Nee, dan hobbelen we natuurlijk netjes mee met de andere lidstaten. Deal?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:12 schreef invalidusername het volgende:
Ik stel voor de wet te wijzigen zodat bij de volgende Europese Verkiezingen bij een opkomst < 30% Nederland automatisch uit laten uittreden . Deal?
Kijk eens naar geenstijl, naar powned en hun mediastunts, het ging nooit om de inhoud maar altijd om te fucken en uit te dagen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh ze zeggen zelf wat anders, maar blijkbaar weet jij het beter. Nu weet ik hoe het echt zit en het verandert mijn leven.
Dat wordt een paraplu meenemen voor de strategische thuisblijvers en toch de deur uitquote:Op woensdag 6 april 2016 17:08 schreef Infection het volgende:
twitter:ADnl twitterde op woensdag 06-04-2016 om 17:07:24Experts wagen zich voorzichtig aan de voorspelling dat de 30%-grens bij het referendum gehaald zal worden https://t.co/uhzihN8kic reageer retweet
Politiek in het algeheel. Jij misschien dan niet maar genoeg mensen die ik ken die nooit stemmen maar het ook niet eens zijn met de huidige regering. Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:
Wilders en sp.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:14 schreef NoNickOne het volgende:
Wie kan zich de grote winnaar noemen na vandaag?
Als jij hebt gestemd vandaag kan jij jezelf een winnaar noemen "NoNickOne"quote:Op woensdag 6 april 2016 17:14 schreef NoNickOne het volgende:
Kunnen we als compromis eens proberen niet zo netjes willoos mee te hobbelen?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, dan hobbelen we natuurlijk netjes mee met de andere lidstaten. Deal?
http://geenpeil.nl/missie/quote:Op woensdag 6 april 2016 17:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Kijk eens naar geenstijl, naar powned en hun mediastunts, het ging nooit om de inhoud maar altijd om te fucken en uit te dagen.
Of is powned opgericht om hilversum wakker te schudden?
Schiermmonnikoog en Vlieland hebben samen exact 2000 inwoners. Dat gaat voor de totale opkomst echt niet uitmaken.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:07 schreef Merode32 het volgende:
[..]
I know maar als iedere gemeente minimaal 30% heeft zit je goed, vlieland en schiermonnikoog hebben hun deel dus gelevert de rest is extra
Nogmaals inhaken op de discussie in het vorige topic: kabinet kan de uitslag niet negeren zonder meerderheid eerste kamer!!?
Iedereen natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2016 17:14 schreef NoNickOne het volgende:
Verblijf in het buitenland en heb geen stemkaart ontvangen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als jij hebt gestemd vandaag kan jij jezelf een winnaar noemen "NoNickOne"
No shit.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En dat is jammer. Het is namelijk een prachtig mooi middel. Als er volgende week een referendum komt om bijvoorbeeld BTW of BPM te verlagen dan komt iedereen wel in actie.
Powned is opgericht toen de mensen achter geenstijl doorkregen wat de omroepbazen verdienden.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Kijk eens naar geenstijl, naar powned en hun mediastunts, het ging nooit om de inhoud maar altijd om te fucken en uit te dagen.
Of is powned opgericht om hilversum wakker te schudden?
Pechtold.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:14 schreef NoNickOne het volgende:
Dat zeg ik toch, inprincipe zou je het stembureau dicht kunnen gooien.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:15 schreef -0- het volgende:
[..]
Schiermmonnikoog en Vlieland hebben samen exact 2000 inwoners. Dat gaat voor de totale opkomst echt niet uitmaken.
De toeristen die er stemmen hebben ook geen invloed want die blijven ergens anders weg.
Dan ben je sowieso een winnaar. Over een maand ben ik hier ook pleite.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:15 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Verblijf in het buitenland en heb geen stemkaart ontvangen.
Dat snap ik ook welquote:
Ik denk dat het derhalve wel tof zou zijn als de 30% gehaald wordt. Dan kunnen 'we' zien wat er vervolgens gebeurt met de raad die wij geven. Als we nu de 30% niet halen zullen we dat niet weten.quote:Naar mijn mening zou een referendum over euthanasie, legalisering van wiet, het houden van raadgevende referenda () wel kunnen werken. Dat soort besluiten staan op zichzelf, zijn goed te begrijpen en zijn moeilijk te kapen door anti regering/EU sentiment. Referenda over zulke verdragen zijn geen van die drie.
Oekraïne(30% zal niet gehaald worden), die corrupte bestuurders gaan lekker veel geld gratis krijgen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:14 schreef NoNickOne het volgende:
Precies niet op de inhoud dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:15 schreef malleable het volgende:
[..]
Powned is opgericht toen de mensen achter geenstijl doorkregen wat de omroepbazen verdienden.
Hey, het zou bij mij werken...quote:Op woensdag 6 april 2016 17:16 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Oekraïne(30% zal niet gehaald worden), die corrupte bestuurders gaan lekker veel geld gratis krijgen.
Hoe bestrijd je corrupte leiders? Door ze geld te geven denkt Europa.
Ik zie het als een uitgelezen kans om een signaal af te geven aan de politiek en EU dat het eens afgelopen moet zijn met die expansiedrift van de EU. In dat opzicht dus wel belangrijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het is dan ook niet echt een heel belangrijk verdrag. Denk dat het echt gigantisch veel mensen geen zak interesseert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |