SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag jij wel stemmen?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij ligt mijn stempas ergens in een papiercontainer. Ofzo.
Verstandig.quote:
Ach dit hele referendum is maar raadgevend. Altijd afwachten wat de kamer er daadwerkelijk mee gaat doen. Het is enkel een signaal van het volk. Daar kunnen ze niet omheen.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Verstandig.
Mocht de kiesdrempel gehaald worden zal het daar ook wel op uitkomen.
Op een enkele linkse debiel werkelijk nog niemand gesproken die voor ging stemmen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niet omheen.
Hoeveel procent stemde toen tegen de grondwet? 60?quote:Op woensdag 6 april 2016 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat is wel gebleken uit het vorige referendum.
Schijndemocratie
63quote:Op woensdag 6 april 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoeveel procent stemde toen tegen de grondwet? 60?
Ik wil eerlijk gezegd wel eens weten hoe we er nu voor hadden gestaan als ze het toen allemaal niet door hadden laten gaan. Ik heb destijds overigens niet gestemd omdat ik toen nog niet mocht volgens mij.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
63
Daarom ga ik hier mijn tijd niet aan verspillen. Was echt beetje mad toen ze gewoon dikke vinger aan volk gaven. Sindsdien geen vertrouwen meer.
Tjaquote:Op woensdag 6 april 2016 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil eerlijk gezegd wel eens weten hoe we er nu voor hadden gestaan als ze het toen allemaal niet door hadden laten gaan. Ik heb destijds overigens niet gestemd omdat ik toen nog niet mocht volgens mij.
Toen was ik 10.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij 2002 ofzo? Geen flauw idee meer eigenlijk
Ik ben ook een linkse debiel en stem tegen. Niet alle linkse debielen over 1 kam scherenquote:Op woensdag 6 april 2016 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Verstandig.
Mocht de kiesdrempel gehaald worden zal het daar ook wel op uitkomen.
Op een enkele linkse debiel werkelijk nog niemand gesproken die voor ging stemmen.
2005quote:Op woensdag 6 april 2016 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij 2002 ofzo? Geen flauw idee meer eigenlijk
Goedzo fokkie maakte me al zorgen om je stem.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook een linkse debiel en stem tegen. Niet alle linkse debielen over 1 kam scheren
Nee, gemistquote:
Je moet ook wel extreem links zijn of VVD 'er om voor te stemmen volgens mij.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook een linkse debiel en stem tegen. Niet alle linkse debielen over 1 kam scheren
Grote steden zitten al op 15% en tot 2100 de tijd dus ben bang voor wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoop zo dat ze 30% niet halen.
Dat zou VEEL genot zijn.
grote kans van welquote:Op woensdag 6 april 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoop zo dat ze 30% niet halen.
Dat zou VEEL genot zijn.
Zolang t maar tegen is. Niet dat ik verwacht dat ze er iets mee doen maar toch.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Grote steden zitten al op 15% en tot 2100 de tijd dus ben bang voor wel.
Dat mensen zich zo voor de gek laten houden door referenda.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Grote steden zitten al op 15% en tot 2100 de tijd dus ben bang voor wel.
Rutte hoopt dat men voor stemt dus sws 70 % tegen lolquote:Op woensdag 6 april 2016 12:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zolang t maar tegen is. Niet dat ik verwacht dat ze er iets mee doen maar toch.
Tja men ziet het als een dikke vinger naar regeringspartijen héquote:Op woensdag 6 april 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat mensen zich zo voor de gek laten houden door referenda.
Dit dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja men ziet het als een dikke vinger naar regeringspartijen hé
Alleen lachen die daar om.
En tegen de tijd dat er weer écht gestemd mag worden begint Mark over de opbloeiende economie en meevallers en stemt het kuddevolk en massa weer VVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |