kloptquote:Op woensdag 6 april 2016 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
er gaat niets boven Den Haag
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
tv ontvanger uitgezet en van netstroom gehaald
steven seagal
Het is elke maand Steven Seagal maand op rtl 7quote:Op woensdag 6 april 2016 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoorde net op de schotel dat het Steven Seagal maand is op rtl7.
Vanavond 3 keer steven seagal
nee wat is datquote:Op woensdag 6 april 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Had je gehoord van dat nieuwe programma Hunted? Dat lijkt me echt vet
Je hebt Noord-Holland nog, en de Wadden, aan weerszijden Ijsland en Scandinavie.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
er gaat niets boven Den Haag
meer voor mannenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is elke maand Steven Seagal maand op rtl 7![]()
Wat een flutzender is dat zeg man man
Had je gehoord van dat nieuwe programma Hunted? Dat lijkt me echt vet
Herhalingen van wat?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee wat is dat
ik kijk op moment 8 uur per dag daytv en zie alles met stijgende verbazing aan
Ik heb Nederlandse herhalingen nu gezien, Britse herhalingen en Poolse herhaling.
Dati s echt pure kanker ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meer voor mannen
en dan constant van die slechte actiefilms met vaak nick cage in de hoofdrol
Klinkt wel leuk, maar zal wel weer van a tot z scripted zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:17 schreef Fok-it het volgende:
Is een spel dat de deelnemer een maand lang hunted wordt door inlichtingendiensten en hij mmoet dan spoorloos blijven, als dat een maand lukt wint tie
Ja, was ik ook al bang voor. Maar idee als het echt realistisch zouworden uitgevoerd is het wel goud natuurlijk. Zeker als je de grens over mag.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, maar zal wel weer van a tot z scripted zijn.
Zou er wel goed in zijn met 3 paspoorten
Geen idee, nog niet veel over gehoord. Maar komt dit jaar op tv. Was volgens mij in Engeland alquote:
Dit najaar is op NPO 3 het nieuwe televisieprogramma Hunted te zien. Hunted was al een groot succes op het Britse Channel 4. In dit programma worden kandidaten opgejaagd door een fictieve geheime diensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |