Heb ook geen haast en het is om de hoek.quote:
Misschien wel in huis.quote:
Hiernaast wel in het tehuis vol dementerende oudjes... Dus die telling vertrouw ik sowieso nietquote:
Daar heb je een test voor in verpleegtehuizen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hiernaast wel in het tehuis vol dementerende oudjes... Dus die telling vertrouw ik sowieso niet
De emmer natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2016 13:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar heb je een test voor in verpleegtehuizen.![]()
Vul een badkuip met water....
Neem een potentiële bewoner mee naar een badkuip die tot de rand gevuld is met water.
Geef hem/haar een theelepel, een theekop en een emmer.
Vraag hem of haar dan om de badkuip leeg te maken.
Wat zou jij kiezen om de badkuip leeg te maken?
Foutquote:
Er stond niet bij dat er een stop in zatquote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Fout![]()
Een normaal persoon zou de stop uit de badkuip trekken.
Wil je een bed bij het raam of in het midden?
Normale mensen kunnen dat ook zelf bedenkenquote:Op woensdag 6 april 2016 13:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Er stond niet bij dat er een stop in zat
quote:Op woensdag 6 april 2016 13:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen dat ook zelf bedenken
Ik zou het wel gezien hebben, mits er geen badschuim in zatquote:Op woensdag 6 april 2016 13:54 schreef FANN het volgende:
[..]
..quote:Op woensdag 6 april 2016 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het wel gezien hebben, mits er geen badschuim in zat
Ik lig in het middenquote:Op woensdag 6 april 2016 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
..
Ik kom je wel bezoeken Chufneem ik een Smoothie voor je mee
quote:Op woensdag 6 april 2016 13:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat en zo heb ik aan de andere kant ook nog plekquote:Op woensdag 6 april 2016 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Handig voor mij, bij het raam is het zoveel licht
oh ja, voor je andere Fan'squote:Op woensdag 6 april 2016 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat en zo heb ik aan de andere kant ook nog plek
ik moest lachenquote:
om wat FANN zeiquote:
Ik ookquote:Op woensdag 6 april 2016 17:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik kak overigens meestal 's morgens.
Goeiemorgenquote:Op woensdag 6 april 2016 16:52 schreef tong80 het volgende:
Op verzoek van Sacha
40+ / Tong's Eet-Voedsel-Dagboek # 1
Goeiemorgen
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn meer hopen dan die ene in de ochtend
betekent ''knabbelen'' dat je het in je oor moet stoppen dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb hier een zakje studentenhaver waarop staat: 'Lekker om te knabbelen'. Dat zag ik te laat, dus het halve zakje zit al in mijn oren. Kei-handig die vermeldingen!
Nee, juist niet! Sja wist ik veel.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:23 schreef FANN het volgende:
[..]
betekent ''knabbelen'' dat je het in je oor moet stoppen dan?
Je lijkt Ernie welquote:Op woensdag 6 april 2016 17:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Sja wist ik veel.
Ernie stopte een banaan in zijn oor toch?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welja joh, Bassie, Ernie, Bastard, wat maakt het uit.
Ja, ik begreep het. Dat heb ik meestal bij jouw posts.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ernie stopte een banaan in zijn oor toch?
ik zat gewoon na te denken wat ik wil gaan eten en of ik eten kopen kan combineren met stemmenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:49 schreef matthias24 het volgende:
[..]
niet huilen Lucky2Bastard. anders schiet ik straks ook vol.![]()
![]()
![]()
dat hoeft sowieso niet, het magquote:Op woensdag 6 april 2016 19:38 schreef Gutmensch het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik niet hoef te gaan stemmen.
Een te lage opkomst is voor mij het beste resultaat.quote:
Gemiste kans.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:38 schreef Gutmensch het volgende:
Hoi Rem!quote:Op woensdag 6 april 2016 19:38 schreef Gutmensch het volgende:
Verdorie die vlag, die hangt bij mij tegenover.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een te lage opkomst is voor mij het beste resultaat.
En het waait nu best wel ondanks dat de zon weer is doorgebroken:
[ afbeelding ]
boeind! niemand hoeft jou stem.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:38 schreef Gutmensch het volgende:
Dag overbuurmanquote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verdorie die vlag, die hangt bij mij tegenover.
Nee, dat zag er toch ook niet uit als een jaren 70-reclame.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb net een toepje neergezet, was dat niet de goeie?
knap! een Gutmensch die een bril nodig heeft.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Knap, drie taalfouten in vijf woorden.
owquote:Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat zag er toch ook niet uit als een jaren 70-reclame.Maar toch bedankt.
Dat is hoogquote:Op woensdag 6 april 2016 20:17 schreef sacha het volgende:
opkomst is hier 46%, als eerste vandaag over de 30%
Ja daar wordt je er op aangekeken dat je niet bent wezen stemmen.. Ze houden iedereen in de gatenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:17 schreef sacha het volgende:
opkomst is hier 46%, als eerste vandaag over de 30%
Bijna niemand daar heeft wat anders te doen.....quote:Op woensdag 6 april 2016 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar wordt je er op aangekeken dat je niet bent wezen stemmen.. Ze houden iedereen in de gaten
Zelfs Sas hoeft geen vrij te nemenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niemand daar heeft wat anders te doen.....
Worden die dan uitgezonden?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Iedereen zit volkomen 'geboeid' naar de uitslagen te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |