Gemiste kans.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:38 schreef Gutmensch het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik niet hoef te gaan stemmen.
Hoi Rem!quote:Op woensdag 6 april 2016 19:38 schreef Gutmensch het volgende:
Verdorie die vlag, die hangt bij mij tegenover.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een te lage opkomst is voor mij het beste resultaat.
En het waait nu best wel ondanks dat de zon weer is doorgebroken:
[ afbeelding ]
boeind! niemand hoeft jou stem.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:38 schreef Gutmensch het volgende:
Dag overbuurmanquote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verdorie die vlag, die hangt bij mij tegenover.
Nee, dat zag er toch ook niet uit als een jaren 70-reclame.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb net een toepje neergezet, was dat niet de goeie?
knap! een Gutmensch die een bril nodig heeft.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Knap, drie taalfouten in vijf woorden.
owquote:Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat zag er toch ook niet uit als een jaren 70-reclame.Maar toch bedankt.
Dat is hoogquote:Op woensdag 6 april 2016 20:17 schreef sacha het volgende:
opkomst is hier 46%, als eerste vandaag over de 30%
Ja daar wordt je er op aangekeken dat je niet bent wezen stemmen.. Ze houden iedereen in de gatenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:17 schreef sacha het volgende:
opkomst is hier 46%, als eerste vandaag over de 30%
Bijna niemand daar heeft wat anders te doen.....quote:Op woensdag 6 april 2016 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar wordt je er op aangekeken dat je niet bent wezen stemmen.. Ze houden iedereen in de gaten
Zelfs Sas hoeft geen vrij te nemenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niemand daar heeft wat anders te doen.....
Worden die dan uitgezonden?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Iedereen zit volkomen 'geboeid' naar de uitslagen te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |