Hoge bomen vangen veel wind, zal dus niet lang meer duren denk ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hoe lang kan alles nog de schuld van de PvdA zijn?
Veel boycottende linksen.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:09 schreef Heilwasser het volgende:
Delfshaven uiteraard laagste opkomst. Totaal niet in lijn met vooroordelen.
Weet ik (dat ik dat niet weet). Ik concludeer dat PVV'ers in Rotterdam oververtegenwoordigd zijn. Ik neem aan dat die meer geneigd zijn om te stemmen. Dat viel toch wel uit m'n posts te halen?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ho ho, voorzichtig met je conclusies. Je weet nog niet of PVV'ers inderdaad meer gaan stemmen.
Rotterdam erwache.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Iemand die het ook opvallend vindt dat het percentage sneller gestegen is van 10-11 dan van 9-10? Rotterdam ontwaakt laat.
Aannames, aannames.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet ik (dat ik dat niet weet). Ik concludeer dat PVV'ers in Rotterdam oververtegenwoordigd zijn. Ik neem aan dat die meer geneigd zijn om te stemmen. Dat viel toch wel uit m'n posts te halen?
Dat was jouw post ook niet. Kaatsen, bal verwachten.quote:
Ja, heb ik gedaan. Jij sprak hier gisteren echter de verwachting uit dat Oekraine en de EU samen militaire oefeningen gaan houden. Dat zou ik bijzonder vinden, daar de EU al nooit dergelijke oefeningen houdt.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, volgens het verdrag komt er samenwerking op militair gebied. Dat staat er gewoon in.
Ik zou zeggen, lees het verdrag, maar zelfs een paar regels van mijn posts lezen is blijkbaar als lastig genoeg.
Beledigde matze.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat was jouw post ook niet. Kaatsen, bal verwachten.
Een referendum als dit vergelijken met het aan de macht komen van de Nazis, hoe triest ben jij dan?
en nu de beledigde leverworst spelen?
Wat is volgens jou dan de reden van de opkomst van de SP, PvdD, Ouderenpartijen, PVV, etc?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lekkere niet-onderbouwde dooddoener weer dus, zoals we wel van je gewend zijn.
In IJsselmonde en Feyenoord juist laag, dat zijn wel de pauperwijken toch?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
In PVV wijken wel een hogere opkomst. Maar ook in de hippe wijken als Centrum.
Een b-boek, een gewoon boekboek. Wil je hem soms overkopen als ik hem uit heb?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:12 schreef robin007bond het volgende:
Chai, heb je het boek als ebook of als gewone boek gekocht?
Nope, dat was jouw intrepretatiequote:Op woensdag 6 april 2016 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan. Jij sprak hier gisteren echter de verwachting uit dat Oekraine en de EU samen militaire oefeningen gaan houden. Dat zou ik bijzonder vinden, daar de EU al nooit dergelijke oefeningen houdt.
Nee jij zei dat een hoog opkomstpercentage winst voor democratie is. Hetgeen ik terecht in twijfel nam met referentie naar een moment wanneer het stemvee (in groten getale) een onjuiste keuze maakte.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat was jouw post ook niet. Kaatsen, bal verwachten.
Een referendum als dit vergelijken met het aan de macht komen van de Nazis, hoe triest ben jij dan?
quote:Op woensdag 6 april 2016 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het lijkt me een leuk boek om te lezen, maar ik heb een beetje last van pauperitus. Eigenlijk wil ik het lezen op mijn e-reader, maar door die vieze DRM die er vaak op zit weiger ik uit principe om ebooks te kopen.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Een b-boek, een gewoon boekboek. Wil je hem soms overkopen als ik hem uit heb?
Ja plus er staat niets over de holocaust, beetje flauw van Piet.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee jij zei dat een hoog opkomstpercentage winst voor democratie is. Hetgeen ik terecht in twijfel nam met referentie naar een moment wanneer het stemvee (in groten getale) een onjuiste keuze maakte.
Beter verwacht ik ook niet van een tegenstemmer. De argumenten waren snel op. Geen enkele bron. Slechts geleuter.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja plus er staat niets over de holocaust, beetje flauw van Piet.
Nee hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, dat was jouw intrepretatie
quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wapens ontwikkelen
Samen op oefening aan de grens van Rusland
Oekraïense militairen opleiden
Ik zei dat een hoog opkomst percentage bij dit referendum een winst voor de democratie is. Jij haalt er gelijk Hitler bij, triest figuur.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee jij zei dat een hoog opkomstpercentage winst voor democratie is. Hetgeen ik terecht in twijfel nam met referentie naar een moment wanneer het stemvee (in groten getale) een onjuiste keuze maakte.
De SP/PvdD/50+ is in opkomst? Die laatste twee hebben toch nog niet meer dan twee zetels gehaald in het parlement?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan de reden van de opkomst van de SP, PvdD, Ouderenpartijen, PVV, etc?
Ik heb nog meegemaakt dat de JOVD haar tot liberaal van het jaar gekozen had. Was ik het toen ook mee eens. Leuk om te zien hoe zij dat ervaren heeft.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft het een bepaalde kleur, Het eerste deel heb ik sowieso nooit bewust meegemaakt, dus vond het ook wel interessant om te lezen hoe de partij is veranderd en hoe dat in zijn werk ging.
De opkomst van Twitter ben ik ook wel benieuwd naar, maar daar ben ik nog niet.
Laat het nog wel weten als ik er afstand van wil doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het lijkt me een leuk boek om te lezen, maar ik heb een beetje last van pauperitus. Eigenlijk wil ik het lezen op mijn e-reader, maar door die vieze DRM die er vaak op zit weiger ik uit principe om ebooks te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |