Over paar maanden kusje op m`n zieke ripped lijffquote:
Voor of tegen? Of is het geheim?quote:
Ja ken henquote:Op woensdag 6 april 2016 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij mij was het nog
if i die before i wake
i pray the lord my soul to take
wat zijn deze grappen en grollen
Yes yesquote:
Dat wil Heppie vast wel doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over paar maanden kusje op m`n zieke ripped lijff
Nee oke, dat is overdreven
Hoe is het met jou?
Ik ben al geweest. Al is het maar omdat ik een wit bolletje rood mag kleuren.quote:
En, wat gestemd?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wil Heppie vast wel doen.![]()
Gaat wel. Gisteren had ik een kutdag, maar nu is het wel beter.
[..]
Ik ben al geweest. Al is het maar omdat ik een wit bolletje rood mag kleuren.
Ah minder. Gewoon dipje of zijn er wat veranderingen?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wil Heppie vast wel doen.![]()
Gaat wel. Gisteren had ik een kutdag, maar nu is het wel beter.
[..]
Ik ben al geweest. Al is het maar omdat ik een wit bolletje rood mag kleuren.
Nou, dat valt wel mee want het is nog niet zeker of de 30% gehaald gaat wordenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het maakt eigenlijk geen reet uit of je gaat stemmen. Maar goed, wij Hollanders zijn graag volgzame schaapjes.
Balen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee volgens mij heeft mijn moeder mijn biljet weggegooid
wou vanaaf met de squad gaan stemmen
Tegen.quote:
exercise your rightsquote:Op woensdag 6 april 2016 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het maakt eigenlijk geen reet uit of je gaat stemmen. Maar goed, wij Hollanders zijn graag volgzame schaapjes.
Ja, zo kan je het ook zien.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee want het is nog niet zeker of de 30% gehaald gaat worden
zal wel gezegd hebben dat ik niet zou stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen.Waarom zou ze dat doen?
[..]
Tegen.
Mijn moeder heeft mij al 10x een lezing gegeven waarom ik had moeten stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee volgens mij heeft mijn moeder mijn biljet weggegooid
wou vanaaf met de squad gaan stemmen
Nou ja, dipje ... Het was meer even instorten of zo. Gewoon alles van de afgelopen tijd kwam op me af. Maar ik heb met mijn vader gebeld gisteren en dat luchtte wel op. Ook al is mijn vader niet helemaal op z'n gemak met over emotionele dingen praten. Was toch fijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah minder. Gewoon dipje of zijn er wat veranderingen?
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, dipje ... Het was meer even instorten of zo. Gewoon alles van de afgelopen tijd kwam op me af. Maar ik heb met mijn vader gebeld gisteren en dat luchtte wel op. Ook al is mijn vader niet helemaal op z'n gemak met over emotionele dingen praten. Was toch fijn.
Heppie's pa had ook zijn biljet weggegooid. Maar hij wilde wel stemmen, alleen die vader dacht van niet. "Je gaat anders ook nooit stemmen". Hij heeft pas één keer mogen stemmen überhaupt.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal wel gezegd hebben dat ik niet zou stemmen
maakt me verder eigenlijk ook geen flikker uit
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie's pa had ook zijn biljet weggegooid. Maar hij wilde wel stemmen, alleen die vader dacht van niet. "Je gaat anders ook nooit stemmen". Hij heeft pas één keer mogen stemmen überhaupt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |