Daar gaat het niet om. Haatzaaiende teksten is net zo goed racisme als geweldquote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is nauwelijks racistisch geweld in Nederland. Nauwelijks racitsitsche gewelddadige groeperingen.
Oneens.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Haatzaaiende teksten is net zo goed racisme als geweld
Wat zou het anders moeten zijn als er rassen bij betrokken zijn?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oneens.
Haatzaaien kan racisme zijn, hoet niet.
Wel als je onderbouwing suckt.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja, als je een andere mening hebt over de menselijke geest is dat kortzichtig.
Top lol.
Waar doel je op?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou het anders moeten zijn als er rassen bij betrokken zijn?
Ik claim dan ook nergesns een Freud te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel als je onderbouwing suckt.
Freud zou zijn ballen uit zijn broek lachen bij het lezen van zoveel horsecrap.
Jij zegt het kan racisme zijn. Wat zou een andere gronde kunne zijn dan?quote:
Haatzaaien kan op elke grond?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zegt het kan racisme zijn. Wat zou een andere gronde kunne zijn dan?
Klopt. En vanaf het moment dat er rassen bij betrokken zijn gaat her al snel naar racismequote:
En dan is het haatzaaien strafbaar, niet het racisme ansich.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. En vanaf het moment dat er rassen bij betrokken zijn gaat her al snel naar racisme
Dat is geen hele rare constatering
Ik weet niet of ik dat wil.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:15 schreef Elan het volgende:
Hebben jullie braddie zijn filmpje al gezien?
Jawel man.quote:
Vanavond even kijkenquote:Op woensdag 6 april 2016 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel man.
Gaat hij door Hilversum boeken, iedereen de les lezen.
Wat best een prestatie is als je zelf 29x over je theorie hebt gedaan
racistquote:Op woensdag 6 april 2016 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is the force awakens een kutfilmdie neger kan er echt niets van
Kijken naar een film met een neger in de hoofdrolquote:Op woensdag 6 april 2016 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is the force awakens een kutfilmdie neger kan er echt niets van
fijne thuisvluchtquote:Op woensdag 6 april 2016 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu in hk
Volgende vlucht ga ik revenant kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |