SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag jij wel stemmen?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij ligt mijn stempas ergens in een papiercontainer. Ofzo.
Verstandig.quote:
Ach dit hele referendum is maar raadgevend. Altijd afwachten wat de kamer er daadwerkelijk mee gaat doen. Het is enkel een signaal van het volk. Daar kunnen ze niet omheen.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Verstandig.
Mocht de kiesdrempel gehaald worden zal het daar ook wel op uitkomen.
Op een enkele linkse debiel werkelijk nog niemand gesproken die voor ging stemmen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niet omheen.
Hoeveel procent stemde toen tegen de grondwet? 60?quote:Op woensdag 6 april 2016 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat is wel gebleken uit het vorige referendum.
Schijndemocratie
63quote:Op woensdag 6 april 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoeveel procent stemde toen tegen de grondwet? 60?
Ik wil eerlijk gezegd wel eens weten hoe we er nu voor hadden gestaan als ze het toen allemaal niet door hadden laten gaan. Ik heb destijds overigens niet gestemd omdat ik toen nog niet mocht volgens mij.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
63
Daarom ga ik hier mijn tijd niet aan verspillen. Was echt beetje mad toen ze gewoon dikke vinger aan volk gaven. Sindsdien geen vertrouwen meer.
Tjaquote:Op woensdag 6 april 2016 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil eerlijk gezegd wel eens weten hoe we er nu voor hadden gestaan als ze het toen allemaal niet door hadden laten gaan. Ik heb destijds overigens niet gestemd omdat ik toen nog niet mocht volgens mij.
Toen was ik 10.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij 2002 ofzo? Geen flauw idee meer eigenlijk
Ik ben ook een linkse debiel en stem tegen. Niet alle linkse debielen over 1 kam scherenquote:Op woensdag 6 april 2016 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Verstandig.
Mocht de kiesdrempel gehaald worden zal het daar ook wel op uitkomen.
Op een enkele linkse debiel werkelijk nog niemand gesproken die voor ging stemmen.
2005quote:Op woensdag 6 april 2016 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij 2002 ofzo? Geen flauw idee meer eigenlijk
Goedzo fokkie maakte me al zorgen om je stem.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook een linkse debiel en stem tegen. Niet alle linkse debielen over 1 kam scheren
Nee, gemistquote:
Je moet ook wel extreem links zijn of VVD 'er om voor te stemmen volgens mij.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook een linkse debiel en stem tegen. Niet alle linkse debielen over 1 kam scheren
Grote steden zitten al op 15% en tot 2100 de tijd dus ben bang voor wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoop zo dat ze 30% niet halen.
Dat zou VEEL genot zijn.
grote kans van welquote:Op woensdag 6 april 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoop zo dat ze 30% niet halen.
Dat zou VEEL genot zijn.
Zolang t maar tegen is. Niet dat ik verwacht dat ze er iets mee doen maar toch.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Grote steden zitten al op 15% en tot 2100 de tijd dus ben bang voor wel.
Dat mensen zich zo voor de gek laten houden door referenda.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Grote steden zitten al op 15% en tot 2100 de tijd dus ben bang voor wel.
Rutte hoopt dat men voor stemt dus sws 70 % tegen lolquote:Op woensdag 6 april 2016 12:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zolang t maar tegen is. Niet dat ik verwacht dat ze er iets mee doen maar toch.
Tja men ziet het als een dikke vinger naar regeringspartijen héquote:Op woensdag 6 april 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat mensen zich zo voor de gek laten houden door referenda.
Dit dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja men ziet het als een dikke vinger naar regeringspartijen hé
Alleen lachen die daar om.
En tegen de tijd dat er weer écht gestemd mag worden begint Mark over de opbloeiende economie en meevallers en stemt het kuddevolk en massa weer VVD
Ja lekker liberaal. O wacht.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Volgende verkiezingen lekker VVD stemmen hoor.
Nederland heeft toch geen liberale partijen. Nooit gehad ook.quote:
Daarom extreem rechts stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland heeft toch geen liberale partijen. Nooit gehad ook.
Is geen liberaal land
Nederland heeft ook geen extreem rechtse partijen, alleen SGP is op economisch echt knalrechts.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom extreem rechts stemmen.
Of Piratenpartijgoden.
Hoor je vrij weinig over laatste tijdquote:Op woensdag 6 april 2016 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Of Piratenpartijgoden.
Is trouwens incorrect deze informatie.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland heeft toch geen liberale partijen. Nooit gehad ook.
Ik stem nog liever extreemlinks(quote:Op woensdag 6 april 2016 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Of Piratenpartijgoden.
Tijd voor een nieuwe Centrum Partij dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland heeft ook geen extreem rechtse partijen, alleen SGP is op economisch echt knalrechts.
Ik niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik stem nog liever extreemlinks() dan op de VVD
Dat is waar.quote:
Zelfde als Fortuijn he, al zn standpunten zijn gewoon overgenomen door links en rechts.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe Centrum Partij dus.
Zag laatst iets over Janmaat, veel wat hij toen zei is gewoon uitgekomen. En dan zette men hem destijds weg als racist
De JOVD gaf mij bij ook de doorslag. Enge typetjes.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik steek mezelf liever een oog uit dan extreemlinks te stemmen.
Ik vind geen een partij eng, buiten de PVDD.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De JOVD gaf mij bij ook de doorslag. Enge typetjes.
Hoezo zwartgallig. Die partij staat toch het dichtste bij de idealen die jij nastreeft?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Als ik in een zwartgallige bui ben over politiek stem ik daar op.
Mariannequote:Op woensdag 6 april 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind geen een partij eng, buiten de PVDD.
Never forget dat ik daar met de dood door werd bedreigd, door hun aanhang.
Klopt.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo zwartgallig. Die partij staat toch het dichtste bij de idealen die jij nastreeft?
Nee slecht, ben ranged aan het trainen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker boeie
Nog goeie drops gehad recent?
Ze stemmen ook alleen tegen Oekraïne om biologische redenenquote:Op woensdag 6 april 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso is extreem links een stuk gevaarlijker dan extreem rechts in dit land.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ripquote:Op woensdag 6 april 2016 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee slecht, ben ranged aan het trainen.
Maar was gepked tijdens mn clue, toen ik mn range gear perongeluk mee had
De AIVD is het daar mee eens ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:23 schreef Elan het volgende:
Sowieso is extreem links een stuk gevaarlijker dan extreem rechts in dit land.
ja niet zo goed hoor.quote:
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De AIVD is het daar mee eens ja.
Extreem rechts is nauwelijks bestaand in Nederland, zag je ookw el aan pegida rotterdam.
Wat een schijnvertoning was dat.
Ijzeren Ritaquote:Op woensdag 6 april 2016 13:25 schreef KingRoland het volgende:
Niet links
Niet rechts
Maar recht door zee
Je hoeft niet extreem rechts te zijn om racistisch te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
En jij ons Hollanders maar neerzetten als vuige racisten.
Dat is waar.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet extreem rechts te zijn om racistisch te zijn.
Extreme van beide kanten wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar gaat vaak wel prima samen.
Stemt toch geen hond meer op. Die Roemer is een volslagen incompetente debiel gebleken.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo'n SP is ook smerig nationalistisch aan het wordne.
Vreemd wel voor een ex-communistische partij.
Iedere allochtoon ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:30 schreef Elan het volgende:
Denk overigens wel dat minimaal 50% van de autochtonen in min of meerdere mate racistisch is.
Pownews maakt letterlijk iedereen belachelijk als het hun maar uitkomtquote:Op woensdag 6 april 2016 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Zelfs PowNews ging ze belachelijk maken
Ieder mens is in meer of mindere mate racistisch.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat stellen is wel heel generaliserend ouwe reus.
Dat is iets totaal anders dan er racistische denkbeelden op na houden.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Als een Pool een Pool tegenkomnt, dan is het ook gelijk connecten van dat is er 1 van mij
Maar dat is wel de kern waaruit Racisme ontstaat.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is iets totaal anders dan er racistische denkbeelden op na houden.
Ik wel, want ik denk dat bepaalde dingen inherrent in een mens zitten.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:33 schreef Elan het volgende:
Sowieso geloof ik niet in stellingen die iedereen betrekken.
behalve dat iedereen met Wajong maar gewoon uitkeringstrekker is tochquote:Op woensdag 6 april 2016 13:33 schreef Elan het volgende:
Sowieso geloof ik niet in stellingen die iedereen betrekken.
Dat is feitelijk juist ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:35 schreef Sked het volgende:
[..]
behalve dat iedereen met Wajong maar gewoon uitkeringstrekker is toch
Racisme komt voor uit ongenoegen over de eigen situatie . Niet uit verbroedering of herkenning met een landgenoot .quote:Op woensdag 6 april 2016 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat is wel de kern waaruit Racisme ontstaat.
Ik bedoel, als je wajong pakt pak je toch uitkeringquote:
Als je kunt FOK!en kun je ook in een bepaalde mate werken. Daar geloof ik oprecht in.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:35 schreef Sked het volgende:
[..]
behalve dat iedereen met Wajong maar gewoon uitkeringstrekker is toch
Welke groepering vind jij dan niet in grote mate racistisch.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Racisme komt voor uit ongenoegen over de eigen situatie . Niet uit verbroedering of herkenning met een landgenoot .
Je maakt het ze ook wel makkelijk nuquote:Op woensdag 6 april 2016 13:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Bedankt maar ik vroeg niet om een autistische reactie
Het gaat niet om groeperingen, het gaat om individuenquote:Op woensdag 6 april 2016 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke groepering vind jij dan niet in grote mate racistisch.
Pas op nu maak je Sked boos met je walgelijke aantijgingen .quote:Op woensdag 6 april 2016 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je wajong pakt pak je toch uitkering
?????
Het gaat om percentages van groeperingen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet om groeperingen, het gaat om individuen
Dit ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet om groeperingen, het gaat om individuen
Eigenlijk kan nagenoeg iedereen in bepaalde mate werken, alleen die mensen moet je net zo goed niet over een kam scherenquote:Op woensdag 6 april 2016 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je kunt FOK!en kun je ook in een bepaalde mate werken. Daar geloof ik oprecht in.
Nou jij stelt dat het een grondprincipe van het menszijn is. Omdat het in onze geest besloten zou liggen. Dat lijkt me ietwat overdreven?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat om percentages van groeperingen.
Mij niet. Ik ken namelijk oprecht niemand die niet een klein beetje racistisch is in 1 of andere vorm.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou jij stelt dat het een grondprincipe van het menszijn is. Omdat het in onze geest besloten zou liggen. Dat lijkt me ietwat overdreven?
Ja maar jij vind het al racisme als er in een Turkse winkel geen Nederlander werktquote:Op woensdag 6 april 2016 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mij niet. Ik ken namelijk oprecht niemand die niet een klein beetje racistisch is in 1 of andere vorm.
Neem het Wajongtrekkers ook niet kwalijk hoor. Regering des te meer.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Eigenlijk kan nagenoeg iedereen in bepaalde mate werken, alleen die mensen moet je net zo goed niet over een kam scheren
maar was gewoon benieuwd of je daarin nou wel of niet generaliseert
Nee, als ze die niet aannemen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar jij vind het al racisme als er in een Turkse winkel geen Nederlander werkt
Dit vooral ja. Maar wajongers zijn altijd zo snel op hun teentjes getrapt wat dat betreft.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:41 schreef Elan het volgende:
Neem het Wajongtrekkers ook niet kwalijk hoor. Regering des te meer.
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 6 april 2016 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem het Wajongtrekkers ook niet kwalijk hoor. Regering des te meer.
Dus voel je niet meteen zo aangesproken.
Haha, het percentage autochtone jongeren die in buitenlandse winkeltjes zal solliciteren zal echt verwaarloosbaar zijn denk ik hoorquote:Op woensdag 6 april 2016 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, als ze die niet aannemen.
Dat is namelijk het beleid waar de politiek zo vaak op hamert.
Het ging toch om individuen?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, het percentage autochtone jongeren die in buitenlandse winkeltjes zal solliciteren zal echt verwaarloosbaar zijn denk ik hoor
Dat zou goed kunnen. Ben zo hypocriet als elk ander.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
Ik vroeg me alleen af of je jezelf niet enigszins tegensprak
Dat klopt. Maar de reden van afwijzing hoeft niks met racisme te maken te hebben. Lijkt me niet meer dan logisch dar ze iemand willen die Turks zou spreken voor beetje klantenbindingquote:
En als je een antiliaan niet aanneemt omdat je daardoor klanten kwijt zou raken/niet representatief genoeg?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:44 schreef Fok-it het volgende:
Maar de reden van afwijzing hoeft niks met racisme te maken te hebben.
Hoezo? Ben je een NEGER of zo?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar oke, alleen autochtone Nederlands zijn racistisch.
Dan kan ik mezelf mooi vrijpleiten.
Dat heeft een rascistische ondertoonquote:Op woensdag 6 april 2016 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als je een antiliaan niet aanneemt omdat je daardoor klanten kwijt zou raken/niet representatief genoeg?
Ik denk dat iedereen dat doet.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:47 schreef Elan het volgende:
Dat is iemand uitsluiten of veroordelen puur op raciale gronden.
Omdat er een relatie wordt gelegd tussen zijn afkomst en het wegblijven van mensen?quote:
Je zegt net zelf dat ze een Turk zouden mogen voortrekken uit klantenbinding.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er een relatie wordt gelegd tussen zijn afkomst en het wegblijven van mensen?
Nee, dat is van jou recht lullen wat krom is. Je hebt gewoon een andere definitie van racisme dan ik heb. Racisme in denkbeelden en verbaal racisme. Niet de samenstelling van een willekeurige winkelquote:Op woensdag 6 april 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat ze een Turk zouden mogen voortrekken uit klantenbinding.
Dit is net zo goed klantenbinding.
Nee, ik haal de definitie aan van de Nederlandse politiek.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat is van jou recht lullen wat krom is. Je hebt gewoon een andere definitie van racisme dan ik heb. Racisme in denkbeelden en verbaal racisme. Niet de samenstelling van een willekeurige winkel
Geloof ik niet in, sorry.quote:
Aannemen wie er het beste gekwalificeerd isquote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus dan zijn we het eens dat iedereen vrijheid mag hebben om wie dan ook aan te nemen?
Niet elke genocide betreft een rassenkwestie. Dus nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dan nog een kwestie.
Is een genocide op een of andere manier goedkeuren dan racisme volgens jullie.
En Turken die massaal de Armeense genocide goedpratenquote:Op woensdag 6 april 2016 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet elke genocide betreft een rassenkwestie. Dus nee.
in zekere zin wel ja, al vind ik het meer onwetenheidquote:Op woensdag 6 april 2016 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dan nog een kwestie.
Is een genocide op een of andere manier goedkeuren dan racisme volgens jullie.
Je draaft een beetje door nu.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Turken die massaal de Armeense genocide goedpraten
Ja, dat kan je van denk ik iedere racist in Nederlnad zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
in zekere zin wel ja, al vind ik het meer onwetenheid
Ja, nu is alles racisme in jouw ogen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar dat is dan toch net zo goed racisme?
Ik vind dit overigens wel dicht bij racisme goedpraten komen hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan je van denk ik iedere racist in Nederlnad zeggen.
Het groepje bewust gekozen racist is niet zo groot.
Als een genocide geen racisme meer is dan bestaat racisme niet.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, nu is alles racisme in jouw ogen.
Ben even poepen. Even een Surinamer op de boot zetten xx
Er is ook niet zo veel mis met racisme. Dat is een individuele keuze.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit overigens wel dicht bij racisme goedpraten komen hoor.
Het is niet dat alleen omdat racisten onwetend zijn het maar prima is en iedereen zo is als puntje bij paaltje komt
Huhquote:Op woensdag 6 april 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als een genocide geen racisme meer is dan bestaat racisme niet.
Het ging om het goedkeuren van genocide.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh
Het ging niet om de genocideplegers maar de mensen die jaren later daar een mening over hadden toch???
Als je reden dat het een individuele keuze is dat er niets mis is met racisme kan je zelfmoordterroristen ook goedpratenquote:Op woensdag 6 april 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is ook niet zo veel mis met racisme. Dat is een individuele keuze.
Als je die genocide uitlegt als ordinair landjepik, ben je dan per definitie een racist als je hem goedpraat?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ging om het goedkeuren van genocide.
Euh nee, want het verbaal of lichamelijk letsel toebrengen aan wie dan ook is verboden.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je reden dat het een individuele keuze is dat er niets mis is met racisme kan je zelfmoordterroristen ook goedpraten
Individuele keuze
eens, behalve dat het bij velen niet bij een gedachte blijft, maargoed. Jij gelooft dat iedereen die gedachtes heeft dus dan ben je weer terug bij afquote:Op woensdag 6 april 2016 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euh nee, want het verbaal of lichamelijk letsel toebrengen aan wie dan ook is verboden.
Een racistische gedachten hebben is dat niet.
Er is nauwelijks racistisch geweld in Nederland. Nauwelijks racitsitsche gewelddadige groeperingen.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Fok-it het volgende:
behalve dat het bij velen niet bij een gedachte blijft, maargoed.
Erg kortzichtig wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
eens, behalve dat het bij velen niet bij een gedachte blijft, maargoed. Jij gelooft dat iedereen die gedachtes heeft dus dan ben je weer terug bij af
Oja, als je een andere mening hebt over de menselijke geest is dat kortzichtig.quote:
Daar gaat het niet om. Haatzaaiende teksten is net zo goed racisme als geweldquote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is nauwelijks racistisch geweld in Nederland. Nauwelijks racitsitsche gewelddadige groeperingen.
Oneens.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Haatzaaiende teksten is net zo goed racisme als geweld
Wat zou het anders moeten zijn als er rassen bij betrokken zijn?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oneens.
Haatzaaien kan racisme zijn, hoet niet.
Wel als je onderbouwing suckt.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja, als je een andere mening hebt over de menselijke geest is dat kortzichtig.
Top lol.
Waar doel je op?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou het anders moeten zijn als er rassen bij betrokken zijn?
Ik claim dan ook nergesns een Freud te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel als je onderbouwing suckt.
Freud zou zijn ballen uit zijn broek lachen bij het lezen van zoveel horsecrap.
Jij zegt het kan racisme zijn. Wat zou een andere gronde kunne zijn dan?quote:
Haatzaaien kan op elke grond?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zegt het kan racisme zijn. Wat zou een andere gronde kunne zijn dan?
Klopt. En vanaf het moment dat er rassen bij betrokken zijn gaat her al snel naar racismequote:
En dan is het haatzaaien strafbaar, niet het racisme ansich.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. En vanaf het moment dat er rassen bij betrokken zijn gaat her al snel naar racisme
Dat is geen hele rare constatering
Ik weet niet of ik dat wil.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:15 schreef Elan het volgende:
Hebben jullie braddie zijn filmpje al gezien?
Jawel man.quote:
Vanavond even kijkenquote:Op woensdag 6 april 2016 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel man.
Gaat hij door Hilversum boeken, iedereen de les lezen.
Wat best een prestatie is als je zelf 29x over je theorie hebt gedaan
racistquote:Op woensdag 6 april 2016 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is the force awakens een kutfilmdie neger kan er echt niets van
Kijken naar een film met een neger in de hoofdrolquote:Op woensdag 6 april 2016 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is the force awakens een kutfilmdie neger kan er echt niets van
fijne thuisvluchtquote:Op woensdag 6 april 2016 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu in hk
Volgende vlucht ga ik revenant kijken
kloptquote:Op woensdag 6 april 2016 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
er gaat niets boven Den Haag
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
tv ontvanger uitgezet en van netstroom gehaald
steven seagal
Het is elke maand Steven Seagal maand op rtl 7quote:Op woensdag 6 april 2016 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoorde net op de schotel dat het Steven Seagal maand is op rtl7.
Vanavond 3 keer steven seagal
nee wat is datquote:Op woensdag 6 april 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Had je gehoord van dat nieuwe programma Hunted? Dat lijkt me echt vet
Je hebt Noord-Holland nog, en de Wadden, aan weerszijden Ijsland en Scandinavie.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
er gaat niets boven Den Haag
meer voor mannenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is elke maand Steven Seagal maand op rtl 7![]()
Wat een flutzender is dat zeg man man
Had je gehoord van dat nieuwe programma Hunted? Dat lijkt me echt vet
Herhalingen van wat?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee wat is dat
ik kijk op moment 8 uur per dag daytv en zie alles met stijgende verbazing aan
Ik heb Nederlandse herhalingen nu gezien, Britse herhalingen en Poolse herhaling.
Dati s echt pure kanker ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meer voor mannen
en dan constant van die slechte actiefilms met vaak nick cage in de hoofdrol
Klinkt wel leuk, maar zal wel weer van a tot z scripted zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:17 schreef Fok-it het volgende:
Is een spel dat de deelnemer een maand lang hunted wordt door inlichtingendiensten en hij mmoet dan spoorloos blijven, als dat een maand lukt wint tie
Ja, was ik ook al bang voor. Maar idee als het echt realistisch zouworden uitgevoerd is het wel goud natuurlijk. Zeker als je de grens over mag.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, maar zal wel weer van a tot z scripted zijn.
Zou er wel goed in zijn met 3 paspoorten
Geen idee, nog niet veel over gehoord. Maar komt dit jaar op tv. Was volgens mij in Engeland alquote:
Dit najaar is op NPO 3 het nieuwe televisieprogramma Hunted te zien. Hunted was al een groot succes op het Britse Channel 4. In dit programma worden kandidaten opgejaagd door een fictieve geheime diensquote:
oh dat en cops vind ik wel vermakelijk om te kijken als mn vrienden er zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader kijkt graag politie op je hielen in de tijd dat ze nog met guldens betaalden
Ik keek laatst de britse versie toen ging iemand de wouten proberen om te kopen door ze een computer aan te bieden die ze achterin hadden staanquote:Op woensdag 6 april 2016 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dat en cops vind ik wel vermakelijk om te kijken als mn vrienden er zijn
Lol wtfquote:Op woensdag 6 april 2016 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
NWS / PvdA'er: "Ook Hitler hield graag referenda"
Genot.
ga altijd beetje dood van binnen als ik de britse politie zo panisch zie doen om wat wietquote:Op woensdag 6 april 2016 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik keek laatst de britse versie toen ging iemand de wouten proberen om te kopen door ze een computer aan te bieden die ze achterin hadden staan
is tegenwoordig niet meer zo.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga altijd beetje dood van binnen als ik de britse politie zo panisch zie doen om wat wiet
ga naar huis joh laat die gozers lekker een blowtje roken
nee al tijdje terugquote:Op woensdag 6 april 2016 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heeft ome cameron de opiumwet aangepast?
Daar heb ik echt geen zin in.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet je 100% hindoe gaan terugkijken.
sarcastquote:Op woensdag 6 april 2016 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt Noord-Holland nog, en de Wadden, aan weerszijden Ijsland en Scandinavie.
Topo was niet helemaal jouwding op de basisschool ofwel?
lolquote:Op woensdag 6 april 2016 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
How I wonder what you are. Up above the world so high. Like a diamond in the sky.
Oh wat schijn jij toch heel ver. Ik vraag me af waar jij nu bent. En of je alle sterretjes kent.... twinkel Twinkel kleine ster, oh wat schijn jij toch heel ver.quote:
o, wat straal je mooi van verquote:
ik weet wel iemand die veel sterretjes kentquote:Op woensdag 6 april 2016 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh wat schijn jij toch heel ver. Ik vraag me af waar jij nu bent. En of je alle sterretjes kent.... twinkel Twinkel kleine ster, oh wat schijn jij toch heel ver.
Oh op elke site zijn ze anders lolquote:Op woensdag 6 april 2016 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh wat schijn jij toch heel ver. Ik vraag me af waar jij nu bent. En of je alle sterretjes kent.... twinkel Twinkel kleine ster, oh wat schijn jij toch heel ver.
Etsu ja. Noem verder geen namen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik weet wel iemand die veel sterretjes kent
Ja dat is de versie die het magische muziekboek van mijn dochtertje zingt.quote:
Ja, die ken ik helaas niet uit mijn duimpjequote:Op woensdag 6 april 2016 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is de versie die het magische muziekboek van mijn dochtertje zingt.
Ben je zo dik dat je 3 stoelen bezet moet houden?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat ik alleen ontbijt krijg
En is vies druk hier dus deze keer geen drie stoelen
Waar vlieg je mee?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat ik alleen ontbijt krijg
En is vies druk hier dus deze keer geen drie stoelen
Ja, ik nu wel...............quote:Op woensdag 6 april 2016 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die ken ik helaas niet uit mijn duimpje
Dat valt allemaal wel meequote:
Cathay Pacificquote:Op woensdag 6 april 2016 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar vlieg je mee?
Singapore Airlines heeft lekker eten hoor, daar was echt heel weinig mis mee
Australische toch?quote:
quote:
Kusje op jullie vetrolletjes.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu overdrijf je een beetje.
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
deze moet ik steeds voor mn zusje zingen voor het slapen.
vroeger werd mij een andere versie voorgelezen, maar die vind mn moeder niet meer geschikt ofzo :S
bij mij was het nogquote:
Over paar maanden kusje op m`n zieke ripped lijffquote:
Voor of tegen? Of is het geheim?quote:
Ja ken henquote:Op woensdag 6 april 2016 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij mij was het nog
if i die before i wake
i pray the lord my soul to take
wat zijn deze grappen en grollen
Yes yesquote:
Dat wil Heppie vast wel doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over paar maanden kusje op m`n zieke ripped lijff
Nee oke, dat is overdreven
Hoe is het met jou?
Ik ben al geweest. Al is het maar omdat ik een wit bolletje rood mag kleuren.quote:
En, wat gestemd?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wil Heppie vast wel doen.![]()
Gaat wel. Gisteren had ik een kutdag, maar nu is het wel beter.
[..]
Ik ben al geweest. Al is het maar omdat ik een wit bolletje rood mag kleuren.
Ah minder. Gewoon dipje of zijn er wat veranderingen?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wil Heppie vast wel doen.![]()
Gaat wel. Gisteren had ik een kutdag, maar nu is het wel beter.
[..]
Ik ben al geweest. Al is het maar omdat ik een wit bolletje rood mag kleuren.
Nou, dat valt wel mee want het is nog niet zeker of de 30% gehaald gaat wordenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het maakt eigenlijk geen reet uit of je gaat stemmen. Maar goed, wij Hollanders zijn graag volgzame schaapjes.
Balen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee volgens mij heeft mijn moeder mijn biljet weggegooid
wou vanaaf met de squad gaan stemmen
Tegen.quote:
exercise your rightsquote:Op woensdag 6 april 2016 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het maakt eigenlijk geen reet uit of je gaat stemmen. Maar goed, wij Hollanders zijn graag volgzame schaapjes.
Ja, zo kan je het ook zien.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee want het is nog niet zeker of de 30% gehaald gaat worden
zal wel gezegd hebben dat ik niet zou stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen.Waarom zou ze dat doen?
[..]
Tegen.
Mijn moeder heeft mij al 10x een lezing gegeven waarom ik had moeten stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee volgens mij heeft mijn moeder mijn biljet weggegooid
wou vanaaf met de squad gaan stemmen
Nou ja, dipje ... Het was meer even instorten of zo. Gewoon alles van de afgelopen tijd kwam op me af. Maar ik heb met mijn vader gebeld gisteren en dat luchtte wel op. Ook al is mijn vader niet helemaal op z'n gemak met over emotionele dingen praten. Was toch fijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah minder. Gewoon dipje of zijn er wat veranderingen?
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, dipje ... Het was meer even instorten of zo. Gewoon alles van de afgelopen tijd kwam op me af. Maar ik heb met mijn vader gebeld gisteren en dat luchtte wel op. Ook al is mijn vader niet helemaal op z'n gemak met over emotionele dingen praten. Was toch fijn.
Heppie's pa had ook zijn biljet weggegooid. Maar hij wilde wel stemmen, alleen die vader dacht van niet. "Je gaat anders ook nooit stemmen". Hij heeft pas één keer mogen stemmen überhaupt.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal wel gezegd hebben dat ik niet zou stemmen
maakt me verder eigenlijk ook geen flikker uit
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie's pa had ook zijn biljet weggegooid. Maar hij wilde wel stemmen, alleen die vader dacht van niet. "Je gaat anders ook nooit stemmen". Hij heeft pas één keer mogen stemmen überhaupt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |