Nee slecht, ben ranged aan het trainen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker boeie
Nog goeie drops gehad recent?
Ze stemmen ook alleen tegen Oekraïne om biologische redenenquote:Op woensdag 6 april 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind geen een partij eng, buiten de PVDD.
Never forget dat ik daar met de dood door werd bedreigd, door hun aanhang.
Sowieso is extreem links een stuk gevaarlijker dan extreem rechts in dit land.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind geen een partij eng, buiten de PVDD.
Never forget dat ik daar met de dood door werd bedreigd, door hun aanhang.
Ripquote:Op woensdag 6 april 2016 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee slecht, ben ranged aan het trainen.
Maar was gepked tijdens mn clue, toen ik mn range gear perongeluk mee had
De AIVD is het daar mee eens ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:23 schreef Elan het volgende:
Sowieso is extreem links een stuk gevaarlijker dan extreem rechts in dit land.
ja niet zo goed hoor.quote:
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De AIVD is het daar mee eens ja.
Extreem rechts is nauwelijks bestaand in Nederland, zag je ookw el aan pegida rotterdam.
Wat een schijnvertoning was dat.
Ijzeren Ritaquote:Op woensdag 6 april 2016 13:25 schreef KingRoland het volgende:
Niet links
Niet rechts
Maar recht door zee
Je hoeft niet extreem rechts te zijn om racistisch te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
En jij ons Hollanders maar neerzetten als vuige racisten.
Dat is waar.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet extreem rechts te zijn om racistisch te zijn.
Extreme van beide kanten wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar gaat vaak wel prima samen.
Stemt toch geen hond meer op. Die Roemer is een volslagen incompetente debiel gebleken.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo'n SP is ook smerig nationalistisch aan het wordne.
Vreemd wel voor een ex-communistische partij.
Iedere allochtoon ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:30 schreef Elan het volgende:
Denk overigens wel dat minimaal 50% van de autochtonen in min of meerdere mate racistisch is.
Pownews maakt letterlijk iedereen belachelijk als het hun maar uitkomtquote:Op woensdag 6 april 2016 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Zelfs PowNews ging ze belachelijk maken
Ieder mens is in meer of mindere mate racistisch.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat stellen is wel heel generaliserend ouwe reus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |