Wat is precies jouw interpretatie van die artikelen? In mijn ogen zijn het namelijk tamelijk nietszeggende artikelen. Het is niet alsof wij de oorlog aan Rusland moet verklaren op basis van die overeenkomst.quote:
Je hebt vooral een mening zonder het verdrag gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik heb twee artikelen gelezen. Dat is al twee meer dan 99,99999% van de stemmers.
Gewoon du_ke% van de stemmers.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik heb twee artikelen gelezen. Dat is al twee meer dan 99,99999% van de stemmers.
Mooi.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarom ga ik denk ik wel gewoon Ja stemmen.
Correct.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt vooral een mening zonder het verdrag gelezen te hebben.
Ik vind het samenwerken met een land in burgeroorlog op militair gebied, ontwikkeling van wapensystemen, etc niet in orde.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is precies jouw interpretatie van die artikelen? In mijn ogen zijn het namelijk tamelijk nietszeggende artikelen. Het is niet alsof wij de oorlog aan Rusland moet verklaren op basis van die overeenkomst.
Gaat u maar rustig slapen, er is voorthands geen enkele reden om werkelijk ongerust te moeten zijnquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:47 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Correct.
Ik baseer mijn mening op de mening van Rutte II en de mening van Poetin inzake dit verdrag.
Hear, hear.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:47 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Correct.
Ik baseer mijn mening op de mening van Rutte II en de mening van Poetin inzake dit verdrag.
Heftig dat je dezelfde argumenten gebruikt als SP.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja voor militaire samenwerking met een land in burgeroorlog, met een corrupte regering?
Maar leg dan eens uit wat die samenwerking op militair gebied volgens jou dan precies behelst. Dan kan ik misschien wel samen met jou heel afkeurend doen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind het samenwerken met een land in burgeroorlog op militair gebied, ontwikkeling van wapensystemen, etc niet in orde.
U denkt dat deze regering niet het beste met ons land voorheeft?quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gaat u maar rustig slapen, er is voorthands geen enkele reden om werkelijk ongerust te moeten zijn
Oh er is voldoende om je over op te winden. Heeft verder geen enkele zin.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gaat u maar rustig slapen, er is voorthands geen enkele reden om werkelijk ongerust te moeten zijn
U heeft geen correspondentieadres in Nederland?quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:50 schreef Reya het volgende:
Grapje, natuurlijk. Ik kan helemaal niet stemmen.
Hoe zie je het precies voor je dat een overheid (dat een verdrag al gesloten heeft) eerlijk en onafhankelijke informatie over het verdrag kan geven? Zij hebben namelijk zelf het verdrag, de onderhandelingen en de MvT bij de wet opgesteld en geschreven. Het is vervolgens aan de politiek om daar hun politieke beschouwingen en meningen op los te laten die sowieso niet onafhankelijk zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het trieste is, dat er alleen maar voor en tegen campagnes waren (zover ik het gezien heb) en de voor campagnes niet echt goed waren. De tegen campagnes hadden de betere argumenten.
De overheid faalde met het niet geven van eerlijke en onafhankelijke informatie over het verdrag zodat mensen zelf hun mening kunnen opmaken. Net als bij de EU grondwet preekt men eerder hel en verdoemenis.
Ook geen paspoort meer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
U heeft geen correspondentieadres in Nederland?
De Hawks in het pentagon zullen je dankbaar zijn voor je ja stemquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oh er is voldoende om je over op te winden. Heeft verder geen enkele zin.
Liever wat Oekraïense oligarchen verrijken dan die moderne Hitler plezieren.
Even wachten op Kaas-.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:52 schreef Ryon het volgende:
Wat je zou kunnen doen is het verdrag zelf lezen aan de hand van een aantal wetenschappelijke analyses. Dat vereist echter een aanzienlijke tijdsinspanning en voorkennis en dat is toch iets teveel gevraagd.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De Hawks in het pentagon zullen je dankbaar zijn voor je ja stem
http://m.army.mil/article(...)ision_making_process
Het maakt mij niet uit of je Voor of Tegen stemt, maar dat vind ik dus een uitermate zwak argument. Het gaat wel over en juridisch document waar bindende handtekeningen onder staan en rechters zullen, als dat relevant is, het document meenemen in hun oordeel bij rechtszaken. Aardig willen doen, sympathie met Oekraïne, etc. het zijn uitermate slechte motivaties om een juridisch document te tekenen. De koopovereenkomst van een huis teken je ook niet om de notaris of de verkopende partij een pleziertje te doen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom ik Ja stem is omdat ik het lullig vind dat ze anders die revolutie wellicht voor niets hebben gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |