o, wat straal je mooi van verquote:
ik weet wel iemand die veel sterretjes kentquote:Op woensdag 6 april 2016 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh wat schijn jij toch heel ver. Ik vraag me af waar jij nu bent. En of je alle sterretjes kent.... twinkel Twinkel kleine ster, oh wat schijn jij toch heel ver.
Oh op elke site zijn ze anders lolquote:Op woensdag 6 april 2016 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh wat schijn jij toch heel ver. Ik vraag me af waar jij nu bent. En of je alle sterretjes kent.... twinkel Twinkel kleine ster, oh wat schijn jij toch heel ver.
Etsu ja. Noem verder geen namen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik weet wel iemand die veel sterretjes kent
Ja dat is de versie die het magische muziekboek van mijn dochtertje zingt.quote:
Ja, die ken ik helaas niet uit mijn duimpjequote:Op woensdag 6 april 2016 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is de versie die het magische muziekboek van mijn dochtertje zingt.
Ben je zo dik dat je 3 stoelen bezet moet houden?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat ik alleen ontbijt krijg
En is vies druk hier dus deze keer geen drie stoelen
Waar vlieg je mee?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat ik alleen ontbijt krijg
En is vies druk hier dus deze keer geen drie stoelen
Ja, ik nu wel...............quote:Op woensdag 6 april 2016 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die ken ik helaas niet uit mijn duimpje
Dat valt allemaal wel meequote:
Cathay Pacificquote:Op woensdag 6 april 2016 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar vlieg je mee?
Singapore Airlines heeft lekker eten hoor, daar was echt heel weinig mis mee
Australische toch?quote:
quote:
Kusje op jullie vetrolletjes.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu overdrijf je een beetje.
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
deze moet ik steeds voor mn zusje zingen voor het slapen.
vroeger werd mij een andere versie voorgelezen, maar die vind mn moeder niet meer geschikt ofzo :S
bij mij was het nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |