Nederland laat nu vooral zien dat je de bevolking moet betrekken bij besluitvorming. Hopelijk leren de politici hier iets van.quote:
Omdat ik daar m'n redenen voor heb. Die heb ik al meermaals uitgelegd in dit topic.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je zo "betrokken" bent waarom ga je dan niet heen en stem je blanco?
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:21 schreef malleable het volgende:
Nederland laat nu vooral zien dat je de bevolking moet betrekken bij besluitvorming. Hopelijk leren de politici hier iets van.
En ik vind dat dus niet samengaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:22 schreef agter het volgende:
[..]
Omdat ik daar m'n redenen voor heb. Die heb ik al meermaals uitgelegd in dit topic.
Ik denk tussen de 34 en 36%. Dus nee geen 40%, maar wel ruim boven de 30%quote:Op woensdag 6 april 2016 17:20 schreef agter het volgende:
Zijn er nog mensen die in 40% opkomst geloven, zoals sommigen vanochtend?
12 aprilquote:Op woensdag 6 april 2016 17:19 schreef Merode32 het volgende:
Hoe laat word de eerste uitslag verwacht? Ik zie dat npo1 maar uitzend tot 21:25 maar de stemhokjes sluiten pas om 21:00 uur
Als straks maar 30% of minder komt opdagen dan zal de terechte conclusie zijn dat het 70%geen ruk intresseert, dus hoezo leren?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:21 schreef malleable het volgende:
[..]
Nederland laat nu vooral zien dat je de bevolking moet betrekken bij besluitvorming. Hopelijk leren de politici hier iets van.
Prima hoor. Als jij dat vindt.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En ik vind dat dus niet samengaan.
Bedankt, man! Waar zouden we zijn zonder jouw uitleg over hoe het er daarbinnen aan toe gaat?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:23 schreef D1990 het volgende:
Ik heb tegen gestemd, vind het nogal dom. Het kost maar zo'n 2 minuten binnen, ik liep naar binnen, gaf mijn stempas en paspoort. Kreeg een stemformulier mee, kruiste een leeg vakje aan en schoof de formulier in de stembus, klaar.
Jij bent zon strategische thuisblijvert?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:22 schreef agter het volgende:
[..]
Omdat ik daar m'n redenen voor heb. Die heb ik al meermaals uitgelegd in dit topic.
Wat had je er dan verwacht?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:23 schreef D1990 het volgende:
Ik heb tegen gestemd, vind het nogal dom. Het kost maar zo'n 2 minuten binnen, ik liep naar binnen, gaf mijn stempas en paspoort. Kreeg een stemformulier mee, kruiste een leeg vakje aan en schoof de formulier in de stembus, klaar.
Thanks.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:23 schreef D1990 het volgende:
QFTquote:Op woensdag 6 april 2016 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
No shit.
Naar mijn mening zou een referendum over euthanasie, legalisering van wiet, het houden van raadgevende referenda () wel kunnen werken. Dat soort besluiten staan op zichzelf, zijn goed te begrijpen en zijn moeilijk te kapen door anti regering/EU sentiment. Referenda over zulke verdragen zijn geen van die drie.
kruiste nog welquote:Op woensdag 6 april 2016 17:23 schreef D1990 het volgende:
Niks, daarom is het zo do. Mensen doen net alsof je een uur in de rij moet staan om te mogen stemmen. Je kan het makkelijk doen voor of nadat je boodschappen doet, naar of van school/werk komt. Als mensen zo weinig waarde hechten en democratie, schaf het dan gewoon af.quote:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-oekraine-referendumquote:Op woensdag 6 april 2016 17:24 schreef Ryan3 het volgende:
Gaat er om spannen de opkomst, begrijp ik?
JEEUJJJJquote:Op woensdag 6 april 2016 17:25 schreef gerard96 het volgende:
Vandaag tegen gestemd met 5 andere personen:)
Oekraine is er nog niet klaarvoor!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |