quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja voor militaire samenwerking met een land in burgeroorlog, met een corrupte regering?
quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De EU werkt op militair gebied al nauwelijks samen. Hoe zie jij dat militaire bondgenootschap tussen de EU en een land dat geen lidstaat is dan precies voor je?
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is precies jouw interpretatie van die artikelen? In mijn ogen zijn het namelijk tamelijk nietszeggende artikelen. Het is niet alsof wij de oorlog aan Rusland moet verklaren op basis van die overeenkomst.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind het samenwerken met een land in burgeroorlog op militair gebied, ontwikkeling van wapensystemen, etc niet in orde.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar leg dan eens uit wat die samenwerking op militair gebied volgens jou dan precies behelst. Dan kan ik misschien wel samen met jou heel afkeurend doen.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wapens ontwikkelen
Samen op oefening aan de grens van Rusland
Oekraïense militairen opleiden
Je, en? De landen van de EU hebben legersquote:
Excuses, dan had ik het per abuis verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zei dat een hoog opkomst percentage bij dit referendum een winst voor de democratie is. Jij haalt er gelijk Hitler bij, triest figuur.
Hun succes komt en gaat al een jaar of 25, en Wilders zit er ook al langer dan de vluchtelingencrisis.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
De SP/PvdD/50+ is in opkomst? Die laatste twee hebben toch nog niet meer dan twee zetels gehaald in het parlement?
De reden dat de PVV het nu goed doet lijkt me vrij simpel; vluchtelingencrisis. Mensen zien de problematiek elke dag in de media en willen daar gewoon een duidelijk antwoord op. Wilders is de enige die dat geeft (want geen rekening houdend met de consequenties) en daarom zie je zijn partij nu stijgen in de peilingen.
Je zou maar een cirkel om het tegen-vakje zetten die zo groot is dat je ook het rondje van het voor-vakje raakt.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:20 schreef Tchock het volgende:
Wat een onzin over dat stembiljet zeg. Volgens de Kiesraad mag praktisch alles.
https://www.kiesraad.nl/s(...)j%20referendum_0.pdf
Dus in het verdrag is volgens jou vastgelegd dat de afzonderlijke lidstaten militaire oefeningen gaan houden met Oekraine, aan de grens met Rusland? Kun je die claim wellicht ook nog staven met feiten?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je, en? De landen van de EU hebben legers
Echt, een stipje rood kleuren is al te moeilijk voor bepaald volk zonder impulscontrole.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je zou maar een cirkel om het tegen-vakje zetten die zo groot is dat je ook het rondje van het voor-vakje raakt.
Die kut-smiley ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:20 schreef Tchock het volgende:
Wat een onzin over dat stembiljet zeg. Volgens de Kiesraad mag praktisch alles.
https://www.kiesraad.nl/s(...)j%20referendum_0.pdf
Binding met je achterban kweek je niet in een jaar of 25, ik hoop dat je dat snapt.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hun succes komt en gaat al een jaar of 25, en Wilders zit er ook al langer dan de vluchtelingencrisis.
En ik vroeg jou om een scenario wat op dit moment realistisch is en waarbij er duidelijke winnaars zijn, maar een hoge opkomst (toch wel minimaal 50+%) is niet erg reëel momenteel.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zei dat een hoog opkomst percentage bij dit referendum een winst voor de democratie is. Jij haalt er gelijk Hitler bij, triest figuur.
Vind vooral die ongeldige stem met "Ik stem blanco" er op sneuquote:Op woensdag 6 april 2016 11:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je zou maar een cirkel om het tegen-vakje zetten die zo groot is dat je ook het rondje van het voor-vakje raakt.
Typisch sociologisch gelul. De echte reden is dat de zakkenvullers en graaiers op de hardwerkende Nederlander spugen en de gewone man maar alles pikt.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:26 schreef Euribob het volgende:
Achterliggende verklaringen zijn de ontzuilling, invloed van de media en globalisering (waaronder de vluchtelingencrisis). Niet echt iets waar het establishment wat aan kan doen mijn inziens.
Stem van de heer Jansen.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Echt, een stipje rood kleuren is al te moeilijk voor bepaald volk zonder impulscontrole.
'Onzinreferendum. Gr. gr.'quote:
"Hartelijke groet van de buurman van de voorzitter."quote:Op woensdag 6 april 2016 11:29 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
'Onzinreferendum. Gr. gr.'
Prachtig zo'n democratie.
Gefeli Druggie!quote:Op woensdag 6 april 2016 11:35 schreef Drugshond het volgende:
Dank je Disana... eerste cijfer is nog steeds een 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |