Pechtold.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:14 schreef NoNickOne het volgende:
Wie kan zich de grote winnaar noemen na vandaag?
Dat zeg ik toch, inprincipe zou je het stembureau dicht kunnen gooien.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:15 schreef -0- het volgende:
[..]
Schiermmonnikoog en Vlieland hebben samen exact 2000 inwoners. Dat gaat voor de totale opkomst echt niet uitmaken.
De toeristen die er stemmen hebben ook geen invloed want die blijven ergens anders weg.
Dan ben je sowieso een winnaar. Over een maand ben ik hier ook pleite.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:15 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Verblijf in het buitenland en heb geen stemkaart ontvangen.
Dat snap ik ook welquote:
Ik denk dat het derhalve wel tof zou zijn als de 30% gehaald wordt. Dan kunnen 'we' zien wat er vervolgens gebeurt met de raad die wij geven. Als we nu de 30% niet halen zullen we dat niet weten.quote:Naar mijn mening zou een referendum over euthanasie, legalisering van wiet, het houden van raadgevende referenda () wel kunnen werken. Dat soort besluiten staan op zichzelf, zijn goed te begrijpen en zijn moeilijk te kapen door anti regering/EU sentiment. Referenda over zulke verdragen zijn geen van die drie.
Oekraïne(30% zal niet gehaald worden), die corrupte bestuurders gaan lekker veel geld gratis krijgen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:14 schreef NoNickOne het volgende:
Wie kan zich de grote winnaar noemen na vandaag?
Precies niet op de inhoud dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:15 schreef malleable het volgende:
[..]
Powned is opgericht toen de mensen achter geenstijl doorkregen wat de omroepbazen verdienden.
Hey, het zou bij mij werken...quote:Op woensdag 6 april 2016 17:16 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Oekraïne(30% zal niet gehaald worden), die corrupte bestuurders gaan lekker veel geld gratis krijgen.
Hoe bestrijd je corrupte leiders? Door ze geld te geven denkt Europa.
Ik zie het als een uitgelezen kans om een signaal af te geven aan de politiek en EU dat het eens afgelopen moet zijn met die expansiedrift van de EU. In dat opzicht dus wel belangrijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het is dan ook niet echt een heel belangrijk verdrag. Denk dat het echt gigantisch veel mensen geen zak interesseert.
Algemeen sowiesoquote:Op woensdag 6 april 2016 17:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nog specifiek naar iets of meer algemeen?
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:19 schreef agter het volgende:
[..]
Al stem ik bewust niet, ik ben wel betrokken.
50% moet te doen zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:20 schreef agter het volgende:
Zijn er nog mensen die in 40% opkomst geloven, zoals sommigen vanochtend?
Opkomst en uitslag vind ik inderdaad ook spannend. Het is nog altijd nek-aan-nek wat betreft voor en tegen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:19 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Algemeen sowieso, meer specifiek naar opkomst en uitslag.
Als je zo "betrokken" bent waarom ga je dan niet heen en stem je blanco?quote:
Dan had jij jezelf moeten inschrijven in Den Haag om te stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:15 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Verblijf in het buitenland en heb geen stemkaart ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |