abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161201646
quote:
Wat is er aan de hand?
pi_161201663
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat schaliegasverhaaltje is een jaar of wat terug al onderuit gehaald. De olieprijs is al tijden te laag en dat gas zou volgens mij vooral te vinden moeten zijn in het kapotgeschoten en bezette deel van het land.

[..]

Bedrijven investeren in het land, ok. Hoe wou je dat met een Nee (of een Ja) stoppen?

[..]

Niemand zegt dat de corruptie daar van vandaag op morgen de nek om wordt gedraaid. Maar is samenwerking met de EU is daar natuurlijk wel meer kans op dan in samenwerking met Poetin..

Maar waarom wil je Poetin zo nodig steunen?
Ik steun Poetin helemaal niet, maar het is wel een realiteit, je kunt over 10 jaar altijd nog kijken. En behalve dan dat ik vind dat dat stukje Oekraïne gewoon een oblast oid van Rusland kan worden, net als met de Krim is gebeurd. Dan ben je van de burgeroorlog ook af.

Overigens nogmaals aan jou de vraag: stel dat Loekasjenko van het toneel af is geschopt, ook Wit-Rusland maar inlijven in de EU invloedssfeer? Die mensen zitten helemaal ook een stukje westerse verlichting te wachten namelijk, denk je ook niet?
I´m back.
pi_161201685
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:48 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:D
Oh, dat valt nog behoorlik mee. :')
pi_161201691
quote:
Mensen die dit niet snappen moeten ze uitsluiten als stemgerechtigde.
Land of the free. Home of the brave.
pi_161201700
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij gooit en passant wel de geloofwaardigheid van het ambt van minister door het raam heen, de gek hè.
Ach ja, geef een sociaal-democraat een hoge functie en een tijdje later gooit hij al zijn principes overboord en pleit hij voor privatiseringen in Griekenland. Niet serieus te nemen deze man.
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:03:00 #157
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_161201740
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik steun Poetin helemaal niet, maar het is wel een realiteit, je kunt over 10 jaar altijd nog kijken. En behalve dan dat ik vind dat dat stukje Oekraïne gewoon een oblast oid van Rusland kan worden, net als met de Krim is gebeurd. Dan ben je van de burgeroorlog ook af.
Helaas is de praktijk nooit zo simpel. Ik ben in Kosovo geweest in een paar gemeentes in het noorden waar dan weer Serviers in de meerderheid zijn, daar is nog steeds een 'sluimerende' opstand tegen Kosovo gaande. En als je dat deel even een oblast van Rusland kan laten worden, waarom delen van de Baltische staten dan niet ook? Of andere streken met een grote groep Russen? Er wonen zo veel Russen in delen van andere landen dat het onmogelijk is met een paar grenscorrecties iedereen tevreden te houden.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_161201750
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dit, levenslang. Ik vind het hilarisch dat dit te ingewikkeld kan zijn _O- Kunnen ze een leuke flyer van maken met een foto van Alexander Pechtold dat het referendum te complex is :D
pi_161201756
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:00 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ach ja, geef een sociaal-democraat een hoge functie en een tijdje later gooit hij al zijn principes overboord en pleit hij voor privatiseringen in Griekenland. Niet serieus te nemen deze man.
Ja de drie rode igenieurs.
1) is burgemeester van Breda of Tilburg nadat-ie zich in een fietsenkot liet afzuigen.
2) is Samsom, genoeg gezegd.
3) heeft te veel gedroogde koeienvlaaien gerookt.
I´m back.
pi_161201767
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je steunt de Russische agressie en veroveringen dus, waarom?
quote:
Overigens nogmaals aan jou de vraag: stel dat Loekasjenko van het toneel af is geschopt, ook Wit-Rusland maar inlijven in de EU invloedssfeer? Die mensen zitten helemaal ook een stukje westerse verlichting te wachten namelijk, denk je ook niet?
En die vraag heb ik ook al eerder beantwoord. Ik zou niet weten waarom een dergelijk verdrag op termijn niet Rusland of Wit-Rusland afgesloten zou kunnen worden. Die liggen meer om de hoek dan Peru of Chili.
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:04:54 #161
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161201788
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het is gewoon de wet van de grote getallen.

Op deze manier is er altijd een deel dat toch de fout in gaat, ondanks dat ze prima weten dat ze het stipje moeten inkleuren. Dat heeft niets met achterlijkheid te maken.

Dat dit gewoon obstructie is moge duidelijk zijn. Er is geen enkele reden om niet op de kritiek in te gaan en gewoon het vakje weg te halen en het rondje te laten staan, als je voor een goed georganiseerd referendum bent.
pi_161201798
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja de drie rode igenieurs.
1) is burgemeester van Breda of Tilburg nadat-ie zich in een fietsenkot liet afzuigen.
2) is Samsom, genoeg gezegd.
3) heeft te veel gedroogde koeienvlaaien gerookt.
Die Tweet van Dijsselbloem was niet afkomstig van zijn officiële account, meldden ze net bij 1Vandaag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161201814
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:04 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Op deze manier is er altijd een deel dat toch de fout in gaat, ondanks dat ze prima weten dat ze het stipje moeten inkleuren. Dat heeft niets met achterlijkheid te maken.

Dat dit gewoon obstructie is moge duidelijk zijn. Er is geen enkele reden om niet op de kritiek in te gaan en gewoon het vakje weg te halen en het rondje te laten staan, als je voor een goed georganiseerd referendum bent.
Dit.

Dit is een stembiljet van een bananenland.
pi_161201821
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:03 schreef Toefjes het volgende:
Ik vind het hilarisch dat dit te ingewikkeld kan zijn
Het is qua "user interface" gewoon een zeer slecht ontwerp. "Ambigu" noemt men dit. Voor meerdere uitleg vatbaar. Prutswerk. Ik vermoed er verder geen complot achter. Maar slecht is het.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_161201824
quote:

[..]

Als je zelfs dit nog kan verzieken ben je een mongool, wees eerlijk.
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:06:51 #166
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_161201839
quote:

[..]

Dat heeft ook niets met dit stembiljet te maken. Er is altijd een deel dat toch de fout in gaat. Daarnaast wordt hierboven beweerd dat er juist vrij coulant omgegaan wordt met ongeldige stembiljetten. Is er al iemand die bewijs heeft gevonden voor het tegendeel of roepen we vooral GeenStijl na met z'n allen?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_161201846
Ik zit dus in twee verschillende Oekraïne topics te posten nu. :D. Beetje lastig.

Vraagje btw is er nog wat op tv te doen ivm het referendum morgen?
I´m back.
pi_161201880
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit dus in twee verschillende Oekraïne topics te posten nu. :D. Beetje lastig.

Vraagje btw is er nog wat op tv te doen ivm het referendum morgen?
tvgids.nl is wel een goede site om zelf even te kijken.
pi_161201881
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die Tweet van Dijsselbloem was niet afkomstig van zijn officiële account, meldden ze net bij 1Vandaag.
Ja, nou ja, zal eens kijken op twitter hoe dat zit.

Moet ook nog even kijken hoe dat zit met die schaliegasdeal en die foto daarvan, want ik geloof het zo net niet zonder meerdere bronnen.
I´m back.
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:08:10 #170
440653 BarryOSeven
pi_161201882
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als je zelfs dit nog kan verzieken ben je een mongool, wees eerlijk.
Iedereen die de fout in gaat zal zich voor zijn hoofd slaan inderdaad. Dat neemt niet weg dat het een kleine moeite is het vakje weg te halen.

De mensen die zich tegen het hoofd slaan kunnen prima geweten hebben dat het stipje in gekleurd moet worden maar uit een vlaag van verstandsverbijstering toch net op het laatst de zaak omdraaien.

Met een verwachte opkomst van 32% is dit gewoon heel erg duidelijk een obstructie in de hoop net dat procentje te pikken.
pi_161201887
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:06 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Het is qua "user interface" gewoon een zeer slecht ontwerp. "Ambigu" noemt men dit. Voor meerdere uitleg vatbaar. Prutswerk.
Kom op zeg, er zijn twee rondjes die je in kan kleuren. Dat staat er ook gewoon onder. Dit is echt spijkers op laag water zoeken _O-
pi_161201890
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:08 schreef Toefjes het volgende:

[..]

tvgids.nl is wel een goede site om zelf even te kijken.
Dat is een baggersite imho.
I´m back.
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:08:38 #173
440653 BarryOSeven
pi_161201894
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:06 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dat heeft ook niets met dit stembiljet te maken. Er is altijd een deel dat toch de fout in gaat. Daarnaast wordt hierboven beweerd dat er juist vrij coulant omgegaan wordt met ongeldige stembiljetten. Is er al iemand die bewijs heeft gevonden voor het tegendeel of roepen we vooral GeenStijl na met z'n allen?
Wat een kul argument. Natuurlijk is er altijd een deel dat fouten maakt, alleen werk je zo de fouten bewust in de hand.
pi_161201903
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:06 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Het is qua "user interface" gewoon een zeer slecht ontwerp. "Ambigu" noemt men dit. Voor meerdere uitleg vatbaar. Prutswerk.
Precies. Je zou er als overheid toch een beetje een prioriteit van moeten willen maken dat zo'n biljet zo min mogelijk ongeldig ingevuld kan worden. Dat kan ik met de beste wil hier niet in terug zien. Prutswerk inderdaad.
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:10:48 #175
440653 BarryOSeven
pi_161201959
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:08 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Precies. Je zou er als overheid toch een beetje een prioriteit van moeten willen maken dat zo'n biljet zo min mogelijk ongeldig ingevuld kan worden. Dat kan ik met de beste wil hier niet in terug zien. Prutswerk inderdaad.
Kwade opzet, aangezien kamervragen niet gehoord worden en er morgen gewoon dat vakje staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')