Totdat je ooit een klapband hebt gehad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het eerste wat ik heb afgeleerd: twee handen aan het stuur
Als je zo op een rechte weg rrijdt,kom je echt als een onzekere stresskip op me over.
Twee handen aan het stuur voelt veiliger, maar ik zie mijzelf bijvoorbeeld niet gedurende een rit van 2 uur constant 2 handen aan het stuur houden. Links zit vaak op m`n knie en rechts op 3 uur.quote:
Die redresseerstrook he....quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:26 schreef MrBradge het volgende:
Een rijstrook is onderdeel van de rijbaan.
Over een rijstrook kunnen voertuigen rijden.
Een rijbaan kan uit één, twee of zelfs meer rijstroken bestaan.
Heb een keer gezien dat een Range Rover over de redresseerstrook en daarna de middenberm op de A4 ging inhalen haha, die reed zeker 160km/h. Dan heb je best wel ballen maar ben je wel echt een retard, of z'n remmen waren stuk of Speed the movie!quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:29 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Die redresseerstrook he....
Gister een idioot op de motor die het nodig vond een aantal auto's daarover in te halen. Met 140 km/u...
Het is weer mooi weer en weg zit weer vol met debielen die denken dat ze motor kunnen rijden....
Zo'n (bij nader inzien domme) actie deed ik ook een tijdje terug. Iemand inhalen die middenop een snelweg met twee stroken bleef rijden. Zeker een meter op de redreseer en enkele centimeters langs zijn spiegel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:16 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Heb een keer gezien dat een Range Rover over de redresseerstrook en daarna de middenberm op de A4 ging inhalen haha, die reed zeker 160km/h. Dan heb je best wel ballen maar ben je wel echt een retard, of z'n remmen waren stuk of Speed the movie!
Oh ja dat op twee stroken tegelijk schoolmeestertje spelen, heel irritant is dat. Links rijdt veertig, rechts 70 maar zo'n eikel besluit dan dat iedereen achter hem moet blijven want MIJN ASFALT, MIJN!!!quote:Op woensdag 6 april 2016 10:09 schreef Fer het volgende:
[..]
Zo'n (bij nader inzien domme) actie deed ik ook een tijdje terug. Iemand inhalen die middenop een snelweg met twee stroken bleef rijden. Zeker een meter op de redreseer en enkele centimeters langs zijn spiegel.
Achteraf niet heel netjes.
Net als van die types die vol in de ankers moeten bij elke drempel om dan meteen weer vol het gas in te trappen zodra ze erover zijn... tot de volgende drempel en dan herhaalt het zich weerquote:Op woensdag 6 april 2016 11:29 schreef Ridocar het volgende:
Gisteren met het uitlaten van de hond. In een 30-zone. Hoor ik achter mij een auto zeker 3 keer opschakelen. Ik dacht, die rijdt zeker geen 30, wat ook klopte toen deze rakelings langs mij reed (ik liep op de grens weg-berm).
Is het zo'n vrouw die waarschijnlijk haar kinderen net had opgehaald. Ik krijg dan altijd de neiging om dan voor de auto te gaan staan, maar ik ben bang dat zo'n stomme kut geen noodstop kan maken en 'm in een geparkeerde auto zet of mij (+hond) aanrijdt. Dat risico neem ik dan maar niet.
Zo'n weg ken ik ook, inderdaad. Zeer irritant.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:59 schreef Carlos93 het volgende:
Drempels zijn dan ook gewoon ondingen. Zeker die drempels in een 50km/h weg. Als je een drempel aanlegt zorg dan ook dat je er met die snelheid zonder schade overheen kunt. Het is tenslotte een 50km/h weg. Dus ik zou niet moeten hoeven afremmen naar 25-30 om er zonder problemen overheen te komen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 16:27 schreef ambertje90 het volgende:
Nou als jullie dachten dat jullie je ergerden in het verkeer... http://www.dumpert.nl/med(...)heeft_het_zwaar.html
quote:Op woensdag 6 april 2016 16:27 schreef ambertje90 het volgende:
Nou als jullie dachten dat jullie je ergerden in het verkeer... http://www.dumpert.nl/med(...)heeft_het_zwaar.html
Laastst posttie iemand hier exact een situatie uit dat filmpje (X5 die geen richting aangeeft, vervolgens commentaar van de camerawagen precies hetzelfde). Fok!kers op Dumpert?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:27 schreef ambertje90 het volgende:
Dan kun je zelf wel nagaan hoe triest het allemaal isquote:Op woensdag 6 april 2016 16:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]Hebben ze mijn filmpjes op Dumpert gezet
Dat moet mijn filmpje zijn geweestquote:Op woensdag 6 april 2016 16:46 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Laastst posttie iemand hier exact een situatie uit dat filmpje (X5 die geen richting aangeeft, vervolgens commentaar van de camerawagen precies hetzelfde). Fok!kers op Dumpert?
Als je filmpje gewoon op youtube staat kunnen ze het zo op Dumpert overnemen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat moet mijn filmpje zijn geweestMaar ik heb niets op Dumpert gezet, heb er zelf geen account.
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2016 16:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als je filmpje gewoon op youtube staat kunnen ze het zo op Dumpert overnemen natuurlijk.
Uiteraard begrijp ik dat.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:02 schreef Gezicht het volgende:
Om het hier verder gezellig te houden zal ik maar niet inhoudelijk ingaan op de filmpjes.Ik hoop wel dat je zelf ook begrijpt waarom er op Dumpert zo gehaat wordt, ook al is het "aangedikt".
Maar dááárrrr doe ik het ook om. Ik klaag op een overdreven manier op alles en iedereen, ik zit zelf ook cónstant fout, maar dit is weer eens iets anders dan de zoveelste "CYKA BLYAT" * Auto vligt over de kop * Compilatie.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:12 schreef BigSmurf het volgende:
Eerlijk is eerlijk, zonder op de inhoud in te gaan, gedurende het filmpje kreeg je me met je manier van klagen wel aan het lachen.
Niet netjes nee, maar wat die andere doet is ook erg irritant. Dan doe ik het ook weleens..quote:Op woensdag 6 april 2016 10:09 schreef Fer het volgende:
[..]
Zo'n (bij nader inzien domme) actie deed ik ook een tijdje terug. Iemand inhalen die middenop een snelweg met twee stroken bleef rijden. Zeker een meter op de redreseer en enkele centimeters langs zijn spiegel.
Ik vond het ook best grappig soms. Hij is zich ook zeker bewust van zijn eigen gekkigheidjes dus ik snap het gehaat ook niet zoquote:Op woensdag 6 april 2016 17:12 schreef BigSmurf het volgende:
Eerlijk is eerlijk, zonder op de inhoud in te gaan, gedurende het filmpje kreeg je me met je manier van klagen wel aan het lachen.
Dat is ook niet de bedoeling, daar is een apart topic voor.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:26 schreef MrBradge het volgende:
Ik zal niet meer in dit topic met filmpjes te vinden zijn.
Kakkerquote:Op woensdag 6 april 2016 16:27 schreef ambertje90 het volgende:
Heeft vast teveel naar de Ghost Rider filmpjes op Youtube gekeken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:29 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Die redresseerstrook he....
Gister een idioot op de motor die het nodig vond een aantal auto's daarover in te halen. Met 140 km/u...
Het is weer mooi weer en weg zit weer vol met debielen die denken dat ze motor kunnen rijden....
Ik heb éénmaal de redresseerstrook moeten gebruiken, dat was toen ik op de motor van een rotonde afkwam op de linker rijstrook en er iemand waar ik al naast reed zonder te kijken besloot te gaan inhalen en dus naar links kwam. Gelukkig was de redigeerstrook er, anders had ik in de vangrail gehangen. Meneer de inhaler was totaal niet onder de indruk.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:09 schreef Fer het volgende:
[..]
Irritaties op de weg? Lijkt me nog al duidelijk toch?quote:Op donderdag 7 april 2016 09:19 schreef Ridocar het volgende:
Maar waarom is die dumpertlink hier neergezet?
Heel goed. Daar is het filmpjes topic voorquote:Op woensdag 6 april 2016 17:26 schreef MrBradge het volgende:
Ik zal niet meer in dit topic met filmpjes te vinden zijn.
In dit topic mag het nog gewoon, en daar hoort het ook eerder thuis dan bij serieuze irritaties.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:12 schreef jatochneetoch het volgende:
Er mochten toch geen filmpjes meer geplaatst worden in het filmpjes topics? Of is het weer verandert?
Sta jij op een van de filmpjes, of is dit gewoon een poging een FOK!er af te zeiken?quote:Op donderdag 7 april 2016 10:39 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Irritaties op de weg? Lijkt me nog al duidelijk toch?
ambertje remde terwijl ze ook het gas los had kunnen latenquote:Op donderdag 7 april 2016 11:18 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Sta jij op een van de filmpjes, of is dit gewoon een poging een FOK!er af te zeiken?
Ambertje is geen kerel?quote:Op donderdag 7 april 2016 12:19 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
ambertje remde terwijl ze ook het gas los had kunnen laten
Ik eerst ook, tot ik na een rare opmerking "haar" pohi checkte en zag dat ze alleen in PTA post. Was het een vrouw geweest dan had er ook wel wat R&P tussen gestaan.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:29 schreef jatochneetoch het volgende:
Door de naam ging ik uit van een vrouw.
Wel een ponyclub in de sig.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:35 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik eerst ook, tot ik na een rare opmerking "haar" pohi checkte en zag dat ze alleen in PTA post. Was het een vrouw geweest dan had er ook wel wat R&P tussen gestaan.
Misschien is het wel een bronyquote:Op donderdag 7 april 2016 22:07 schreef deezler het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die van paarden houden.
Maar dat filmpje is toch van Braddie? Of zijn Ambertje en Braddie/Badge hetzelfde figuur?quote:Op donderdag 7 april 2016 12:29 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Door de naam ging ik uit van een vrouw. Maar hij/zij heeft inderdaad een mannetje poppetje.
Dat zou een plottwist zijn zegquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar dat filmpje is toch van Braddie? Of zijn Ambertje en Braddie/Badge hetzelfde figuur?
En dan blijkt Braddie opeens de collega van VanNelle te zijn en zijn grootste angst, een leerling die het niet kan, eens heeft opgeschreven in verhaalvorm.quote:
Veel verder kun je er niet naast zitten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En dan blijkt Braddie opeens de collega van VanNelle te zijn en zijn grootste angst, een leerling die het niet kan, eens heeft opgeschreven in verhaalvorm.
Had ik het concullega moeten noemen? Wat jij ermee te maken hebt? Jij hebt kennis, weet hoe je dingen in de geest van de regel moet behandelen en kan het common sense principe goed toepassen. Beide anderen missen hier gedeeltes van.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Veel verder kun je er niet naast zitten.
Bovendien, wat heb ik hier mee te maken?
Ah so...quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:20 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Had ik het concullega moeten noemen? Wat jij ermee te maken hebt? Jij hebt kennis, weet hoe je dingen in de geest van de regel moet behandelen en kan het common sense principe goed toepassen. Beide anderen missen hier gedeeltes van.
Iemand beweerde dat Ambertje op het filmpje van Braddie voor kwamquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar dat filmpje is toch van Braddie? Of zijn Ambertje en Braddie/Badge hetzelfde figuur?
Voor dat soort momenten zou je een dashcam moeten hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:01 schreef Cat22 het volgende:
Poosje geleden reed ik achter een slapstick
Voorganger reed al heel rustig door de bebouwde kom. Te rustig. Check op chauffeur: grijs haar en klep op.
Liever langzaam en veilig dan snel en boem dus ik sukkel er achteraan.
Dorp uit, er wordt vaart gemaakt en we komen bij een splitsing. Op dit punt komt het fietspad weer op de rijbaan en is alleen nog maar gescheiden door een hoge stoeprand.
Voorganger speelt het klaar om met zijn achterwiel precies die stoeprand te pakken. Wieldop stuitert van de auto af en rolt rechtop over dat fietspad. Waar een fietser aankomt, die de dop zeer verbaasd ontwijkt
Voorganger heeft niks in de gaten en rijdt lekker door. Helaas scheidden onze wegen zich een kilometertje later. Achterband liep niet leeg en nij stopte niet, maar anders had ik hem nog kunnen vertellen waar hij zijn wieldop kon vinden (niet gesignaald om hem te laten stoppen want ik was bang voor paniek)
Ik heb wel eens getoeterd als mensen dat deden... Vliegt zo'n telefoon door de auto van schrik.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:11 schreef roos85 het volgende:
Dus had al een vermoeden, dus ga inhalen en jahoor madame zat op haar telefoon![]()
Verzonnen, volgens Fok zijn alle Duitser heer in verkeer en rijden alleen Nederlanders gestrest rond.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:56 schreef Rewimo het volgende:
Gisteren in Essen, ik rij het centrum uit de oprit naar de snelweg op. Dit is een redelijk korte oprit, in het begin twee banen maar al vrij snel eindigt de linkerbaan. Het was druk dus het doseerlicht bovenaan de oprit was in werking. Eerst komt er een kleine BMW die zich nog even voor mij en mijn voorligger drukt - waarna hij uiteraard moest stoppen vanwege de rij voor het doseerlicht
Ik sluit aan bij mijn voorganger (op dit punt eindigt de linkerstrook zo'n beetje) en ineens zit er een idioot zowat in mijn linkerzijkantDie wilde blijkbaar per se achter die BWM of zo. Dus ik ram op mijn toeter en kijk niet al te vriendelijk naar hem, begint ie ook nog boos te gebaren alsof het mijn schuld was dat ie op 20 cm naast me stond
Tijdje later kwam ie rechts voorbij over een invoegstrook. Zielig figuur
Wat ben ik dan? Ik rij met Duits kenteken. Je maakt me onzeker!quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:56 schreef Fer het volgende:
Verzonnen, volgens Fok zijn alle Duitser heer in verkeer en rijden alleen Nederlanders gestrest rond.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Verzonnen, volgens Fok zijn alle Duitser heer in verkeer en rijden alleen Nederlanders gestrest rond.
Vraag het de Fokker die dit vinden. Ik merk amper verschil tussen NL/DE het is daar iets rustiger en het tempo ligt iets hoger, maar verder...quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat ben ik dan? Ik rij met Duits kenteken. Je maakt me onzeker!
Ik merk zelf wel degelijk verschil inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:30 schreef Fer het volgende:
Vraag het de Fokker die dit vinden. Ik merk amper verschil tussen NL/DE het is daar iets rustiger en het tempo ligt iets hoger, maar verder...
Die dingen staan er vooral om mensen langzamer te laten rijden, niet om jouw werkelijke snelheid aan te geven. Onderweg van mijn werk naar huis staat zo'n paal die regelmatig oplicht met de tekst "U rijdt te snel". Maar dat ding geeft dat altijd aan, maakt niet uit of je nu 130 rijdt of stilstaat in de file.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:21 schreef DrMarten het volgende:
Vandaag stuk gereden waar van die radarpalen staan die je snelheid aangeven. 3 palen 3x een andere snelheid terwijl ik hem op de cruise control had
Zet dan niks neer.
Die dingen werken toch wel goed...op dat 70km-stuk waar zo'n paal staat probeer ik me toch wel aan de snelheid te houden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef deezler het volgende:
[..]
Die dingen staan er vooral om mensen langzamer te laten rijden, niet om jouw werkelijke snelheid aan te geven. Onderweg van mijn werk naar huis staat zo'n paal die regelmatig oplicht met de tekst "U rijdt te snel". Maar dat ding geeft dat altijd aan, maakt niet uit of je nu 130 rijdt of stilstaat in de file.
Als ik de cruise control op iets boven de 80 heb ingesteld en de ene paal geeft 87, de andere 81 en de derde 76 aan dan is er toch echt iets mis.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef deezler het volgende:
[..]
Die dingen staan er vooral om mensen langzamer te laten rijden, niet om jouw werkelijke snelheid aan te geven. Onderweg van mijn werk naar huis staat zo'n paal die regelmatig oplicht met de tekst "U rijdt te snel". Maar dat ding geeft dat altijd aan, maakt niet uit of je nu 130 rijdt of stilstaat in de file.
Heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik de cruise control op iets boven de 80 heb ingesteld en de ene paal geeft 87, de andere 81 en de derde 76 aan dan is er toch echt iets mis.
Maar toch ga je ongemerkt iets minder hard rijden...quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.Soms geven ze helemaal geen snelheid meer aan dan knipperen ze TE SNEL TE SNEL.
Drempels zijn ook vaak te stijl. Als je er bijvoorbeeld 60 mag moet je er ook met 60 overheen kunnen rijden en niet af moeten remmen naar 30. Misschien heeft Koos hier nog wel een goed antwoord opquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar toch ga je ongemerkt iets minder hard rijden...
Dan werken ze wat mij betreft prima. Liever zo'n paal dan een drempel, waarbij de onderkant van de wagen wordt gepolijst.
Ik ken een collega die over bepaalde drempels schuin moet rijden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Drempels zijn ook vaak te stijl. Als je er bijvoorbeeld 60 mag moet je er ook met 60 overheen kunnen rijden en niet af moeten remmen naar 30. Misschien heeft Koos hier nog wel een goed antwoord op
Dan zal de auto ook wel iets aangepast zijn als ze scheef over drempels moeten rijden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ken een collega die over bepaalde drempels schuin moet rijden.Dat slaat echt helemaal nergens op. Dat probleem heb ik met mijn rode racemonster overigens niet.
Ik heb inmiddels al bij heel wat gemeenten gewerkt maar klachten over te steile drempels zijn op een hand te tellen. Veel vaker vindt men dat ze niet genoeg afremmen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Drempels zijn ook vaak te stijl. Als je er bijvoorbeeld 60 mag moet je er ook met 60 overheen kunnen rijden en niet af moeten remmen naar 30. Misschien heeft Koos hier nog wel een goed antwoord op
Wat een belachelijk volk loopt er toch rondquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al bij heel wat gemeenten gewerkt maar klachten over te steile drempels zijn op een hand te tellen. Veel vaker vindt men dat ze niet genoeg afremmen.
In mijn wijk ook iemand met een zeer lage auto die niet anders kan dan de drempels diagonaal te nemenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ken een collega die over bepaalde drempels schuin moet rijden.Dat slaat echt helemaal nergens op. Dat probleem heb ik met mijn rode racemonster overigens niet.
Dit.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
drempels zijn echt de aids van de weginrichting
Maar dat is standaard. En dan gaat men eens controleren en bekeuren in een klaagwijk en dan blijken de bewoners voor het merendeel van de bekeuringen aansprakelijk te zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al bij heel wat gemeenten gewerkt maar klachten over te steile drempels zijn op een hand te tellen. Veel vaker vindt men dat ze niet genoeg afremmen.
Sowieso busjes in een woonwijk... Prima dat je zo'n ding mee naar huis neemt, maar gooi hem niet in het stuk waar iedereen op uitkijkt. Je hebt vaak zat plekken aan de zijkant van huizen, zet zo'n ding lekker daar neer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die een bus van het werk mee naar huis nemen zijn al erg genoeg, maar die zet je uiteraard niet bij jezelf voor de deur neer. Nee die zet je 2 straten verderop op een dusdanige manier neer dat er ook niemand meer langs of naast kan.
Ik heb soms de neiging om een foto te maken en door te sturen naar het bedrijf in kwestie met de vraag of ze hun chauffeurs wat beter op kunnen voeden.
Daar word ik zo link vanquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.Soms geven ze helemaal geen snelheid meer aan dan knipperen ze TE SNEL TE SNEL.
M'n ouders hebben een hoekhuis en kijken vanuit de woonkamer heel gezellig tegen de busjes aan de zijkant aan. Nou ja, busjes, het zijn behoorlijke gevaartes.quote:Op zondag 10 april 2016 01:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Sowieso busjes in een woonwijk... Prima dat je zo'n ding mee naar huis neemt, maar gooi hem niet in het stuk waar iedereen op uitkijkt. Je hebt vaak zat plekken aan de zijkant van huizen, zet zo'n ding lekker daar neer.
Bij kennissen in de buurt staat zo'n ding waarvan iedere nacht de standkachel aan staat. Lekker rustig slapen is er ook niet meer bij dan, maakt nog best geluid.
Zolang het bij een neiging blijft is het niet erg. Als er zo'n paal staat, dan is er vaak ook wel een flitspaal in de buurt.quote:Op zondag 10 april 2016 08:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar word ik zo link vanRijd regelmatig langs een paal met CC op 77 (80 km weg) en krijg die melding. Dan heb ik de neiging gas bij te geven 'want fout doe ik het toch al'
Geen idee, afmetingen, soort auto. Daar is vast wel iets op te verzinnen.quote:Op zondag 10 april 2016 11:17 schreef Piles het volgende:
Ik vraag me af of er veel verschil tussen een Vito en een BMW X5 is. Die passen ook niet altijd even lekker in een vak. Dus waar trek je dan de grens.
Wat ik zei, de apv zegt meestal groter dan 6m 2,10m 2,40m. Daar vallen de meeste bussen net onder.quote:Op zondag 10 april 2016 10:42 schreef karr-1 het volgende:
Kan er niet gewoon standaard in de verordening opgenomen worden dat werkbussen en vrachtwagens niet thuis horen in normale woonwijken. Ik snap dat het soms handiger is omdat ding mee naar huis te nemen, maar de parkeerplaatsen zijn er gewoon niet geschikt voor. Zet het ding dan lekker op je eigen oprit neer.
Dan zou een aanpassing van de apv dus aan de orde zijn.quote:Op zondag 10 april 2016 11:25 schreef Fer het volgende:
[..]
Wat ik zei, de apv zegt meestal groter dan 6m 2,10m 2,40m. Daar vallen de meeste bussen net onder.
Misschien eens beter oefenen met inparkeren?quote:Op zondag 10 april 2016 11:49 schreef Fer het volgende:
Beter maken ze de parkeervakken breder, ik heb al dat een Leon, Golf of Megane met de spiegels al buiten de vakken uit steekt.
Hihihi hahaha, maar al parkeer ik precies in het midden, zolang de kleinste vakken nog steeds 1,95m mogen zijn, steken de spiegels uitquote:Op zondag 10 april 2016 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien eens beter oefenen met inparkeren?
Hier is het ook zo hoor, ik sta naast een dikke Mercedes en die klapt gelukkig automatisch de spiegels in. Hij staat aan beide kanten van z'n vak buiten de lijntjes en hij zet hem altijd achteruit kaarsrecht erin.quote:Op zondag 10 april 2016 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien eens beter oefenen met inparkeren?
Ik heb nog nooit een parkeervak gezien wat kleiner was als 2.10.quote:Op zondag 10 april 2016 12:06 schreef Fer het volgende:
[..]
Hihihi hahaha, maar al parkeer ik precies in het midden, zolang de kleinste vakken nog steeds 1,95m mogen zijn, steken de spiegels uit
Als ik op zulke krappe vakken moest parkeren zou ik domweg systematisch de belijning negeren.. we rijden niet allemaal in een Daihatsjie Cuore.quote:Op zondag 10 april 2016 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is het ook zo hoor, ik sta naast een dikke Mercedes en die klapt gelukkig automatisch de spiegels in. Hij staat aan beide kanten van z'n vak buiten de lijntjes en hij zet hem altijd achteruit kaarsrecht erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |