groter in Nederland zo.
Ik stem bewust niet, deze keer. Nog een veel duidelijker signaal.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Stem dan blanco. Daar is juist een blanco stem voor. Dat je laat zien dat je het er niet mee eens bent.
Op zich niet geheel met je oneens maar zonder hoe de politieke elite omging met het resultaat van het Grondwet-Referendum tien jaar geleden dan was dit Referendum er ook nooit geweest. Met redelijke hoge opkomstcijfers werd de Grondwet afgewezen, en uiteindelijk kwam deze er alsnog weliswaar in andere vorm, dat is gewoon een heel dikke vinger naar je eigen bevolking en het democratisch proces dus ook al vind ik dit Referendum best verkeerd het is de schuld van de EU en onze eigen politieke elite dat het zover heeft kunnen komen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:26 schreef agter het volgende:
[..]
Nee.
twitter:breda twitterde op woensdag 06-04-2016 om 17:13:19Laatste tussentijdse opkomst voor Breda, 17:00 uur: 18% #referendum #Oekraïne reageer retweet
Nee, want dan tel je mee voor het opkomstpercentage.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Stem dan blanco. Daar is juist een blanco stem voor. Dat je laat zien dat je het er niet mee eens bent. Nu kom je over als ongeïnteresseerd.
En wat als het straks uiteindelijk een "nee" wordt?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:29 schreef agter het volgende:
[..]
Ik stem bewust niet, deze keer. Nog een veel duidelijker signaal.
Ik doe niet mee aan deze poppenkast.
Boven of onder de 30% interesseert mij eigenlijk ook niet.
Ik vind het een grote farce. Ik leen daar mijn stem niet aan.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus omdat jij het niet eens bent met de initiatiefnemers ga je niet stemmen...... Als jij denkt dat het is om anti-EU-sentiment te kweken dan stem je toch voor? Puur om een tegengeluid te laten horen?
Tja als je onder nazi's had geleefd, had je tegen Hitler kunnen stemmen hè. (begrijp ik van een PvdA bobo althans).quote:Op woensdag 6 april 2016 17:29 schreef agter het volgende:
[..]
Ik stem bewust niet, deze keer. Nog een veel duidelijker signaal.
Ik doe niet mee aan deze poppenkast.
Boven of onder de 30% interesseert mij eigenlijk ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |